امروز07 اردیبهشت 1403

37 پیشنهاد خرید کادو ولنتاین برای پسر 1402

کادو ولنتاین برای پسر
4.3/5 - (14 امتیاز)

با این پیشنهادات دیگر نگران خرید هدیه ولنتاین 1402 - 2023 برای دوست پسر خود نباشید.

کادو خریدن برای آقایان همیشه سخت بوده است. خصوصا اگر قصد شما خرید کادو ولنتاین برای پسر باشد. تقریبا همه حداقل یک بار در زندگی هم که شده با مشکل «هدیه خریدن برای آقایان» برخورد کرده‌اند. معمولا اکثر خانم‌ها از این مسئله گله می‌کنند که وقتی می‌خواهند برای پدر، برادر یا همسرشان کادو بخرند، انگار ذهنشان قفل می‌شود و نمی‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند. حالا اگر بخواهند به مناسبت روز ولنتاین به آقایان کادو بدهند،‌ کارشان بیش از پیش سخت خواهد شد.

معمولا کادوی ولنتاین به قلب قرمز مخملی، گل و عروسک خرسی خلاصه می‌شود. اما ترجیحا چنین چیزی به یک پسر هدیه ندهید. جالب است بدانید که دخترها در سایر کشورها، به شکل متفاوتی این روز را تبریک می‌گویند و هدیه می‌دهند. برای مثال، آن‌ها به جای خرید شکلات، خودشان شکلات خانگی درست می‌کنند و به پسرها کادو می‌دهند. در ادامه به شما ایده‌های مختلفی جهت خرید هدیه در روز ولنتاین توصیه می‌کنیم که به کمک آن‌ها همسر یا محبوب خود را حسابی خوشحال کنید:

کیف پول و کمربند

از آنجا که آقایان به جای کیف دستی بیشتر از کیف پول خود استفاده می‌کنند، معمولا سالی یک بار باید کیف پول جدیدی بخرند. اگر می‌خواهید یکی از شیک‌ترین و لاکچری‌ترین کادوی روز ولنتاین را به او هدیه دهید،‌ پس کیف پول چرمی و باکیفیتی خریداری کنید. کمربند هم درست مثل کیف پول، یکی از ابزاری است که مردها بیشتر عمر خود را با آن سروکله می‌زنند. پس خرید یک کمربند زیبا هم می‌تواند حسابی خوشحالشان کند.

ست هدیه کمربند و کیف پول چرم آرا

ست هدیه کیف پول چرم آرا

ماشین ریش تراش و ماشین اصلاح سر

به جرأت می‌توان گفت که ماشین‌ ریش تراش «که از آن برای تراشیدن ریش صورت و حتی مو سر!» استفاده می‌شود، یکی از محبوب‌ترین وسایل آقایان به شمار می‌رود. بنابراین در صورتی که تمایل دارید همسر خود را خوشحال کنید، به او یک ماشین ریش تراش جدید و با کیفیت هدیه دهید. سعی کنید ماشینی تهیه کنید که واقعا پرتوان باشد و مرد شما را تا سال‌ها از خرید ماشین ریش تراش جدید، معاف سازد. چند نمونه پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر یا دوست شما داریم که هم جزو بهترین‌ها هستند هم از دو رنج قیمتی مختلف انتخاب کرده‌ایم. کادو ولنتاین لاکچری یا قیمت مناسب؟ دنبال کدام هستشد؟

کادو ارزان
کادو لاکچری

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

کالیمبا برای موسیقی دوست‌ها

بین ابزارآلات موسیقی کالیمبا به دلیل اینکه هرکسی می‌تواند صدایی از آن دربیاورد، بسیار محبوب است. کالیمبا برای هر کسی جذاب است مخصوصا آقایان. اگر یک کادو ولنتاین پسرانه جذاب و شکیل می‌خواهید بخرید کالیمبا یک گزینه عالی است.

کادو لاکچری
کادو قیمت مناسب

کالیمبا سگا مدل CG_8M

کتاب

در این مورد حسابی مراقب باشید. برخلاف خانم‌ها، مردها از کتاب‌های رمانتیک لذت نمی‌برند. پس سعی کنید کتاب‌هایی بخرید که آن‌ها را به فکر فرو ببرد. از خرید کتاب‌های روانشناسی نظیر «لطفا گوسفند نباشید» یا «بیشعوری» هم پرهیز کنید. چون ممکن است نیت خیر شما را درک نکند و ابراز علاقه‌ی شما به یک جنگ جنجالی تبدیل شود.

کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک

پیشنهاد ویژه

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

به عنوان کسی که تا الان 6 بار کتاب شازده کوچولو (Le Petit Prince)  با دو زبان اصلی و فارسی را خوانده‌ام به شما توصیه می‌کنم این کتاب را نه فقط برای کادو ولنتاین بلکه برای هر مناسبت دیگری می‌توانید به دوست خود هدیه بدهید. شاید به خاطر اسم آن فکر کنید این کتاب برای بچه‌ها نوشته شده است. اما همانطور که خود نویسنده در پیش‌مقدمه اعلام می‌کند : مخاطب کتاب شازده کوچولو بزرگسالان هستند و توصیه می‌کند اگر این کتاب برای سنین آنها مناسب نیست و آن‌را به یک نفر دیگر کادو بدهند; این کتاب برای رده سنی بزرگسال نوشته شده است.

تا حلا چند بار این کتاب را خوانده‌ام و باز هم دوست دارم بنشینم و یک بار دیگر آن‌را بخوانم. زبان ساده روایت داستان نکته خاصی است که نویسنده در آن سعی کرده مسایٔل پیچیده را به شیوه روان و ساده بیان کند. به نظر من این کتاب می‌تواند یک هدیه خاص باشد.

اسپیکر بلوتوث

اکثر مردها دوست دارند یک اسپیکر قابل حمل داشته باشند تا در تفریح و کوهنوردی همراهشان باشد. اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی بخرید اسپیکر را نیز در نظر بگیرید.

اسپیکر قابل حمل نه تنها برای بیرون و تفریحات بلکه برای خودرو و خانه نیز کاربرد دارد.

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل XB10

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Charge 4

گزینه‌های بیشتر را در لینک زیر ببینید.

هدست واقعیت مجازی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید به آن فکر کنید هدست واقعیت مجازی است. باور کنید مردها هیچ وقت بزرگ نمی‌شوند حتی می توانید به آنها ماشین کوکی هم هدیه دهید نگران نباشید آنها ذوق رده هم خواهند شد.

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G06A

گیم بال و مونوپاد

یکی از جذابترین کادو برای آقایان همین مونوپاد و گیم بال است. اگر دوست شما به عکاسی و فیلم برداری علاقه داشته باشد می توانید با هدیه دادن این محصول که البته کادو لاکچری و قیمت بالا هم به حساب می آید حسابی او را خوشحال کنید.

لاکچری

گیمبال نست مدل NT-530H

قیمت مناسب

مونوپاد شیائومی مدل Mi Selfie Stick Tripod

ماکت ماشین : یک پیشنهاد عالی کادو ولنتاین برای پسر

رسیدیم به جای خوب ماجرا! خب در هر سنی مردها به ماکت ماشین نه نمی‌گویند. مخصوصا ماکت ماشین فلزی با جزئیات بالا! چنان می‌نشینند آن را بررسی می‌کنند انگار سازنده آم هستند. پس این گزینه را در نظر داشته باشید.

مدل کلاسیک

ماکت ماشین سان استار مدل 855Roadster

قیمت مناسب

موتورمکس طرح Volkswagen Double Cab Pickup

لاکچری

ماکت ماشین مایستو مدل دوج چلنجر

لاکچری

ماکت ماشین مایستو مدل شورلت نوا

کوله پشتی و کیف کمری برای طبیعت‌گردها

کوله پشتی به عنوان یک کادوی کاربردی به حساب می‌آید. اگر دوست، نامزد و یا همسر شما اهل کوهنوردی و طبیعت گردی است بهترین گرینه برای کادو خرید یک کوله پشتی کوهنوردی است. اگر با هم به مسافرت می‌روید کوله پشتی مسافرتی می‌تواند یک کادو دو نفره به حساب بیاید. همچنین کیف کمری نیز یک کادو ولنتاین جذاب به حساب می‌آید. البته کیف کمری نه فقط برای آقایان بلکه برای خانم‌ها نیز بسیار کاربرد دارد.

برای آشنایی با انواع کوله پشتی این مطلب را بخوانید.

کادو ارزان
کادو لاکچری

کوله پشتی کوه نوردی 60 لیتری فوروارد

گزینه‌های بیشتر را در این مطلب را مشاهده نمایید.

دستگاه قهوه‌ ساز

شاید تعجب کنید، ولی کادویی که کار مردها را راحت‌تر سازد، دوست‌داشتنی‌تر است. مردها دنبال تزئینات و تجملات نیستند. اما اگر برای او دستگاه قهوه‌ساز، فرنچ پرس،  چای‌ساز یا ماکروویو بخرید، احتمالا به دوست‌داشتنی‌ترین فرشته‌ی زندگی او تبدیل می‌شوید. البته اگر ازدواج کرده و زیر یک سقف رفته‌اید، چنین هدیه‌ای نخرید. چون انگار فقط به خودتان لطف کرده‌اید.

کادو ارزان

فرنچ پرس استارباکس

کادو لاکچری

برای آشنایی بیشتر با انواع قهو ساز مطلب زیر را مطالعه نمایید.

کنسول بازی برای گیمرها

اگر آماری از لیست وسایل مورد علاقه آقایان در سال 2019 نسبت به چند سال قبل بگیریم می‌بینیم که اکثر آنها وسایل گیمینگ را در لیست 2019 خود خواهند داشت. احتمالا نیازی به این نیست که بگوییم مردها هیچ‌وقت از بازی کردن خسته نمی‌شوند. اگر واقعا می‌خواهید مرد محبوب خود را خوشحال و البته سرگرم کنید، پس خرید کنسول بازی را به شما توصیه می‌کنیم. قول می‌دهم با دیدن آن جوری شما را بغل می‌کنند که حس کنید استخوان‌هایتان در حال شکستن است (البته روحیات و اخلاق او را هم در نظر بگیرید).

کادو لاکچری

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim

کادو فوق لاکچری

مجموعه کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Pro

مچ بند هوشمند

مدل مچ بند پیشنهادی ساخت شرکت شیاومی است. چیزی که این مچ بند را خاص می‌کند طراحی شیک و جذاب آن است. این مچ بند هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. برای هر روش می‌توانید بند‌های مختلفی با طرح‌های مختلفی تهیه کنید. این مچ بند را می‌توانید با هر رنگ و لباسی که می‌خواهید آن را ست کنید. اگر تصمیم دارید برای محبوبتان با همسرتان کادو ولنتاین مچ بند هوشمند هدیه بدهید بجز این مدل می‌توانید مدل های پیشنهادی دیگر ما را در پست زیر مشاهده کنید و بهترین را با توجه به بودجه نوع کاربرد مچ بند انتخاب نمایید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

گوشی هوشمند

این مورد در هر زمانی و هر مناسبتی یک کادو شیک و ایده‌آل به شمار می‌رود. یک کادو کاربردی که می‌تواند برای مدتها همسرتان را خوشحال کند و در عین حال کادوی است که هر لحضه جلوی چشمان اوست و با دیدن آن به یاد شما می‌افتد 🙂

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با امکانات خوب هستید گوشی سامسونگ A50 را انتخاب کنید. ولی اگر هزینه آن برایتان مهم است و به دنبال یک کادوی ولنتاین ارزان هستید گوشی هوآوی مدل Y5 2019 گزینه مناسب شماست.

لاکچری

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11

قیمت مناسب

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 lite

شارژر همراه (پاوربانک)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سفر یا حتی در محل کار، مترو و یا شاید مواردی که استفاده از تلفن همراه برایتان مهم بوده باطری گوشی تمام شود و گوشیتان خاموش شود. اگر این مشکل برایتان پیش آمده اهمیت داشتن یک پاوربانک برایتان روشن خواهد شد. برای دوستتان یک شارژر همراه بگیرید و با این هدیه کاربردی او را خوشحال کنید.

دو مورد از بهترین پاوربانک موجود در بازار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کادو لاکچری

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM

ارزان

شارژر همراه مینیسو مدل C6

گزینه‌های بیشتر را در لینک زیر ببینید.

ساعت هوشمند

ساعت یکی از شیک‌ترین اکسسوری است که یک مرد برای جذاب و خوشتیپ شدن می‌تواند از آن استفاده کند. اهمیت ساعت برای مردها مثال داشتن زیوآلات برای خانم‌هاست. حتی اگر دوست، نامزد یا همسرتان ساعت دارد باز داشتن یک ساعت جدید برای او تازگی و باارزش است. تنوع در داشتن ساعت‌های مختلف برای مردها مثل تنوع در داشتن گوشوار برای خانم‌ها است. اگر می‌خواهید محبوبتان را خوشحال کنید یک ساعت هوشمند خوب به او هدیه بدهید. اگر کادو ولنتاین برای پسر یا همسر و یا دوست خود می‌خواهید بخرید و هزینه آن برایتان مهم نیست پس یک ساعت هوشمند انتخاب کنید.

 

هدیه لاکچری

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

هدیه ارزان

ساعت هوشمند جی-تب مدل W101 Hero

عطر و ادکلن مردانه

این اعتقاد را دور بیندازید که خرید عطر دوری میاره! اتفاقاً عطر هدیه دادن نشان می‌دهد شما به چیزهای خوب و اهمیت می دهید. خوشبو بودن همیشه و همه جا پسندیده است. هرچند این یک مورد کاملا سلیقه‌ای است اما می‌توانید با توجه به سلیقه دوست یا همسر خود عطر مناسب را انتخاب کنید. چراکه یکسری افراد بوی خنک و ملایم را می‌پسندند و یکسری رایحه شیرین و تند. البته یک‌سری ادکلن ها هستند که بوی ملایمی دارند و این ادکلن و عطر ها را همه می‌پسندند.

عطر و ادکلن یک هدیه مناسب و کادو ولنتاین برای پسر و آقایای است که به خوش بو بودن اهمیت می‌دهند. حتی خیلی از آقایان کلکسیون عطر دارند!اگر سلیقه محبوب خود را نمی‌دانید از یک مارک معروف عطری را انتخاب کنید که بوی ملایمی دارد. در زیر به شما 2 ادکلن در 2  رنج قیمتی متفاوت مناسب کادو ارزان و کادو لاکچری به شما معرفی می‌کنم که بو و ماندگاری خوبی دارند. این دو ادکلن جزو دسته محبوب‌ترین‌ها و همه پسند هستند.

کادو ارزان

ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia

کادو لاکچری

ادو پرفیوم مردانه سریس مدل اسپلندور

آونگ

آونگ در دسته وسایل همیشه محبوب برای پسرها قرار دارد. فرقی نمی‌کند ۱۰ ساله باشند تا ۵۰ ساله، به شما قول می‌دهم اگر یک آونگ به آنها کادو بدهید ساعت‌ها با آن بازی می‌کنند بدون اینکه خسته شوند. این وسیله کوچک برای پسرها جذابیت بالایی دارد. آونگ یک وسیله سرگرمی و دکوری نیز به شمار می‌آید که معمولا پسرها دوست دارند یکی از آنها را داشته باشند و کنار میز کار یا کامپیوترشان قرار دهند و هزرچندگاهی خستگی کار را با ضربه زدن به آن از تن در کنند.

آونگ چراغدار تزئینی

آونگ تزئینی طرح دار

آونگ طرح دار شیک و تک

جعبه کادو

انتخاب جعبه کادو مناسب و شیک می‌تواند به کادو شما ارزش بیشتری بدهد. برای جعبه هدیه دقت به خرج بدهید و یک جعبه مناسب انتخاب کنید. سعی کنید اندازه جعبه از کادو بزرگتر باشد تا بتوانید تز‌ئینات دیگری هم در جعبه جای بدهید. بسته به سلیقه و نوع کادو می توانید از جعبه‌های مقوایی یا فلزی استفاده کنید.

جعبه کادو چوبی

وسایل تزئینی

استفاده از وسایل و ایزار تزئینی رو فراموش نکنید. استفاده از پوشال های رنگی، قلب های کوچک، بطریهای طرع عشق و ... می‌تواند ظاهر کادو شما را بسیار جذاب کند. فقط نکته ای که باید در نظر بگیرید در انتخاب رنگ‌ها است. در انتخاب رنگ پوشال باید همخوانی با رنگ جعبه را نیز در نظر گرفت.

ولنتاین چیست؟

ولنتاین روز عشق یا روز عشاق است و دلیل نامگذاری آن برمی‌گردد به زمانی که کشیش ولنتین مخفیانه زوج‌های جوان را به عقد هم درمی‌آورد. ولنتین در ۱۴ فوریه سال ۲۶۹ میلادی به دستور امپراتور کلادیوس دوم به دار آویخته شد.

روز و تاریخ دقیق ولنتاین 99 کی هست؟

روز و تاریخ ولنتاین یکشنبه 26 بهمن 99 به سال شمسی و به تاریخ میلادی روز ۱۴ فوریه (February 14) است.

چه کادو هایی در روز ولنتاین هدیه داده می‌شوند؟

معمولا افراد در روز ولنتاین گل سرخ، شکلات، عروسک با تزیٔینات خاص به محبوب خود هدیه می‌دهند.

خرید اینرنتی بهترین کادو ولنتاین برای پسر:

بهترین راه خرید کادو و هدایا خرید آنلاین است. در خرید اینترنتی شما با ایده خرید کادو ولنتاین و تنوع محصولات روبه رو خواهید شد. می‌توانید بهترین هدیه را برای شخص مورد نظر انتخاب و خریداری کنید و او را سورپرایز کنید.

سخن آخر

خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر چندان راحت نیست. راحت نیست اگر واقعا قصد خوشحال‌ کردن طرف مقابل را داشته باشید. به یاد داشته باشید، شما با هدیه‌ی خود ارزشی که برای طرف مقابل قائل هستید را نشان می‌دهید. به خانم خود، دستگیره یا چند تکه شمع کادو ندهید. به شوهر خود، جوراب هدیه ندهید. سعی نکنید صرفا چیزی را با عنوان کادوی ولنتاین هدیه داده باشید...او را از سر خود باز نکنید. این وظیفه‌ی شماست که ارزش عشقتان را در روزی که نماد عشق و محبت است، نشان دهید. وگرنه ضربه‌ی بدی به طرف مقابل خود می‌زنید. خصوصا اگر او شخص حساسی باشد.

سعی کنید خودتان را جای طرف مقابل بگذارید. به سلایق و علایقش دقت کنید. به حرف‌هایش گوش دهید. به لباس‌هایی که می‌پوشد نگاه کنید و حتی به وسایلی که در خانه نگه‌داری می‌کند، دقت داشته باشید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما نباید با کادوی خود، سلیقه‌ی شخصیتان را به او تحمیل کنید. مثلا اگر استایل او اسپورت است، نباید با کت تک رسمی سلیقه‌ی خود را به او تحمیل کنید. اگر دوران مدرسه و دانشگاه را به زور تمام کرده، به او کتاب هدیه ندهید. کتاب هدیه دادن خیلی خوب است، ولی قرار نیست در روز ولنتاین فرهنگ‌سازی کنید. قرار است به او عشق خود را نشان دهید. اگر محبوب شما اهل کتاب نباشد و سعی کنید به او کتاب هدیه دهید،‌ درست مثل این است که بخواهید با او نهال بکارید.

با اینکه هدیه دادن به آقایان کمی سخت‌تر از خانم‌هاست، اما این دلیل نمی‌شود که مسئولیت را از گردن خود باز کنید و چند شکلات اسنیکرز برایش بخرید. به شخصه کمتر مردی دیدم که مثل دخترها دلش برای شکلات، شیرینی و بستنی قنج برود. پس تمام این نکات را گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید و سپس برای خرید هدیه ولنتاین زیبا و مناسب، اقدام کنید. موفق باشید.

82 نظر

  1. دخترک پاسخ

    سلام نشون کرده پسر خالمم واسه ولینتاین چی بگیرم ست کمر بندو گل و اینا روم نمیشه

  2. Melika پاسخ

    سلام
    به نظرتون شال گردن مشکی خودم برای نامزدم ببافم و جعبه و دیزاینشو قرمز کار کنم خوب میشه؟!

  3. ناشناس پاسخ

    سال ۱۴۰۱ هستیم
    و من ۷۰ تومن پول دارم
    هر کی بخنده کونش پشمالو شه 🙂

  4. مینا پاسخ

    مینا
    سلام
    بیکارید که بخواید واسشون چیزی بخرید واسه خودتون هزینه کنید نه واسه اونا که تهش ارزش ندارن
    واسه خودتون چیزی که دوس دارید بگیرید حالشو ببرید

    1. ناشناس پاسخ

      دمت گرم،واقعا هااا،پسر جماعت ارزش ندارن خرج شون کنید از من گفتن بود

  5. مایسا پاسخ

    ایوای کمکم کنین من اولین باره برا رلم کادو ولنتاین میگیرم چی بخرم فقط ست کمربند اینا نباشه ی چیز دیگه باشه هم قیمتش پایین باشه و هم شیک باشه🙁

  6. زهرا پاسخ

    سلام من برای اولین بار میخوام به نامزدم کادو ولنتاین بخرم به نظر شما چی بخرم که هم ساده هم شیک‌و مناسب باشه هم هزینش هم کم باشه بالا‌خره دخترم دااا ۱۵ سالمه کمکم کنید لطفا

  7. ناشناس پاسخ

    سلام من برای اولین بار میخوام برای رلم کادو ولنتاین بخرم نمیدونم چی بخرم براش آخه رلم سربازه برای همین نمیتونم چی بخرم نمیخوام هم هزینه زیاد بشه میشه یکی کمکم کنه؟

  8. هانا پاسخ

    سلام من میخوام یه کوزه بگیرم و داخلش یه سکه طلا بندازم یه شاخه گل بزارم توش یه ماژیک بگیرم بهش بگم واست یادگاری مینویسم خونه که رفت میگم کوزه رو بشکن اینجوری سورپرایز میشه.

      1. ناشناس پاسخ

        عزیزان،اگه دقت کنید هیچ پسری نیست که دنبال اینکه چه کادوی ولنتاین بگیرم نیست،فقط دخترای بیچاره آواره هستن،بیخیال بابا بزارین برن گم شن

        1. ناشناس پاسخ

          عزیز شما از کجا انقدر مطمئنی بعد شما چیکار به انتخاب بقیه داری شاید اونا دوست داشته باشن کادو بخرن خدا سر رو آفرید تا روی گردن باشه نه تو زندگی بقیه 😐
          ازت نظر خواسته اگر نظری داری بده اگرم نداری چیزی نگو

  9. زهرا پاسخ

    سلام عشقم امروز پیشاپیش کادوولنتاینو امد درخونمون بهم داد من چی براش بخرم آیا کمکم کنید براش کیف پول و کمدبندو گوشیو این چیزارو گرفتم قبلا اما حالا نمیدونم چی بگیرم 🙏

  10. Masoume Pirvand پاسخ

    یکی به منم کمک کنه من قبلش براش دستبند و کیف پول گرفتمه حالا چی بگیرم😶😶

  11. سینا پاسخ

    دخترایی که میپرسی چی بخرم چی بخرم من به عنوان یه پسر بهتون میگم اصلا خودتون رو اذیت نکنید و فکر نکنید یک عدد ps5 بگیرید و تمام 🙂

  12. ساحل پاسخ

    سلام من نمیدونم واقعا واسه عشقم چی بخرم آخه سال اول آشنایی مون هست نمیدونم چی بخرم؟ فقط براش ساعت خریدم، ست چرم هم خریدم
    حالا ولنتاین چی بخرم؟

  13. ناشناس پاسخ

    سلام واقعا نمیدونم چی باید بخرم از بس فک کردم سر درد گرفتم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید آخه اولین ولنتاینه ک میخوام براش کادو بخرم
    هزینه ی زیادی هم ندارم.
    زیر 100

    1. بهاره پاسخ

      با 100 تومن یه ست چرم میشه خرید هم شیکه هم چرمه یه کم هم زلم زیمبول دورو برش تزئین کن میشه یه کادو ولنتاین پسرانه ایدهآل و شیک

    2. ناشناس پاسخ

      به نظرمن کتاب بگیرمن خودم دوست دارم به من کتاب کادو بدن مثلا کتاب اثرمرکب

  14. ریحانه پاسخ

    سلام
    واسش صندلی راک بخر
    خیلی خاص و شیکه
    قیمتشم از ۸۰۰ داده به بالا

  15. ناشناس پاسخ

    سلام یکی بهم بگه من کادو ولنتاین چی بخرم برا رلم ساعت که گرفتم اودکلن هم میگن جدای میاره یک چیز ارزون بگین چون نمیتونم خیلی هزینه کنم اولین ولنتاین که با همین میخوام یک چیز خوب براش بگیرم ولی نمیدونم چی تورو خدا راهنمای کنین نمیخوام جلوش کم بیارم

  16. Nafas پاسخ

    خدایا من نمیدونم واسه رلم چی بگیرم
    هرچی فک میکنم به نتیجه نمیرسم خستم شد دگ

    1. محمد پاسخ

      این همه پیشنهاد :O باز میگید چی بخرم حتما باید خودمون بگیم که چی بخرید آخه

  17. شیلان پاسخ

    سلام خدا ازتون راضی،باشه،خیلی بهم کمک کردید مونده بودم چی بخرم

  18. ورکانادو پاسخ

    سلام
    من برای اولین بار میخوام برای دوستم هدیه ای به مناسبت ولنتاین تقدیمش کنم
    اما نمیدونم چه چیزی خوبه
    بلکه دوست داشته باشه یا ن
    ممنون میشم کمکم کنید تا اون روز
    🙏🍁

  19. پونیو پاسخ

    سلام
    من برای اولین بار میخوام برای دوستم هدیه ای به مناسبت ولنتاین تقدیمش کنم
    اما نمیدونم چه چیزی خوبه
    بلکه دوست داشته باشه یا ن
    ممنون میشم کمکم کنید تا اون روز
    🙏🍁

  20. پونیو پاسخ

    سلام.من برای اولین بار میخوام در روز ولنتاین به دوستم هدیه بدم.اما کمی سردرگمم که چه چیزی باعث خوشحالیش میشه!!
    ممنون میشم کمکم کنید🙏🍁

  21. Z پاسخ

    سلام من‌برای‌‌ولنتاین‌نامزدم‌‌‌چی‌بخرم حدود۲۰۰‌تومن‌باشه

  22. M پاسخ

    توروخدا کمکم کنید ک چی بخرم من واس نامزدم میخوام بعد اونم کیفو اینا چون تو عروسی میخریم از 120 ب بالا ندارم

  23. سیمین پاسخ

    خب بالاخره من خرید ولنتاین رو انجام دادم خیالم راحت شد دستتون درد نکنه پیشنهاداتون عالی بود

      1. ZAHRA پاسخ

        بنظرم عکس اون طرفو یا عکس دوتاییتونو نقاشیشو یه نقاش بکشه وقابش کنین خیلی هدیه خوبی میتونه باشه😍 من خودم نقاشم اگه کسی سفارشی داشته باشه میتونم درخدمتتون باشم

    1. کوکب پاسخ

      اینجورییییی ک من بدتر قاطی کردممممم آدم نمی دونه چی خبره اصلا خدا این دوست پسر من و بکشهههههه راحت شماااااا بگو الهی امین

      1. Negin پاسخ

        😂خیلی خسته شدی
        خب یچیز میگم به تمام دختران سرزمینم. مادخترا هممون که منبع درآمدی نداریم با پول تو جیبی ک جمع میکنیم هم نمیتونیم چیز خاص یا گرونی بگیریم زیاد به خودتون سخت نگیرید سعی کن بجای چیز مادی یه کادوی معنوی بدین ک یچیزی ک با دستای خودتون درست کردین مثلا جعبه کادو اول اسم عشقتون خیلی آسونه و از این چیزا یا مثلا یه ست دفتر خاطرات خیلی خوشگل با طرح عاشقانه و .. ک توش خاطراتتونو بنویسید و وقتی ک هرکس دفترش پر شده اونو به دیگری هدیه بده از این کارا بکنید خیلی رمانتیک تر و باارزش تره تا ساعت و ادکلن و ریش تراش و .. این چیزارو ک خودشونم میتونن بخرن البته اینایی ک میگم برای افرادی ک زیاد مادی نیستن و به ارزش معنوی فکر میکنن

      1. نگین پاسخ

        رویا جان ست چرم کمربند و کیف پول قیمتش مناسبه میتونی براش ماشین اصلاح هم بخری البته اگه خدش نداره

  24. یه کاربر پاسخ

    خودتونو اذیت نکنید کادو ولنتاین برای آقایان جوراب و بس 🙂 سنت شکنی نکنید

    1. Z پاسخ

      سلام من‌برای‌‌ولنتاین‌نامزدم‌‌‌چی‌بخرم حدود۲۰۰‌تومن‌باشه لطفا‌کمک‌کنید

  25. هنگامه پاسخ

    ایده کادو ولنتاین برای پسر تون عالی بود دستتون درد نکنه

  26. مهشید پاسخ

    خدا خیرتون بده وسواس گرفته بودم کادوی ولنتاین برای دوست پسرم چی بخرم به نتیجه مثبت دستگاه ریش تراش رسیدم خیلی خوب بود هم ارزان بود هم اینکه همزمان اون جعبه کادو چوبی رو هم گرفتم خیال خودمو راحت کردم از بازار رفتن و یه روز مرخصی گرفتن الکی

  27. ناشناس پاسخ

    پیشنهادتون برای هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر چی هست؟ من خیلی نمی تونم هزینه کنم. تا ۲۰۰ تومن چی می تونم بخرم؟

    1. سما پاسخ

      بالا اونایی که ارزون هستن رو با باکس آبی مشخص کردیم. مثلا کتاب هم قیمتش مناسبه هم یه کادوی باارزش و موندگاره. اونایی که قیمتشون زیر ۲۰۰ هزار تومن هستش مثل ست کیف و کمربند، ادکلن هستن باز موارد دیگه رو هم چک کنید که اگه تخفیف خورده باشن استفاده کنید.

  28. نگار پاسخ

    من اون پاوربانک رو واسه کادو ولنتاین برای نامزد م خریدم همیشه خدا شارژ گوشیش ته کشیده

    1. نازنین پاسخ

      اتفاقاً منم پاوربانک کادو ولنتاین برای همسر م خریدم با اون جعبه کادو قلبی خیلی خوشگله به نظرم کادو خوب و دونفره ایه :)))

      1. مهدیس پاسخ

        چه جالب منم واسه هدیه ولنتاین پاوربانک گرفتم با یه عالمه اکسسوری ولنتاین جذاب تزیینش کردم. امیدوارم دوست پسرم خوشش بیاد.

  29. ماندانا پاسخ

    من از ایده ساعت مچی برای کادوی ولنتاین خوشم اومد قیمتشم مناسب و خوبه توی یلدا شگفت انگیز که تخفیف میخوره میگیرمش :))))

  30. مژگان پاسخ

    اون قهوه ساز عجب ایده توپی بود فکر میکنم بهترین کادو ولنتاین ی هست که میتونم برای دوست پسرم بگیرم البته شکلات قلبی هم میگیرم :))))))

      1. مژگان پاسخ

        آره گرفتم خیلی خوبه عالیه اگر شما هم قهوه خور هستی بگیر در کل قهوه جوش بیالتی مارک معتبریه من که راضیم

        1. کاملیا پاسخ

          سلام میشه کمکم کنین که برای نامزدم چی کادو بگیرم برای ولنتاین گیج شدم قیمتش پایین ۱۰۰ باشه. ممنون میشم کمکم کنین😭

          1. سوما

            سلام براش ست کیف و کمربند چرم بگیر توی همین رنج قیمته

    1. Hodv پاسخ

      سلام میشه کمکم کنید واسه نامزدم چی بگیرم ست کیف کمربند و عطر و چیزایی ک گفتین خریدم نمیدونم چی بگیرم براش زیاد هم وقت ندارم یکشنبه ولنتاینه😢😢😢😢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
82 نظر