امروز28 فروردین 1403

7 مدل از بهترین کرم‌های ایرانی و خارجی لیفتینگ صورت 2021

کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت
4.7/5 - (23 امتیاز)

با 8 کرم اثربخش لیفتینگ و سفت‌کننده پوست آشنا شوید.

افتادگی پوست صورت؛ احتمالا این دغدغه همه ما باشد و هر بار که برای دیدن خود یا رسیدگی به پوست‌مان جلوی آینه ظاهر می‌شویم، متوجه افتادگی و شل شدن پوست‌مان شده‌ایم. افتادگی و شل شدن پوست دلایل مختلفی دارد که ما در اینجا به‌طور مختصر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. یکی از راهای درمانی استفاده از کرم لیفتینگ است.

در این مقاله چند کرم موثر و عالی برای درمان افتادگی و چین و چروک صورت همراه مزایای آنها را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مارک های کرم لیفتینگ صورت خارجی

پیشنهاد ویژه

کرم ضدچروک و لیفتینگ قوی الارو

برند فرانسوی الارو بین مصرف‌کنندگان ایرانی نام آشنا و منحصربه‌فرد است. این برند فرانسوی محصولات مراقبتی و آرایشی خود را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند و از محبوبیت زیادی بین همه اقشار جامعه برخوردار است.

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی برند الارو چین و چروک‌های عمیق پوست صورت را کاهش داده و موجب پیشگیری از چروک شدن و پیری پوست می‌شود. فرمولاسیون و ترکیبات استفاده‌شده در این کرم به‌گونه‌ای است که مانع از افتادگی پوست می‌شود و اثر سفت‌کنندگی آن با استفاده مداوم و در کمترین زمان قابل مشاهده است است. همچنین علاوه بر خاصیت رطوبت‌رسانی و حفظ رطوبت پوست، موجب تقویت جوانی و شادابی آن هم می‌شود.

کرم لیفتینگ و سفت‌کننده الارو برای افرادی که پوست‌‌شان از نوع نرمال و خشک است، تولید شده و مصرف آن به افراد زیر 35 سال پیشنهاد می‌شود. زیرا خاصیت پیشگیری دارد و مانع از بروز علائم پیری روی پوست صورت می‌شود.
اگر پوست چربی دارید می‌توانید از روش‌های طبیعی نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده حداقل یک بار در هفته از ماسک خانگی است. در پست قبلی مفصل در این باره صحبت کردیم.

کرم لیفتینگ شب کدلی مدل Resveratrol

کرم لیفتینگ شب کدلی ساخت کشور آلمان یک ضد‌چروک و سفت‌کننده بسیار قوی است که همان‌طور که از اسمش پیداست باید از آن در شب و قبل از خواب استفاده کنید. ترکیبات این کرم از جمله شی باتر، گل بهارنارنج، روغن دانه آفتابگردان و عصاره هسته انگور همگی در این کرم به بازسازی پوست شما و از بین بردن چروک‌ها کمک بسیاری می‌کنند.

کرم کدلی تمام عوامل ایجاد چروک را در پوست شما از بین می‌برد و در پوست شما ترکیباتی ایجاد می‌کند که باعث شفاف‌سازی پوست و افزایش روند کلاژن‌سازی میشود. این کرم را شب‌ها بعد از شستشوی صورت بر روی پوست صورت و گردن خود به آرامی ماساژ دهید.

کرم لیفتینگ و سفت کننده لیراک سری Mesolift

قبل از معرفی این برند و این کرم لیفتینگ باید به شما بگوییم که محصولات برند آرایشی لیراک بر پایه یه اصل مهم ساخته و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند: اثربخشی، ایمنی و حس‏گرایی. با این حساب می‌توان به محصولات این برند اطمینان و آن‌ها را انتخاب کرد. نام این برند از کلمه‏ فرانسوی Lierre به معنای گیاه عشقه یا پاپیتال گرفته شده است.

این برند را یک پزشک متخصص پوست و زیبایی در سال 1975 تحت عنوان « شرکت لابراتوارهای لیراک» تأسیس کرد.
این کرم سفت‌کننده برند لیراک، دارای ویتامین‌های B، E، C و A است که هر کدام نقش موثری برای پوست دارند. لازم به ذکر است که تولیدکنندگان محصولات لیراک به‌تازگی ترکیبات انرژی‌بخشی را که مشابه با مزوتراپی هستند در سری محصولات Mesolift استفاده کرده‌اند. این ترکیبات علایم خستگی و چین و چروک پوست را از بین می‌برد و باعث شفافیت پوست می‌شود.

علاوه‌ بر اینها کرم لیفتینگ لیراک حاوی شش نوع ماده‌ی معدنی مثل کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز و روی است که باعث حجم گرفتن پوست می‌شود. وجود عصاره زردآلو و لیمو نیز به این محصول خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی داده است. اما اگر پوست شما به آبرسانی نیاز دارید می‌توانید از کرم آبرسان قوی متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید.

کرم سفت کننده پوست والنسی حاوی کلاژن

برند والنسی یکی از برندهای محبوب و شناخته‌شده در صنعت مد و زیبایی است. محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی این محصول در تایلند و تحت لیسانس فرانسه ساخته می‌شود. محصولات این برند کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و به خاطر قیمت‌های مناسب محصولاتش، روز به روز به تعداد مصرف‌کنندگان و طرفدارانش افزوده می‌شود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در اثر تغییرات وزنی و زایمان دچار افتادگی پوست شکم شده‌اید، غم به دل‌تان راه ندهید. این کرم سفت‌کننده پوست دقیقا برای شماست و قرار است پوست شکم‌تان را سفت و محکم کند.

همه می‌دانیم که با افزایش سن و پا گذاشتن به دوره میانسالی، کلاژن که یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌ها در بدن است، کاهش می‌یابد. کم شدن این پروتئین در پوست باعث خشکی آن و افزایش چین و چروک می‌شود. برای تأمین این پروتئین در بدن و بهبود پوست‌مان دو راه داریم. یکی این‌که در برنامه غذایی روزانه‌مان مصرف غذاهایی همچون صدف دریایی و مواد دارای ویتامین C بگنجانیم.

استفاده از کرم‌ها و محصولات مراقبتی که حاوی کلاژن هستند، می‌تواند این کمبود را تا حدودی جبران کند. توصیه می‌کنم از کرم ویتامین c الارو نیز همزمان استفاده کنید تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

کرم سفت‌کننده پوستِ والنسی حاوی کلاژن و ویتامین E است که وجود این دو باعث استحکام پوست می‌شود. در اثر سفت شدن پوست نیز، چروک‌هایی که هنوز عمیق نشده‌اند، به‌راحتی پر می‌شوند. از دیگر نکات مورد توجه درباره کرم والنسی این است که برای پوست صورت نیز مناسب است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین مارک های کرم لیفتینگ صورت ایرانی

پیشنهاد ویژه

کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست فابریگاس مدل MATRIX+

کرم ماتریکس با آبرسانی قوی و عمیق به عمق پوست شما موجب چین و چروک‌ها را از پوست شما پاک کرده و پوست شما را درخشان می‌کند. این کرم همچنین با کلاژن‌سازی در پوست شما باعث کشش و سفتی پوست می‌شود و جوانی را به پوست شما بازمی‌گرداند.

هیالورونات سدیم موجود در این کرم به فیبر‌های کلاژن آبرسانی می‌کند و رطوبت را به لایه‌های زیرین پوست شما می‌رساند. عصاره منیانتس موجود در این کرم هم خطوط ریز پوست شما را به راحتی از بین می‌برد. وجود ویتامین E معروف به ویتامین جوانی در این کرم به لیفت و جوان‌سازی پوست کمک بسیاری می‌کند.

قیمت مناسب

لوسیون سفت کننده پوست پریم مدل Matex

محصولات آرایشی و بهداشتی برند پریم در شرکتی به نام دکتر اخوی تولید می شود. مؤسس این شرکت به عنوان تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و همچنین عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌الملل، همکاری خود را با شرکت‌های بزرگ آرایشی و لابراتوارهای دارویی سرشناس بین‌المللی و داخلی آغاز کرده است.

لوسیون سفت‌کننده پریم یکی از محصولات مراقبتی این شرکت معتبر است. لوسیون سفت‌کننده‌ی پریم حاوی عصاره‌ی شاه‌بلوط هندی و ویتامین E و A است. این محصول چون به‌صورت لوسیون عرضه شده است، برای استفاده روی بخش‌های مختلف پوست صورت و گردن مناسب است. سازندگان این محصول از فرمولی برای تهیه این لوسیون استفاده کرده‌اند که به آبرسانی پوست کمک می‌کند.

ویتامین‌های موجود در لوسیون سفت‌کننده پریم از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. از این محصول می‌توان به‌عنوان پایه‌ آرایش هم استفاده کرد زیرا باعث ماندگاری آرایش روی پوست صورت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول این است که سفت ‌شدن پوست بعد از تزریق بوتاکس هم کمک می‌کند.

کرم ضد چروک و صفت کننده شب فابریگاس مدل Q10

وقتی به دلیل سن بالا تولید Q10 در پوست شما متوقف و یا روند تولید آن کند شد، کرم ضد‌چروک شب فابریگاس کیوتن مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند و با تولید انرژی پوست در زمانی که شما خواب هستید از ایجاد چروک و افتادگی پوست شما جلوگیری میکند.

وجود کیوتن در این کرم از تخریب سلول‌های پوست شما جلوگیری کرده و ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند. کرم فابریگاس حاوی ویتامین E است که همین امر روند جوان‌سازی پوست را تسریع می‌بخشد و مصرف این کرم به افراد بالای ۲۰ سال پیشنهاد می‌شود.

کرم ضد چروک و سفت کننده پرودرما مدل Lifiting &Firming

کرم ضد‌چروک پرودرما با بازسازی ساختار پوست به وسیله‌ی کلاژن از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. روغن بادام استفاده شده در این محصول باعث از بین رفتن چروک‌های ریز و سطحی و همچنین باعث کاهش چروک‌های عمیق پوست شما می‌شود.

این کرم با استفاده از روغن آرگان از خشکی پوست جلوگیری کرده و نرمی و لطافت را به پوست شما بازمی‌گرداند و ویتامین E و C موجود در این کرم باعث رفع افتادگی و افزایش استحکام و توان پوست ما می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این کرم این است که فاقد هرنوع اسانس و پارابن است و هیچگونه آسیبی به پوست شما نخواهد رساند.


دلایل افتادگی و شل شدن پوست صورت و بدن

همه ما می‌دانیم که با افزایش سن، پوست صورت و بدن‌مان دیگر طراوت و شادابی قبل را ندارد و از حالت سفتی درمی‌آید. به همین دلیل وقتی سی سالگی را پشت سر می‌گذاریم کم‌کم متوجه افتادگی پوست‌مان و شل‌ شدن آن می‌شویم. با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین در بدن به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. کاهش این دو عنصر، باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک بر روی پوست بدن و صورت می‌شود.

لاغر شدن و چاقی نیز باعث افتادگی پوست می‌شود. برخی از خانم‌ها نیز بعد از بارداری و تولد فرزندان‌شان شاهد افتادگی و شل شدن پوست شکم‌شان هستند. ژنتیک، مصرف غذاهای ناسالم، مصرف سیگار و… نیز همگی در افتادگی پوست صورت نقش دارند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی حوزه مد و زیبایی روش‌هایی زیادی برای لیفت صورت و رفع شل شدگی پوست مثل لیفت با نخ، تزریق بوتاکس و... وجود دارد. اما در مرحله اول اگر ما دغدغه رفع افتادگی پوست صورت و بدن است باید از راه‌های کم‌خطرتر با هزینه‌های کم استفاده کنیم.

استفاده از کرم‌های لیفتینگ و سفت‌کننده پوست یکی از همین راه‌های ساده و کم‌هزینه‌ای است که ما می‌توانیم در قدم اول برداریم. از طرف دیگر آگاهی از نحوه استفاده از کرم‌های لیفتینگ صورت، ضرورت دیگری است که باید درباره آن بدانیم تا بهترین کرم مناسب پوست را برای خودمان انتخاب کنیم.

ما در این مقاله بهترین کرم‌های ایرانی و خارجی لیفتینگ و سفت‌کننده صورت را که در بازار موجود هستند را به شما معرفی کردیم و شما می‌توانید با آسودگی خاطر و اطلاعات دقیق، دست به انتخاب بزنید.

اگر مدام ذهن‌تان درگیر این سوال است که :«آیا استفاده از کرم‌های لیفتینگ و سفت‌کننده واقعا تاثیر دارد» باید بگوییم که ساختار و فرمول این کرم‌ها به‌نحوی است که اگر بهترین نوع آن را به صورت مداوم استفاده کنید، حتما نتیجه دلخواهی از مصرف این کرم‌ها می‌گیرید.

آیا کرم های لیفتینگ واقعا تاثیر دارند؟

تاثیر‌گذاری کرم‌های ضد چروک با هم متفاوت هستند. برخی از آن‌ها تاثیر کوتاه مدت دارند و بلافاصله بعد از استفاده، تاثیر آن‌ها را خواهید دید. اما تاثیر این کرم‌ها خیلی زود از بین می‌روند.

دیگر کرم‌های لیفتینگ تاثیر طولانی مدت دارند که استفاده از آن ها نیازمند صبر بسیار است. دوره‌ی اثرگذاری این کرم‌ها معمولا بسیار طولانی است. به طوری که معمولا در ماه‌های اول هیچ تاثیری را نخواهید دید. روند کلاژن سازی و جایگزین سلول‌های مرده با سلول‌های جدید زمان زیادی می‌برد.

پس برای تاثیرگذاری کرم‌های لیفتینگ کمی صبور باشید و از کرم‌های مناسب پوست خود استفاده کنید. برخی افراد برای اثرگذاری بیشتر از کرم‌های سنین بالا تر استفاده می‌کنند؛ به طوری که شخصی ۳۰ ساله است، اما از کرم‌های مخصوص ۴۰ سال استفاده می‌کند.

این کار نه‌تنها درست نیست، بلکه اشتباه هم هست. زیرا با این کار به روند طبیعی پوستتان آسیب خواهید رساند.

اگر استفاده از کرم‌های لیفتینگ را از قبل از ایجاد افتادگی و چین و چروک استفاده کنید و در استفاده از آن‌ها تداوم داشته باشید حتما تاثیر آن را بر روی پوست خود خواهید دید.

چگونه از کرم لیفتینگ صورت استفاده کنیم؟

برای تاثیرگذاری بیشتر هر محصولی باید نحوه‌ی درست استفاده از آن را بدانید. نکته‌ی بسیار مهم در رابطه با استفاده از هر نوع کِرِم کنترل فشار دست است. به این معنا که به هیچ عنوان نباید دست خود را روی پوستتان فشار داده و یا پوستتان را بکشید.

  • همان‌طور که همیشه گفته‌ایم قبل از استفاده از هر کرمی صورت خود را کاملا بشویید تا تمام آلودگی‌ها از پوست شما پاک شود زیرا کرم‌ها روی پوست آلوده تاثیر نخواهند داشت.
  • بعد از شستشوی صورت کمی صبر کنید تا آب صورتتان گرفته شود و مقداری نمناک باشد. اگر صورت کاملا خشک باشد باز هم اثر کرم کمتر خواهد ‌شد، زیرا در این صورت کرم می‌تواند رطوبت بیشتری را در پوستتان نگه‌ دارد.
  • وقتی صورت‌تان نمناک بود مقدار کمی از کرم را روی انگشتانتان زده، انگشتانتان را به هم بمالید تا کمی گرم شود. این کار باعث می‌شود کرم به دمای بدن شما برسد و راحت‌تر جذب پوستتان شوند.
  • سپس به آرامی انگشتانتان را با حرکات جارو ‌مانند از پایین صورت به بالا بکشید. به طوری که اصلاً به پوست فشار وارد نشود. بر روی پیشانی هم کرم را به صورت حرکات دایره‌ای و به سمت بالا بزنید تا کرم کاملا جذب پوستتان شود.
  • از کرم‌های ضد چروک فقط بر روی پوست صورت استفاده نکنید بلکه بر روی پوست گردن و حتی پوست پشت دست هم استفاده کنید.

نکته مهم: اگر خواستید از کرم ضد‌چروک دور چشم خود استفاده کنید حتما از انگشت حلقه استفاده کرده و کرم را خیلی نزدیک چشم خود نزنید، زیرا چربی دور چشم خودش باعث پخش شدن کرم دور چشم می‌شود.

از چه سنی باید استفاده از کرم های لیفتینگ و ضد چروک را شروع کنیم؟

معمولا سن شروع استفاده از کرم‌های لیفتینگ قبل از افتادگی شدید پوست است و در هر فردی این سن متفاوت است. حدود سن استفاده از این کرم‌ها ۳۰ تا ۴۰ سال است. البته پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از استفاده از دکتر مشورت بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله سعی بر این بود که 4 مورد از محبوب‌ترین و شناخته‌شده ترین کرم لیفتینگ صورت و بدن را به شما معرفی کنیم. من در این معرفی هم برندهای ایرانی و هم برند خارجی را برای شما عنوان کرده‌ام. این تنوع در معرفی برند برای این است که شما بتوانید متناسب با سلیقه و هزینه‌ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته‌اید، کرم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

34 نظر

  1. SaraTajizadegan پاسخ

    ممنونم از نظریات لطف کردید نسبت به من امیدوارم مفید واقع شده باشم حتما پوستی شاداب به دست می اوردید🙋‍♀️🌻💗

  2. SaraTajizadegan پاسخ

    من از دوستان مچکرم که موضوع درما ن پوست خود را با من در میا ن گداشتند چون کاملا اگر ان محصول وکرم را تهیه کنند و مراقبتهای پوستی را رعایت کنند پوستی شاداب به دست می اورند دوستدارتان ساراموفق باشید 🙋‍♀️👸👸🏼👭🏽بسیار عالی دوست دارم تمام خانهای ایرانی پوستی شاداب وگیرا داشته باشند

  3. صدف پاسخ

    سلام من دوماه دارم ازلدورامصرف میکنم واسه لیفت صورتم اماتاثیرش خیلی خیلی کم بوده ودوستم هم راضی نیست وقیمتش هم افتضاح بالا

  4. ليلي پاسخ

    سلام من ٤٧ سالم پوستم شل و افتاده شده چه كرم ليفتينگ پيشنهاد ميكنيد در ضمن پوستم هم چرب هست

  5. پریسا فروخی پاسخ

    سلام ۵۴ سالم است برای افتادگی زیاد وچروک چه کرمی استفاده کنم لطفا کمکم کنید

    1. سوما پاسخ

      سلام کرم هایی که معرفی کردیم همگی برای لیفتینگ هستن ، کرم ضد چروک ویشی گزینه مناسبیه و بسیار قوی هستش اما قیمتش بالا هستش اگر قیمت مناسب تر می‌خواید گزینه ایرانیش از برند درمالیفت هست که هم خوبه هم قیمتش ارزانتره

  6. مهدی پاسخ

    سلام من پوستم چربع و ۲۹ سالمه و با اون ک‌پسرم صورتم یکم بزرگ نشون میده برای جوان سازی جه نوع کرمی بزنم

  7. سهیلا مرادی پاسخ

    سلام من خانم چهل پنج ساله صورتم خیلی شل افتاده شده لطفا کمکم کنید یه کرم خوب بهم معرفی کنید

  8. گل پری پاسخ

    سلام من تو انتخاب کرم موندم لطفاراهنماییم کنی دارم ضدچرک وضدلک باکیفیت بالا۳۸سالمه قیمت شم برام مهمه ممنون میشم راهنمایی کنید

  9. زیبا پاسخ

    سلام من خانوم ۴۰ ساله هستم که پوست صورتم افتاده و شل شده چه لیفتینگی بهم معرفی میکنید؟

  10. mali پاسخ

    سلام من سی سالمه و پوست صورتم شل و افتاده شده یجورایی چند جاش سلولیت وار شده چ کرمی رو پیشنهاد میکنید بخرم ک تاثیر داشته باشه.

  11. میخک پاسخ

    سلام من مصرف کننده لدورا هستم وتاثیرشو دیدم .عالیه.
    به هم پیشنهاد میکنم چون قیمتش هم مناسبه.

  12. زینب پاسخ

    سلام من خانوم ۲۸ ساله هستم ک بر اثر کاهش وزن صورت شل شده و افتاده وچروک شده کرم کلاژن سازی بم معرفی کنید قیمتشم برا مهم نیست ولی واقعان تاثیر گذار باشه

    1. سوما پاسخ

      سلام بجز مواردی که بالا معرفی کردیم من سرم ضد چروک لیراک سری Premium مدل Elixir و کرم ضد چروک روز نوکس سری Nuxuriance Ultra رو بهتون پیشنهاد می‌دم. هر دو محصول ساخت کشور فرانسه هستن و خاصیت ضد چروک و سفت کنندگی پوست قوی دارند. دومی رو خودم قبلا استفاده کردم و خیلی راضی بودم تاثیر عالی داره.

  13. فرشته بالادهی پاسخ

    سلام .من کرم لیفتینگ لدورا رو سفارش دادم .نظر شما درمورد محصولات لدورا میشه بگین

  14. فریبا پاسخ

    سلام من کرم جوانسازی ماهزادسفارش دادم میخواستم ببینم کیفیت داره یابهتره لغوسفارش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سوما پاسخ

      سلام متاسفانه نمیتونم پیشنهاد بدم لغو کنید یا نه ولی این مورد توی لیست برترین های ما نیست ما مواردی رو معرفی میکنیم که از کیفیتش مطمئن باشیم موردی که شما فرمودین فکر میکنم جدید باشه و هنوز امتحانش رو پس نداده و زیاد شناخته شده نیست.

  15. رز پاسخ

    بهترین کرم لیفتیگ صورت که توی بازار هستش چیه من بیشتر مارک خارجی مد نظرمه قیمتش هم برام مهم نیست

    1. مستانه پاسخ

      اگر قیمت برات مهم نیست از کرم لیفتینگ کدلی استفاده کن واقعا عالیه من قبلا داشتم ولی الان گرون شده دیگه نمی گیرم

  16. فاطمه پاسخ

    از بین کرمهای که معرفی کردین کدوم بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی هستش؟ من ۴۰ سالمه به درد من می خوره؟

    1. سما پاسخ

      سلام همه کرم هایی که معرفی کردیم از بهترین و پرفروش ترین کرم های بازار هستن. مخصوصاً کرم لیفتینگ والنسی برای دوره میانسالی خیلی خوب هست و افرادی که استفاده کردن پیشنهادش میدن. والنسی یه برند خارجی که خیلی از محصولاتش محبوب هستش. این کرم نه فقط برای پوست صورت بلکه برای پوست بدن هم کاربرد داره.

      1. Zh پاسخ

        سلام من ۲۱سالمه خط لبخند دارم کمی آیا میشه بااستفاده از این کرمای لیفت رفعش کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
34 نظر