امروز10 فروردین 1403

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه دیجیتال و آنالوگ

مدل ساعت Omega Speedmaster
5/5 - (1 امتیاز)

ساعت‌ها نه فقط روی دیوار، بلکه روی مچ دست هم می‌توانند به عنوان یک اکسسوری زیبا و چشمگیر همچون جواهر جلوه کنند. شاید زیورآلات زیادی برای بانوان و آقایان وجود داشته باشد که بتوانند رنگ و استایل پوششان را با آن‌ها ست کنند؛ اما تاثیری که یک ساعت مچی روی ظاهر دارد را به این سادگی‌ها نمی‌توان نادیده گرفت.

فارغ از زیبایی ظاهری، خرید ساعت مچی مردانه و زنانه تا حد زیادی در سر و سامان دادن امور روزمره تاثیرگذار است. کاربرد اصلی ساعت‌ها نمایش زمان و تاریخ است و باور کنید هیچ چیز راحت‌تر از دنبال کردن زمان سپری شده در روز با استفاده از عقربه‌های آنالوگ یا نمایشگرهای دیجیتالی یک ساعت مچی نیست.

نمی‌دانیم تا چه اندازه نسبت به استفاده از ساعت مچی پایبند هستید. به هر حال انواع ساعت مچی ابزارهای کارآمدی هستند که همچون نگینی روی دست می‌درخشند و ظاهرتان را دگرگون می‌کنند. دنیای بیرون شما انعکاسی از درون شما است و یک ساعت مچی مناسب یکی از اجزای مهم استایل شما را پوشش می‌دهد. برای انتخاب بهترین ساعت مچی از میان صدها برند تولید کننده همراه به‌نظر باشید.

معرفی و بررسی انواع ساعت مچی مردانه

مدل محبوب

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل 9069

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند فلزی نقره‌ای
  • نوع قفل: تاشو با محافظ
  • کاربرد: لوکس , روزمره , فشن , رسمی

ساعت مچی مردانه اسکمی از انواع ساعت‌های عقربه‌ای با صفحه شب تاب بوده که با بدنه فلزی تولید شده است. فرم قاب این محصول گرد و نقره‌ای است و خرید آن را برای استفاده روزمره و رسمی پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت مچی دیجیتال مردانه جی شارک کد G-SHARK-TL

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند سیلیکون مشکی
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • کاربرد: اسپرت , روزمره

ساعت مچی دیجیتال مردانه جی شارک از انواع ساعت‌های عقربه‌ای با بند سیلیکونی بوده که به امکانات جانبی دیگری نیز مجهز است. این محصول قابلیت پخش اعلان و آلارم، زمان گیری یا کورنومتر و تاریخ شمار دارد. بنابراین امکانات آن با این که از انواع ساعت‌های آنالوگ بوده مشابه با مدل‌های دیجیتالی طراحی شده است. موتور و بند این محصول ضد آب و مقاوم هستند.

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل 1309

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند چرمی قهوه‌ای
  • نوع قفل: سگکی ساده
  • کاربرد: لوکس , روزمره , فشن , رسمی

موتور ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی ساخت ژاپن است و طراحی خاص آن آقایان را مجذوب خود می‌کند. بند این ساعت از جنس چرم ضخیم طراحی شده و انتخاب و خرید آن را برای تمام موقعیت‌های اسپرت، رسمی و روزمره خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت مچی عقربه ای مردانه نیوی فورس مدل NF9153-FL-BL

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند حصیری فلزی با رنگ ثابت
  • نوع قفل: کلیپسی ضامن‌دار
  • کاربرد: روزمره , اسپرت

ساعت مچی عقربه ای مردانه نیوی فورس از لوکس‌ترین زیباترین طرح‌های این برند است که با قیمتی مناسب می‌توانید خریداری کنید. فرم شیشه این ساعت گرد و از جنس یاقوت تولید شده و روی آن علاوه بر نمایش تاریخ و ساعت کرنومتر قرار دارد. موتور و تمام بدنه این ساعت زیبا مقاوم و ضد آب هستند.

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتی زن کد BI5000-87L

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند استیل
  • نوع قفل: کلیپسی ضامن‌دار
  • کاربرد: روزمره , رسمی , اسپرت , لوکس , فشن

ساعت مچی عقربه ای سیتیزن از انواع سبک‌های ساده، مینیمالیستی و زیبا بوده که خاص آقایان تولید شده است. بدنه این محصول از استیل رنگ ثابت، مقاوم در برابر خوردگی و بدون حساسیت تولید می‌شود. با توجه به طراحی استیل بدنه و بند از این ساعت در هر موقعیتی می‌توانید استفاده کنید و با آن استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

معرفی و بررسی انواع ساعت مچی زنانه

مدل پر فروش

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1225 کد 02

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند فلزی
  • نوع قفل: دستبندی
  • کاربرد: لوکس , روزمره , فشن , رسمی

ساعت مچی برند اسکمی از مدل‌های خاص، ظریف و زیبا بوده که خاص بانوان و برای موقعیت‌های مختلف رسمی و روزمره طراحی شده است. کل بدنه این ساعت فلزی بوده و صفحه نمایش سفید و دسته‌ها به نگین‌های ریز و زیبا تیتانیوم مزین شده‌اند.

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی کد 1311G

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند فلزی
  • نوع قفل: ضامن دار (کلیپسی)
  • کاربرد: رسمی , روزمره , لوکس , فشن

اگر به دنبال مدل‌های کلاسیک و امروزی با طرح مینیمالیستی هستید ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی پیشنهاد ویژه ما به شما شیک پسندان است. این ساعت مچی زیبا محصول کشور چین است که با موتور و بدنه ضد آب تولید می‌شود. قطر قاب صفحه این ساعت 40 میلی‌متر است و همچون نگینی روی مچ دستتان می‌درخشد.

ساعت مچی عقربه ای زنانه سیتی زن مدل EU6054-58D

مشخصات محصول

  • ساعت گرد عقربه‌ای
  • بند استیل ضد زنگ
  • نوع قفل: ضامن دار (کلیپسی)
  • کاربرد: روزمره , رسمی , لوکس , فشن

برند سیتیزن به تولید ساعت‌های کلاسیک، ساده و لوکس شهرت دارد. ساعت سیتی زن مدل EU6054-58D هم نماینده محبوب این برند برای بانوان مشکل پسند است که به صورت دو رنگ و با موتور کوارتز تولید شده است. رنگ صفحه این ساعت صدفی است و به صورت ضامن دار باز و بسته می‌شود.

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسپریت مدل ES1L045M0045

مشخصات محصول

  • ساعت مستطیل عقربه‌ای
  • بند فلزی رزگلد
  • نوع قفل: ضامن دار (کلیپسی)
  • کاربرد: لوکس و رسمی

خرید ساعت‌های مچی با مدل‌‌ مستطیلی تنوع خوبی برای کسانی است که همیشه طرفدار ساعت‌های گرد با طراحی کلاسیک بوده‌اند. ساعت مچی عقربه ای زنانه اسپریت چارچوب مستطیلی، کشیده و بسیار زیبایی دارد که به رنگ رزگلد تولید می‌شود. با توجه به طراحی ساده و در عین حال زیبا این محصول، خرید آن را برای موقعیت‌های لوکس و رسمی و حتی استفاده روزمره پیشنهاد می‌کنیم.

پیچ و خم انتخاب تا خرید ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت مچی از اکسسوری‌های محبوب آقایان و بانوان است که اتفاقا در اکثر مواقع نقشی در خرید آن‌ها ندارند؛ چون خرید ساعت مچی اولین گزینه‌ای است که برای خرید و هدیه دادن به دیگران به ذهنمان می‌رسد. اما در حقیقت هیچ چیز به اندازه انتخاب ساعت آن هم برای مخاطب مشکل پسند پرچالش و زمانبر نیست. از طرف دیگر شناخت و خرید بهترین مدل از میان برندهای رنگارنگ ساعت مشکل است.

انتخاب ساعت مچی مناسب بر اساس کاربرد

چه برای خودتان و چه برای کسی که قرار است با دادن ساعت مچی او را خوشحال کنید کاربرد ساعت مچی مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر داشته باشید. طراحی ساعت‌ها بر اساس کاربرد متنوع و گسترده است. برخی از ساعت‌ها خاص فعالیت‌های ورزشی تولید می‌شوند و اکثر اسمارت واچ‌ها یا ساعت‌های دیجیتالی از این دست هستند.

یکی دیگر از مدل‌های پرکاربرد ساعت‌های بیزنس هستند که خاص موقعیت‌های شغلی مختلف طراحی می‌شوند. اکثر آقایان از این مدل‌ها استقبال و معمولا در محل کار از ساعت‌های مچی استفاده می‌کنند.

اما یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار و فراگیر در بازار ساعت‌های مینیمالیستی هستند. ساعت‌هایی که با تکیه بر طراحی ساده و کاربری روزمره طراحی می‌شوند و تقریبا برای هر موقعیتی قابل استفاده هستند. در صورتی که با روحیه و سلیقه مخاطبتان آشنایی ندارید مدل‌های مینیمالیستی بهترین انتخاب ممکن خواهند بود.

اگر هم خودتان به تازگی قصد دارید عادت استفاده از ساعت مچی را در سبک زندگیتان ایجاد کنید باز هم مدل‌های مینیمالیستی پیشنهاد ما به شما هستند. مدل‌هایی که همه کاره، ساده و عامه پسند هستند.

انتخاب ساعت مچی بر اساس موتور

گذر زمان در دنیای ساعت مچی‌ها وابسته به یک چیز است؛ موتور! بدون موتور گذر زمان در چارچوب ساعت مچی متوقف می‌شود و بر همین اساس محصولات مختلف طبقه بندی و قیمت گذاری می‌شوند.

انواع ساعت‌های بازار با دو نوع موتور کوارتز و مکانیکی تولید می‌شوند. در مدل‌های کوارتز عقربه ثانیه شمار از حرکت می‌ایستد و هر ثانیه یک گام به جلو می‌رود؛ اما ساعت مکانیکی بی‌وقفه در میدان می‌تازد و حتی حد فاصل بین ثانیه‌ها از حرکت نمی‌ایستد. به همین دلیل در اکثر برندهای لوکس بازار از موتور مکانیکی استفاده می‌شود. به هر حال انتخاب موتور محصول فاکتور مهمی است که تصمیم گیری در ارتباط با آن به بودجه شما بستگی دارد.

انتخاب ساعت مچی بر اساس جنس بدنه و دسته

درست است که کیفیت بدنه و موتور در خرید ساعت مچی زنانه یا مردانه اهمیت دارند؛ اما هیچ چیز به اندازه طراحی و ظاهر ساعت نظر گیرنده هدیه یا خود شما را به عنوان خریدار محصول جلب نمی‌کند.

ساعت‌های مچی فلزی از محبوب‌ترین مدل‌های زنانه و مردانه هستند که در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ اما رنگ سیلور همیشه پرفروش‌تر بوده است. علت آن هم به سازگاری ساعت مچی فلزی با رنگ‌های مختلف مربوط می‌شود. ضمن این که ماندگاری و استحکام بندهای فلزی بیش‌تر است و باز و بسته کردن آن به ویژه برای آقایان ساده‌تر خواهد بود.

در مقابل ساعت‌های مچی فلزی مدل‌هایی با بند چرمی قرار دارند که پرفروش‌تر از ساعت‌هایی با دسته پلاستیکی هستند. ساعت‌های چرمی هم جلوه منحصر به فردی دارند. ترکیب ساعت مچی با هر استایلی زیبا و هماهنگ خواهد بود. به علاوه طراحی اکثر ساعت‌های مچی با بند چرمی مینیمالیستی است و بنابراین برای موقعیت‌های مختلف رسمی و روزمره می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تنها مشکلی که در خرید ساعت مچی چرمی وجود دارد استحکام کم‌تر نسبت به مدل‌های فلزی در گذر زمان است. ضمن این که در ست کردن ساعت با بند چرمی باید به هماهنگی آن با رنگ لباس بیش‌تر دقت کنید.

معرفی انواع ساعت‌های آنالوگ و دیجیتالی

ساعت‌های مچی نظیر مدل‌های دیواری در دو نوع دیجیتالی و آنالوگ تولید می‌شوند. مدل‌های دیجیتالی در زندگی پرشتاب امروز محبوب‌تر شده‌اند و با تلفیق تکنولوژی عملکرد هوشمند دارند.

دیجیتالی یا آنالوگ بودن ساعت تا حدودی به کاربرد آن مربوط می‌شود. مدل‌های دیجیتالی بیش‌تر برای موقعیت‌های اسپرت و روزمره استفاده می‌شوند. صفحه نمایش اکثر ساعت‌های دیجیتالی قابلیت‌های دیگری نظیر اعلان هشدار، تایمر و نور پس زمینه دارد که مدل‌های عقربه‌ای فاقد آن‌ها هستند.

سخن آخر

خوش لباسی متاثر از فاکتورهای متعددی است؛ اما نباید نقش خرید ساعت مچی مردانه و زنانه لوکس و متناسب را در شکل گیری آن بی‌اهمیت تلقی کنیم. برند سازنده جنس بدنه و بند ساعت و قابلیت‌های جانبی نظیر ضد آب بودن موتور از فاکتورهایی هستند که در انتخاب ساعت مناسب با ارزش خرید بالا کمک کننده هستند. شما چه معیارهایی را برای خرید ساعت مچی دلخواهتان دنبال می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر