امروز29 فروردین 1403

بهترین مارک مایو شنا زنانه + 20 مدل پرفروش و محبوب

بهترین_مارک_مایو_شنا_زنانه
امتیاز دهیدpost

حتی اگر زیباترین اندام دنیا را هم داشته باشید، خرید بهترین مارک مایو شنا زنانه به سبب آشکارسازی جزئیات بدن می‌تواند هولناک باشد. جالب است بدانید استفاده از یک مایو مناسب به اندازه ورزش کردن یا رعایت رژیم غذایی صحیح می‌تواند معایب اندام شما را بپوشاند و شما را به فرم بدنی ایده آل نزدیک کند!

خرید مایو از جنبه‌های مختلفی نقد و بررسی می‌شود. جنس مایو و پارچه‌ای که برای تولید آن استفاده می‌شود فاکتور مهم و تاثیرگذاری است که هنگام خرید همه ما به آن توجه می‌کنیم. اما این که مایو را چطور با فرم بدنی خود مقایسه کنیم و بتوانیم مدل مناسبی که زیبایی اندام را آشکار می‌سازد انتخاب کنیم همیشه علامت سوال بزرگی بوده است. اینطور فکر نمی‌کنید؟

با راهنمای خرید به نظر برای انتخاب بهترین مارک مایو شنا همراه باشید. در ادامه با معیارهایی در خرید مایو آشنا می‌شوید که مشابه آن را هرگز مشاهده نکرده‌اید!

ست مایو زنانه کاپدار و دامن دار همراه کلاه شنا DAM

مایو زنانه دورگردنی

مایو زنانه پنتی مدل Aquarelle Side

مایو زنانه اسمارا مدل 0268

مایو زنانه یک تکه رنگ مشکی

مایو زنانه دور گردنی

مایو زنانه مدل آنجل رنگ گلبهی

مایو زنانه اسمارا مدل mau135

مایو زنانه مسیوکا مدل ST25

مایو زنانه کاپدار ضدکلر اسلیپ به همراه کلاه شنا

رومایویی زنانه اسمارا مدل 741968

پارچه مایو شنا و بایدها و نبایدهای انتخاب آن

مایو شنا زنانه احتمالا تنها پوششی باشد که مشابه با مایو بچگانه برای طولانی مدت و به صورت مستقیم با پوست بدن تماس پیدا می‌کند. خاصیت مایو شنا بانوان جذب بودن آن است. این در حالی است که اغلب بهترین مارک مایو شنا مردانه به صورت آزادتر تولید می‌شود.

برای خرید انواع مایو مردانه و زنانه شناخت جنس پارچه در اولویت اول قرار دارد:

انواع مایو شنا از جنس پلی اتیلن ترفتالات

بهترین مایوهای قهرمانی، اسلیپ و پشت باز بازار را مایوهای پلی اتیلن ترفتالات یا PBT تشکیل می‌دهند. این نوع مایوها از هر جهت مقاومت خوبی نسبت به کلر و تغییرات حرارتی دارند و بنابراین ماندگاری آن‌ها در سطح بالایی ارزیابی می‌شود.

مایوهایی که از جنس پلی اتیلن ترفتالات تولید می‌شوند در زمره بهترین مارک مایو شنا زنانه قرار دارند و بنابراین گران قیمت‌تر هستند. و اگر دنبال مایو زنانه ازران هستید باید بگویم مدل‌های قیمت پایین شاید این خصوصیات را نداشته باشند.

انواع مایوهای پلی استری در بازار

پلی استر نظیر اسپندکس به عنوان اولین و برترین ماده اولیه در تولید مایوهای مقاوم نسبت به کلر آب شناخته می‌شود. این نوع مایوها خوش فرم هستند و از نظر طراحی ظاهری مشتری پسندی بیش‌تری دارند. قیمت این نوع هم با توجه به این که از بهترین مارک هستند بالاتر از مدل‌های دیگر است.

مایوهای نخی بازار با طرح‌های متنوع

مایوهای نخی از نظر مقاومت و ماندگاری در اولویت قرار نمی‌گیرند. اما اگر قرار باشد مایو را از نظر ظاهری و راحتی طبقه بندی کنیم احتمالا انواع نخی و کتان در رتبه اول قرار داشته باشند.

مایوهای نخی معمولا به سرعت آب جذب می‌کند و کلر با پوست بدن به صورت مستقیم تماس دارد. همین موضوع باعث می‌شود که مایو در مدت زمان کوتاه‌تری جنس و شکل ظاهری اولیه خود را از دست دهد.

انواع مایو اسپندکس با قیمت اقتصادی

اسپندکس ماده اولیه اکثر انواع مایو شنا با قیمت اقتصادی است که از گذشته در بازار موجود هستند. این مدل‌ها کشسانی بی نظیری دارند و به شدت جذب هستند. به همین دلیل سال‌ها است که برای مسابقات شنا استفاده می‌شود؛ اما اکنون با معرفی PBT شاید کم‌تر برای رقابت‌های ورزشی استفاده شوند.

انتخاب بهترین مارک مایو شنا زنانه بر اساس فرم بدن

هر فردی استایل منحصر به فرد خود را دارد و در خرید انواع لباس از جمله مایو باید این استایل در کنار زیبایی محصول در نظر گرفته شود. شما هم از نظر فرم بدنی در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرید و طراحان مایوهای مختلفی برای برجسته‌تر کردن زیبایی‌های بدنتان معرفی کرده‌اند:

مایو مناسب برای افرادی با سینه‌های عمیق و بزرگ

افرادی که سینه‌های بزرگی دارند و به طور کلی بالاتنه آن‌ها عمیق‌تر و پهن‌تر هستند به مدل‌هایی نیاز دارند که شکاف ناشی از حجم سینه‌ها را تا حدودی کاهش دهد. بنابراین بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که با وجود کاپ، سینه‌ها را پشتیبانی کند و در مجموع آن‌ها را پوشش دهد.

برخی از افراد با سینه‌های بزرگ تصور می‌کنند که هرگز نباید از بیکینی یا مونوکینی استفاده کنند. اما اگر این مدل‌ها بندهای ضخیمی داشته باشند که بتوانند حجم سینه‌ها را مدیریت کنند مشکلی ندارد.

بهترین مدل مایو برای افرادی با سینه‌های کوچک

برای افرادی هم که سینه‌های کوچک‌تر دارند گزینه‌های مناسب زیادی در بازار وجود دارد. بهترین مارک مایو شنا زنانه برای این افراد شامل انواع بیکینی، تنکینی یا توگا است. با این حال برخلاف این مدل‌ها، مونوکینی می‌تواند کوچک بودن سینه‌ها را بیش‌تر جلوه دهد.

بهترین مایو برای پوشاندن عیوب ناحیه شکم

سلولیت، خطوط ناشی از بخیه دوران بارداری، فشردگی و فرورفتگی نواحی پوست زیر شکم و ... همواره چالش‌های مهمی در انتخاب مایو شنا زنانه بوده‌اند. عواملی که احتمالا اعتماد به نفس کافی برای حضور در محیط‌‌ها و ورزش‌های آبی را از شما سلب می‌کنند.

برای پوشش این نواحی توصیه ما استفاده از مدل‌های تنکینی است. مدل‌های دو تکه‌ای که تنوع زیادی در بازار دارند.

بهترین مایو برای اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل متداول‌ترین فرم بدنی در میان بانوان است. در حالی که با انواع پوشش می‌توان تا حد زیادی این نوع اندام را پوشاند اما هنگام پوشیدن مایو، بدن گلابی شکل بیش از هر نوع فرم بدنی خودنمایی می‌کند.

پیشنهاد ما به این افراد تست انواع مایوها و بررسی آن‌ها با توجه به زاویه بدنی و فرم هر یک از نواحی است. برای سهولت بیش‌تر می‌توانید از مدل‌های دو تکه سرهمی یا باز که دارای تضاد رنگی هستند استفاده کنید.

برای اندام‌های گلابی شکل مایو با مدل بدون پا را انتخاب کنید. مایوهای پادار که به شکل شورت‌های مردانه تولید می‌شوند نواحی پشت بدن را برجسته‌تر نشان می‌دهند.

بهترین مایو برای اندام‌های ورزیده و متناسب

اندام‌های ورزیده معمولا حالت اسلیم در نواحی مختلف و حتی سینه و باسن دارند و حجم عضلات در بخش‌های مختلف چشمگیرتر است. این افراد باید به دنبال مایوهایی باشند که فرورفتگی بدن را بیش از پیش جلوه دهد. مثلا ناحیه کمر برجسته‌تر شود.

بهترین گزینه برای برهم زدن استایل راسته و اسلیم این افراد استفاده از مایوهای دو تکه است که کم‌تر تناقض بین دو تکه آن‌ها وجود داشته باشد. در صورتی که بدن ورزیده‌ اما سینه‌های کوچکی دارید از انتخاب مایو شنا در مدل بیکینی که خط گردن و سینه را بیش‌تر نمایان می‌کنند بپرهیزید.

بهترین مایو برای اندام‌های سیب شکل

افرادی که اندام سیب شکل دارند باید ناحیه شکم را به واسطه انتخاب مدل مناسب و البته پارچه‌های مستحکم و کشی بپوشانند. مایوهایی که معمولا یک تکه هستند و بخش میانی آن‌ها طراحی متضادی با رنگ کلی محصول دارد انتخاب مناسبی هستند. اگر همین الگوها روی ناحیه پهلو قرار گیرند شما را از ناحیه پهلو کشیده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند.

مایوهای موج دار، چین دار یا حتی مایوهای دامنی می‌توانند اندام سیب شکل را عریض‌تر نشان دهند. پس از مایوهای یک تکه با توجه به الگوهای مشخص روی نواحی پهلو یا میانه شکم استفاده کنید.

سخن آخر

بهترین مارک مایو شنا زنانه در حال حاضر از جنس پلی اتیلن ترفتالات، اسپندکس، پلی استر و در نهایت نخی تولید می‌شود. مایو شنا نظیر انواع لباس‌ها می‌تواند زیبایی‌های شما را برجسته کند و در عین حال معایب آن را بپوشاند.

انواع مایوهای بازار در مدل تنکینی، بیکینی، اسلیپ، بیکینی، توگو و ساده تولید می‌شوند. شما کدام مدل را بر اساس فرم بدنی خود انتخاب می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر