امروز28 فروردین 1403

9 مدل پاپیون زیبا و جدید موجود در بازار – شیک ترین مدل های 2021

خرید پاپیون مردانه
5/5 - (1 امتیاز)

شاید دیدن عکس‌های قدیمی باعث شود با خودتان بگویید دوره استفاده از دستمال گردن و پاپیون آن هم در زمانه‌ای که کراوات کت و شلوار را شکوهمندتر از همیشه جلوه می‌دهد گذشته است. اما اگر جرئت ریسک کردن دارید و مایل هستید از نقطه امن خود در محافل مختلف و اجتماعات خارج شوید بد نیست به خرید پاپیون مردانه به عنوان یکی از اکسسوری‌های جذاب دیگر نگاه تازه‌ای داشته باشید!

جالب است بدانید کراوات‌ها با این که هنوز هم پرطرفدارتر هستند اما قدمت بیش‌تری نسبت به پایپیون‌ها دارند. پاپیون فرم تغییر شکل یافته و تزئینی انواع کراوات است که هم اکنون استفاده از آن در خارج از محافل رسمی و حتی دورهمی‌های خودمانی متداول است. مهم‌تر این که با پاپیون می‌توانید انواع استایل‌های آزاد و آماده را با کت و شلوار ست کنید و به این شکل عیار ظاهرتان را بالا ببرید.

اگر از ظاهر کسل کننده لباس و کت شلوار به تنگ آمده‌اید بد نیست قدرت شگفت انگیز پاپیون را برای خاص بودن و رهایی از استایل قدیمی خود امتحان کنید. پایپون‌ها هنوز هم رسمیت خود را در پوشش مردانه حفظ کرده‌اند و بد نیست بعد از مرور راهنمای خرید امروز به‌نظر شما هم یکی از این مدل‌های متنوع را در کمد لباس‌ خود داشته باشید.

معرفی و بررسی انواع پاپیون مردانه برای موقعیت‌های مخلتف

پیشنهاد خریداران

پاپیون ساتن هکس ایران PS-BLAK

مشخصات محصول

  • جنس محصول: ساتن
  • نوع بستن: کلیپس دار، آماده

اگر اولین بار است که از پاپیون استفاده می‌کنید پاپیون ساتن هکس ایران PS-BLAK انتخاب مناسبی برای مبتدی‌ها خواهد بود. این پاپیون از جنس ساتن و براق طراحی شده و اگر قرار است در موقعیت خیلی رسمی قرار بگیرید رنگ سفید این پاپیون را امتحان کنید.

برای راحت بسته شدن این پاپیون آماده پشت آن یک کلیپس طراحی شده که از پیچ و تاب خوردن بندها جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول

  • جنس محصول: پلی استر
  • نوع بستن: ساده، آماده

اگر به دنبال ایجاد تنوع در ظاهر همیشگی خود هستید و قصد دارید جسورانه‌تر لباس بپوشید این پاپیون را امتحان کنید! پاپیون پلی استر خالدار با قیمت مناسب که به فرم آماده و کاملا شکیل طراحی شده است.

ست پاپیون و دکمه سردست مردانه مدل P-101946

مشخصات محصول

  • جنس محصول: ساتن
  • نوع بستن: ساده، آماده

برای حضور همه چیز تمام در یک موقعیت رسمی فقط به ست پاپیون و دکمه سردست مردانه مدل P-101946 نیاز دارید. مجموعه‌ای کامل از یک پاپیون مشکی ساده با طرح‌های نامحسوس، دکمه سردست و دستمال جیبی که ظاهرتان را شکوهمند جلوه می‌دهند!

جنس تمام اجزای این ست ساتن است و حتی برای موقعیت‌های خیلی رسمی نیز مناسب خواهد بود.

پاپیون مردانه هاویرتو مدل BTB

مشخصات محصول

  • جنس محصول: ساتن
  • نوع بستن: کلیپس دار، آماده

تمام بخش‌های پاپیون مردانه هاویرتو مدل BTB از جنس ساتن طراحی شده‌اند. این پاپیون از مدل‌های سگک دار است که با کلیپس بسته می‌شود. مدل‌های کلیپس دار را به سادگی می‌توانید تغییر سایز دهید و با اندازه یقه پیراهن‌های مختلف ست کنید.

پاپیون مردانه کد 111

مشخصات محصول

  • جنس محصول: ساتن
  • نوع بستن: ساده، آماده

در طراحی این پاپیون از اکسسوری‌های جذاب و مهره‌های تزئینی استفاده شده است. این نوع پاپیون‌ها مناسب موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه هستند و باز و بستن آن‌ها با توجه به طراحی آماده‌ای که دارند ساده خواهد بود.

پاپیون هکس ایران مدل PT-JIN

مشخصات محصول

  • جنس محصول: نخ
  • نوع بستن: کلیپس دار، آماده

طرح و ظاهر پاپیون هکس ایران مدل PT-JIN جین است و به سادگی با استایل جین و آبی رنگ ست می‌شود. برای استفاده ساده‌تر این پاپیون با یک سگک برنجی طراحی شده که قابلیت تغییر سایز آن را متناسب با ابعاد یقه فراهم می‌کند.

پاپیون مردانه کد p005

مشخصات محصول

  • جنس محصول: ساتن
  • نوع بستن: کلیپس دار، آماده

ساده‌ترین پاپیونی که برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی می‌توانید استفاده کنید این محصول است. پاپیونی از جنس ساتن که با وجود کلیپس پشتی امکان باز و بستن آن راحت خواهد بود.

پاپیون مردانه مدل GF-SO1182-BK

مشخصات محصول

  • جنس محصول: پلی استر
  • نوع بستن: کلیپس دار، استایل آزاد

بستن پاپیون به سبک استایل آزاد علاوه بر این که امکان تغییر سایز را فراهم می‌کند زیبایی خاصی روی گردن به همراه دارد. پاپیون مردانه مدل GF-SO1182-BK از مدل‌های آزاد بوده که با کلیپس طراحی شده است. همراه با این پاپیون راهنمای گره زدن دریافت می‌کنید و می‌توانید با استفاده از سوراخ‌های تعبیه شده سایز پاپیون را به راحتی تغییر دهید.

برای شستشو این پاپیون بهتر است از خشکشویی استفاده شود.

پاپیون مردانه مدل شطرنج کد ۱۲۴

مشخصات محصول

  • جنس محصول: پلی استر
  • نوع بستن: کلیپس دار، آماده

این پاپیون مردانه در طرح شطرنج و به صورت آماده تولید شده است. در بخش پشتی این محصول بند و سگک برنجی وجود دارد که بدون پیچ و تاب خوردن امکان تغییر سایز پاپیون را فراهم می‌کند.

آشنایی با انواع پاپیون‌ها: کدام نوع مناسب شماست؟

انواع و اقسام پاپیون‌هایی که در بازار می‌بینید به سه شکل طراحی شده‌اند: استایل آزاد یا پاپیون‌هایی که خودتان طبق سلیقه گره می‌زنید، پاپیون‌های گره زده و آماده و پاپیون‌های کلیپس دار.

بر حسب تجربه مدل‌هایی که استایل آزاد دارند و لازم است خودتان برای گره زدن آن‌ها اقدام کنید را پیشنهاد می‌کنیم. البته اگر اولین بار است که از پاپیون استفاده می‌کنید مدل‌های آماده انتخاب بهتری هستند؛ به ویژه اگر قرار است در یک محفل خیلی رسمی شرکت کنید که فرم گره زدن پاپیون خیلی به چشم می‌آید.

راهنمای انتخاب سایز پاپیون

پاپیون ساختار پیچیده‌ای ندارد. برخی از پاپیون‌ها با قابلیت تغییر سایز طراحی می‌شوند اما برخی از آن جایی که آماده و گره خورده هستند ممکن است سایز ثابتی داشته باشند.

مهم‌ترین مزیت پاپیون‌هایی که با سایز ثابت طراحی می‌شوند ثابت بودن و فیت بودن آن‌ها روی گردن بعد از هر بار گره زدن خواهد بود. بنابراین پارچه اضافی، کلیپس و سایر بخش‌هایی که نباید در معرض دید باشند به خوبی پنهان می‌شوند.

به طور کلی پیشنهاد ما خرید پاپیون مردانه با قابلیت تغییر سایز است که بتوانید متناسب با یقه انواع پیراهن سایر آن را تغییر دهید. در هر بار گره زدن پاپیون نه باید خیلی شل یا سفت قرار گیرد.

انتخاب استایل پاپیون بر اساس طراحی ظاهری

یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد انواع پاپیون تنوع استایل‌هایی است که در بازار می‌بینیم. تنوعی که بالاخره با سلیقه شما جور می‌شود.

  • پاپیون‌های پروانه‌ای: مدل‌های پروانه‌ای معمول‌ترین شکل گره زدن پاپیون هستند و اکثر افراد این نوع بستن را ترجیح می‌دهند. از همین مدل پروانه‌ای می‌توانید ورژن بزرگ‌تری هم گره بزنید تا ظاهر رسمی‌تری پیدا کند.
  • پاپیون مستقیم یا باریک: این نوع گره باعث می‌شود تا پاپیون ظاهر کاملا تختی داشته باشد و اطراف آن شبیه به بال خفاش دو زائده قرار بگیرد.
  • پاپیون‌های گرد: در این مدل انتهای هر طرف پاپیون ظاهر کاملا گردی پیدا می‌کند و می‌توانید یک طرف را بزرگ‌تر از سمت دیگر گره بزنید.

راهنمای انتخاب رنگ پاپیون برای موقعیت‌های مختلف

هر نوع موقعیتی که در آن قرار دارید استایل پاپیون خاص خود را می‌طلبد؛ درست مثل لباسی که بر تن می‌کنید و به رسمیت یا غیر رسمی بودن آن اهمیت می‌دهید.

 پاپیون سفید ابریشمی برای موقعیت‌های خیلی رسمی

برای مهمانی‌های مجلل و رسمی بعد از ظهر و شبانه معمولا از پاپیون‌های سفید رنگ استفاده می‌شود. اکثر افراد در این موقعیت از پاپیونی استفاده می‌کنند که بافت براق و ابریشمی داشته باشد و از طرف دیگر با بافت و ظاهر کت و شلواری که پوشیده‌اند هماهنگ باشد.

پاپیون‌های رنگی و طرح دار برای موقعیت نیمه رسمی

برای مراسم و جشن‌هایی که رسمیت کم‌تری دارند طیف گسترده‌تری از مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های پاپیون‌های بازار را می‌توانید برگزینید. مهم‌تر این که مجبور نیستید حتما از پاپیون براق و ابریشمی استفاده کنید و می‌توانید جنس پارچه پاپیون را با پارچه لباستان تطبیق دهید.

ایجاد تنوع در استایل کژوال با پاپیون

در موقعیت‌های معمول که از لباس‌های تکراری یا الگوی‌های پوشش خسته کننده استفاده می‌کنید می‌توانید با یک پاپیون مناسب در استایل خود تنوع ایجاد کنید. در این حالت دقت کنید که پاپیون به خوبی با سایر بخش‌های پیراهن ست و از نظر سایز با دور گردن یا یقه کاملا هماهنگ باشد.

در موقعیت‌های غیر رسمی و نیمه رسمی می‌توانید از پاپیون‌های کتان، پشمی و حتی ترکیبی از این دو استفاده کنید؛ اما به هیچ وجه استفاده از پاپیون براق و ابریشمی را که جلوه چشمگیری دارد توصیه نمی‌کنیم!

راهنمای گام به گام بستن پاپیون

بستن پاپیون کار دشواری نیست. مهم‌تر این که به مرور زمان درست مثل هر فن دیگری در بستن آن مهارت کسب می‌کنید. برای بستن پاپیون مطابق با راهنمای زیر پیش بروید:

  • پاپیون را دور گردن بیندازید و طوری آن را قرار دهید که طول یک سمت بیش‌تر از سمت دیگر باشد. مثلا اگر راست دست هستید طول سمت راست بیش‌تر از سمت چپ باشد.
  • دو طرف پاپیون را روی هم قرار دهید و آن را طوری حلقه کنید که یک طرف درست مثل بند کفش به سمت بالا قرار گیرد و سفت شود.
  • بخش کوتاه باقی مانده را طوری در دست بگیرید که حالت خمیده پیدا کند.
  • انتهای بلند پاپیون را که در مرحله قبل‌تر گره زدیم مقابل انتهای کوتاه قرار دهید و از زیر گره‌ای که قبلا زده بودیم عبور دهید.
  • در این مرحله با تنظیم هر دو انتها سعی کنید حالت پروانه‌ای شکل پاپیون به خوبی تشکیل شود.

سخن آخر

وقتی میزبان یا مهمان در یک موقعیت خاص هستید خرید پاپیون مردانه کافی است تا استایل همیشگی خود را باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از همیشه جلوه دهید. از پاپیون‌ها حتی برای موقعیت‌های روزمره و قرار ملاقات‌های کاری هم می‌توانید استفاده کنید.

در انتخاب پاپیون به قابلیت گره زدن یا آماده بودن، جنس پارچه و بافت براق یا مات آن دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر