امروز10 فروردین 1403

۷ مارک خوب آب مرکبات گیری موجود در بازار + راهنمای خرید

راهنمای خرید آب مرکبات گیری
5/5 - (1 امتیاز)

آب مرکبات گیری چه مارکی خوبه؟

ویتامین سی یک ویتامین ضروری برای بالا بردن سیستم دفاعی بدن است. با شنیدن نام ویتامین سی اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد یک لیوان آب پرتقال خوشرنگ است. بسیاری از مرکبات دارای ویتامین سی هستند. اکر هر بار در خانه خواستید آب پرتقال بگیرید و بعد ار آن گفتید به زحمتش نمی‌ارزه! به شما حق می‌دهم. اما شاید روشتان اشتباه بوده است. خب حالا شاید می‌پرسید داشتن یک لیوان آب پرتقال بدون دردسر مگر ممکنه؟ در جواب باید بگویم بله با دستگاه آب مرکبات گیری خیلی هم راحت و فوری می‌توانید لیوان آب پرتقال تازه خود را داشته باشید. خب حالا حتما می‌پرسید: آب مرکبات گیری چه مارکی خوبه؟

نگران نباشید در این راهنمای خرید آب مرکبات گیری ما لیسیتی از بهترین مارک‌های موجود در بازار این دستگاه را به شما معرفی می‌کنیم. زین پس بدون دردسر و ریخت و پاش می توانید هر روز صبح یک لیوان آب پرتقال تازه کنار صبحانه‌تان میل کنید.

 

پیشنهاد ویژه

پارس خزر یکی از برندهای نام‌آشنای ایرانی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم خانگی و آشپزخانه به‌شمار می‌رود. یکی از محصولات این برند آب مرکبات‌گیری پارس خزر مدل PULP است.

این محصول تک‌کاره علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب و سبک بودن بسیار کاربردی است. از ویژگی‌های آب مرکبات‌گیری پارس خزر می‌‌توان به مخزن ۰/۶ لیتری و فیلتر قابل شست‌وشو، توان مصرفی ۲۰ وات و سیم برق ۱/۲ متری اشاره کرد.

این دستگاه همچنین دارای ۵ وضعیت تعیین درجه‌ی پالپ میوه، قابلیت شروع خودکار، ۳ پایه‌ی پلاستیکی ضد لرزش و سری مخصوص برای آبگیری مرکبات بزرگ و مرکبات کوچک مانند لیموترش هم است.

بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک است. قطعات این آب مرکبات‌گیری قابل جدا شدن و شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی هستند. موتور این آب‌ مرکبات‌گیری قابلیت چرخش در دو جهت را دارد. این امر به آبگیری بهتر کمک بسیاری می‌کند.

زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، بهتر است از کاور پلاستیکی محفظه‌ی دستگاه استفاده کنید. به این ترتیب از نشستن گرد‌وغبار بر روی آن جلوگیری خواهید کرد.

این برند مرغوب ایرانی همچنین به خاطر تولید پلوپز پارس خزر، یخچال فریز خوب و بهترین بخارشوی نیز معروف است.

آب مرکبات گیری مولینکس سری Vitapress

آب مرکبات‌گیری برند مولینکس سری Vitapress مدل PC302 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است. اگر شما هم برای حفظ سلامت خود و خانوده‌تان به مصرف ویتامین C اهمیت می‌دهید، این محصول یکی از واجبات زندگی شما است.

این آب مرکبات‌گیری دارای موتور ۲۵ وات است و به‌صورت فشاری عمل می‌کند. با فشار دست و با قابلیت چرخش دوطرفه می‌توانید مرکبات دلخواه خود را با بیشترین بازدهی آبگیری کنید.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی مخروطی اشاره کرد. این سری مخروطی به شما امکان آبگیری انواع مرکبات را می‌دهد. این دستگاه حاوی یک فیلتر پلاستیکی و یک فیلتر استیل است.

اگر دوست دارید آبمیوه‌ی شما دارای پالپ و ذرات میوه باشد از فیلتر پلاستیکی استفاده کنید. فیلتر استیل را جهت تهیه‌ی آبمیوه‌ای شفاف استفاده می‌شود.

این فیلتر استیل از ورود زیاد پالپ به آبمیوه جلوگیری می‌کند. بهتر است برای جلوگیری از ورود گردوغبار به دستگاه از روکش پلاستیکی آن استفاده کنید.

قطعات این دستگاه جدا شدنی و قابل شست‌وشو هستند. این آب مرکبات‌گیری دارای مخزن است و در رنگ سفید عرضه می‌شود. با توجه به ویژگی‌های این محصول و قیمت مناسب آن می‌توان آب مرکبات‌گیری مولینکس را به‌عنوان محصولی باکیفیت معرفی کرد.

آب مرکبات گیر مارک هیوندای

این محصول یکی از محصولات شرکت هیوندای است که با طراحی زیبا و در رنگ مشکی عرضه می‌شود. جنس بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک و جنس صافی آن از استیل ضد زنگ است.

موتور این دستگاه دارای توان ۱۰۰ واتی است و به‌وسیله‌ی اهرم فشاری کار می‌کند. این آب مرکبات گیری به‌گونه‌ای طراحی شده است که انواع مرکبات در اندازه‌های مختلف، از پرتقال گرفته تا لیمو ترش را می‌توانید با آن آبگیری کنید.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به مخزن آبگیری و پایه‌ی ضد لغزش اشاره کرد. بنابراین نیازی نیست نگران جابه‌جایی دستگاه و کثیف شدن میز آشپزخانه‌ی خود باشید.

با استفاده از قابلیت چرخش دوطرفه‌ی دستگاه می‌توانید با بالاترین بازده مرکبات خود را آبگیری کنید. قطعات آب مرکبات گیری هیوندای مدل ۱۰۱۴ جداشدنی و قابل شست‌وشو هستند.

آب مرکبات گیری مارک زیمنس

این مدل محصول شرکت آلمانی زیمنس است. جنس بدنه و جنس صافی این محصول کوچک هردو پلاستیکی هستند.

موتور این آب مرکبات‌گیری با توان ۲۵ وات کار می‌کند و نحوه‌ی عملکرد آن به‌وسیله‌ی دکمه‌ی فشاری است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مخزن آبگیری با حجم ۰/۶ لیتر، پایه‌ی ضد لغزش و یک سَری آبگیری اشاره کرد.

پس از استفاده از دستگاه روی آن را با درپوش مخصوص بپوشانید تا از ورود گردوغبار به داخل آبمیوه‌گیری جلوگیری کنید. آب مرکبات گیری زیمنس مدل MC30000 با طراحی ساده و زیبا و در رنگ سفید عرضه شده است.

آب مرکبات گیری متئو

شرکت متئو (Matheo) یکی از برندهای معروف آلمانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است. این شرکت محصولاتی باکیفیت چون مایکروویو، چای‌ساز، ساندویچ‌ساز، کباب‌پز، پلوپز، سرخ‌کن و دیگر ملزومات آشپزخانه را تولید و عرضه می‌کند.

این مدل آب مرکبات‌گیری از محصولات برقی شرکت متئو است.  با استفاده از این محصول می‌توانید آب انواع مرکبات را به بهترین شکل تهیه کنید.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتنِ دو سَری اشاره کرد. با کمک این دو سَری می‌توانید صرف‌نظر از شکل مرکباتی مختلف، آن‌ها را با بیشترین بازدهی و کم‌ترین میزان اسراف آبگیری کنید.

صافی استیل ضد زنگی که در این محصول تعبیه شده است، به صاف شدنِ هرچه بیشترِ آبمیوه کمک می‌کند. به‌علاوه نیازی نیست نگران تفاله‌های روی صافی باشید زیرا این تفاله‌ها با شسته‌شدن صافی به‌راحتی قابل پاک‌کردن هستند.

البته باید بدانید که در این محصول امکان تنظیم میزان پالپ وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه وجود عملکرد ضد چکه در خروجی دستگاه است؛ پس نیازی نیست نگران چکه‌کردن آبمیوه و کثیف‌شدن میز آشپزخانه یا دستگاه خود باشید.

هنگام آبگیری، پایه‌ی ضد لغزشی که در زیر دستگاه تعبیه شده است، مانع جابه‌جایی آبمیوه‌گیری می‌شود. بهتر است برای مراقبت بیشتر از دستگاه، درصورت عدم استفاده‌ی روزانه، روی آن را با درپوش ضد گرد و غبار بپوشانید.

به‌وسیله‌ی درپوش از ورود خاک و گرد‌وغبار به داخل دستگاه و فیلتر جلوگیری خواهید کرد. آب مرکبات‌گیری متئو در ۵ رنگ سبز، نارنجی، آبی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود.

آب مرکبات گیری مارک میگل

یکی دیگر از محصولاتی که به شما معرفی می‌کنیم، آب مرکبات‌گیری میگل GCS 160 از برند میگل است. این دستگاه ۲/۶ کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه و صافی آن هردو از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند.

موتور این آب مرکبات‌گیری با توان ۱۶۰ وات کار می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به مخزن آبمیوه، سیستم ضد چکه، فیلتر جداکننده‌ی تفاله و پایه‌ی ضد لغزش اشاره کرد.

سیستم ضدچکه، و پایه‌ی ضد لغزش باعث می‌شوند هنگام آبگیری نگران جابه‌جایی دستگاه و کثیف شدن آبمیوه‌گیری و کانتر آشپزخانه نباشید.

این آب مرکبات‌گیری دارای درپوش محافظ است که می‌توانید پس از استفاده از دستگاه، برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل آن از این درپوش استفاده کنید.

آب مرکبات گیری براون

آب مرکبات‌گیری براون مدل CJ3000 محصولی کوچک و کاربردی از این برند معروف است. سری مخروطی این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که انواع مرکبات را آبگیری کنید. البته سری این محصول برای آبگیری مرکبات کوچک مانند لیمو ترش طراحی نشده است.

این دستگاه همچنین دارای یک مخزن آبگیری است که به‌اندازه‌ی یک لیوان بزرگ آبمیوه در خود جای می‌دهد. نحوه‌ی عملکرد این آب مرکبات‌گیری به‌صورت فشاری است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیمی از میوه را روی مخروط قسمت آبگیری فشار دهید.

قابلیت تغییر جهت گردش باعث می‌شود بتوانید بیشترین میزان آبگیری را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیم میزان ورود پالپ، اندازه‌ی کوچک دستگاه، جنس بدنه و صافی پلاستیکی اشاره کرد.

آب مرکبات گیری براون مدل CJ3000 دارای درپوش ضد گردوغبار نیست اما سَری آن به‌راحتی شسته می‌شود. زمانی‌که محصولی با نام برند براون خریداری می‌کنید می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید.


راهنمای خرید آب مرکبات گیری


از آب مرکبات گیری برای گرفتن آب و پالپ میوه و مرکبات استفاده می‌شود. میوه‌هایی مانند پرتقال، لیمو، لیموترش و گریپ فروت‌ها مملو از عصاره‌های خوشمزه و ترشی هستند که می‌توانند برای انواع دستورالعمل‌های خوراکی استفاده شوند.

آب میوه‌ها نه تنها می‌توانند در پخت و پز استفاده شوند، بلکه یک لیوان تازه آب پرتقال می‌تواند یک حس تازه و دوست داشتنی برای شروع یک روز عالی باشد.

آب مرکبات گیری‌های دستی می‌توانند باعث فشار و درد غیر ضروری در ناحیه مچ دست شوند. این نوع آب مرکبات گیری، بطور ويژه براي مرکبات ساخته شده است، نوارهای شیاردار گنبدی شکل آن به روی یک قطعه مستحكم و براق قرار مي‌گيرد.

این محصول به راحتی به فشرده کردن قطعات میوه‌ی خرد شده، در بین دو قطعه و عصاره گیری و جدا کردن پالپ میوه می‌پردازد. دیگر آب مرکبات گیری‌های دستی از اهرم‌های دستی و محفظه‌های جداگانه برای پالپ و عصاره استفاده می‌کنند.

نوع دیگری از آب مرکبات گیری وجود دارد که شما می‌توانید به طور همزمان با جاری شدن آب میوه به درون پارچ مخصوص، میوه دیگر را به روی قسمت مخروطی فشار داده و بچرخانید.این روش برای تهیه آب میوه کمی دشوار است و آپشن خاصی در اختیار شما قرار نمی‌دهد. اما ار طرف دیگر آب مرکبات گیری برقی کار را برای شما آسان می‌کند، و نسبت به آبمیوه گیری دستی، عصاره بیشتری را از میوه استخراج می‌کنند.

برخی از دستگاه‌های آب مرکبات گیری دارای چرخش دو طرفه هستند و به صورت بهینه عمل آبگیری را انجام می‌دهند. همچنین این دستگاه‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که تا زمانی که میوه‌ی مورد نظر روی آن قرار نگیرد شروع به کار نمی‌کنند.

به عنوان مثال، در برخی از مدل‌ها، شما ملزم به قرار دادن میوه‌ی نیم شده بر روی قسمت استوانه ایی و فشار دادن آن با اهرم به سمت پایین هستید، و پس از جمع شدن میوه در داخل ظرف، موتور داخل آب مرکبات گیری شروع به چرخش می‌کند. درجه‌های روی دستگاه، به شما امکان تنظیم کم ، متوسط ​​و زیاد سرعت چرخش موتور را می دهد.

هر چه سرعت چرخش موتور آب مرکبات گیری بیشتر باشد، بازده آبگیری آن افزایش می‌یابد و با سرعت بالاتری عمل آبمیوه گیری را برای شما انجام می‌دهد. سرعت چرخش موتور را بر اساس نوع میوه می‌توان تنظیم کرد.

برخی از آب مرکبات گیری‌ها، پالپ را با آب میوه ترکیب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر پالپ میوه را به داخل یک محفظه‌ی جداگانه‌ی دیگر انتقال می‌دهند. کنترل پالپ، اغلب یکی از دلایل اصلی انتخاب افراد در خرید آب مرکبات گیری برقی است.

این نوع دستگاه‌ها اغلب در اشکال، و اندازه‌های مختلف و تنها برای آبگیری مرکبات عرضه می‌شوند. آب میوه‌های دیگر را می‌توان با استفاده از انواع دیگر آبمیوه گیری‌ها انجام داد.

مواردی که هنگام خرید آب مرکبات گیری باید به آن توجه کرد

انتخاب بهترین آب مرکبات گیری، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بخش به چند عامل اصلی که قبل از خرید باید در نظر قرار داد، اشاره می‌کنیم.

قدرت موتور

دارا بودن موتوری قدرتمند، روشی سریع‌تر و آسان‌تر برای آبگیری مرکبات است. آب مرکبات گیری پرس سرد، سر و صدای کمتری دارد، اما به زمان بیشتری برای آبگیری نیاز دارد. اگر وقت کافی ندارید و تمایل دارید میوه‌های بیشتری را به یکباره داخل آب مرکبات گیری بریزید، باید به دنبال یک آب مرکبات گیری، قدرتمند باشید اما به ناچار باید سر و صدای بسیار آن را تحمل کنید.

پالپ

نوشیدن پالپ میوه، در بین اعضای خانواده متفاوت است. انتخاب یک دستگاه آب مرکبات گیری با درجه‌های قابل تنظیم می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که هر کسی با توجه به ذائقه‌ی خود لیوان آبمیوه مخصوص خود را دریافت می‌کند.

زمان صرف شده

آب مرکبات گیری‌های موجود در بازار، هر کدام به نوبه ی خود، بازده زمانی مخصوصی را ارائه می‌دهند. برخی از آب مرکبات گیری‌ها، زمان بیشتری را برای آبگیری صرف می‌کنند.

و برخی دیگر برای ترکیب بیشتر پالپ با اب میوه، مدت زمان طولانی‌تری را به خود اختصاص می‌دهند. برای نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در صبح، بهتر است پیش از خرید مدت زمان آماده سازی و آبگیری آن را بررسی کنید.

طعم و جداسازی پوست میوه

یک آب مرکبات گیری خوب به عمق و داخل میوه نفوذ و پوست میوه را جدا می‌کند. جداسازی پوست میوه و میزان پالپ باقی مانده چیزهای زیادی را در خصوص کارایی آب مرکبات گیری به شما می‌گوید. اگر گزینه Taste خاموش باشد ، آب مرکبات گیری می‌تواند به پوست نفوذ کند.

شستشوی آسان

بسیاری از آب مرکبات گیری‌ها،  قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. شما می‌توانید پس از گرفتن آب میوه محفظه را آبکشی کنید و آن را در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. ممکن است برای برخی افراد جداسازی محفظه‌ها برای شستشو دشوار باشد، حتی اگر قسمت‌هایی از آن مناسب قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی باشد.

اندازه و قطر لوله خروجی آب مرکبات گیری

این موضوع اغلب از جانب خریداران نادیده گرفته می‌شود ، به خصوص اگر ویژگی‌های دیگر، برای آنها مهم‌تر باشد. یک لوله خروجی بزرگ در هنگام آبگیری باعث می شود تا، آبمیوه مستقیما به درون پارچ رفته و چکه و کثیف کاری پدید نیاورد. اگر شما مایل به استفاده از یک آبمیوه گیری با مخروط بزرگتر باشید، اندازه میوه‌های آبگیری دیگر خللی ایجاد نمی‌کند.

قیمت آب مرکبات گیری

قبل از اینکه به طور جدی، تصمیم خرید یک آب مرکبات گیری خاص را در نظر بگیرید ، باید بودجه‌ی کافی برای خرید دستگاه مورد نظر خود را کنار بگذارید. انتخاب بزرگ‌ترین و آسان‌ترین آب مرکبات گیری برقی، ممکن است به لحاظ مالی، کمی شما را عقب بیاندازد. اما این مدل اغلب می‌تواند بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت و یا شخصی باشد که اغلب از آبمیوه گیری خود به طور روزانه استفاده می‌کند.

آب مرکبات گیری‌های کوچک‌تر یا دستی برای خانواده‌های کوچک یا کسانی که چندان از آب مرکبات گیری استفاده نمی‌کنند بسیار مناسب هستند. آب مرکبات گیری‌های صنعتی نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما برای کسانی که می‌خواهند مقادیر بیشتری آب میوه تولید کنند، بسیار مفید خواهد بود.

سخن آخر

هنگامی که شما به روی یک آب مرکبات گیری برقی سرمایه گذاری می‌کنید، ممکن است روزهای یکسان نداشته باشید. شروع یک روز خوب به همراه یک لیوان آب پرتقال تازه می‌تواند حس تازه‌ایی به شما القا کند.

شما باید با توجه به قابلیت‌های مورد نظر خود مناسب‌ترین دستگاه آب مرکبات گیری را انتخاب کنید و سپس از نکات و راهنمایی‌های موجود در دفترچه راهنما برای استفاده بهینه، کمک بگیرید. میکسر برقی می‌تواند با سرعت قابل توجهی میوه‌ها و یا سبزیجات دلخواه شما را میکس کند و به شما در بهبود رژیم غذایی و تهیه‌ی انواع نوشیدنی کمک می‌کند.

در این راهنمای خرید آب مرکبات گیری سعی کردیم بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم. محصولا معرفی شده از برترین و محبوب ترین مارک های موجود در بازار هستند. این محصولات بیشترین امتیاز را بین خریداران کسب کرده‌اند. کاربران این دستگاه‌های آب مرکبات گیری را به خاطر امکانات و راحتی استفاده آنها پیشنهاد می‌دهند. این دستگاه یک وسیله ضروری از میان لوازم آشپزخانه برای سلامتی شماست.

1 نظر

  1. نگار پاسخ

    آب مرکبات گیری پارس خزر عالیه مامانم پارس خزر داره ازش راضیه ولی من برای جهیزیه ام آب مرکبات گیری هیوندای خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر