امروز09 فروردین 1403

9 مدل از بهترین ماشین لباسشویی دوقلو و نیمه اتوماتیک مو جود در بازار 2021

بهترین ماشین لباسشویی دوقلو
5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای امروز آن هم با این حجم از مشغله کم‌تر خانه‌ای پیدا می‌شود که ماشین لباسشویی نداشته باشد. شاید این دستگاه پرکاربردترین وسیله برقی آشپزخانه باشد که اگرچه به صورت مداوم روشن نیست اما بخش زیادی از جریان زندگی روزمره به واسطه آن پیش می‌رود! شما تا چه اندازه از این وسیله استفاده می‌کنید؟

میزان استفاده و البته نوع استفاده‌ای که از ماشین لباسشویی داریم راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین مدل است. در این بین هنوز هم بهترین ماشین لباسشویی دوقلو محبوبیت خاص خود را برای شستشو روزمره و سبک دارند. دستگاه‌هایی که کار کردن با آن‌ها راحت است و با توجه به وزن سبکی که دارند برای زوج‌های جوان گزینه ایده آلی هستند.

مدل‌های نیمه اتوماتیک به اندازه ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک کار راه انداز هستند. با این حال تفاوت‌هایی در ظاهر تا مکانیسم عمل آن‌ها وجود دارد که شاید بد نباشد قبل از خرید درباره آن‌ها اطلاعات بیش‌تری کسب کنید. پس همه آن چه برای خرید ماشین لباسشویی دو قلو نیاز دارید را اینجا و در راهنمای خرید امروز به‌نظر دنبال کنید!

معرفی و بررسی انواع ماشین لباسشویی دوقلو

مدل پر فروش

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A ظرفیت 6 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 6 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 1000 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: حالت شستشو سریع

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A با مخزن 6 کیلوگرم و قدرت چرخش 1000 دور در دقیقه تولید شده است. در پنل این محصول هشت برنامه شستشو مجزا طراحی شده و می‌توانید لباس‌ها را مطابق با جنس و مدت زمان لازم برای شستشو طبقه بندی کنید.

یکی از قابلیت‌های متمایز این ماشین لباسشویی مانیتور یا LED روی بدنه است. منو و تنظیمات این محصول نیز کاملا فارسی و ساده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF -1564AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 15 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 400 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: پرزگیر و هدایت‌ کننده آب

در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF سه برنامه شستشو طراحی شده و محفظه قرارگیری لباس‌ها در عوض نسبت به مدل‌های پیشین حجیم‌تر است. یکی از نقاط قوت این محصول پرزگیر و هدایت‌ کننده آب است که سختی شستشو و جابجایی لباس‌ها را برای خشک کردن کاهش می‌دهد.

این مدل مانیتور و نمایشگر ندارد و تنظیمات دلخواه را باید با ولوم اعمال کنید.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW60 ظرفیت 6 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 6 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: +A
  • سرعت چرخش موتور: 500 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: صرفه‌جویی در مصرف آب

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW60 با ابعاد جمع و جور و یک محفظه 6 کیلوگرمی برای شستشو سریع و مکرر روزانه طراحی شده است. بخش‌های داخلی این دستگاه شامل دو محفظه شستشو، سیفون تخلیه، سوپاپ تخلیه و فیلتر پرزگیر هستند.

طراحی خاص این ماشین لباسشویی میزان مصرف آب و مواد شوینده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWD-9653AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 9.6 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 800 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: موتور قدرتمند و شستشو عمیق

قدرت موتور ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWD-9653AJ نسبت به مدل‌های پیشین این کمپانی ارتقا یافته است. موتور این محصول تا 800 دور در دقیقه چرخش دارد و با وجود پروانه‌های حباب ساز داخلی شستشو عمیق‌تر از همیشه صورت می‌گیرد.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version ظرفیت 10 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 10 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 600 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: شستشو سریع

قدرت موتور و ظرفیت دیگ در ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 نسبت به مدل‌های قبل ارتقا یافته است. این ماشین لباسشویی دارای دو ولوم تنظیمی برای تعیین برنامه‌های مختلف شستشو است. ضمن این که می‌توانید دستگاه را برای شستشو سریع و در حجم کم نیز تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 9 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 800 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

ماشین لباسشویی مدل TTW 96504 NJ از سه برنامه شستشو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید مراحل و مدت زمان کارکرد دستگاه را متناسب با حجم لباس‌ها تنظیم کنید.

یکی از مزایای این مدل لرزش کم و عملکرد بی‌صدا دستگاه است. ضمن این که فیلترهای داخلی دستگاه برای حباب سازی و پرزگیری به صورت همزمان برنامه ریزی شده‌اند.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWT150 ظرفیت 15 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 15 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 800 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده

در ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWT150 می‌توانید زمان و شدت شستشو را متناسب با جنس لباس‌ها تغییر دهید. در این مدل دو حالت Normal و Gentle برای شستشو در نظر گرفته شده است.

مخزن این مدل نسبت به سایر ماشین لباسشویی‌های دو قلو فریلیدون بزرگ‌تر و 15 کیلوگرمی است.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWT68 ظرفیت 6.8 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 6.8 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: +A
  • سرعت چرخش موتور: 500 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده

ظرفیت جایگاه اصلی شستشو در ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWT68 6.8 کیلوگرم و جایگاه خشک کن حدود 3.5 کیلوگرم است. ولوم‌های روی پنل این دستگاه به سادگی قابل تنظیم هستند و خشکشویی این مدل حداکثر 5 دقیقه زمان می‌برد.

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 15514 FJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

معرفی محصول

  • ظرفیت دیگ: 15 کیلوگرم
  • رتبه انرژی: A
  • سرعت چرخش موتور: 400 دور در دقیقه
  • قابلیت‌های جانبی: صرفه‌جویی در مصرف آب و مواد شوینده

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 15514 FJ با کم‌ترین میزان لرزش و تولید صدا برای شستشو موثرتر لباس‌ها تولید شده است. در طراحی این ماشین دو قلو از فناوری Air jet برای شستشو سریع و حباب سازی همزمان استفاده شده است. ضمن این که می‌توانید همزمان قابلیت شستشو و خشک کن دستگاه را با هم روشن کنید.

مزایای خرید ماشین لباسشویی دوقلو در یک نگاه

این روزها که مدل‌های اتوماتیک از همه نظر بازار را تحت سلطه خود قرار داده‌اند شاید برای خرید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک کمی مردد باشید. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید یکی از بهترین ماشین‌های دوقلو را برای تکمیل وسایل برقی آشپزخانه منزل خریداری کنید:

ضربه جویی در هزینه‌ها با خرید لباسشویی دو قلو

ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک از لحظه خرید تا پایان عمر خرج روی دستتان می‌گذارند! مدل‌هایی که کارایی بالایی دارند اما کارکرد اصلی آن‌ها مشابه با ماشین لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک است. اگر اقتصادی نگاه کنید خرید ماشین دوقلو نسبت به ماشین‌های اتوماتیک از هر نظر توجیه پذیر است؛ به ویژه در بازار فعلی که روند صعودی قیمت محصولات دسترسی مصرف کننده را به خیلی از برندها محدود کرده و در واقع ارزش محصولات نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنیم پایین‌تر است.

همچنین می‌توانید مقاله بهترین ماشین لباس شویی خوب و باکیفیت موجود در بازار را مطالعه نمایید.

صرفه جویی در آب با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

این روزها صرفه جویی در آب نه فقط در حد شعار بلکه به یک سبک زندگی تبدیل شده است. حتی اگر باز هم از پنجره اقتصادی به خرید ماشین لباسشویی بنگرید با خرید مدل‌های دوقلو در هزینه‌های ماهانه آب و برق صرفه جویی می‌شود. علت این موضوع به ساختار ماشین دوقلو مربوط می‌شود که مخزن با حجم مشخص دارد و میزان مصرف آب فراتر نمی‌رود.

قابلیت افزودن لباس حین کار

یکی دیگر از امکانات ماشین لباسشویی‌های دوقلو امکان اضافه کردن و حتی جدا کردن لباس‌ها در هر مرحله از کار است. البته این قابلیت مدت‌ها است که در برخی از ماشین‌های اتوماتیک عرضه شده؛ اما برای بهره مندی از آن باید هزینه زیادی صرف کنید. بنابراین اگر به دنبال محصولی مقرون به صرفه‌تر هستید ماشین‌های لباسشویی‌های دو قلو به همان اندازه کار راه انداز هستند.

شستشو مجزا و جداگانه انواع لباس

با مدل‌های نیمه اتوماتیک می‌توانید بدون اختلاط لباس‌ها حجم دلخواه را در هر دوره شستشو دهید. این در حالی است که در ماشین لباسشویی اتوماتیک برای تکمیل کردن ظرفیت مجبور هستید حجم زیادی از لباس‌ها را انبار کنید.

خیلی از افراد مدل‌های نیمه اتوماتیک را برای شستشو لباس نوزاد ترجیح می‌دهند. انواع مینی واش هم در واقع یک ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک هستند که خیلی از خانواده‌ها به خرید ماشین اتوماتیک ترجیح می‌دهند.

مراحل شستشو لباس در ماشین لباسشویی دوقلو

مهم‌ترین تفاوت ماشین لباسشویی‌های دوقلو مراحل و نحوه شستشو است که باعث می‌شود طراحی محصول هم متمایز باشد. بخشی از مراحل شستشو در این مدل با دخالت شما انجام می‌شود و بنابراین لازم است توجه کافی به فرآیند شستشو داشته باشید و زمان اختصاص دهید.

  1. محفظه شستشو: ماشین‌های دوقلو دو محفظه جداگانه دارند. محفظه اول با مقدار مشخصی آب پر می‌شود که برای خیس شدن و سپس شستشو لباس‌ها است. خیلی از ماشین لباسشویی‌ها درجه مشخصی را به عنوان حد آب مشخص کرده‌اند و تا همین میزان باید آب داخل مخزن ریخته شود.
  2. محفظه خشک کن: مرحله دوم شستشو مربوط به خشک کردن لباس‌ها است. در این مخزن مکانیسم عمل مشابه با تمام ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک بازار است.

امکانات جانبی انواع ماشین لباسشویی دو قلو

هر چند که منو و برنامه‌های شستشو در ماشین لباسشویی دوقلو به گستردگی مدل‌های اتوماتیک نیست اما تولیدکنندگان با امکانات جانبی مشتریان را راضی نگه داشته‌اند.

فناوری حباب ساز و شستشو موثر

اکثر مدل‌های بازار فناوری شستشو حباب ساز را دارند. با این حالت خاص شستشو عمیق‌تر صورت می‌گیرد و خیلی از افراد این قابلیت را برای شستشو پرده و پارچه‌ای سنگین ترجیح می‌دهند.

قابلیت پرزگیری لباس‌ها

گرفتن پرز لباس‌ها هم قابلیت دیگر از ماشین لباسشویی‌ها است. تولیدکنندگان به سبب سیستم شستشو متفاوتی که در مدل‌های دو قلو وجود دارد تصمیم گرفتند این فناوری را پیاده سازی کنند. به طور کلی شستشو با مدل‌های دوقلو کمی خشن‌ است. به ویژه که برنامه‌های شستشو محدود هستند و امکان دارد شستشو با بافت لباس‌های نازک‌تر هماهنگی نداشته باشد.

سخن آخر

انواع بهترین ماشین لباسشویی دوقلو با دو مخزن جداگانه برای شستشو و خشک کنی طراحی و تولید می‌شوند. شستشو با این ماشین لباسشویی‌ها عمیق‌تر است و می‌توانید لباس‌ها را جداگانه به مخزن لباس حتی حین کار اضافه کنید.

ماشین لباسشویی‌های نیمه اتومات طراحی ساده‌تری دارند و ارزان قیمت‌تر هستند. برخی از مدل‌های بازار امکانات جانبی مثل پرزگیر، هدایتگر آب و حباب ساز دارند و به برنامه‌های شستشو متنوع مجهز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر