امروز07 اردیبهشت 1403

27 مدل پیراهن عروسکی دخترانه شیک برای نوجوانان

لباس دخترانه عروسکی
3.3/5 - (17 امتیاز)

تا کی قرار است با شرکت در بازی‌های کامپیوتری، خود را جای عروسک باربی تصور کنید؟ اگر شما واقعا دوست دارید شبیه یک عروسک (مثل باربی) به نظر برسید، راه و روش‌های زیادی برای آن وجود دارد.

حتی اگر چهره‌ی اروپایی ندارید، باز هم می‌توانید با لباس پوشیدن و آرایش کردن، تا حد زیادی شبیه یک عروسک زیبا شوید.

ما در ادامه شما را با انواع لباس‌های عروسکی آشنا می‌کنیم و در انتهای مقاله، تکنیک‌هایی را معرفی می‌کنیم که به شما در داشتن یک استایل زیبای عروسکی کمک کند.

لباس عروسکی مهمانی

لباس عروسکی مهمانی

لباس عروسکی مناسب عروس

لباس عروسکی مناسب عروس

لباس عروسکی گیپور

لباس عروسکی گیپور

لباس عروسکی گلدار

لباس عروسکی گلدار

لباس عروسکی کلاسیک

لباس عروسکی کلاسیک

لباس عروسکی طرحدار

لباس عروسکی طرحدار

لباس عروسکی شیک

لباس عروسکی شیک

لباس عروسکی شیک زمستانی

لباس عروسکی شیک زمستانی

لباس عروسکی شیک دخترانه

لباس عروسکی شیک دخترانه

لباس عروسکی سبز

لباس عروسکی سبز

لباس عروسکی ساده

لباس عروسکی ساده

لباس عروسکی زمستانی

لباس عروسکی زمستانی

لباس عروسکی زرشکی

لباس عروسکی زرشکی

لباس عروسکی روزمره

لباس عروسکی روزمره

لباس عروسکی روزمره گرم

لباس عروسکی روزمره گرم

لباس عروسکی روزمره صورتی

لباس عروسکی روزمره صورتی

لباس عروسکی روزمره حریر

لباس عروسکی روزمره حریر

لباس عروسکی دخترانه

لباس عروسکی دخترانه

لباس عروسکی چهارخانه

لباس عروسکی چهارخانه

لباس عروسکی تور دار

لباس عروسکی تور دار

لباس عروسکی تور خال دار

لباس عروسکی تور خال دار

لباس عروسکی پرنسسی

لباس عروسکی پرنسسی

لباس عروسکی بچه گانه

لباس عروسکی بچه گانه

لباس عروسکی بچه گانه کوتاه

لباس عروسکی بچه گانه کوتاه

لباس عروسکی با دامن کوتاه

لباس عروسکی با دامن کوتاه

لباس عروسکی اسپرت

لباس عروسکی اسپرت

لباس عروسکی برای استفاده‌ی روزمره

  •         سراغ تی شرت‌ها و بلوزهای صورتی بروید. همه می‌دانند که رنگ مورد علاقه‌ی باربی (و سایر عروسک‌ها) صورتی است. با انتخاب لباس‌های صورتی رنگ کمد لباس خود را به کمد لباس عروسک‌ها تبدیل کنید.

اگر نمی‌خواهید که یکنواخت به نظر برسید، باید از سایه‌های تیره و روشن صورتی استفاده کنید. خوشبختانه این روزها صورتی در هزاران نوع مختلف وجود دارد.

برای مثال می‌توان به صورتی کثیف و صورتی کالباسی و ... اشاره کرد. در این میان برخی لباس‌ها طرح خاص‌تری دارند و زیبایی شما را بیش از پیش خواهند کرد.

  •         برخی از لباس‌ها با عنوان «لباس باربی» یا «لباس عروسکی» نیز به فروش می‌روند که از روی لباس عروسک‌ها نسخه‌برداری شده است. شما این لباس‌ها را می‌توانید از برخی مراکز خرید یا به صورت آنلاین پیدا کنید.
  •         از شلوار جین یا شلوارک جین کوتاه و کمر بلند استفاده کنید. عروسک باربی معمولا به استایل کلاسیک دهه‌ی هشتادی (1980) معروف است. پس شما هم مثل او شلوار یا شلوارک جین بپوشید.
  •         از لباس‌های راحت و casual  صورتی استفاده کنید. قرار نیست حتما لباس پرنسسی باشد. ولی رنگ صورتی اهمیت خیلی زیادی دارد. برای مثال می‌توانید از صورتی پررنگ، کمرنگ یا پاستیلی استفاده کنید.

با وجود اینکه لباس‌ها می‌توانند راحت و برای استفاده‌ی روزمره باشند، ولی باید در سبک خاصی برش خورده و دوخته شده باشند. به این ترتیب، لباس می‌تواند انحنای بدن شما را به خوبی نشان دهد.

  •         از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده کنید. حتی اگر آن را با لباس‌های راحت و روزمره می‌پوشید، در این یک مورد نمی‌توانید از کفش اسپورت استفاده کنید.

چون باربی یا سایر عروسک‌ها، هیچ‌وقت با یک جفت اسنیکرز سفید دیده نمی‌شوند. اگر نمی‌توانید از کفش‌هایی که پاشنه‌ی بلندی دارند استفاده کنید، از کفش‌های تخت عروسکی استفاده کنید.

  •         کیف پول یا کوله‌پشتی صورتی تهیه کنید. اگر هنوز دانش‌آموز یا دانشجو هستید، می‌توانید سایر وسایل خود نظیر جامدادی و خودکارها را نیز در رنگ صورتی تهیه کنید.

دفتر خود را نیز با جلد صورتی بخرید (اگرچه کمی مبالغه شد، ولی اگر هنگام خرید سیاست درستی داشته باشید، هیچ‌چیز اغراق شده به نظر نمی‌رسد). اگرچه از کیف پول و کوله‌ی صورتی استفاده می‌کنید، ولی نسخه‌ی چرمی یا جیر را تهیه کنید. وگرنه کیف برزنتی شما را شبیه یک بچه خواهد کرد.

  •         از گن یا کرست‌های محکم استفاده کنید. اگر شما واقعا می‌خواهید شبیه یک عروسک به نظر برسید، باید تا می‌توانید هیکل خود را به ساعت شنی تغییر دهید.

در این زمینه گن‌ها و کرست‌های کمری به شما تا حد زیادی کمک خواهد کرد. البته اگر هنوز در سنین کودکی و نوجوانی به سر می‌برید، از این مرحله صرف نظر کنید.

 

لباس‌های عروسکی برای مراسم و میهمانی‌های شبانه

اگر می‌خواهید در مراسم شبیه یک عروسک باربی تمام و کمال به نظر برسید، باید از پیراهن‌های بلند و اصطلاحا پرنسسی استفاده کنید.

به دنبال یک لباس مجلسی بلند یا پر زرق و برق باشید. بهتر است لباس شما از جنس ساتن، توری، ابریشمی و ... باشد. به طوری که در خور یک مراسم بوده و شما را تا حد زیادی شبیه عروسک‌ها کند.

اگر می‌خواهید مانند باربی پر زرق و برق و خودنما باشید، ولی اصلا در لباس‌های پیشنهادی احساس راحتی نمی‌کنید، لباس مجلسی کوتاه‌تری تهیه کنید.

لباس‌هایی که درست زیر زانوهای شما قرار بگیرد و همچنان، از ساتن، ابریشم یا تور باشد. همچنین باید به رنگ صورتی باشد تا جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. اگرچه برخی از لباس‌های عروسکی، رنگ‌های دیگری نیز دارند، ولی صورتی نماد یک عروسک است😊

  •         به دنبال پاشنه های پلت فرم صورتی باشید. با پوشیدن پاشنه های پلت فرم صورتی با ته رنگ براق باربی کامل را در بخش کفش بروید.

همچنین می توانید به دنبال پاشنه هایی با لمس های منحصر به فرد مانند سگک های خز یا کمان باشید تا با تیپ باربی خود لذت ببرید.

  •         از کفش‌های پاشنه‌دار صورتی استفاده کنید. اگر در استایل روزمره می‌توانستید رنگ مشکی نیز بپوشید، در مراسم، حتما از رنگ صورتی استفاده کنید. اگر کفش شما سگک یا تزئینات خاصی داشته باشد، جلوه‌ی بهتری دارد.
  •         کیف کوچک کلاچ یا رو دوشی تهیه کنید. یک عروسک (خصوصا باربی) هیچ‌وقت بدون کیف به یک مراسم نمی‌رود. اگر کیف شما حاوی روکش اکلیلی یا تزئینات منحصر به فردی باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید.
  •         از جواهرات درخشان استفاده کنید. یک عروسک بدون ست گوشواره، گردنبند یا حلقه‌های درخشان، آنچنان که باید و شاید عروسک به نظر نمی‌رسد. سعی کنید هرآنچه تهیه می‌کنید، درخشنده و زیبا باشد. به این ترتیب می‌توانید جذابیت خود را صد برابر کنید.
  •         اگر هوا سرد است، از یک کت چرم کوتاه صورتی رنگ یا ژاکت صورتی که از نخ‌های بافتنی باکیفیتی بافته شده، استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید شبیه یک عروسک زیبا و فراموش‌نشدنی، به نظر برسید.

مدل موی عروسکی

  •         سعی کنید که موهای خود را بلوند کنید، یا از کلاه گیس بلوند استفاده کنید. ترجیحا کلاه‌گیس بگذارید تا موهایتان خراب نشود.

این روزها پوستیژ‌های طبیعی زیادی وجود دارند که کاملا شبیه موی طبیعی به نظر می‌رسند و می‌توانند ظاهر شما را جذاب‌تر سازند.

کلاه‌گیسی که می‌خرید نباید کوتاه و فر باشد. بلکه باید بلند و صاف باشد و در رنگ‌های پلاتینی، دودی یا طلایی باشد.

  •         اگر از کلاه‌ گیس استفاده نمی‌کنید، حتما از اتوی مو استفاده کنید تا موهای صاف و لختی داشته باشید. حتما موهای خود را بلند کنید چون باربی موهای بلندی دارد.

حتما از وسط فرق باز کنید و همیشه با ماسک مو و نرم‌کننده، آن‌ها را آبرسانی کنید تا موهای براقی داشته باشید. البته اگر موهای مجعدی دارید هم می‌توانید شبیه یک عروسک به نظر برسید. چتری زدن هم به شما در ایجاد یک استایل عروسکی تا حد زیادی کمک می‌کند.

  •         از هدبند و تل و سایر گل‌سرها استفاده کنید. معمولا عروسک‌ها یا تل دارند یا گل سر و موهای خود را به امان باد رها نمی‌کنند. سعی کنید از تل و گل‌سرهای صورتی استفاده کنید.

 آرایش عروسکی

  •         از سایه‌ی چشم صورتی رنگ استفاده کنید. اگر چهره‌ی باربی یا سایر عروسک‌های خود را به یاد داشته باشید، آن‌ها معمولا از سایه‌ی چشم صورتی استفاده می‌کنند.

حتی می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید تا ظاهری شبیه عروسک داشته باشید. مژه‌های مصنوعی را روی مژه‌های بالا و پایین خود بزنید تا سایه‌ی چشم شما بیش از پیش خودنمایی کند.

  •         از لنز آبی استفاده کنید. اگر واقعا می‌خواهید ظاهر عروسکی داشته باشید، باید به عنوان یک دختر شرقی، ظاهر خود را متحول سازید. اگرچه در برخی موارد، اگر تصور می‌کنید که ارزشش را ندارد، سعی کنید از عروسک‌های شرقی‌تر تقلید کنید.
  •         آرایش خود را با رژ لب صورتی به پایان برسانید. با استفاده از رژ لب صورتی رنگ، ظاهر عروسکی خود را کامل خواهید کرد. به یاد داشته باشید که رژ لب حتما باید براق و شاین باشد. یک عروسک هیچ‌وقت از رنگ‌های مات استفاده نمی‌کند.

چگونه اسپورت ولی عروسکی به نظر برسیم

برخی از دخترها اصلا نمی‌توانند از استایل کلاسیک استفاده کنند یا کفش پاشنه بلند بپوشند. عروسک‌ها هم فقط به کفش پاشنه بلند و دامن‌های کوتاه محدود نمی‌شوند. شما می‌توانید ظاهر اسپورت ولی عروسکی داشته باشید.

از لوازم کیوت و گوگولی استفاده کنید و از استایل و ظاهر پسرانه دوری کنید. برای مثال، دوچره‌ی صورتی تهیه کنید، کفش‌های اسپورت صورتی و لباس ورزشی صورتی و جذب تهیه کنید.

حتی می‌توانید یک کلاه بیس‌بال صورتی را روی سر خود قرار دهید! اگر کلاس شنا می‌روید، از مایوهای صورتی و عروسکی استفاده کنید.

در نهایت، جز لباس از چه لوازمی استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، شما علاوه بر لباس باید از لوازم جانبی خاصی نیز استفاده کنید. از گل سر و کلیپس گرفته تا جواهراتی که فقط به تن عروسک‌ها می‌بینید.

از ساعت گرفته تا گوشواره‌های ظریف، دستبند‌های رنگی و گلوبند. اگر می‌خواهید ظاهر اسپورتی داشته باشید، پس از گردنبند‌های مهره‌ای و النگوهای رنگی استفاده کنید.

سخن آخر

برای اینکه شبیه یک عروسک باشید، همیشه باید استایل شیکی داشته باشید. باید طبق آخرین اصول مد لباس بپوشید و هرگز در لباس‌ها یا آرایش خود، اشتباه نکنید.

برای اینکار به شما توصیه می‌کنیم که علاوه بر تکنیک‌های این مقاله، مجلات مد را مطالعه کنید. راجع به استایل باربی و عروسکی در فصل سرد و گرم اطلاعات مختلفی کسب کنید و با آگاهی کامل، نسبت به خرید اکسسوری‌های عروسکی اقدام کنید.

در آخر اینکه قرار نیست برای خرید لباس، کلاه گیس و جواهرات، پول زیادی بپردازید. روش‌های هوشمندانه‌ای جهت حفظ سرمایه وجود دارد.

برای مثال اگر فقط می‌خواهید در یک مراسم خاص شبیه عروسک به نظر برسید، بهتر است از دوستان خود جواهرات خاصی را قرض بگیرید و فقط به آرایش صورت و مو دقت کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم تمام مواردی که به شما در داشتن یک استایل عروسکی کمک می‌کند، معرفی کنیم. امیدواریم که به کمک آن، در ایجاد استایل موردنظر، موفق باشید.

13 نظر

  1. ناشناس پاسخ

    من از سایت شما مدل برداشتم دادم خیاطم دوخت
    خیلی عالی شد ممنون میشم مدلای عروسکی جدید بزارین

  2. یه پرنسس کیوت🙂 پاسخ

    خیلی خوب بود ممنون
    معمولا وقتی میگه پیرهن یا لباس عروسکی همه یاد چیزای بچگونه میوفتن و بهت می‌خندن ولی واقعا اینجور لباسا تو هر سنی خیلی گوده !

  3. زهرا شاکری پاسخ

    لباس های عروسکی رو از کدوم سایت یا از کجا میشه تهیه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
13 نظر