امروز09 فروردین 1403

پیشنهاد خرید عطر و ادکلن مردانه تا 400 هزار تومان

عطر و ادکلن مردان
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از نکات بسیار مهمی که هر مردی باید برای جذاب‌تر به نظر رسیدن رعایت کند، استفاده از یک ادکلن خوب است. دادن بوی خوب برای آقایان خصوصا در روابط روزانه کاری و دوستانه بسیار مهم است. در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از عطر و ادکلن مردانه تا 4۰۰ هزار تومان را به شما معرفی کنیم که می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

توجه: قیمت محصولات معرفی شده در این مقاله تا تاریخ آخرین بروزرسانی (1399/09/22) زیر 400 هزار تومان است. هر گونه تغییر در قیمت‌ها بعد از این تاریخ با توجه به نوسانات بازار بدیهی است. لطفاً قیمت نهایی و موجود بودن محصول را در سایت فروشنده چک نمایید.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه‌ی شیرین

شاید با شنیدن نام رایحه‌ی شیرین یاد عطرهای زنانه بیفتید و فکر کنید که آقایان از رایحه‌ی شیرین استقبالی نمی‌کنند اما سخت در اشتباه هستید. چرا که رایحه‌ی شیرین در عطرهای مردانه توانسته جای خودش را در دل افراد باز کند.

ترکیب رایحه‌ی شیرین با رایحه‌ی گرم و تند می‌تواند یک عطر خارق العاده و جذاب مردانه بسازد. عطرهای شیرین نسبت به دیگر رایحه‌ها ماندگاری بیشتری نیز دارند پس برای آقایان مناسب‌تر هستند.

ادو تویلت مردانه‌ی امپر

عطری بسیار تابستانی و خنک با حس و حالی کاملا شاداب و هیجان برانگیز. ادو تویلت استایلو در ساعات اولیه ترکیبی از نارنج و مرکبات به مشام شما می‌رساند و پس از گذشت ۱ ساعت نت‌های میانی آن یعنی شکوفه‌های پرتقال در فضا پخش می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی آن یعنی نت‌های چوبی و عنبر به میان می‌آیند که ترکیبی کاملا شیرین و دوست داشتنی هستند.

این عطر برای افرادی که میخواهند با پرداخت هزینه ای پایین صاحب یک عطر با کیفیت شوند بسیار مناسب است و می‌تواند توقعات شما را از یک عطر خوب بر آورده کند.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه‌ی گرم

رایحه‌ی گرم نیز از آن دسته رایحه‌هایی است که ماندگاری بالایی دارند.همان‌طور که از اسمش پیداست این رایحه مناسب فصول سرد سال است چرا که می‌تواند به شما احساس گرمای بسیار مطبوعی بدهد و در روز‌های سرد زمستان با بوی گرم خود احساس آرامش خاطر را در شما تقویت کند.

ترکیب بوی گرم با رایحه‌های تلخ، تند و یا شیرین می‌تواند رایحه‌ای بسیار جذاب برای آقایان خاص پسند بسازد که اطرافیان هیچ گاه از بوییدن آن سیر نشوند. این ترکیبات کاملا سر‌ها را به سمت شما برمی‌گرداند و در اطرافیان شما نیز تاثیر عمیقی خواهد گذاشت.

ادو پرفیوم مردانه ژک ساف مدل ویکتور

ادو پرفیوم ویکتور یک پرفیوم خاص است. ترکیبات این پرفیوم بسیار خاص است به طوری که این ترکیبات را در هر عطری نمی‌توانید این ترکیبات را پیدا کنید.

نت‌های آغازی این ویکتور ترکیبی از لیمو، پرتقال، ماندارین و نارنج است. نت‌های میانی نیز ترکیبی از هل و گل سوسن و یاسمن هستند. نت‌های پایانی آن اما ترکیبی بسیار متفاوت از دارچین، عنبر، مشک و جوز هندی هستند که باعث گرمای بسیار مطبوع این پرفیوم شده است.

شیشه‌ی این پرفیوم نیز طراحی بسیار زیبا با ترکیب رنگی خاص دارد که این پرفیوم را برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب کرده است.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه طبیعت

دوستداران رایحه طبیعت اغلب افرادی هستند که به بوی مرکبات و گل‌ها علاقه دارند. ترکیبات این رایحه را می‌توانید در طبیعت پیدا کنید. رایحه‌ی طبیعت در بیشتر مواقع رایحه‌ای خنک است که این به این معناست که نسبت به رایحه‌های گرم ماندگاری پایین‌تری دارند.

البته این موضوع یک نقطه ضعف محسوب نمی‌شود بلکه برای آن دسته از افرادی که بوهای ملایم را دوست دارند و به رایحه‌های تند حساس هستند، یک نقطه‌ی قوت نیز محسوب می‌شود.

ادو تویلت امپر مدل کلاسیکو

ادو تویلت کلاسیکو نمونه‌ای بسیار عالی برای معرفی رایحه‌ی طبیعت است. با بوییدن کلاسیکو احساس می‌کنید که وسط یک جنگل بسیار بزرگ به دور از شهر قرار دارید. درست در آن نقطه‌ای از جنگل که هوا مرطوب است و سایه‌ی درختان بر روی زمین افتاده.

چه بویی به مشام‌تان می‌رسد؟ بوی میوه؟ بوی چوب؟ بوی خاک و گیاهان اطراف‌تان؟ بله! تمام این ترکیبات در ادو تویلت کلاسیکو وجود دارند. نت‌های آغازی آن ترکیب جادویی مرکبات، تمشک سیاه و نعنا، نت‌های میانی گل زنبق و چوب صندل و نت‌های پایانی نیز مشک و عنبر هستند.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه‌ی خوراکی

رایحه‌ی خوراکی معمولا با رایحه‌های طبیعت و گل ترکیب می‌شود که پخش بو و ماندگاری معقولی نیز دارد. از لحاظ بویایی این رایحه به رایحه‌ی طبیعت بسیار نزدیک است و حس بسیار مشابهی را به شما می‌دهد.

ادو تویلت مردانه مای

ادو تویلت مردانه مای مدل کونکوردیا عطری است با قیمتی مناسب و کیفتی بالا. این پرفیوم بویی ملایم و بسیار دل‌نشین دارد که معمولا مورد پسند همه‌ی افراد قرار می‌گیرد در نتیجه برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب است.

ادو تویلت مای مدل کونکوردیا ترکیبی است از مرکبات، گل، میوه، اقیانوس و چوب. کیست که این ترکیبات را دوست نداشته باشد؟

با توجه به قیمت بسیار خوب این عطر و حجم ۷۵ میلی لیتری آن کونکوردیا در گروه عطرهای مقرون به صرفه قرار می‌گیرد.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه خنک

وسط فصل تابستان درست در اوج گرما چه چیزی می‌تواند به جز یک عطر خنک برای شما انرژی ادامه‌ی روز را تامین کند؟ رایحه‌های خنک از آن دسته رایحه‌هایی هستند که حتما باید یکی از آن‌ها را در کمد خود داشته باشید زیرا بیش‌تر از آن چه که فکرش را بکنید به داد شما خواهند رسید.

ترکیب این رایحه با رایحه‌ی طبیعت می‌تواند در ساختار یک عطر معجزه کند. به طور کلی ماندگاری رایحه‌های خنک نسبت به دیگر رایحه‌ها کمتر هستند اما این چیزی از محبوبیت این نوع رایحه کم نکرده است.

ادو پرفیوم نایس پاپت مدل دیور

ادو پرفیوم مردانه نایس پاپت مدل Sauvage Dior پرفیومی کاملا خاص با بویی خارق العاده مخصوص ظهر‌های گرم تابستانی است. این پرفیوم برای ورزشکاران نیز بسیار مناسب است چرا که دائما انرژی آن‌ها را تامین می‌کند.

نت‌های آغازی این پرفیوم فلفل سیاه، نارنج، فلفل سیچوان و اسطوخودوس است. نت‌های میانی آن گل شمعدانی، صمغ لامی و فلفل صورتی است و در نهایت نت‌های پایانی آن گیاه پاتچولی، چوب سدر و عنبر است.

قیمت بسیار مناسب و بوی عالی این پرفیوم آن را برای هدیه دادن به عزیزان‌تان نیز بسیار مناسب کرده است.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه گل

شاید با میان آمدن نام این رایحه نام عطر‌های زنانه به ذهن‌تان برسد و فکر کنید که رایحه‌ی گلی فقط برای خانم‌ها مناسب است در صورتی که این طور نیست. رایحه‌ی گلی می‌تواند برای آقایان هم بسیار مناسب باشد و ترکیب آن با دیگر رایحه‌ها می‌تواند بویی بسیار لذت بخش و بهاری به وجود آورد.

ترکیب رایحه‌ی گلی با رایحه‌های مرکبات و گیاهان معطر می‌تواند عطری کاملا گرم و شیرین با بویی بسیار ملایم و دوست داشتنی بسازد که برای آقایان بسیار جذاب خواهد بود.

ناموجود

پرفیوم مردانه زوا مدل آزارو وانتد رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. قبلا هم در قسمت معرفی عطر‌ها گفته‌ایم که رایحه‌های گرم و شیرین ترکیبی بسیار ماندگار می‌سازند که معمولا پخش بوی بالایی هم دارند. آزارو نیز از آن دسته پرفیوم‌های بسیار ماندگار است.

نت‌های اولیه این پرفیوم ترکیبی از اسطوخودوس، نعنا، لیمو و زنجبیل است. نت‌های میانی آن سیب سبز، گل شمعدانی، هل و چوب سرو کوهی و در نهایت نت‌های پایانی آن که تا چند ساعت نیز ماندگاری دارند علف وتیور هائیتی، دانه‌ی تونکا و عنبر است.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه تند

اگر به دنبال یک عطر مردانه‌ی بسیار جذاب هستید از آن‌هایی که وقتی وارد جمعی می‌شوید همه‌ی سر‌ها را به سمت شما برگرداند به سراغ عطرهای تند و تلخ بروید.

عطر‌های تند معمولا عطر‌های همه پسندی نیستند و افرادی با سلیقه‌های خاص آن‌ها را می‌پسندند. انتخاب یک عطر تند از جانب افراد نشان دهنده‌ی جسارت و شجاعت آن افراد است. اگر به ظاهر این افراد توجه کنید خواهید دید که حتی نوع لباس پوشیدن‌شان هم عادی نیست و معمولا از آن دسته مردهایی هستند که کفش‌شان را با یک کروات بسیار عجیب و غریب اما شیک ست کرده‌اند.

ادو تویلت مردانه امپر

ادو تویلت مردانه امپر مدل Genesis Noir از آن دسته عطر‌های بسیار جذاب مردانه است که ماندگاری خوبی نیز دارد. این عطر ترکیبی از رایحه‌ی تند و گرم است که برای فصل سرما می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

نت‌های آغازی امپر لیمو گشنیز و نعناع است. پس از یک ساعت نت‌های میانی یعنی ادویه، لیمو و شکوفه پرتقال به مشام‌تان می‌رسد و در نهایت نت‌های پایانی یعنی بلوط، چوب سدر و مشک به میان می‌آیند که تا چند ساعت بر روی پوست ما باقی می‌ماند.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه تلخ

همان‌طور که در قسمت رایحه تند گفتیم، رایحه تلخ و تند می‌توانند ترکیبی بسیار جذاب و مورد پسند خانم‌ها بسازد. این نوع ترکیب‌ها برای مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب بوده زیرا ماندگاری بالایی نیز دارند و تا آخر شب بر روی لباس و یا پوست شما باقی خواهد ماند.

معمولا رایحه‌های تلخ برای آقایان مناسب‌ترین گزینه است.

عطر فرانسوی ژک ساف مدل Equalizer پرفیومی بسیار تلخ و خنک است. ترکیب تلخی و خنکی در این پرفیوم آن را تبدیل به پرفیومی مناسب برای فصول گرم سال کرده است.

این پرفیوم بسیار جذاب و پر طرفدار ترکیبی است از رایحه‌های میوه‌ای، ادویه جات و چای که تلخی و خنکی بسیار خاص با حسی خوب را به شما هدیه می‌دهد.

عطر و ادکلن مردانه - رایحه شرقی

احساس قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های هندوستان، یک بوی قدیمی که با خود کلی خاطره به همراه می‌آورد، ترکیبی از بوی چوب و ادویه جات، کمی تلخ و کمی تند. تمام این‌ها احساساتی هستند که رایحه‌های شرقی برای شما به ارمغان می‌آورند.

معمولا شیشه‌ی این عطر‌ها رنگ‌هایی گرم مانند قرمز تیره و یا مشکی دارند که نشان دهنده جدیت و استحکام این نوع عطر‌ها است. به طور معمول رایحه‌های شرقی برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستند و به شما احساس گرما، هیجان و تحرک می‌بخشند.

اورلین عطریست شرقی و تلخ که با رایحه‌ی تند و گرم ترکیب شده است. پس می‌توان اورلین را در دسته‌ی عطر‌های سنگین زمستانی قرار دارد.

نت‌های آغازی آن فلفل سیاه، دارچین و چوب سدر است  نت‌های میانی آن جوز هندی، تخم گشنیز، پاتچولی و زنجبیل است. نت‌های پایانی اورلین نیز ترکیبی از چوب صندل و خزه اوک موس است. همان طور که می‌بینید بوی ادویه در تمام مدت همراه شما است پس اگر به یک رایحه‌ی ادویه‌ای گرم علاقه دارید اورلین عطر شماست.

سوالات متداول قبل از خرید عطر و ادکلن مردانه

اگر معمولا با اسپری کردن پرفیوم بر روی لباسمان دچار عطسه و یا حساسیت می‌شویم بهتر است از چه نوع رایحه‌هایی استفاده کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بو حساس هستند بهتر است از رایحه های ملایم مثل رایحه های گلی، خنک و طبیعت استفاده کنید.

برای هدیه دادن بهتر است از چه رایحه‌هایی استفاده کنیم؟

بهتر است اگر می‌خواهید عطر هدیه بدهید از رایحه‌های همه پسند استفاده کنید یعنی رایحه‌هایی را انتخاب کنید که بوی خیلی خاصی نداشته باشند. رایحه‌های گلی، طبیعت، خنک و گاهی کمی شیرین می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند.

آیا دادن عطر به عنوان هدیه به آقایان فکر خوبی‌ است؟

بله. می‌توانید از گیفت ست‌ها که شامل عطر و اسپری هستند برای دادن هدیه استفاده کنید.

سخن آخر

انتخاب عطر یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های افراد است زیرا همان‌طور که عطر خوب می‌تواند باعث جذابیت دو چندان شما بشود، عطر نا‌مناسب هم می‌تواند دیگران را از اطراف شما فراری بدهد. پیشنهاد می‌کنم به مقاله راهنمای خرید عطر و ادکلن ما سری بزنید تا با نحوه انتخاب عطر بیشتر آشنا شوید. با خرید یک ادکلن مردانه تا ۳۰۰ هزار تومن می‌توانید عطری خوش بو و قیمت مناسب برای خود داشته باشید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر