امروز09 فروردین 1403

راهنمای خرید ست دستبند و ساعت مردانه شیک و فانتزی

راهنمای خرید ست دستبند و ساعت مردانه شیک و فانتزی
5/5 - (1 امتیاز)

ساعت یا دستبند؟ این دو راهی آشنایی است که خیلی از آقایان برای ست کردن لباس‌ها و انواع اکسسوری‌ها با آن‌ها تجربه کرده‌اند. اما اگر تا دیروز برای پاسخ دادن به این سوال تامل می‌کردید امروز بی‌معطلی می‌توانید بدان پاسخ دهید: هر دو!

شاید استفاده همزمان از اکسسوری‌ها از نظر برخی از استایلیست‌های ساده و طرفدار سادگی چیزی جز شلوغ‌کاری و افراط نباشد؛ اما اگر یک بار انواع ست دستبند و ساعت مردانه را تجربه می‌کنید نظرتان نسبت به استفاده از انواع اکسسوری در یک دست و در یک زمان عوض می‌شود! جالب‌تر این که با پوشیدن ساعت و دستبند با هم همچنان می‌توانید سادگی استایلتان را حفظ کنید!

راهنمای خرید امروز به نظر مطلب متفاوتی است برای آن دسته از آقایانی که به اکسسوری‌های شیک و متمایز علاقمندند. با مطالعه راهنمای امروز به‌نظر می‌بینید که چطور دنیای اکسسوری‌ها و ست کردن آن‌ها با هم می‌تواند در عین پیچیدگی منعطف و ساده باشد!

معرفی و بررسی انواع ست دستبند و ساعت مردانه

مدل پر فروش

ست دستبند و ساعت مچی عقربه ای مردانه کیدمن مدل 9033G

مشخصات محصول

  • جنس بند و بدنه: چرم و استیل
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • موارد استفاده: روزمره، اداری و رسمی، اسپرت و مهمانی
نقاط قوت
  • مقاومت در برابر آب

فرقی نمی‌کند در چه موقعیتی قرار دارید؛ در موقعیت رسمی، اداری یا مهمانی با ست دستبند و ساعت مچی کیدمن باشکوه‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. این ساعت مچی زیبا با بدنه استیل، بند چرم و قاب دایره‌ای طراحی شده و با سگک باز و بسته می‌شود.

این ساعت زیبا به موتور یونیک ژاپن مجهز است و به صورت بیست و چهار ساعته اطلاعات روز، هفته و ماه را نمایش می‌دهد. از دستبند ست و همراه ساعت کیدمن می‌توانید به صورت جداگانه نیز استفاده کنید.

ست دستبند و ساعت مچی عقربه ای مردانه کنت کول مدل KC50985002

مشخصات محصول

  • جنس بند و بدنه: استیل
  • نوع قفل: تاشو
  • موارد استفاده: روزمره، اسپرت

ست دستبند و ساعت کنت کول با بدنه نقره‌ای طلایی و صفحه گرد کلاسیک طراحی شده است. بند این ساعت به صورت تاشو و با محافظ مخصوص باز و بسته می‌شود. ساعت کنت کول علاوه بر نمایش ساعت، تاریخ شمار تخصصی دارد و همراه با دستبند مجموعه‌ای نفیس و کاربردی برای هدیه به عزیزان است.

ست ساعت مچی دیجیتال و دستبند مردانه کیدمن مدل K347GB

مشخصات محصول

  • جنس بند و بدنه: چرم
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • موارد استفاده: روزمره
نقاط قوت
  • مقاومت در برابر آب
  • نور پس زمینه صفحه

مدل K347GB مجموعه‌ای از ساعت دیجیتال و دستبند تزئینی است که با موتور یونیک ژاپن طراحی و تولید می‌شود. ساعت دیجیتالی این مجموعه قابلیت شمارش ثانیه‌ نیز دارد و با وجود نور پس زمینه بهتر می‌توانید در هر زمان از شبانه روز گذر زمان را با این ساعت مچی دنبال کنید.

ساعت و دستبند این مجموعه با بند چرمی ضد آب تولید شده‌اند.

 

ساعت و دستبند؛ دو اکسسوری جدا و جدایی ناپذیر!

این عنوان خود ما را هم تعجب‌زده کرده است! اکسسوری‌هایی که استفاده همزمان از آن‌ها منع شده و گاهی آنقدر مکمل هم هستند که جدایی‌ناپذیر خوانده می‌شوند. این داستان دستبند مردانه و ساعت مچی مردانه است که اکنون به لطف ست‌های هماهنگ و چشمنواز موجود در بازار به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و استایل زیباتری می‌سازند.

یک قرار ملاقات رسمی، دورهمی روزمره با دوستان صمیمی یا مهمانی مجلل و خاص شبانه همه و همه می‌توانند موقعیت‌های مناسبی برای استفاده از ست دستبند و ساعت باشند. در طراحی این ست‌ها هماهنگی جنس بند ساعت، قطعات و سنگ‌های تزئینی و تضاد و تعاملی که هر یک از اجزا می‌توانند در کنار هم داشته باشند به خوبی مدیریت و در نظر گرفته شده است.

در طراحی ست ساعت و دستبند به چند نکته مهم به خوبی توجه شده و بنابراین شما را از چالش‌های ست کردن هر یک از آن‌ها با هم بی‌نیاز کرده است:

  • هر ساعت یک دستبند خاص نیاز دارد. دستبندهایی که در ست‌های موجود در بازار مشاهده می‌کنیم ظاهر ساده و بی‌ادعایی نسبت به ساعت دارند. در غیر این صورت با انتخاب این استایل همه چیز شلوغ به نظر می‌رسد و ساعت و دستبند هیچ کدام جلوه مطلوبی ندارند.
  • اجزای ست ساعت و دستبند زنانه‌ای که در بازار می‌بینید لزوما مشابه هم نیستند. دستبندهایی که در ست قرار می‌گیرند ممکن است از نظر جنس بدنه یا مهره‌های تزئینی به کار رفته مشابه با ساعت مچی باشند؛ اما هر دستبند درست مثل انواع دستبند طلا دخترانه و زنانه ماهیت مستقل خود را دارد.

ست دستبند و ساعت از دیدگاه استایلیست‌ها

خیلی از افراد به استفاده جداگانه از ساعت مچی و دستبند تاکید می‌کنند و حتی بالانسی را که با استفاده از ست دستبند و ساعت به وجود می‌آید نمی‌پسندند.

نمی‌دانیم شما از ست‌های موجود در بازار استفاده یا به صورت جداگانه انواع دستبند را با ساعت‌های مچی زنانه و مردانه ست می‌کنید. به هر حال برخی از استایلیست‌ها به دو دلیل استفاده همزمان از این دو اکسسوری را پیشنهاد نمی‌کنند:

  1. دو اکسسوری به صورت همزمان ممکن است اثرات زیبایی‌شناختی یکدیگر را بپوشانند. مثلا ساعت مچی زیبایی دستبند را ماسک کند و مانع از دیده شدن آن شود. بنابراین با وجود این که هزینه بیش‌تری برای خرید ست دستبند و ساعت مردانه یا زنانه طلا و نقره می‌پردازید احتمال دیده نشدن یکی از آن‌ها وجود دارد!
  2. دستبند و ساعت در کنار هم بیش‌تر آسیب می‌بینند و احتمال افتادن قطعات زینتی آن‌ها وجود دارد؛ به ویژه اگر از سنگ‌های قیمتی تشکیل شده باشند.

کاربرد و طراحی انواع ست ساعت و دستبند

درست مثل سایر زیورآلات ست‌های شامل دستبند و ساعت که در بازار می‌بینید بر اساس طراحی بدنه کاربرد خاص خود را دارند.

  • یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار ست‌های اسپرت است که برای استفاده روزمره با یک دستبند ساده و سبک تولید می‌شوند. اکثر دستبندهای اسپرت به صورت گره‌ای یا کلیپسی باز و بسته می‌شوند و ممکن است صرفا یک زنجیر ساده از جنس بند ساعت مچی باشند. مهم‌ترین تفاوت ساعت‌های اسپرت و روزمره با مدل‌های رسمی بند چرمی آن‌ها است. جنس بدنه دستبند هم ممکن است چرمی یا فلزی باشد.
  • فرم صفحه ساعت در ست اداری و رسمی گرد یا مربع است. برخی از ست‌هایی که در بازار می‌بینید ممکن است بیش از یک دستبند داشته باشند و مثلا دو دستبند ظریف دور ساعت مچی قرار بگیرند.
  • در ست ‌های بازار به نوع ساعت دقت کنید. معمولا در ست‌های زینتنی کیفیت فدای زیبایی ظاهری می‌شود و ممکن است کارکرد ساعت به اندازه ساعت‌های مچی مردانه و زنانه جداگانه‌ نباشد.
  • در انتخاب ست به نوع ساعت ( کوارتز یا مکانیکی) دقت کنید. مدل‌های کوارتز با باتری کار می‌کنند و ساعت‌های مکانیکی نیازی به باتری ندارند.

سخن آخر

ساعت مچی به تنهایی اکسسوری کاملی برای تکمیل استایل روزمره، اسپرت یا رسمی است. ممکن است انواع ساعت در قالب ست دستبند و ساعت زنانه و مردانه طراحی شوند که لزوما مشابه نیستند. برخی از دستبندها با بند فلزی تولید می‌شوند در حالی که ساعت همراه آن‌ها استیل و فلزی است.

از دستبند همراه ساعت‌های زنانه و مردانه می‌توانید به تنهایی یا همراه با ساعت استفاده کنید. بهتر است ساعت و دستبند همراه با آن مقاومت کافی در برابر رطوبت و قابلیت نمایش تاریخ یا روزشمار نیز داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر