امروز28 اسفند 1402

10 مدل شیک برای خرید تابلو پازلی چند تکه رو راهنمای ست کرن آن

خرید-تابلو-پازلی-چند-تکه
4.5/5 - (2 امتیاز)

طراحی و چینش محیط اطراف به نسبت زمانی که در آن حضور داریم و زمان سپری می‌کنیم می‌تواند روی خلق و خو، اندیشه و میزان صبر حوصله ما اثرگذار باشد. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم تعادل روح و روان ما حاصل بر هم کنش مداومی است که بین ما و شرایط محیطی نظیر دکوراسیون خواهد بود.

در علم دکوراسیون و طراحی داخلی این اکسسوری یا وسایل هستند که به همه چیز جان می‌بخشند و آن را دگرگون می‌کنند. این اکسسوری می‌تواند یک سینی، آباژور، چراغ یا خرید تابلو پازلی چند تکه باشد که قرار است روح دیوارها را تازه کند. بنابراین دکوراسیون خانگی و اداری به جز مبلمان و تجهیزات شامل اکسسوری‌هایی نظیر تابلو می‌شود که به تمام ایده‌ها و تصورات ما عینیت می‌بخشند.

دیوارها هم با انواع تابلوهای چند تکه دکوراتیو می‌توانند شخصیت مستقل و حالتی موثر به خود بگیرند. اگر قصد دارید محیط اطرافتان را با بهره گیری از اکسسوری‌های جدید و مدرن طراحی کنید راهنمای امروز پیشنهاد تیم تخصصی به نظر به شما است.

مدل پرطرفدار

تابلو آینه سالی وان مدل NS18

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری سه تکه
  • ابعاد 30 30x و 40x 40 سانتی‌متر
  • جنس MDF

تابلو آینه سالی وان مدل NS18 از محصولات دکوراتیو سه تکه با قابلیت شستشو است. طراحی این مدل هنری سنتی است و بسته به دکوراسیون بخش‌های دیگر منزل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. جنس این تابلو از MDF است و با توجه به قیمت مناسب می‌تواند هدیه‌ای ارزنده باشد.

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری ده تکه
  • ابعاد 190×100 سانتی‌متر
  • جنس MDF

تابلو دیواری 10 تکه آریکان با بالاترین کیفیت چاپ روی کاغذ عکاسی تولید شده فاقد قاب است. بنابراین اگر مایل هستید از تمام منظره تابلو بدون حاشیه جانبی روی دیوار بهره مند شوید این تابلو انتخاب مناسبی خواهد بود.

4 تکه از این محصول در سایز 20 × 20 تولید شدند و 6 تکه دیگر سایز 60 × 20 هستند.

تابلو 4 تکه سالی وان طرح درخت

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری چهار تکه
  • ابعاد 90×60 سانتی‌متر
  • جنس MDF

دیوارکوب سالی وان اکسسوری دکوراتیو با طراحی خلاقانه و شابلونی است. این محصول وزن سبکی دارد و جا به جایی آن ساده است. نمای چوبی این محصول برای دکوراسیون پذیرایی و اتاق خواب مناسب است.

تابلو دیواری 3 تکه آرتی فریم

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری سه تکه
  • ابعاد  24 34x سانتی‌متر
  • جنس PVC

این روزها دکوراسیون تلفیقی از هنر سنتی و مدرن باب شده و هنر قدیمی و نوین برای طراحی محیط داخلی دست به دست هم داده‌اند. این محصول هم با طراحی تلفیقی و القای حس طبیعت می‌تواند به نقطه کانونی اتاق کار یا خواب شما تبدیل شود.

تابلو دیواری 5 تکه طرح طبیعت

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری پنج تکه
  • ابعاد مختلف متناسب با فضای مورد نظر
  • جنس PVC

این تابلو دیواری مینیمالی از طبیعت واقعی اطرافمان است که با بهترین کیفیت روی تابلوهای قاب دار چاپ شده‌اند. تم این تابلو صورتی رنگ بوده و ابعاد بزرگ‌تر آن برای تزئین دیواره‌های بزرگ در محیط کار، مراکز درمانی و محل انتظار مناسب خواهد بود.

تابلو طرح گل و گلدان با کیفیت چاپ بالا

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری دو تکه
  • ابعاد  10x 15 سانتی‌متر
  • جنس MDF

تابلو طرح گل و گلدان از انواع اکسسوری‌های دکوراتیو دو تکه است که حس واقعی طبیعت را القا می‌کند. طرح این تابلو و وضوح بالای تصویر نمای اتاقتان را دگرگون می‌کند.

تابلو پازل 1000 تکه طرح کلبه مدل mm02

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری یک تکه
  • ابعاد  50 70x  سانتی‌متر
  • جنس MDF

این تابلو با طرح هزار تکه و به صورت یک تکه از جنس MDF طراحی شده است. منظره طبیعت این تابلو یادآور زیباترین مناظر طبیعی است و ابعاد آن برای پذیرایی، محل انتظار و شرکت‌ها مناسب خواهد بود.

تابلو پازل 1000 تکه مدل وسپا

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری یک تکه
  • ابعاد  50 70x  سانتی‌متر
  • جنس MDF

بهترین اکسسوری که می‌تواند پوشش مناسبی برای دکوراسیون منزل با کم‌ترین قیمت ممکن باشد تابلو است. علاوه بر این که این محصول به سبب طراحی خاص هدیه مناسبی برای عزیزانتان است می‌تواند دکوراتیو مناسبی برای هنردوستان در محیط هال و پذیرایی باشد.

تابلو شاسی طرح پازل زیبای آفریقایی

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری یک تکه
  • ابعاد  10 15 x  سانتی‌متر
  • جنس چوب

این تابلو با طرح پازلی چند تکه روی شاسی سوار شده و قاب دور تا دور در طراحی آن حذف شده است. این تابلو را می‌توانید در محیط منزل و اتاق خواب با رنگ سایر اجزا هماهنگ و ست کنید.

تابلو پازل 1000 تکه مدل ازدواج در کانا

مشخصات محصول:

  • تابلو دیواری یک تکه
  • ابعاد  50 70x  سانتی‌متر
  • جنس MDF

این محصول پازل چیده شده 1000 تکه قاب شده با شاسی بوده که شاسی حجیم و سه بعدی دارد. اگر اهل طرح‌های تاریخی و کلاسیک هستید این تابلو با قابلیت شستشو برای محیط‌های غیررسمی نظیر اتاق کار یا خواب مناسب است.

انواع تابلوهای چند تکه در طراحی دکوراتیو داخلی

در طراحی داخلی از طیف گسترده‌ای از اشیا و اکسسوری‌ها استفاده می‌شود. فضایی که به صورت ثابت در هر محیطی وجود دارد و تغییرات آن با توجه گستردگی زیاد تاثیر زیادی روی بیننده دارد دیوارها هستند. در طراحی داخلی همواره به دنبال لباسی هستیم که به تن عریان دیوار را به بهترین شکل پوشش دهد و بدان حیات تازه ببخشد.

انواع تابلوهای پازلی سبک جدیدی در طراحی اکسسور‌های محیط‌های داخلی هستند. این تابلوها متنوع و با الهام از طبیعت، سنت‌ها، زندگی مدرن و یا هنر کلاسیک طرح زده می‌شوند.

مهم‌ترین هدفی که از نصب تابلوهای چند تکه به عنوان مدل‌های دکوراتیو دنبال می‌شود انتقال پیام است. هر تابلو پازلی می‌تواند حاملی پیامی باشد که به صورت چند تکه و در کنار هم بهتر از یک تابلو منفرد منتقل می‌شوند. این تابلوها در اکثر موارد سه تکه هستند اما برخی از مدل‌ها با تکه‌های بیش‌تر نیز می‌توانند برای فضاهای بزرگ‌تر مناسب باشند.

کاربرد و ویژگی‌های انواع تابلو پازلی چند تکه

اکثر تابلوهای دکوراتیو چند تکه از جنس PVC طراحی می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا ضد خش باشند و مثل انواع تابلو فرش یا تابلو بوم‌ها به راحتی خراشیدگی پیدا نکنند. فاکتور بعدی وزن سبک‌تر این تابلوها بوده که به واسطه بدنه و جنس قاب تابلو است. بنابراین یک تابلو پازلی خیلی ساده‌تر و سریع‌تر روی دیوار نصب می‌شود و جا به جایی آن نیز راحت‌تر است.

اما کاربرد تابلوهای چند تکه متنوع‌ است. در حال حاضر دکوراسیون داخلی به اصل سادگی در عین زیبایی روی آورده و طرح‌های تابلوهای پازلی هم معمولا کلاسیک، هنری و ساده است. این موضوع ثابت می‌کند که بر خلاف تصور بسیاری از افراد طراحی داخلی نیازی به وسایل لوکس و گران قیمت ندارد.

تخمین اندازه تابلوهای پازلی بر حسب فضا

تخمین سایز تابلوهای چند تکه بر خلاف تابلوهای یک تکه واحد کمی دشوار است. شما محدوده مشخصی برای قرار دادن تابلو دکوراتیو دارید؛ اما تکه‌های مختلف این تابلو ابعاد متنوعی دارند و می‌توانید فاصله قرارگیری آن‌ها را نسبت به هم تغییر دهید.

در خرید تابلوهای پازلی ابعاد کل پازل را ملاک قرار دهید. تابلوهایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند را برای دیوارهای وسیع خانه یا محل کار انتخاب کنید و در این زمینه بلند پرواز باشید. ضمن این که بهتر است قلب فضای خالی را با تابلو دکوراتیو چند تکه پوشش دهید و برای این که جلوه واقعی آن‌ را ببینید تابلو را در محیطی با فضای بازتر نصب کنید.

فاکتور بعدی که در تخمین اندازه تابلو به نسبت فضا کمک می‌کند اندازه سقف است. اگر سقف اتاق کار یا منزل بلند است بهتر است از تابلوهای عمودی استفاده کنید. طراحی تابلوهای دکوراتیو متنوع است و گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین مورد وجود دارد.

تعداد تکه‌های تابلو برای هر فضا چقدر باشد؟

تابلوهای چند تکه دکوراتیو به تابلوهای هزار تکه هم مشهور هستند. بنابراین تعداد تکه‌های این تابلوها بسته به نیاز شما می‌تواند بیش‌تر باشد. اما برای این که دیوار جلوه بهتری داشته باشد پازل ما باید چند تکه داشته باشد؟

تابلوهای پازلی سه تکه برای منزل و اتاق کار

تابلوهای سه تکه استانداردترین نوع تابلو دکوراتیو هستند که می‌توانید در فضای پذیرایی و اتاق‌ها قرار دهید. ابعاد و ارتفاع این تابلو باید به نسبت سقف اتاق انتخاب شوند.

تابلوهای پازلی 6 تکه برای اتاق خواب و دفتر کار

مدل‌های 6 قطعه پازلی با تکه‌های مختلف از نظر سایز هستند و گاهی یکی دو قطعه از این پازل کوچک‌تر است. بنابراین مدل‌های 6 تکه را برای فضاهای محدودتر نظیر اتاق خواب و دفتر کار توصیه می‌کنیم.

تابلوهای پازلی هزار تکه برای تمام سلیقه‌ها

مدل‌های هزار تکه به صورت یک تکه و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که بسته به طول و عرض دیوار می‌توانید از آن‌ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

سخن آخر

خرید تابلو پازلی چند تکه با توجه به اهمیت اشیا دکوراتیو در دکوراسیون مدرن داخلی تاثیر زیبایی شناختی زیادی در محیط کار یا منزل دارد. تابلوهای دکوراتیو پازلی از ارزان‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که در کنار نورپردازی مناسب و نقطه سنجی صحیح می‌توانند به نقطه مرکزی منزل یا محل کارتان تبدیل شوند. اگر نگاهی ویژه به دنیای تابلوها و اثرگذاری آن‌ها در دکوراسیون محیط دارید تجربه خود را از خرید تابلوهای پازلی و تاثیر زیبایی شناختی آن با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر