امروز01 اردیبهشت 1403

اپل واچ نسل 7 – [3 مدل ساعت هوشمند اپل سری 7]

اپل واچ نسل ۷
5/5 - (1 امتیاز)

اپل واچ نسل ۷، یک گجت کاربردی برای کاربران اپل

در قرنی زندگی می‌کنیم که پیشرفت تکنولوژی زندگی را برای ما بسیار راحت‌تر ساخته است. گجت‌های کاربردی و هوشمند که امکان انجام کارهای اداری و روزمره را برای ما فراهم کرده‌اند سبک زندگی ما را نسبت به گذشته تغییر داده‌اند. یکی از این لوازم کاربردی و مورد انتظار کاربران اپل، اپل واچ نسل ۷ است. این ساعت‌های هوشمند با دارا بودن ویژگی‌های بسیار کاربردی می‌توانند تاثیر زیادی در کیفیت و سرعت زندگی شما داشته باشند. امروز برخی از محصولات پرفروش بازار را در به‌نظر بررسی خواهیم کرد و شما را در خرید این گجت راهنمایی خواهیم کرد.

معرفی ۳ نمونه اپل واچ نسل ۷ و بررسی این محصول‌ها

پیشنهاد خریداران

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum

مشخصات محصول

  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • ابعاد قاب: ۴۵x۳۸x۱۰/۷ میلی‌متر
نقاط قوت
  • کیفیت ساخت خوب
  • صفحه نمایش بزرگ
  • ضد آب
  • فست شارژ
  • کاربردی
نقاط ضعف
  • قیمت بالا

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ مدل Aluminum 45 mm یک گجت مناسب خانم‌ها و آقایان است. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش لمسی خازنی مقاوم در برابر ترک‌خوردگی و گرد و غبار است. این محصول با iOS ورژن۱۴ به بالا و گوشی‌های iPhone 6s به بالا سازگاری دارد.

از قابلیت‌های این گجت می‌توان به برنامه سلامت ECG و سنسور تشخیص و کنترل سطح اکسیژن خود اشاره کرد. این ساعت دارای بند سیلیکونی است که با یک قفل سگکی ساده روی مچ بسته می‌شود. همانطور که از نام محصول می‌توان متوجه شد، جنس بدنه آن از آلومینیوم است. صفحه نمایش آن مستطیلی و قادر به نمایش ۱۶ میلیون رنگ است. باتری این ساعت دارای قدرت خوبی است و می‌توانید به مدت ۱۸ ساعت از آن استفاده کنید.

مشخصات محصول

  • حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • ابعاد قاب: ۴۱x۳۵x۱۰/۷ میلی‌متر
نقاط قوت
  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی زیبا
  • نمایشگر بزرگ
  • فست شارژ
  • ضد آب
نقاط ضعف
  • قیمت بالا

ساعت‌های هوشمند اپل‌ واچ سری ۷ مدل  Aluminum 41mm را می‌توانید در رنگ‌های قرمز، بنفش، مشکی، آبی و سبز خریداری کنید. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم بوده و بندی از جنس سیلیکون دارد. این ساعت را می‌توانید در موقعیت‌های رسمی، روزمره و ورزشی استفاده کنید.

این محصول با iOS ورژن ۱۴ به بالا و گوشی‌های iPhone 6s به بالا سازگار است. همانطور که می‌دانید ساعت‌های اپل واچ مجهز به برنامه‌هایی برای کنترل سلامت هستند. این مدل از اپل واچ نسل هفت هم دارای قابلیت کنترل و تشخیص مقدار اکسیژن خود و برنامه سلامت ECG است.

صفحه نمایش این ساعت به شکل مستطیلی ۴ میلی‌متری با شیشه‌ای از جنس lon-X Glass است. نور صفحه نمایش نسبت به مدل‌های قبلی حدود ۷۰ درصد بهبود یافته است. از دیگر موارد ارتقا یافته باتری این محصول است که نسبت به نسل قبل ۳۳ درصد بهبود پیدا کرده و به مدت ۱۸ ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. حسگر گام‌شمار و مقاومت نسبت به گرد و غبار از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum Case with Nike Sport Band

مشخصات محصول

  • حافظه داخلی:  ۳۲ گیگابایت
  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • ابعاد قاب: ۴۵x ۳۸x ۱۰/۷ میلی‌متر
نقاط قوت
  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی زیبا
  • ابعاد بزرگ نمایشگر
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی و گرد و غبار
نقاط ضعف
  • قیمت بالا

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ مدل Nike Sport Band را در موقعیت‌های روزمره و ورزشی می‌توانید استفاده کنید. از تفاوت‌های این مدل نسبت به مدل‌های قبلی می‌توان به بند ورزشی نایک و واچ فیس با لوگو نایک اشاره کرد. این محصول ضد آب است و توانایی قرارگیری در عمق ۵۰ متری را هم دارد.

این ساعت هم مانند مدل‌های دیگر دارای برنامه‌های سلامت بسیار کاربردی و خوبی است. فیتنس پلاس و برنامه سلامت ECG از جمله این برنامه‌ها هستند. یکی از قابلیت‌های جالب این ساعت ارسال اخطار در زمانی است که احساس کند کاربر به زمین افتاده است. در این هنگام قادر است با نزدیک‌ترین مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرد. توانایی تشخیص مقدار اکسیژن خون است. از باتری این ساعت می‌توانید تا ۱۸ ساعت استفاده کنید. عملکرد باتری نسبت به ساعت‌های نسل قبل حدود ۳۳ درصد ارتقا یافته است.

آشنایی با ساعت اپل واچ نسل ۷ و راهنمای خرید این گجت زیبا و کاربردی

اگر قصد دارید یک ساعت هوشمند بخرید و البته از کاربران اپل هستید، ساعت‌های اپل واچ نسل 7 اکنون در بازار هستند. این دستگاه‌های نام آشنا چند تغییر کوچک نسبت به سری ۶ داشته‌اند که بررسی آن‌ها ضرری ندارد.

صفحه نمایش بزرگ‌تر و ارتقا سرعت شارژ به همراه چند اپگرید دیگر از جمله ویژگی‌هایی هستند که امروز در این مقاله بررسی خواهیم کرد. جدیدترین ساعت هوشمند اپل در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه شد. برخی از ویژگی‌های این ساعت با مدل‌های نسل قبل تفاوت چندانی ندارد. اما تغییرات جدید توانسته‌اند آن را به یکی از پرکاربردترین ساعت‌های هوشمند تبدیل کرده است. در ادامه شما را با ویژگی‌های این محصول جدید اپل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

آیا ساعت اپل واچ سری ۷ ارزش خرید دارد؟

پاسخ این سوال ساده است؛ بله. ساعت‌های اپل واچ دارای کیفیت ساخت بالا و طراحی بسیار شیکی هستند. قابلیت‌های کنترل سلامت و تناسب اندام و چندین برنامه کاربردی دیگر آن‌ها را به گجت‌هایی بی‌نظیر تبدیل کرده است. البته خرید این محصول نسبتا گران‌قیمت تا حد زیادی به ساعت‌های هوشمندی دارد که اکنون در اختیار دارید.

اگر اکنون ساعت اپل واچ سری ۵ یا ۶ دارید، ممکن است سری ۷ این ساعت چندان شما را به هیجان نیاورد. ساعت اپل واچ نسل ۷ در حقیقت نسخه‌ ارتقا یافته سری ۶ است. از طرفی دیگر اگر نسخه‌های قدیمی‌تر مانند اپل واچ سری ۴ را استفاده کنید، نمی‌توانید از آپگریدهای جدید مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر، سنسورهای جدید و شارژ سریع غافل شوید. به‌خصوص اگر اولویت شما برنامه‌های کنترل سلامت و تناسب اندام باشد.

همه چیز درباره ویژگی های سخت افزاری و طراحی اپل واچ نسل ۷

صفحه نمایش اپل واچ نسل ۷ حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر از مدل‌های نسل قبلی و حدود دو برابر مدل‌های ابتدایی این برند است. این یک ویژگی خارق‌العاده است زیرا همین بزرگ شدن اندازه صفحه نمایش در ابعاد ساعت تاثیر گذاشته است. حاشیه‌های این ساعت به دلیل بزرگ شدن صفحه نمایش حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده‌اند. همین ویژگی باعث می‌شود هنگام لمس صفحه و انتخاب گزینه‌ها فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.

شیشه صفحه نمایش حدود ۵۰ درصد ضخیم‌تر طراحی شده است. این ویژگی دوام و استحکام صفحه نمایش را افزایش می‌دهد. صفحه نمایش اپل واچ سری ۷ دارای طراحی فلت‌تری است اما نسبت به ترک‌خوردگی مقاوم است. البته با این حال باید از ساعت به‌خوبی مراقبت کنید زیرا احتمال ترک خوردن آن هنوز هم وجود دارد.

این گجت همچنین نسبت به گرد و خاک مقاوم بوده و دارای گواهی IPX6 است. صفحه نمایش دائما روشن است و در فضاهای داخلی نسبت به مدل‌های سری۶ حدود ۷۰ درصد روشنایی بیشتری دارد. بنابراین می‌توانید جزئیات صفحه نمایش را بدون بلند کردن دستتان به‌خوبی بخوانید.

از بسیاری از جهات ویژگی‌های داخلی اپل واچ سری ۷ با سری ۶ یکسان است. برای مثال می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای اشاره کرد که سرعتی مشابه سری ۶ در این ساعت فراهم می‌کند.اپل واچ سری ۷پهنای باند ۲/۵ تا ۵ گیگاهرتز را به همراه رم ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

در ساعت‌های اپل واچ نسل ۷ شاهد ارتقا در قسمت باتری هم هستیم. البته ممکن است دقیقه آن چیزی که کاربران انتظار دارند نباشد؛ اما باتری لیتیوم‌ یونی این ساعت به شما اجازه می‌دهد به مدت ۱۸ ساعت از آن استفاده کنید. با این حال، بهره‌گیری از تکنولوژی فست شارژ به شما کمک می‌کند در عرض ۴۵ دقیقه حدود ۸۰ درصد ساعت خود را شارژ کنید. بر اساس ادعای اپل، تنها ۸ دقیقه شارژ می‌‌تواند نیروی کافی برای کنترل ۸ ساعت خواب شما را تامین کند.

ساعت‌های اپل واچ سری ۷ در دو سایز ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری طراحی و عرضه شده‌اند. این تغییر ابعاد یک اختلاف جزئی در قیمت این مدل‌ها به‌وجود می‌آورد. ساعت‌های اپل واچ سری ۷ صرف‌نظر از ابعاد دارای جنس آلومینیوم هستند و در ۵ رنگ عرضه می‌شوند؛  مشکی، سبز، قرمز، آبی و بنفش. رنگ آبی این سری کمی با رنگ آبی سری ۶ متفاوت است. از دیگر رنگ‌های این ساعت می‌توان به نقره‌ای، ذغالی و طراحی اشاره کرد که از جنس استیل ضد زنگ هستند. این ساعت‌ها همچنین مجهز به GPS هستند.

قابلیت های مربوط به سلامت و تناسب اندام

از نظر برنامه‌های سلامت و تناسب اندام، می‌توان گفت سنسورهای اپل واچ سری ۷ مشابه سنسورهای سری ۶ است. بنابراین نمی‌توان به تفاوت قابل توجهی اشاره کرد. کاربران هنوز می‌توانند به کمک سنسور تشخیص میزان اکسیژن خون این فاکتور مهم سلامتی را کنترل کنند و همچنین به برنامه سلامت ECG دسترسی خواهند داشت تا بتوانند از روز مچ یک الکتروکاردیوگرام مشاهده کنند.

اپل واچ سری ۷ مانند نسخه‌های قبلی با افزایش یا کاهش میزان ضربان قلب به شما هشدار خواهد داد. این دستگاه همچنین مجهز به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج و GPS است. این ویژگی‌ها هنگام بررسی فعالیت‌های ورزشی به شما کمک خواهند کرد.

از دیگر آپگریدهای مربوط به سلامت می‌توان به برنامه کنترل خواب، هشدار افتادن هنگام ورزش کردن و ورزش‌هایی مانند پیلاتس و تای‌چی اشاره کرد. کاربران همچنین با خرید اپل واچ سری ۷ می‌توانند چند ماه به‌صورت رایگان از برنامه اپل فیتنس پلاس استفاده کنند.

تفاوت اپل واچ سری ۶ با سری ۷ چیست؟

زمانی‌که ساعت اپل واچ نسل ۷ را خریداری می‌کنید، با نگاه اول می‌توانید متوجه یک تغییر اساسی در این گجت شوید؛ صفحه نمایش بزرگ‌تر. در ساعت‌های سری ۷ صفحه نمایش حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر و حاشیه‌های آن ۴۰ درصد کوچک‌تر شده است. البته این ویژگی در سازگاری صفحه نمایش با بند ساعت تغییری ایجاد نکرده است. با بزرگ شدن صفحه نمایش، دکمه‌های روی صفحه هم بزرگ‌تر شده‌اند.

در ساعت هوشمند اپل سری ۷ برای اولین بار می‌توانیم کیبورد QWERTY را مشاهده کنیم. این ویژگی پیام دادن و ارسال ایمیل در ساعت را برای شما ساده‌تر می‌سازد. این کیبورد را می‌توانید به دو صورت استفاده کنید؛ یا بر روی هر حرف به‌صورت جداگانه کلیک کنید یا به وسیله‌ QuickPath حروف را انتخاب کنید. بیشتر ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند نسل قبل هستند با این تفاوت که اپل واچ نسل ۷ سریع‌تر شارژ می‌شود.

سوالات و جواب های رایج درباره اپل واچ نسل 7

اپل واچ سیم کارت میخوره؟

خیر. نحوه مکالمه از طریق خود دستگاه و یا انتقال مکالمه به گوشی موبایل و یا هدفون صورت می‌گیرد.

آیا اپل واچ نسل ۷ ضد آب است؟

اپل واچ نسل ۷ مانند سری‌های قبلی ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری آب می‌توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه همچنین در مقابل گرد و غبار مقاوم است. شیشه صفحه نمایش این ساعت در برابر ترک‌خوردگی مقاوم است.

آیا اپل واچ نسل ۷ با بندهای نسل ۶ سازگاری دارد؟

با وجود تغییراتی که در ابعاد صفحه نمایش به‌وجود آمده است، این ساعت هنوز هم با بندهای قدیمی سازگار است.

آیا ساعت اپل واچ با گوشی های اندروید کار می کند؟

خیر. ساعت‌های اپل واچ تنها با گوشی‌های اپل سازگاری دارند.

آیا ساعت های اپل واچ سری ۷ قادر به اندازه گیری فشار خون هستند؟

خیر. این ساعت‌ها دارای برنامه‌ای متنوعی برای کنترل سلامت هستند اما فشار خون را اندازه‌گیری نمی‌کنند.

سخن آخر

اپل واچ سری ۷ دارای ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای نسبت به ساعت های هوشمند نسل قبل خود است. صفحه نمایش بزرگ، شارژ سریع، استحکام و مقاومت بیشتر چند نمونه از این تغییرات هستند. رنگبندی متنوع و پایش سلامت از دیگر ویژگی‌های این سری ساعت اپل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر