امروز01 اردیبهشت 1403

فلاسک دسته دار – بهترین مدل های فلاسک دسته دار باکیفیت خوب بازار

فلاسک دسته دار
3/5 - (2 امتیاز)

در هر موقعیتی که هستید چشمانتان را ببندید و اجازه دهید برای دقایقی کبوتر ذهنتان به یک پیک نیک خانوادگی یا یک دورهمی ساده به دور از استرس پاندمی پرواز کند. بعید است در این خیال پردازی رویایی جای فلاسک چای یا قهوه و لوازم مورد نیاز برای این هم نشینی ساده و لذت بردن از گردش و طبیعت گردی خالی باشد!

نوشیدن چای و قهوه در هر فصل سال لذت بخش است و به لطف انواع فلاسک دسته دار گرما و آرامش ناشی از صرف این نوشیدنی را حتی در طول سفر و کمپینگ می‌توانیم حس کنیم. فلاسک‌ها انواع مختلفی دارند و ابعاد متنوع آن‌ها برای حمل و استفاده روزانه در محل کار نیز مناسب است. فقط کافی است با جستجوی کافی از عایق بودن، نگهداری گرما و ظرفیت مناسب فلاسک پیش از خرید مطمئن شوید.

ما در راهنمای خرید امروز به‌نظر با مرور بهترین انواع فلاسک دسته دار مسیر جستجوی شما تا رسیدن به محصول دلخواهتان را کوتاه کردیم. در ادامه این مطلب ویژگی‌های انواع فلاسک و فاکتورهای موثر در خرید این محصول پرکاربرد را بررسی می‌کنیم.

معرفی و بررسی انواع فلاسک دسته دار از برندهای معتبر

پیشنهاد خریداران

فلاسک رضا کد 151017 گنجایش 1 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: فشاری

اگر به دنبال یک فلاسک با گرم نگهداری متوسط، قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول هستید فلاسک رضا پیشنهاد ما به شما است. محصولی ایرانی با بدنه پلاستیکی و عایق شیشه‌ای که سری آن به صورت پیچی باز و بسته می‌شود.

برای باز کردن این فلاسک یک اهرم در بالای درپوش در نظر گرفته شده که به صورت فشاری کار می‌کند.

فلاسک ایکیا مدل Behovd ظرفیت 1 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: پیچی

طراحی مینیمالیستی فلاسک ایکیا مدل Behovd در کنار قابلیت گرم نگهداری طولانی مدت این محصول را از سایر فلاسک‌های یک لیتری بازار متمایز می‌کند.

یکی از نقاط قوت فلاسک ایکیا طراحی کوچک و جابجایی آسان حتی برای محل کار و البته در طول سفر است. درب و خروجی آب این فلاسک به صورت پیچی باز و بسته می‌شود.

فلاسک هنری مدل SS 2014 ظرفیت 2 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 2 لیتر
  • نوع عایق: استیل
  • نوع خروجی آب: ضامنی

مدل‌های استیل در هر زمان زیبایی خاص خود را دارند. فلاسک هنری مدل SS 2014 از استیل ضد زنگ و عایق استیل تولید شده و دمای مایعات سرد و گرم را به خوبی حفظ می‌کند. برای سهولت مصرف کننده درب این محصول با یک ضامن فشاری طراحی شده و نسبت به نشت مایعات مقاوم است.

فلاسک بونیتو مدل SS20KS ظرفیت 2 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 2 لیتر
  • نوع عایق: استیل
  • نوع خروجی آب: ضامنی

طراحی و ابعاد فلاسک بونیتو مدل SS20KS برای مسافرت‌های برون شهری، کمپ و استفاده در منزل بی‌نظیر است. گنجایش این فلاسک 2 تا 3 لیتر و مناسب خانواده‌های 4 تا 5 نفره است.

عایق این فلاسک استیل است و بنابراین در برابر ضربه مقاومت بیش‌تری نسبت به عایق‌های شیشه‌ای دارد.

فلاسک ام جی اس مدل 2021 گنجایش 1 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: فشاری

فلاسک‌های پلاستیکی معدودی در بازار وجود دارند که با وجود وزن سبک، از طراحی زیبا و چشم نواز فلاسک 2021 برخوردار باشند. دهانه این فلاسک به صورت پیچی باز و بسته می‌شود و یک اهرم برای سهولت استفاده از آن به صورت فشاری طراحی شده است.

فلاسک هاردستون مدل GFL9092 ظرفیت 1 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: فشاری

قیمت، طراحی و کیفیت فلاسک هاردستون مدل GFL9092 باعث شده تا ارزش خرید بالایی نسبت به رقبا داشته باشد. این محصول قابلیت گرم نگهداری مایعات را بیش از 7 ساعت دارد و سری آن به صورت پیچی باز و بسته می‌شود.

فلاسک دوقلو هپی لاین ظرفیت ۳/۲ لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 3.2 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: فشاری/ کلیپسی

فلاسک همراه گرم و سرد مسافرت و تفریحات خانواده‌ها است؛ به ویژه اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید. فلاسک دوقلو هپی لاین در حجم مناسب، بدنه استیل با روکش پلاستیکی و رنگ‌های متنوع تولید شده است.

این فلاسک دو قلو به صورت پمپی و فشاری کار می‌کنند و درب آن‌ها کلیپسی است.

فلاسک لایف هایت مدل کلمبوس کد 28301

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: ضامنی

طراحی براق و متفاوت فلاسک لایف هایت نظر هر خریداری را جلب می‌کند. این محصول با قابلیت گرم نگهداری طولانی مدت و ظرفیت 8 فنجان قهوه و چای طراحی شده است.

باز و بسته شدن این فلاسک با درب پیچی صورت می‌گیرد و یک ضامن برای سهولت در استفاده دارد.

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: شیشه
  • نوع خروجی آب: فشاری

فلاسک یکی از مهم‌ترین تجهیزات و لوازم کوهنوردی، کمپ و سفر است. فلاسک اکرولیک از محصولات خوش قیمت بازار است که با ارزیابی کیفیت، از نظر ما امتیاز و ارزش خرید بالایی دارد. بدنه این محصول از جنس اکرولیک تولید شده و باعث شده در حالت خالی کم‌تر از یک کیلوگرم وزن داشته باشد.

فلاسک مدل 777 گنجایش 2 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 2 لیتر
  • نوع عایق: گاز
  • نوع خروجی آب: ضامنی

گرم نگهداری مایعات در طول سفر اهمیت ویژه‌ای دارد و هیچ چیز جایگزین فلاسک نمی‌شود. این محصول یک فلاسک با بدنه استیل و عایق گازی است که با ظرفیت 2 لیتر، برای خانواده‌های 4 تا 6 نفره مناسب خواهد بود.

فلاسک مدل 9105 گنجایش 0.800 لیتر

مشخصات محصول

  • گنجایش: 1 لیتر
  • نوع عایق: استیل
  • نوع خروجی آب: ضامنی

طراحی زیبا بدنه فلاسک مدل 9105 در میان فلاسک‌های استیل بازار در نوع خود کم‌نظیر است. این محصول با ابعاد کوچک و جمع و جور و حجم 1 لیتر مناسب خانواده‌های کم جمعیت طراحی شده است. فلاسک مدل 9105 در حالت خالی تنها 250 گرم وزن دارد.

حجم فلاسک مناسب من چقدر است؟

فلاسک‌های دسته دار در مدل‌های نیم لیتری تا سه و چهار لیتری تولید می‌شوند و حجم آن‌ها جوابگوی تمام سلیقه‌ها است. پیش از خرید ابتدا باید متناسب با تعداد خانواده خرید کنید. اگر اهل سفرهای دسته جمعی و پیک نیک هستید یا قرار است یک وعده نوشیدنی را با افراد دیگری هم شریک شوید باید به فکر حجم بیش‌تری باشید.

البته در خرید فلاسک‌های دسته دار تنها حجم محصول تعیین کننده نیست. برخی از فلاسک‌های دسته دار دو قلو با حجم سه تا سه و نیم لیتر تولید می‌شوند اما در عمل می‌توانند جوابگوی سرو نوشیدنی برای نفرات بیش‌تری باشند؛ به شرط آن که در هر مخزن جداگانه چای و آب یا عصاره دمنوش و قهوه را بریزید.

جنس فلاسک و عایق داخلی آن

به جز زیبایی بدنه، گرم نگهداری مایعات در فلاسک از هر چیزی مهم‌تر است. اکثر فلاسک‌ها با عایق داخلی شیشه‌ای تولید می‌شوند که از نظر بهداشتی هم مورد تایید است. با وجود عایق شیشه‌ای بسته به ضخامت و البته پوشش میانی و خارجی مایعات بهتر از هر نوع عایق دیگری گرم و تازه می‌مانند.

به جز عایق داخلی، بدنه خارجی انواع فلاسک دسته دار هم در انواع پلاستیکی، فلزی ( استیل) و ترکیبی تولید می‌شوند:

فلاسک‌های فلزی؛ تبلور زیبایی و دوام

مدل‌های فلزی معمولا از جنس استیل ضد زنگ تولید می‌شوند و از نظر زیبایی هم یک سر و گردن از فلاسک‌های پلاستیکی بالاتر هستند. اکثر مدل‌های استیل به صورت ترکیبی تولید می‌شوند و مثلا درب، لبه و خروجی فشاری آب از جنس پلاستیک است.

فلاسک‌های پلاستیکی با حمل و نقل آسان‌تر

مدل‌های پلاستیکی از نظر زیبایی و سهولت در حمل و نقل طرفداران خاص خود را دارند. گرم نگهداری این نوع فلاسک نسبت به مدل‌های فلزی و استیل کم‌تر است؛ اما برای استفاده به صورت روزمره و در محل کار گزینه مناسبی هستند.

فلاسک‌های پلاستیکی مقاومت بالایی ندارند و عایق شیشه‌ای داخل آن‌ها ممکن است به دلیل ضربه یا سقوط از ارتفاع آسیب ببیند.

نوع خروجی آب انواع فلاسک

باز و بسته کردن درب فلاسک و خروج مایعات از آن بیش از زیبایی، از جهت گرم نگهداری حائز اهمیت است. بهتر است درب فلاسک به صورت کامل باز و بسته نشود و اهرم فشاری یا دکمه‌ای داشته باشد. بنابراین با فشار درب یا یک دکمه مایعات بدون قرار گرفتن در معرض هوای آزاد سرازیر می‌شوند.

راهنمای شستشو فلاسک دسته دار

فلاسک‌ها برای استفاده در سفر، پیک نیک و مصارف روزمره کاربردی هستند. داخل فلاسک ممکن است برای مدت زمانی طولانی مایعات مختلف مثل انواع دمنوش قرار گیرند و عطر و رایحه آن‌ها در فلاسک باقی بماند. از این رو شستشو ایمن انواع فلاسک برای جلوگیری از آسیب به بخش‌های داخلی حائز اهمیت است.

روش‌های زیادی برای شستشو فلاسک وجود دارد که به طور خلاصه دو نمونه را بررسی می‌کنیم:

پاکسازی فلاسک با بیکینگ پودر و هیدروژن پراکسید

این دو ترکیب معمولا در اکثر منازل وجود دارند و در غیر این صورت می‌توانید از نزدیک‌ترین فروشگاه خریداری کنید. کافی است مقدار 20 گرم پودر بیکینگ و کمی هیدروژن پراکسید را با هم ترکیب و داخل فلاسک بریزید. باقی فضای فلاسک را با آب در حال جوش طوری پر کنید که بعد از ریختن این ترکیب حداقل یک سانتی متر از دهانه فلاسک باید خالی بماند.

اجازه دهید ترکیب یک شب داخل فلاسک بماند و صبح روز بعد به طور کامل دیواره و بدنه را برای رفع بوی ناخوشایند شستشو دهید.

شستشو فلاسک دسته دار با سرکه سفید

دو لیوان سرکه سفید را داخل فلاسک بریزید و مطمئن باشید که سرکه به خوبی با تمام بدنه تماس پیدا می‌کند. بدین منظور درب فلاسک را به خوبی ببندید و به مدت 30 ثانیه فلاسک را تکان دهید. بنابراین بعد از تکان دادن تمامی نواحی به خوبی با سرکه پوشیده می‌شود.

سپس به سرکه داخل فلاسک مقدار کافی آب اضافه کنید و با استفاده از برس شوینده کل دیواره‌های را شستشو دهید و آبکشی کنید.

سخن آخر

مایعات سرد و گرم بخش اساسی تفریحات هستند و اگر اهل سیر و سفر باشید حتما یک فلاسک دسته دار در تجهیزات کمپ خود دارید.

فلاسک‌ها طراحی متنوعی دارند. چیزی که کیفیت یک فلاسک و توانایی آن در گرم نگهداری مایعات را تعیین می‌کند نوع و عمر پوشش عایق داخلی آن است. بر همین اساس انواع فلاسک با عایق گاز، استیل یا شیشه تولید می‌شوند و ظرفیت مختلفی از نیم لیتر تا حدود چهار لیتر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر