امروز28 فروردین 1403

15 نوع از بهترین ماسک دور چشم [2022]

ماسک زیر چشم
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از حساس‌ترین نقاط صورت دور چشم است که به دلایل مختلف می‌تواند آسیب ببیند. ممکن است به دلیل کم‌خوابی، خستگی، آلودگی هوا، لوازم آرایشی و حتی افزایش سن متوجه سیاهی یا گودی زیر چشم شده باشید. این موضوع به ظاهر کوچک می‌تواند حسابی شما را افسرده کند و به یک دغدغه‌ی بزرگ تبدیل شود. این جا است که نیاز به خرید یک ماسک دور چشم دارید.

استفاده از ماسک دور چشم نه‌تنها حس خوبی به شما می‌بخشد، بلکه به کاهش پف، خشکی، خطوط ریز و حلقه‌های تیره‌ی زیر چشم کمک می‌کند. می‌توان گفت این ماسک‌ دقیقا همان چیزی است که برای بیدار شدن و شاداب ماندن در تمام روز احتیاج دارید. کرم دور چشم برای پیشگیری و درمان چروک دور چشم مناسب است؛ اما هرگز اثرگذاری مستقیم و موثر ماسک‌های زیر چشم را ندارد.

زمانی‌که برای خرید ماسک دور چشم به فروشگاه‌ها می‌روید یا سری به فروشگاه‌های آنلاین می‌زنید،‌ با تنوع زیادی از محصولات مواجه می‌شوید. بنابراین ممکن است دچار تردید شوید و نتوانید به‌راحتی محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. در ادامه‌ی این مقاله به‌نظر به شما کمک خواهیم کرد تا با برخی از بهترین محصولات بازار آشنا شوید.

چرا باید از ماسک دور چشم استفاده کنیم؟

ممکن است یک شب را تا صبح به تماشای یک فیلم جذاب بنشینید یا مجبور باشید تا صبح کار کنید. حتما زمانی که با چشمان گود افتاده یا پف‌کرده از خواب بیدار می‌شوید و می‌خواهید سر کار بروید با یک کانسیلر مشکل را حل می‌کنید. اما همیشه کانسیلر نمی‌تواند بهترین روش باشد. اینجا است که ماسک دور چشم اهمیت خود را نشان می‌دهد. این ماسک‌ها به‌راحتی زیر چشمان شما یا به دور آن‌ها می‌چسبند و کاملا مشکلات گودی یا پف زیر چشم را برطرف می‌کنند. به این ترتیب هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید که تا صبح بیدار بوده‌اید.

وجود پف، خطوط ظریف و تیرگی‌های زیر چشم می‌توانند باعث شوند چشمان شما خسته به نظر برسند. این موضوع می‌تواند علل مختلفی داشته باشد؛ کم‌خوابی، استرس، رژیم‌های نادرست غذایی، مصرف الکل و افزایش سن. استفاده از ماسک‌های دور چشم می‌تواند به روشن‌تر و جوان‌تر شدن ناحیه‌ی دور چشم کمک کند. تنها کافی است این ماسک‌ها را در روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید تا پس از مدت کوتاهی آثار شگفت‌انگیز آن‌ها را ببینید.

بیشتر ماسک‌های دور چشم دارای شکل هلالی هستند و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را زیر چشمان‌تان قرار دهید. این ماسک‌ها حاوی ژل‌ غنی‌شده از مواد آنتی‌اکسیدانی، ضد التهاب و آبرسان هستند. همچنین بدون هیچ زحمتی روی پوست می‌چسبند. نکته‌ی جالبی که درباره‌ی استفاده از این ماسک‌ها وجود دارد این است که استفاده از آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

عملکرد ماسک دور چشم حاوی کلاژن چگونه است؟

نقش مهم کلاژن در داشتن پوستی درخشان و شاداب بر هیچ‌کس پنهان نیست. زمانی‌که ماسک‌های دور چشم حاوی کلاژن استفاده می‌کنید، به ارتجاعی و برجسته شدن پوست ظریف اطراف چشم کمک بسیاری می‌کنید. این مواد در کاهش خطوط ریز چشم، چین و چروک و پف زیر چشم نقش مهمی دارند. زمانی‌که این ماسک‌ها حاوی مواد دیگری مانند اسید هیالورونیک هیدراته ترکیب شوند می‌توانند شادابی بیشتری به چشمان شما هدیه دهند. اگر می‌خواهید ماسک دور چشمی که خریداری می‌کنید حاوی کلاژن باشد تنها کافی است مواد تشکیل‌دهنده‌ی روی بسته را بخوانید.

برای برطرف کردن تیرگی‌ های دور چشم چه نوع ماسکی مناسب است؟

حلقه‌های تیره‌ی زیر چشم کاملا طبیعی هستند و با افزایش سن بیشتر از قبل نمایان می‌شوند. مسلما همه‌ی ما دوست داریم این حلقه‌های تیره را کمرنگ‌تر کرده و پوستی شفاف‌تر و زیباتر داشته باشیم. برای از بین بردن این تیرگی‌ها بهتر است ماسک‌هایی خریداری کنید که حاوی مواد مغذی چون روغن نارگیل، روغن بادام، خیار و آلوئه‌ورا باشند. این مواد دارای آثار آرامش‌بخش و خنک‌کننده‌ای هستند که نه‌تنها باعث رفع تیرگی‌ها می‌شوند، بلکه موجب تقویت آبرسانی خواهند شد.

برای خشکی اطراف چشم چه نوع ماسکی مناسب است؟

اگر چشمان شما دچار خشکی و خستگی شود، بهتر است از ماسک‌های آبرسان دور چشم استفاده کنید. از آنجایی‌که خشکی پوست در اثر کم‌آبی به وجود می آید، استفاده از ماسک‌های آبرسان رطوبت پوست را تامین می‌کند. ماسک‌هایی خریداری کنید که حاوی سرامید، اسید هیالورونیک، آنتی‌اکسیدان و اسکالن باشد.

نقد و بررسی بهترین ماسک دور چشم بازار

ارزان و پرفروش

ماسک زیر چشم زوزو مدل Gold Moist

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب، خشک، معمولی، حساس، آکنه، مختلط
  • ویتامین: دارد
  • عصاره: دارد

ماسک زیر چشم زوزو مدل Gold Moist با ذرات طلا نانو تولید شده و کمپلکسی مغذی برای آبرسانی و رفع چین و چروک چشم است. قبل از آرایش می‌توانید زیر چشم‌ها را با این ماسک به خوبی مرطوب کنید و سپس بلافاصله آرایش چشم‌ها را با کانسیلر آغاز کنید. این ماسک نیازی به آبکشی ندارد و مدت زمان استفاده از آن 20 تا 30 دقیقه است.

ماسک زیر چشم ایمیجز مدل جلبک

مشخصات محصول

  • نوع پوست: معمولی
  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: دارد

ماسک زیر چشم ایمیجز با عصاره جلبک برای آبرسانی پوست نازک و لطیف این ناحیه فرموله شده است. این ماسک برای پوست معمولی مناسب بوده و مدت زمان استاندارد استفاده از آن بین 15 تا 20 دقیقه است.

بعد از قرار دادن ماسک با نوک انگشت آن را زیر چشم ماساژ دهید تا ترکیبات آبرسان به طور کامل جذب شوند.

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل HYDRATING MOISTURIZING

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب , خشک , معمولی , حساس , آکنه , مختلط
  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: دارد

ماسک زیر چشم بایو آکوا محتوی 60 ماسک ورقه‌ای با عصاره کلاژن جهت بازسازی و تغذیه این ناحیه است. برای استفاده ابتدا کل صورت را با فوم شستشو پاکسازی کنید. سپس بافت لطیف این ماسک را حدود 20 تا 30 دقیقه زیر چشم قرار دهید. حتی می‌توانید از این محصول برای رفع تیرگی و خط و خطوط اطراف لب و پیشانی نیز استفاده کنید.

این ماسک برای انواع پوست، حتی پوست چرب و جوشدار مناسب است.

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل nonapeptide

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب , خشک , معمولی , حساس , آکنه , مختلط
  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: دارد

ماسک زیر چشم بایو آکوا ترکیبی از نانو پپتیدهای غنی شده با کلاژن است که به شفافیت و جوانسازی پوست کمک می‌کند. این ماسک حاوی آنتی اکسیدان است و با بهبود خونرسانی به زیر چشم الاستیسیته این ناحیه را افزایش می‌دهد.

بهترین زمان استفاده از این ماسک قبل از خواب و بین 15 تا 20 دقیقه است.

ماسک زیر چشم وی اچ آ مدل HYALURONIC ACID

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب , خشک , معمولی , حساس , آکنه , مختلط
  • ویتامین: دارد
  • عصاره: دارد

ماده موثر در ماسک زیر چشم وی اچ آ هیالورونیک است که با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست به آبرسانی، رفع لک و آکنه کمک می‌کند. این محصول حاوی ویتامین B5 است که در بهبود خشکی پوست در اثر آلودگی هوا و پیری موثر است.

برای استفاده ابتدا ماسک را زیر چشم قرار دهید، با انگشت تمیز ناحیه مورد نظر را برای اثرگذاری بیش‌تر ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه ماسک را جدا کنید.

ماسک زیر چشم ونزن مدل Ruby Collagen

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب , خشک , معمولی , حساس , آکنه , مختلط
  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: دارد

ماسک کلاژن ونزن جذب بالایی روی انواع پوست چرب، خشک، مختلط و معمولی دارد. کلاژن موثرترین ماده‌ای است که به تغذیه تا جوانسازی پوست صورت به ویژه لایه نازک پوست زیر چشم کمک می‌کند.

اثرات آبرسان و مرطوب کنندگی این ماسک به بازسازی و ترمیم پوست زیر چشم کمک می‌کند.

ماسک زیر چشم جومتام مدل SEAWEED

مشخصات محصول

  • نوع پوست: چرب , خشک , معمولی , حساس , آکنه , مختلط
  • ویتامین: ندارد
  • عصاره: دارد

ترکیبات اصلی ماسک جومتام مدل SEAWEED کلاژن، گلیسرول آلانتوئین است که در کاهش قرمزی و پف زیر چشم موثر هستند. ساختار این ماسک کاملا طبیعی است و استفاده مداوم از آن به جوانسازی، پیشگیری از خشکی و کاهش چین و چروک زیر چشم کمک می‌کند.

ماسک زیر چشم زوزو مدل طلا

داشتن پوست شفاف و زیبا تنها مختص خانم‌ها نیست. ماسک زیر چشم زوزو مدل طلا هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است. این ماسک در برطرف کردن خطوط و چروک زیر و گوشه‌ی چشم موثر است.

این ماسک با دارا بودن خاصیت آبرسانی خشکی پوست را از بین برده و رطوبت ناحیه‌ی زیر چشم را تامین می‌کند. به این ترتیب از پیری پوست جلوگیری می‌کند. برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب‌تر بهتر است در مدت طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این ماسک زیر چشم را می‌توانید برای انواع پوست، از چرب و خشک گرفته تا معمولی، آکنه‌دار و مختلط استفاده کنید. همچنین این محصول بسیار نرم و لطیف و است و رایحه‌ی مطبوعی دارد.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل Golden Osmanthus

ماسک دور چشم بایوآکوا مدل Golden Osmanthus حاوی ۸۰ عدد ماسک ورقه‌ای است. این محصول به کاهش خطوط ریز، پف چشم، تیرگی و ورم پوست زیر چشم کمک می‌کند. وجود ترکیبات کلا‌زن‌ساز باعث می‌شود ناحیه‌ی دور شما جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. همچنین باعث کاهش چین و چروک می‌شود و از پیری آن جلوگیری خواهد کرد.

این محصول حاوی عصاره‌ی گلبرگ اسمانتوس طلایی است که خاصیت مرطوب‌کنندگی و تقویت‌کنندگی را دارد. به‌علاوه، به استحکام پوست و جوان‌تر شدن آن کمک می‌کند. فراموش نکنید که این ماسک را حتما داخل یخچال نگهداری کنید.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این ماسک دور چشم دارای قدرت جذب بالایی است و خاصیت آبرسانی بسیار خوبی دارد. این محصول در یک بسته‌بندی بسیار شیک قرار دارد و با توجه به تعداد ماسک‌های داخل آن با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. همچنین دارای رایحه‌ی مطبوعی است که استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر می‌سازد. پس از چندبار استفاده از این ماسک می‌توانید اثربخشی فوق‌العاده‌ی آن را مشاهده کنید.

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل nonapeptide

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل nonapeptide از نمونه ماسک‌های کلاژن دار است. به این ترتیب استفاده از آن باعث شفاف و صاف شدن پوست ناحیه‌ی زیر چشم می‌شود. همچنین باعث می‌شود چین و چروک ریز این ناحیه از بین رفته و سیاهی‌های آن کاملا برطرف شوند. این ماسک همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و خونرسانی به ناحیه‌ی اطراف چشم را افزایش می‌دهد.

به‌علاوه، با تقویت متابولیسم سلولی موجب افزایش کلاژن‌سازی و در نتیجه نرمی و بهبود حالت ارتجاعی پوست خواهد شد. این ماسک هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. مهم نیست چه نوع پوستی دارید؛ این ماسک‌های دور چشم را می‌توانید بر روی انواع پوست استفاده کنید.

پیش از مصرف کردن این ماسک صورت خود را با آب گرم شست‌وشو دهید. سپس ماسک را زیر چشم قرار دهید و چند ضربه‌ی آرام به آن وارد کنید. این کار باعث می‌شود مواد بیولوژیک جذب پوست شما شوند.

آنچه این محصول را متمایز می‌ کند

این محصول دارای خاصیت لیفت و آبرسانی بسیار بالایی است و قادر است سلول‌های مرده‌ی پوست را بازسازی کند. همچنین دارای رایحه‌ی بسیار خوبی است و لذت آن را هنگام استفاده دوچندان می‌سازد. با استفاده‌ی مداوم از این محصول پس از مدت کوتاهی متوجه کاهش و از بین رفتن سیاهی‌های دور چشم خواهید شد.

ماسک زیر چشم ایمجز مدل ORANGE

ماسک زیر چشم ایمجز مدل Orange از دیگر نمونه‌های ماسک‌های کلاژن‌دار است. وجود کلاژن در این محصول باعث می‌شود افتادگی پوست زیر چشم از بین رفته و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا کند. این ماسک دارای قدرت جذب بالایی است و خاصیت آبرسانی بسیار خوبی دارد. در نتیجه، رطوبت مورد نیاز ناحیه‌ی دور چشم را تامین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این ماسک دور چشم می‌توان به قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی UV اشاره کرد. همچنین قادر است چربی پوست را متعادل ساخته و عمل تغذیه و آبرسانی این ناحیه را به‌خوبی انجام دهد. این محصول با تحریک ساخت کلاژن باعث شادابی و شفافیت پوست دور چشم خواهد شد.

در این محصول از عصاره‌ی اسپیرولینا استفاده شده است. این عصاره باعث ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده پوست دور چشم شده و اثر مرطوب کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. برای استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را خوب شسته و خشک کنید. سپس ماسک را اطراف چشم خود قرار داده و با دست تمیز به آرامی ماساژ دهید. ماساژ دادن ماسک موجب جذب بهتر مواد به داخل پوست می‌شود. پس از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه ماسک را از روی صورت خود بردارید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

ایم ماسک حاوی ویتامین C است و می‌توانید آن را روی هر نوع پوستی به کار ببرید. حتی اگر پوست حساسی داشته باشید، استفاده از این ماسک مشکلی برای پوست‌تان به‌وجود نخواهد آورد. این ماسک دارای بوی مطبوعی است و پس از مدت کوتاهی استفاده از آن می‌توانید شاهد اثربخشی آن بر رفع تیرگی، خطوط ریز و پف چشم باشید.

ماسک بایو آکوا مدل HYDRATING MOISTURIZING

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل HYDRATING MOISTURIZING را می‌توانید بر روی انواع پوست، حتی پوست‌های حساس استفاده کنید. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند برای برطرف کردن تیرگی، پف یا خطوط زیر چشم از این محصول استفاده کنند.

این ماسک زیر چشم دارای ۶۰ عدد ماسک ورقه‌ای است که خاصیت آبرسانی بالایی دارند و رطوبت ناحیه‌ی زیر چشم را تامین می‌کنند. این محصول همچنین با دارا بودن ترکیبات کلاژن‌ساز باعث حل مشکلات پوستی، از بین رفتن خشکی و رفع چین و چروک و خطوط ریز می‌شود. به‌علاوه، به استحکام و جوان ماندن پوست کمک بسیاری می‌کند.

برای استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را با فوم تمیز بشویید. سپس ماسک‌ها را زیر چشم خود قرار دهید. پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه که مواد به پوست‌تان جذب شد ماسک‌ها را بردارید. این ماسک نیازی به شست‌وشو ندارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

با استفاده‌ی مداوم از این ماسک می‌توانید شاهد کاهش چشمگیر تیرگی‌ها و گودی زیر چشم باشید. از آنجایی که تعداد زیادی ماسک در یک بسته به فروش می‌رسد،

خرید این محصول بسیار به‌صرفه است. این محصول در بسته‌بندی مناسبی عرضه می‌شود و دارای مایع غلیظ و کافی است که تمامی سطوح ماسک‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین دارای رایحه‌ی خوبی است و در کنار خنکی حس لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد.

ماسک زیر چشم جومتام مدل Fullerene Light Bulb

ماسک زیر چشم جومتام مدل Fullerene Light Bulb یک ماسک ژله‌ای حاوی کلاژن، گلیسرول و آلانتوئین است. آلانتوئین موجود در این ماسک به‌عنوان یک ضد التهاب عمل می‌کند و باعث افزایش استحکام پوست می‌شود. همچنین از تورم و قرمزی جلوگیری می‌کند.

این ماسک دارای خاصیت آبرسانی بسیار خوبی است و با استفاده از آن می‌توانید از خشک شدن پوست‌تان جلوگیری کنید. همچنین به دلیل دارا بودن مواد کلاژن‌ساز از افزایش چین‌وچرک جلوگیری کرده و خطوط ریز را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این ماسک را هم خانم‌ها و هم آقایان با هر نوع پوستی می‌توانند استفاده کنند.

برای استفاده از این محصول ابتدا صورت خود را بشویید و خشک کنید. سپس ماسک را زیر چشمان‌تان قرار دهید و با انگشت به آرامی آن را ماساژ داده با ضربه بزید. این کار باعث می‌شود مواد به‌خوبی جذب پوست‌تان شوند. پس از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه ماسک را از پوست خود بردارید.

آنچه این محصول را متمایز می سازد

این محصول با دارا بودن ۳۰ جفت ماسک زیر چشم معادل ۶۰ عدد دارای ارزش خرید بالایی است و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. با استفاده‌ی بلند مدت از این ماسک می‌توانید تاثیر آن را بر روی کاهش تیرگی و چین و چروک و روشن شدن پوست مشاهده کنید. این ماسک دارای مقدار کافی مواد غلیظ است و ماسک‌ها کاملا در آن غوطه‌ور هستند. همچنین دارای خاصیت آبرسانی و رطوبت‌رسانی بالایی است.

ماسک دور چشم لنبنا مدل HYALURONIC ACID

ماسک دور چشم لنبنا مدل HYALURONIC ACID در بسته‌های ۵۰ عددی به‌فروش می‌رسد. این ماسک‌ها با هیالورونیک اسید و نیکوتین آمید فرموله شده‌اند. این مواد به مرطوب نگه داشتن پوست و حفظ حالت ارتجاعی آن کمک بسیاری می‌کنند. همچنین باعث از بین رفتن چین و چروک و خطوط ریز پوست می‌شوند. به این ترتیب در داشتن ظاهری جوان‌تر به شما کمک می‌کنند.

مواد موجود در این ماسک به سرعت و به‌راحتی جذب پوست می‌شوند و خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارند. این محصول همچنین حاوی ویتامین C است. وجود این ویتامین باعث روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شود. ماسک‌های موجود در این محصول از پارچه‌های میکرو فیبروز ژاپنی ساخته شده‌اند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول با دارا بودن ۵۰ عدد ماسک و قیمت مناسب دارای ارزش خرید بالایی است. همچنین دارای عصاره و ویتامین است. این محصول فاقد تست حیوانی است. بنابراین اگر از طرفداران حقوق حیوانات هستید می‌توانید بدون نگرانی از این ماسک‌ها استفاده کنید. این ماسک‌ها همچنین دارای رایحه‌ی بسیار خوبی هستند که استفاده از آن‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌سازد.

ماسک دور چشم

شما چه فکر می‌ کنید؟

این روزها دیگر تنها افزایش سن و بی‌خوبی موجب آسیب دیدن پوست زیر چشم نمی‌شوند. عوامل زیادی مانند تغذیه، مواد آرایشی و استرس باعث به وجود آمدن تیرگی، چین و چروک و حتی پف چشم می‌شوند. برندهای زیادی در دنیا هستند که به فکر درمان و مراقبت از پوست افتاده‌اند و با تولید ماسک‌های دور چشم کمک بسیاری به ما کرده‌اند.

پیش از خرید باید مواردی چون مواد تشکیل‌دهنده، خواص و ویژگی‌های و حتی دارا بودن تست حیوانی را در نظر بگیریم. در این صورت است که می‌توانیم بدون این‌که از خرید خود پشیمان باشیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

آیا شما تا به حال از ماسک دور چشم استفاده کرده‌اید؟ اثربخشی آن‌ها را چگونه دیده‌اید؟ نظرات خود و سوالات‌تان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر