امروز31 فروردین 1403

خرید بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس و معرفی مدل‌های پرفروش آن

چرخ-گوشت-فیلیپس
5/5 - (1 امتیاز)

اگر شما هم قصد خرید چرخ گوشت دارید حتما انواع بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس را در میان سایر برندهای مطرح بازار می‌بینید. برندی که با گذشت بیش از 100 سال فعالیت هنوز هم اصالت و کیفیت خود را در مقایسه با برندهای تولید کننده لوازم خانگی حفظ کرده است.

فیلیپس سهم بزرگی در بازار لوازم خانگی ایران دارد. انواع و اقسام ریش تراش، غذاساز، اتو، چرخ گوشت و وسایل روشنایی توسط این برند سرشناس تولید می‌شوند که کیفیت رضایت بخشی داشتند. چرخ گوشت فیلیپس هم از محصولات پرفروش بوده که در مقایسه قدرت موتور، تیغه‌ها، ابزارهای جانبی و طراحی بدنه عملکرد قابل قبولی داشته است.

اگر در منزل حداقل از یکی از محصولات فیلیپس استفاده می‌کنید طبیعی است که بخواهید چرخ گوشت آشپزخانه را هم از همین برند تامین کنید. بعد از راهنمای خرید امروز به نظر به راحتی می‌توانید با مقایسه مدل‌های چرخ گوشت فیلیپس در بازار خرید خود را قطعی کنید.

مدل پرفروش

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2743

مشخصات محصول:

  • جنس تیغه از فولاد ضد زنگ
  • سیستم چرخش معکوس
  • توان موتور 2600 وات
  • دارای قیف‌های 12 و 22 میلی متری برای تهیه سوسیس
  • دارای استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه کردن سبزیجات
  • دارای ابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر در دیسک‌های فلزی
  • مجهز به مدار قطع خودکار برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به موتور

چرخ‌گوشت‌ HR2743 یکی از مدل‌‎های مدرن و باکیفیت کمپانی فیلیپس بوده که به یک موتور 2600 واتی قدرتمند مجهز شده است. بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ مستحکم تولید شده و سینی آن فلزی است.

قیف‌های تولید سوسیس در قطرهای مختلف، کباب ساز، رنده برای رنده کردن سبزیجات و ابزار نظافت از امکانات جانبی این محصول هستند.

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2723/20

مشخصات محصول:

  • جنس تیغه از فولاد ضد زنگ
  • سیستم چرخش معکوس
  • توان موتور 1800 وات
  • دارای قیف‌های 12 و 22 میلی متری برای تهیه سوسیس
  • دارای سه استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه کردن سبزیجات
  • دارای ابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر در دیسک‌های فلزی
  • دارای پایه‌های ضد لرزش جهت جلوگیری از سر خوردن

این مدل از چرخ گوشت فیلیپس با فناوری 3D ProBlend 6 تولید شده است. این فناوری کمک می‌کند تا ذرات مواد غذایی در تمام جهات خرد شوند و بنابراین مخلوط کردن غذاها و رنده کردن آن‌ها بهتر از همیشه صورت گیرد.

این محصول مشابه با تمام مدل‌های فیلیپس به سوسیس ساز، استوانه‌های فلزی و پایه‌های ضد لرزش مجهز است.

چرخ گوشت فیلیپس مدل 50/HR2727

مشخصات محصول:

  • جنس تیغه از استیل ضد زنگ
  • سیستم چرخش معکوس
  • توان موتور 2000 وات
  • دارای دیسک‌های فولادی ضد زنگ (4 و 8 میلی متری)
  • دارای دو قطعه سوسیس‌ساز 12 و 22 میلی‌متری
  • دارای درپوش سینی فلزی گوشت
  • دارای سه استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه کردن سبزیجات
  • دارای ابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر در دیسک‌های فلزی
  • دارای پایه‌های ضد لرزش جهت جلوگیری از سر خوردن
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل جانبی

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2727 از قوی‌ترین مدل‌های این برند هلندی است که با رنگ مشکی و طراحی مدرن عرضه می‌شود. این محصول نه فقط از جهت موتور، بلکه از نظر امکانات جانبی یک چرخ گوشت ایده آل و تمام عیار است.

روی بدنه دستگاه محفظه پلاستیکی برای قرارگیری تجهیزات قرار دارد. سینی فلزی محصول به درپوش پلاستیکی محکم مجهز بوده و دستگاه دو تیغه فولادی مستحکم دارد.

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713

مشخصات محصول:

  • جنس تیغه از فولاد ضد زنگ
  • سیستم چرخش معکوس
  • توان موتور 1600 وات
  • دارای دیسک‌های فولادی ضد زنگ (4 و 8 میلی متری)
  • دارای دو قطعه سوسیس‌ساز 12 و 22 میلی‌متری
  • دارای سه استوانه فلزی برای رنده درشت، ریز و ورقه ورقه کردن سبزیجات
  • دارای ابزار نظافت جدید برای تمیز کردن سریع تر در دیسک‌های فلزی
  • دارای پایه‌های ضد لرزش جهت جلوگیری از سر خوردن
  • دارای محفظه قرارگیری وسایل جانبی

استوانه‌های رنده در سه سایز مختلف مهم‌ترین قابلیت جانبی هستند که  چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713 به آن‌ها مجهز شده است. این مدل موتور 1600 واتی با قدرت قابل قبول دارد و تیغه‌های آن از فولاد تولید شده‌اند. با این حال سینی قرارگیری گوشت بالای دستگاه پلاستیکی است.

چرخ گوشت فیلیپس و تنوعی از امکانات

چرخ گوشت‌های نسل جدید نسبت به گذشته از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند. مثلا برخی از مدل‌ها علاوه بر چرخ کردن گوشت امکان گرفتن آبمیوه یا خرد کردن برخی مواد خوراکی را هم دارند.

البته بیش‌‌تر این قابلیت‌های جانبی در بین لوازم پخت و پز مثل آب میوه گیری را در برندهای ایرانی می‌بینیم. وقتی که بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس را جستجو می‌کنید ممکن است امکانات محدودتری را ببینید و این مسئله در اکثر برندهای سرشناس خارجی بازار صادق است.

اوایل به نظر می‌رسید که امکانات جانبی چرخ گوشت‌ها جنبه فانتزی دارد و ممکن است تمرکز تولید کننده را از کارایی محصول منحرف کند. اما تنوع قابلیت‌های جانبی که در بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس بازار مشاهده می‌کنیم این دیدگاه را رد می‌کند.

چرخ گوشت‌های فیلیپس از نظر قیمتی و تنوع امکانات مشابه با برندهای پاناسونیک و مولینکس بازار هستند. اگر تجربه خرید غذاساز فیلیپس و مدل‌های پرفروش و محبوب آن را داشته باشید حتما با این تنوع قیمتی آشنا هستید.

بهترین مدل چرخ گوشت‌های فیلیپس در حال حاضر در بازه قیمتی دو و نیم میلیونی تا نزدیک به شش میلیون قرار می‌گیرند. این در حالی است که موتور اکثر مدل‌های چرخ گوشت فیلیپس 1500 تا 2000 وات توان دارند. در عوض کیفیت ساخت، تکنولوژی به کار رفته در تولید تجهیزات جانبی و تیغه‌ها از عواملی هستند که باعث تغییر قیمتی مدل‌های مختلف فیلیپس شده‌اند.

نگاهی بر جنس تیغه‌های مستحکم چرخ گوشت فیلیپس

در گذشته جنس تیغه فاکتور مهمی در خرید انواع چرخ گوشت بود. اما اکنون بهترین مدل چرخ گوشت‌های برند فیلیپس به تیغه‌های فولادی یا استیل ضد زنگ مجهز هستند که از نظر ماندگاری و استحکام بی رقیب‌‌اند.

فولاد ضد زنگ یک آلیاژ است نه یک فلز طبیعی که فقط از یک جز تشکیل شده باشد. بنابراین وقتی صحبت از تیغه‌های فولادین ضد زنگ می‌شود باید به چند فلز با چند قابلیت فکر کنید که در هم آمیخته شده‌اند.

تمام فولادهای ضد زنگ از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند. به همین دلیل از آن‌ها در تولید بهترین چرخ گوشت فیلیپس استفاده می‌شود. در چرخ گوشت فیلیپس خوب جنس بدنه، تیغه‌ها و سینی قرارگیری گوشت از فولاد ضد زنگ هستند.

میزان خروجی انواع چرخ گوشت برند فیلیپس

شاید دانستن آمار و ارقام مرتبط با موتور به کار رفته در بهترین مدل چرخ گوشت از برند فیلیپس چندان برای کاربر محسوس نباشد. بهترین راه دانستن میزان خروجی دستگاه در هر دقیقه است.

اکثر مدل‌های متداول چرخ گوشت فیلیپس در بازار با توان اسمی 1500 تا 2000 وات تولید می‌شوند. بنابراین در عمل توان موتور بین 1600 تا 1800 وات ارزیابی می‌شود. این میزان برای چرخ حدود دو کیلوگرم گوشت در عرض یک دقیقه کافی خواهد بود.

ناگفته نماند که برخی از مدل‌های فیلیپس با توان بالای 2000 وات تولید می‌شوند و مسلما قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های 1500 واتی دارند.

سیستم چرخش معکوس در انواع چرخ گوشت فیلیپس

خیلی از افراد استفاده از چرخ گوشت خانگی را بابت سلامت غذا و البته تنظیم مقدار چربی که با گوشت چرخ می‌شود ترجیح می‌دهند. بر حسب نیاز ممکن است هنگام چرخ کردن گوشت مقادیر مختلفی از چربی با آن چرخ کنید؛ اما چربی همیشه به راحتی از مارپیچ دستگاه خارج نمی‌شود و ساختار چرخ گوشت آن قدر درز و شکاف دارد تا مقادیر مختلف چربی در آن به دام بیفتند.

اکثر چرخ گوشت‌های مدرن بازار از جمله انواع بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس به سیستم چرخش معکوس مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت کنار دستگاه یک دکمه جانبی قرار دارد که با فشردن آن مارپیچ در جهت عکس می‌چرخد و محتویات به جای مانده را خارج می‌کند.

اقلام همراه انواع چرخ گوشت فیلیپس

انواع بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس علاوه بر تیغه اصلی یک تا دو تیغه اضافی دارند که ابعاد آن‌ها از نظر چرخ کردن گوشت با هم فرق دارند.

تقریبا تمام مدل‌های فیلیپس قیف‌های خاص با اندازه‌های مختلف برای تهیه سوسیس در خانه دارند. علاوه بر سوسیس ساز، انواع چرخ گوشت‌های فیلیپس ممکن است دارای رنده‌های فلزی برای رنده کردن سبزیجات در ابعاد مختلف باشند. بنابراین با قرار دادن این رنده‌ها در دستگاه از رنده‌های دستی بی نیاز می‌شوید.

برخی از مدل‌های فیلیپس به قابلیت‌های جانبی دیگری هم مجهز هستند. مثلا در مدل‌های میان رده معمولا یک ابزار اضافی برای تمیز کردن بخش‌های باریک و شیارهای داخل دستگاه وجود دارد که تمیز کردن چرخ گوشت را تسهیل می‌کنند. یا این که پایه‌های دستگاه مثل اغلب برندهای بازار ضد لغزش باشند و زمانی که دستگاه آماده به کار است لرزش کم‌تری احساس کنیم.

نکاتی که عمر چرخ گوشت را طولانی می‌کنند

با وجود خرید بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس، به سبب استهلاک و فشار بالایی که بار هر بار استفاده به دستگاه وارد می‌شود لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید:

  1. گوشت‌ها را به صورت نیمه منجمد و در قطعات کوچک استفاده کنید. هر چه قدر که گوشت را با فشار بیش‌تری وارد دستگاه کنید استهلاک موتور بیش‌تر می‌شود.
  2. چرخ گوشت ابزار خوبی برای آبمیوه گیری، خرد کردن سبزیجات و له کردن نیست. مگر این که دستگاهی که می‌خرید این امکانات را به صورت جداگانه و با اقلام جانبی عرضه کند.
  3. همه چرخ گوشت‌ها به تیز کردن تیغه‌ها نیاز ندارند. انواع تیغه‌های فولادی ضد زنگ ممکن است خود تیز شونده باشند و بنابراین از تیز کردن آن‌ها بی نیاز شوید.
  4. از باقی ماندن چربی و قطعات اضافی در چرخ گوشت جلوگیری کنید. بدین منظور حتما از دکمه چرخش معکوس موتور استفاده کرده و یا همراه با آن مقداری ماده غذایی خشک و سفت چرخ کنید.

سخن آخر

بهترین مدل چرخ گوشت فیلیپس با میانگین توان 1600 تا 2000 وات تولید می‌شوند. چرخ گوشت‌های فیلیپس گزینه‌های چندکاره‌ای هستند که علاوه بر تیغه برش گوشت، قابلیت رنده کردن و تهیه سوسیس نیز دارند.

مدل‌های دو تا چهار میلیونی چرخ گوشت فیلیپس در بازار برای مصارف خانگی کافی و مقرون به صرفه هستند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر