امروز10 فروردین 1403

12 ایده خاص برای خرید کادو سالگرد ازدواج زن و مرد 1402

کادو سالگرد ازدواج
5/5 - (2 امتیاز)

تعبیر زوج‌ها از تاریخ آشنایی و رسمی شدن ارتباط متفاوت است؛ اما این تاریخ هر روز از سال که باشد به خرید کادو سالگرد ازدواج و یک جشن درست و درمان نیاز دارد. کادویی که فقط یک هدیه ساده نیست و انتخاب هوشمندانه آن پایه‌های رابطه را مستحکم‌تر می‌کند.

برگزاری جشن سالگرد ازدواج از نظر روانشناسی هم اهمیت زیادی دارد. این تاریخ مهم یادآور تمام لحظات سخت و آسانی است که به همراه همسرتان پشت سر گذاشتید. پس شاید بد نباشد به کادو سالگرد آشنایی و ازدواجتان به منزله مدالی نگاه کنید که قرار است به پاس یک سال همراهی بر گردن او بیاویزید! انتخاب این مدال قطعا ارزش وقت گذاشتن و بررسی تمام گزینه‌های موجود را دارد؛ اما چه ایده‌ای از همه بیش‌تر همسرتان را خوشحال و شگفت زده می‌کند؟

خرید هدیه مناسب رکن اصلی سالگرد ازدواج و تجدید خاطرات این سال‌ها با شریک زندگیتان است. اگر شما هم از ایده‌های تکراری و یکنواخت خسته شده‌اید و به دنبال گزینه‌های جذاب و متفاوت هستید راهنمای خرید امروز به‌نظر را تا پایان همراه ما دنبال کنید و از میان مدل‌های معرفی شده و پیشنهاد کادو انتخاب خود را نهایی کنید.

سالگرد ازدواج؛ مرور گذشته و آمادگی برای آینده

سالگرد ازدواج بهانه دوباره جمع شدن و فکر کردن به سال و اتفاقاتی است که در یک سال اخیر پشت سر گذاشته‌اید. اما متاسفانه یا خوشبختانه بعد از عبور از سال‌های اولیه زندگی ممکن است این جشن اهمیت خود را نزد زوج‌ها از دست بدهد.

طبیعی است اگر مشغله افراد و رویدادهای موازی زندگی ما را از برگزاری جشن بابت مناسبت‌های کوچک غافل کنند؛ اما زوج‌ها از نظر روانشناسی به روزی متفاوت نیاز دارند تا در آن فضایی متفاوت از زندگی روزمره را تجربه کنند. روزی که شاید سالگرد ازدواج بهترین بهانه برای سپری کردن آن به سبک و سیاق متفاوت نسبت به گذشته باشد.

سالگرد ازدواج را با هدایای ساده شاهانه برگزار کنید!

ازدواج سرشار از لحظات تلخ و شیرین و فراز و نشیب است. بنابراین طبیعی است اگر بخواهید این روز متفاوت را با خرید هدیه‌ای کاملا متفاوت نسبت به گذشته برگزار کنید و شاید همین موضوع شما را از سالگرد بترساند!

توصیه ما خرید هدایایی ساده و تقدیم آن به شریک زندگیتان در موقعیت و لحظه خاص به شکل شاهانه است! شما به خرید کادو خاص و خیلی گران قیمت نیاز ندارید. از طرفی ایده‌های جذابی برای کادو ازدواج وجود دارد که با وجود قیمت مناسب همسرتان را خوشحال می‌کنند.

ایده‌های جذاب کادو سالگرد ازدواج برای آقایان

در میان ایده‌های مختلفی که برای کادو سالگرد وجود دارند گزینه‌های مشترک زیادی مثل شاخه گل، ست‌های مشترک نظیر تیشرت و لباس و ساعت وجود دارند. اگر بخواهیم از این ایده‌ها فاکتور بگیریم گزینه‌های جذاب زیادی وجود دارد که با کمک آن‌ها سالگرد ازدواجتان باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

گجت‌های پوشیدنی پرطرفدار به سبک امروزی‌ها

یکی از محبوب‌ترین هدایایی که برای سالگرد ازدواج آن هم برای آقایان می‌توانید خریداری کنید نسل گجت‌های پوشیدنی است. از این بین مچ بندها پرفروش‌تر و کاربردی‌ترین گجت هستند که امکانات مختلفی مثل پایش سلامتی دارند و لحظه به لحظه زندگی با آن‌ها جفت می‌شود؛ فقط کافی است گوشی هوشمند را با مچ بند یا ساعت هوشمند جفت کنید!

برای خرید مچ بند هوشمند فاکتورهای مختلفی را باید در نظر بگیرید. مچ بندها بر اساس بازه قیمتی امکانات مختلفی دارند.:

  1. بهتر است ابتدا از وجود نرم افزار یا اپلیکیشن تخصصی مچ بند مطلع شوید که بتواند برنامه پایش سلامتی را ذخیره سازی کند. به این ترتیب  یک بانک اطلاعاتی کامل از وضعیت بدنی خود دارید.
  2. برخی از ساعت‌های هوشمند یا مچ بند به صورت مستقیم قابلیت مکالمه دارند.
  3. به حسگرهای به کار رفته در گجت‌ها دقت کنید. برخی از محصولات قابلیت دنبال کردن وضعیت سلامتی حتی زیر آب را دارند و بدنه آن‌ها مقاوم است.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

Galaxy Watch Active 2 محصول سال 2019 با چندین سنسور کاربردی نظیر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب تولید شده است. این محصول با فریم گرد و بدنه آلومینیومی مناسب موقعیت‌های روزمره و حتی رسمی است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

شیائومی Mi Band 5 با نمایشگر 1.2 اینچی تولید شده و این بار فیس واچ‌های بیش‌تری در جدیدترین مدل این برند مشاهده می‌کنیم. این مچ بند حسگر سنجش میزان کالری، ضربان قلب و سنسور ثبت میزان فعالیت روزانه و تنظیم یادآور دارد.

انواع سشوار و ست اصلاح مردانه

شاید بد نباشد بعد از سال‌ها ریش تراش و وست اصلاح کامل‌تر و جدیدتری برای شریک زندگیتان تهیه کنید. برخی از ست‌های اصلاح علاوه بر صورت برای بدن نیز قابل استفاده هستند. بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید همسرتان به ست اصلاح صورت نیاز ندارد شاید بد نباشد وسایل اصلاح بدن را امتحان کنید.

ماشین اصلاح سر کیمی با 4 شانه مجزا برای اصلاح یکدست و یکنواخت صورت و بدون طراحی شده است. این ماشین به صورت بی‌سیم و شارژی تولید شده و هر بار شارژ دستگاه برای 120 دقیقه کارکرد مداوم کافی است.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 ضد آب بوده و با طراحی منحنی سری محصول التهاب بعد از هر بار اصلاح به حداقل می‌رسد. این محصول با بدنه ارگونومیک طراحی شده و در دو حالت خشک و مرطوب روی صورت کار می‌کند.

کیف و کفش مردانه؛ انتخابی کلاسیک و عامه پسند

اگر سلایق همسرتان را تا به این لحظه به خوبی شناخته‌اید و در زمینه خرید مستقل برای آقایان تجربه دارید کیف و کفش بهترین هدیه ممکن برای سالگرد ازدواج است. از طرفی انتخاب کیف و کفش ساده‌تر است و مثل خرید وسایل دیجیتالی و برقی تخصصی نیست.

انواع و اقسام کیف و کفش مردانه وجود دارند. کیف‌های چرمی در انواع کیف پول، جاسوییچی، کیف کارت و کیف‌های بزرگ دستی تولید می‌شوند. بد نیست در انتخاب کیف یا کفش به سایر لباس‌های همسرتان برای ست کردن این مجموعه نگاهی داشته باشید.

نیم بوت مردانه مدل CARDIAN-AS از چرم طبیعی و با زیره ترمو تولید شده است. این محصول با زیپ باز و بسته می‌شود.

کیف اداری چرم گالری کهن چرم مدل L3

کیف اداری چرم مدل L3 از جنس چرم خالص گاوی تولید شده و با توجه به بخش‌های قابل تنظیم که در بدنه آن به کار رفته محصولی جذاب و عامه پسند است. این کیف با قفل رمز دار باز و بسته می‌شود و با یک بند شانی قابل تنظیم تولید شده است.

ایده‌های جذاب کادو سالگرد ازدواج برای بانوان

هدایایی که برای بانوان در این روز خاص می‌گیرید باید کمی خاص‌تر باشند و فاکتور ظرافت و زیبایی را در خریدتان نادیده نگیرید.

انواع زیورآلات؛ هدیه‌ای برازنده بانوان

فرقی نمی‌کند دنبال خرید کادو برای سالگرد ازدواج هستید یا کادو تولد برای دختر و کادو ولنتاین برای خانم‌ها، زیورآلات همیشه برای هر مناسبتی یک کادو ایده‌آل است. اکثر بانوان از زیورآلات استقبال می‌کنند. به جز طلا و نقره گزینه‌های زیادی با قیمت مناسب و اقتصادی وجود دارند که می‌توانید به عنوان زیورآلات خریداری کنید. با این حال خرید در خرید زیورآلات باید شناخت کافی از سلیقه همسرتان داشته باشید و از طرفی به کاربرد روزمره یا مجلسی ست تزئینی دقت کنید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل Sfg625

گردنبد طلا زنانه مدل Sfg 625 طراحی خلاقانه شامل سه گوی طلا لوزی شکل و زنجیر باریک با آبکاری ظریف است. اطراف پلاک اصلی این گردنبند مهره‌های طبیعی جاسپر خاکی قرار می‌گیرند که در مجموع به این محصول ظاهر کلاسیک و نیمه رسمی داده‌اند.

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0358

گردنبند طلا 18 عیار ماهک از یک پلاک طلا به شکل پرنده و زنجیر با آبکاری طلا تشکیل شده است. طول زنجیر ماهک 44.5 سانتی‌متر بوده و تا وسط سینه‌ها قرار می‌گیرد.

محصولات مراقبت از پوست و مو

اگر کمی دقت نظر داشته باشید و بدانید این روزها جای چه چیزی در ست آرایش و لوازم بهداشتی همسرتان خالی است می‌توانید انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای داشته باشید. بر خلاف آقایان، بانوان علاوه بر لوازم آرایش از ست بهداشتی هم به خوبی استقبال می‌کنند.

انواع ماسک مو، ماسک صورت، ماسک دور چشم، کرم‌های تقویتی و آبرسان برای پوست، کرم دور چشم و لوسیون بدن گزینه‌های مناسبی برای سالگرد ازدواج هستند. می‌توانید یک مجموعه کامل از محصولات مختلف انتخاب و در باکس هدیه مناسب تقدیم همسرتان کنید!

کرم ترمیم کننده پوست لافارر مدل Sucranica

کرم ترمیم کننده لافارر محصولی آنتی باکتریال و ضد التهاب برای ترمیم اسکار و جای ترمیم پوستی است. این محصول با روغن شی باتر و روغن هسته انگور غنی شده است.

لوسیون بدن سوپکس مدل Shea butter & Aloe vera

لوسیون سوپکس فرمولاسیون غنی از شی باتر و آلوئه ورا برای کاهش چین و چروک و به جوانسازی پوست است. این محصول برای کل بدن، دست و صورت قابل استفاده خواهد بود.

عینک آفتابی؛ هدیه‌ای برای چهار فصل سال

اکثر افراد از عینک آفتابی استقبال می‌کنند و این هدیه را به عنوان کادو چهار فصل می‌پسندند. برای خرید عینک آفتابی فریم و جنس دسته‌ها دو فاکتور اصلی و تعیین کننده هستند. قبل از هر چیز فریم عینک و اندازه آن را با دقت بررسی کنید و شکل آن را با فرم صورت تطبیق دهید.

عینک آفتابی مدل 3230 با فریم مربعی تولید شده است. این فریم برای صورت گرد تا بیضی مناسب بوده و جنس فریم آن کائوچو است.

عینک آفتابی دیتیای مدل E01

عینک آفتابی دیتیای مدل E01 به فرم عینک‌های خلبانی طراحی شده است. فریم این عینک چند ضلعی بوده و دسته و پل لنزها ظریف هستند.

دوربین چاپ سریع لوموگرافی

دوربین عکاسی چاپ سریع از بهترین و لاکچری‌ترین هدایای سالگرد ازدواج برای زن و مرد است. اکثر آقایان و خانم‌ها به عکاسی علاقه دارند و این هدیه می‌تواند بسیار ارزشمند و ماندگار باشد. این مدل جدید دوربین در کمال تعجب از یک لنز شیشه‌ای 38 میلی‌متری (معادل 21 میلی‌متر در دوربین فول فریم) با دیافراگم f/4.5 استفاده می‌کند که در ترکیب با فیلم Instax Mini زاویه‌ی دید بسیار بازی دارد. این لنز کمک می‌کند دوربین لومو اینستنت اتومات گلس شارپ‌ترین و شفاف‌ترین عکس‌هایی را که تا به حال روی فیلم‌های چاپ سریع دیده‌اید تولید کند.

این دوربین اندکی از مدل استاندارد لومو اینستنت اتومات گران‌تر است. ولی اگر دوست دارید کیفیت بهتر و زاویه دید بیشتری را تجربه کنید، قطعا این هزینه ارزشش را خواهد داشت.

بهترین کادو سالگرد ازدواج برای زن و مرد:

انتخاب بهترین کادو برای هر شخصی متفاوت است. باید به نیازمندی طرف مقابلتان، سلیقه او و بودجه خودتان توجه کنید و در نهایت بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای همسرتان را خریداری کنید.

خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج:

یکی از بهترین‌ راه‌ها برای خرید کادو و هدایا خرید آنلاین است. در خرید آنلاین می‌توانید از ایده هدیه سالگرد ازدواج متنوع استفاده کنید. قیمت‌ها را مقایسه کنید و همسرتان را سورپرایز کنید.

سخن آخر

خرید کادو سالگرد ازدواج از این روز منحصر به فرد خاطره‌ای فراموش نشدنی در تقویم زندگی مشترکتان ثبت می‌کند. با خرید کادو به همسرتان ثابت می‌کنید که این روز خاص را از یاد نبرید و ارزش زیادی برای او قائل هستید.

در میان ایده‌های خرید کادو سالگرد ازدواج، برای کادو مردانه از گجت‌های پوشیدنی، وسایل ورزشی و لوازم شخصی نظیر کیف و کفش یا وسایل اصلاح بیش‌تر استقبال می‌کنند. زیورآلات اولین گزینه برای هدیه سالگرد ازدواج بانوان هستند و بعد از آن می‌توانید به لوازم آرایش، انواع کتاب و ساعت مچی نگاهی بیندازید. انتخاب شما برای کادو این روز خاص کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر