امروز09 فروردین 1403

نگاهی بر بهترین لوازم آرایشی بهداشتی سی گل [باکیفیت] – 2021

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی سی گل
5/5 - (1 امتیاز)

اصالت، کیفیت و تنوع؛ این سه معیار بانوان ایرانی است که در خرید لوازم آرایشی بهداشتی در بازار دنبال می‌کنند. حال می‌خواهد اجناس وارداتی باشد یا محصولات تولید داخل که این روزها توسط برندهای گسترده و متنوع‌تری نسبت به گذشته عرضه می‌شوند. با وجود چالش‌های خرید لوازم آرایش خارجی انتخاب شما کدام است؟ محصولات تولید داخل یا برندهای سرشناس خارجی؟

حالا که تنوع لابراتوارهای تولید لوازم آرایشی در ایران تا این متنوع و گسترده شده چرا راه دوری برویم؟ مهم‌تر این که خیلی از برندهای ایرانی از جمله سی گل محصولات خود را متناسب با اقلیم و آب و هوای ایران تولید می‌کنند که از هر نظر برای ساکنان این منطقه جغرافیایی ایمن است. اگر به زیبایی و سلامت پوستتان اهمیت می‌دهید احتمالا یکی از بهترین لوازم آرایشی بهداشتی سی گل در کیف آرایشی شما هم پیدا شود!

ما با نگاهی موشکافانه به تنوع محصولات سی گل، انواع لوازم آرایشی بهداشتی این برند را از نظر ترکیبات تا تاثیرگذاری و بازدهی تست و بررسی کرده‌ایم. از این رو در راهنمای خرید امروز به‌نظر قصد داریم بخشی از این تجربه کوچک اما مفید را در انتخاب محصولات سی گل با شما به اشتراک بگذاریم.

محصولات سی گل؛ تلفیق نوین علم و طبیعت

لابراتوار دکتر اخوی از اولین آزمایشگاه‌های تولید لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی است که محصولات خود را تحت برندهای مختلفی از جمله سی گل به فروش می‌رساند. محصولاتی که توسط سی گل تولید می‌شوند نتایج تحقیقات متمادی این شرکت در عرضه خلق محصولات مراقبت از پوست هستند.

سی گل یک برند یا به زبان ساده‌تر پکیجی از محصولات متمرکز بر زیبایی و سلامت پوست است که معمولا با عصاره گیاهی فرموله می‌شوند. انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده، لوسیون، روغن و اسپری بدن، کرم و شامپو، لایه بردارهای طبیعی و لوازم آرایشی محدودی نظیر کرم پودر از محصولات این برند موفق ایرانی هستند.

محصولات نرم کننده و آبرسان سی گل

اکثر بانوان سی گل را با کرم‌های مرطوب کننده و نرم کننده آن می‌شناسند که در حجم متنوع تولید می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی کرم‌های مرطوب کننده سی گل فرمولاسیون ضد چروک آن است. اثرات ویتامین سی در کاهش خطوط ریز و چین و چروک بی‌نظیر است. مهم‌تر آن که فرمولاسیون این محصولات کاملا گیاهی است و حتی اگر پوست حساسی دارید می‌توانید از اثر تحریک کلاژن سازی کرم‌های سی گل مطمئن باشید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای متمایز کننده کرم‌های نرم کننده سی گل استفاده از فناوری لیپوزومال در طراحی و تولید محصولات است. با این فناوری ترکیبات موثر در قالب کپسول‌های حاوی مواد ضد چروک تزریق می‌شوند و نفوذ بهتری به لایه‌های مختلف پوست دارند.

کرم صورت سی گل حاوی ویتامین C

مشخصات محصول

  • ویژگی: ضد چروک، نرم کننده و روشن کننده پوست
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین C
  • مناسب برای: انواع پوست

مراقبت از پوست سن و سال نمی‌شناسد. از همین سن پوستتان به ترکیبات مغذی و تقویتی نظیر ویتامین سی نیاز دارد که اثر اشعه آفتاب و آلاینده‌های هوا را خنثی می‌کند.

کرم صورت سی گل حاوی ویتامین C، رتینول، عصاره چای سبز و هیالورونیک اسید است. این محصول علاوه بر آبرسانی عمیق یک کمپلکس ضد چروک موثر است.

کرم مرطوب کننده قوی سی گل مدل Hydra Beauty Intense Plus

مشخصات محصول

  • ویژگی: نرم کننده پوست
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین A , ویتامین E , ویتامین B5
  • مناسب برای: پوست حساس

برای ترمیم پوست حساس و آسیب دیده صورت و بدن به یک محصول حرفه‌ای با امکان استفاده در موضع اگزما و درماتیت نیاز دارید. کرم مرطوب کننده قوی سی گل فرمولاسیون کاملی از کربوکسیلیک اسید، روغن‌های گیاهی و ویتامین‌های ضروری است که توام با آبرسانی به ترمیم لایه‌های مختلف پوست کمک می‌کند.

یکی از نقاط قوت این محصول ترکیبات فاقد مواد نگهدارنده و پارابن آن است.

لوسیون صورت و بدن سی گل مدل Charisma

مشخصات محصول

  • ویژگی: نرم کننده و ترمیم کننده پوست
  • عصاره/ ویتامین: کره آووکادو ، آلانتوئین و عصاره بابونه
  • مناسب برای: پوست خشک

عصاره‌ی آووکادو و بابونه دو ترکیب فعال، آبرسان و پایه لوسیون صورت و بدن سی گل هستند. این محصول نرم کننده قوی پوست بوده و فرمولاسیون آن غنی از لیپوزوم‌های آبرسان است. بهترین زمان استفاده از این لوسیون بعد از هر بار استحمام و جهت تامین شادابی و طراوت پوست است.

تونیک و پاک کننده‌های قوی سی گل

تونیک‌ها، شیر پاک کن‌ها و انواع فوم شستشو معروف‌ترین پاک کننده‌هایی هستند که توسط برند سی گل در بازار عرضه می‌شوند. محلول‌های حاوی ترکیبات التیام بخش گیاهی که نه فقط جهت پاکسازی آرایش، بلکه پاکسازی صورت هر صبح و عصر پیشنهاد می‌شوند.

ترکیباتی که در پاک کننده صورت سی گل می‌بینید علاوه بر پاکسازی عمیق و چربی زدایی تغذیه کننده پوست هستند. مهم‌تر این که هر یک از این محلول‌ها متناسب با جنس پوست شما طراحی می‌شوند و بدون ایجاد خشکی، پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کنند.

تونیک پاک کننده صورت سی گل

مشخصات محصول

  • ویژگی: پاک کننده و ترمیم کننده پوست
  • عصاره/ ویتامین: عصاره گل رز، عسل و ویتامین‌های گروه B
  • مناسب برای: پوست خشک و معمولی

تونیک‌ها ترکیبات سبک اما با پاک کنندگی عمیق هستند که به حفظ رطوبت و التیام بخش‌های مختلف پوست کمک می‌کنند. تونیک پاک کننده صورت سی گل حاوی عصاره گل رز، عسل و ویتامین‌های گروه B است که برای پوست معمولی تا خشک تولید می‌شود. این محصول فاقد الکل و پارابن است و منافذ پوست را بسته نگه می‌دارد.

فوم شستشو صورت سی گل مدل Purifying

مشخصات محصول

  • ویژگی: پاک کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین C
  • مناسب برای: انواع پوست

فوم شستشو صورت سی گل مدل Purifying برای انواع پوست، حتی پوست چرب و آکنه دار شما مناسب است. فوم‌ها فرمولاسیون سبکی دارند و استفاده از آن‌ها برای پاکسازی روزانه صورت بسیار مقرون به صرفه است.

فوم شستشو سی گل علاوه بر پاک کنندگی خواص لایه برداری ملایمی روی انواع پوست دارد.

انواع کرم‌های روشن کننده و کرم پودر سی گل

پوشش کرم پودرهای سی گل برای استفاده روزمره سبک، ایده آل و مناسب است. تمام کرم پودرهای سی گل حاوی ترکیبات ضد چروک و فیلترهای تخصصی ضد آفتاب هستند. بنابراین حتی اگر اهل استفاده از ضد آفتاب نباشید در کرم پودر سی گل از SPF شماره 20 استفاده شده که پوست را در برابر هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.

شاید نقطه قوت انواع کرم پودر سی گل کیفیت بالا و قیمت تمام شده پایین‌تر آن‌ها نسبت به برندهای خارجی باشد. برندهایی که اگرچه سرشناس و پرفروش هستند اما شاید با آب و هوای منطقه و ویژگی‌های پوستی شما سازگار نباشند.

کرم روشن کننده سی گل مدل Herbal

مشخصات محصول

  • ویژگی: سفید کننده و شفاف کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین A , ویتامین C , ویتامین E
  • مناسب برای: انواع پوست

برای کاهش تدریجی لکه‌های پوست می‌توانید به روش‌های غیر تهاجمی از جمله کرم روشن کننده سی گل مدل Herbal و عملکرد آن اعتماد کنید. این محصول حاوی ویتامین E و C، لیپوزوم آربوتین، ملفید، رومکس، لیپوزوم رتینول و سایر ترکیبات آبرسان است.

کرم‌های روشن کننده را می‌توانید به صورت روزانه روی نقاط مختلف پوست صورت و بدن قرار داده و ماساژ دهید.

کرم پودر ضد چروک سی گل مدل Beige کد 08

مشخصات محصول

  • ویژگی: سفید کننده و شفاف کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین A , ویتامین C , ویتامین E
  • مناسب برای: پوست متوسط و گندمی
نقاط قوت
  • محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB و IR

کرم پودر ضد چروک سی گل مدل Beige یک فونداسیون سبک با پوشش دهی بالا برای استفاده روزمره است. یکی از نقاط قوت این محصول استفاده از ترکیبات ضد چروک و فیلترهای ضد آفتاب است. در مجموع کرم‌ پودرهای سی گل از نظر کیفیت و با توجه پوشش مناسب روی پوست از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

انواع لوسیون و محصولات مراقبت از مو سی گل

بعد از انواع لوسیون و روغن بدن، حالا سی گل خط جدید محصولات خود را در زمینه مراقبت از مو نیز راه اندازی کرده است. انواع لوسیون مو سی گل فرمولاسیون منحصر به فرد گیاهی برای کاهش الکتریسیته ساکن، باز کردن گره موها و درخشندگی هر چه بیش‌تر آن‌ها هستند.

لوسیون مو سی گل مدل Amaranthus

مشخصات محصول

  • ویژگی: بازسازی کننده
  • عصاره/ ویتامین: بابونه
  • مناسب برای: انواع مو

موهای وز و شکننده یا بانوان و آقایانی که مداوم موها را رنگ می‌کنند به کرم یا لوسیون مناسب برای بازسازی موها نیاز دارند. لوسیون مو سی گل مدل Amaranthus از جدیدترین محصولات این برند است که با عصاره بابونه و برای نرمی و تقویت مو تولید شده است. از این لوسیون می‌توانید برای باز کردن گره مو و تسهیل شانه کشی استفاده کنید.

انواع کرم، اسپری و روغن ضد آفتاب سی گل

ضد آفتاب رکن اصلی روتین مراقبت از انواع پوست است. سی گل ضد آفتاب‌ حرفه‌ای خود را در سری‌های مختلف Sun Pro عرضه کرده که در پیشگیری از آفتاب سوختگی پوست حساس و نازک موثر هستند.

سی گل در کنار محصولات ضد آفتاب انواع روغن و اسپری آفتاب بدن را در برنامه تولید خود قرار داده است. اگر اهل تغییر دوره‌ای رنگ پوستتان هستید حتما به روغن آفتاب با فیلترهای حفاظتی و خواص نرم کنندگی پوست نیاز پیدا می‌کنید. مهم‌تر این که اسپری‌های روغن سی گل فرمولاسیون کاملا طبیعی دارند که در تماس با مخاطات حساس بدن عوارض جانبی ندارند.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده سی گل مدل Sunpro

مشخصات محصول

  • میزان SPF: شماره 30
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین E
  • مناسب برای: پوست معمولی و خشک

سری Sun Pro سی گل شامل ضد آفتاب‌های اختصاصی با فیلترهای موثر در برابر اشعه‌های UVA و IR است. این ضد آفتاب علاوه بر فیلترهای قوی حاوی ویتامین E است که خواص آنتی اکسیدانی آن از قرمزی و التهاب پوست پیشگیری می‌کند.

محصولات مراقبتی بهداشتی کودک سی گل

پوست لطیف کودکان آسیب پذیرتر از آن است که بتوانید از پاک کننده‌های قلیایی معمول برای شستشو آن‌ها استفاده کنید. برند ایرانی سی گل خط تولید جداگانه محصولات مراقبت کودک شامل شامپو، روغن بدن و صابون کودک دارد. در تولید این محصولات از فرمولاسیونی ملایم و متناسب با PH طبیعی پوست‌ کودک استفاده شده و به جهت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست با برندهای خارجی رقابت می‌کنند.

سخن آخر

لابراتوار دکتر اخوی از اولین آزمایشگاه‌های داخلی و تولید کننده بهترین لوازم آرایشی بهداشتی سی گل است. بیش از سی سال از فعالیت برند سی گل در ایران می‌گذرد و در حال حاضر این برند از مقرون به صرفه‌ترین محصولات آرایشی ایرانی است که محصولات خود را به صورت رقابتی به بازار عرضه می‌کند.

محبوب‌ترین محصولات سی گل شامل کرم‌های ضد آفتاب، لوسیون نرم کننده و مرطوب کننده، کرم دور چشم و پاک کننده‌های صورت و بدن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر