امروز09 فروردین 1403

پیشنهاد خرید بهترین کادو برای افراد چپ‌ دست

کادو برای چپ دست ها
3.2/5 - (11 امتیاز)

بهترین کادو را به چپ‌دست ها بدهید

همه ما دوستی داشته‌ایم که دوران مدرسه یا دانشگاه‌ها موقع جزوه نوشتن دستش به دست ما برخورد می‌کرده است. چرا که این دوست چپ دست بود. یا شاید یکی از اعضای خانواده شما چپ دست باشد و هنگام غذا خوردن مجبور باشید صندلیتان را عوض کنید تا دست‌هایتان به همدیگر برخورد نکنند.

روز 13 آگوست 1976 (22 مرداد 1355)  پیشنهادی برای نامگذاری این روز به اسم روز جهانی چپ‌ دست‌ها مطرح و ثبت شد. در آن زمان انتقادی که بر تولیدکنندگان کالا‌ها مطرح شد، مبنی بر طراحی تمامی ابزارها و کالاها مخصوص راست دست‌ها بود. شاید برایتان جالب باشد که بین 70 تا 90 درصد افراد جامعه راست دست هستند.

اما اگر یک سر انگشتی حساب کنیم از کل جمعیت روی زمین می‌بینیم میانگین 20 درصد چپ دست هستند. تمامی کالا ها و ابزارها اعم از: کلید، دسته بازی، قوانین راهنمایی و رانندگی، میزهای مدرسه و دانشگاه‌ها، ترمز ماشین و غیره برای راست دست‌ها طراحی شده اند. آیا 20 درصد از جامعه نباید مورد توجه تولیدکنندگان قرار بگیرند؟

شاید این باور را خیلی از ما داشته باشیم که بچه از اول یاد گرفت با کدام دست بنویسد به همان عادت خواهد کرد. ولی این یک فرضیه اشتباه است. چرا که بر طبق پژوهش‌هایی که دانشمندان دانشگاه آکسفورد انجام داده‌اند، چپ دست بودن مربوط به ژنتیک می‌شود. در این میان درصد بسیار کمی هستند که توانایی کار کردن با هر دو دست را داشته باشند.

شاید ساختن بسیاری از وسایل مخصوص چپ‌ دست‌ ها کار دشواری باشد. البته که نیازی برای طراحی خیلی از ابزارها نیست. چرا که استفاده بسیاری از ابزارها به طور مشترک بین راست دست‌ها و چپ‌ دست‌ها مشترک است. اما برخی از ابزارها وجود دارند که برای ایجاد تعادل و قابل استفاده بودن برای افراد چپ‌دست نیاز به طراحی اختصاصی دارند.

اگر قصد خرید یک کادوی مناسب برای یکی از دوستان یا بستگان که چپ دست هستند را دارید، شاید بهتر باشد وسیله‌ای کاربردی طراحی شده برای آنها را بگیرید. ما در اینجا چند نمونه از ابزار‌های مخصوص افراد چپ‌ دست را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خیلی از وسایل معرفی شده بیشتر برای مردها کاربرد دارد. پس اگر به فکر خرید کادو تولد یا کادو ولنتاین برای پسر یا همسر چپ دست و یا بهترین کادو برای افراد چپ دست  هستید این ابزارها می توانند مناسب باشند.

خودکار استایلوس استابیلو مخصوص افراد چپ‌ دست

گیتار باس شکتر مخصوص افراد چپ‌ دست

ماوس گیکمینگ ریزر طراحی شده برای دست چپ

مداد نوکی مناسب برای افراد چپ دست

تراش استابیلو مدل ایزی مخصوص افراد چپ دست

یومار مخصوص افراد چپ‌ دست پتزل مدل Ascension

سخن آخر

شاید کمی در مورد افراد چپ دست بی‌انصافی شده است. چرا که خیلی از سازندگان اولویتشان را بر روی افراد راست دست گذاشته‌اند و محصولاتشان را برای این گروه تولید می‌کنند.

خب بسیاری از وسایلی که نام بردیم می تواند به عنوان کادو تولد برای دختر یا پسرها و یا البته هر مناسبت دیگری کاربرد داشته باشد.

نظر شما چیست؟

چه کادوی دیگری می‌شناسید که برای چپ دست‌ها مناسب است؟ نظرات خود را در کامنت با ما در میان بگذارید.

1 نظر

  1. مهدی پرتوی پاسخ

    باسلام
    برای خراسان جنوبی درخواست نمایندگی محصولات رادارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر