امروز31 فروردین 1403

خرید دستگاه سرامیک شوی و فرش شوی خانگی (اسکرابر)

سرامیک شوی و فرش شوی
4.5/5 - (4 امتیاز)

کدورت و گرد و غبار سرامیک، کاشی و فرش یک طرف و دغدغه شستشو و پاک کردن آن‌ها از طرف دیگر؛ با این که فرش و سرامیک منزل یا محل کار به دلیل تردد دائمی به شستشو بیش‌تری نیاز دارد اما چالش‌های رسیدگی به آن کافی است تا از خیر شستشو مرتب سطوح بگذریم. شما چه راهکاری برای شستشو کامل سنگ، سرامیک و فرش با صرف زمان و انرژی کم‌تر پیشنهاد می‌دهید؟

روش‌های دستی و سنتی زیادی برای برق انداختن سرامیک و سنگ یا شستشو فرش و موکت وجود دارد؛ اما هیچ یک جایگزین ابزارهای مدرن نظیر انواع سرامیک شوی و فرش شوی نمی‌شود که مثل یک کف شو یا جاروبرقی حرفه‌ای برای زدودن گرد و غبار طراحی شده‌اند.

مکانیسم عمل دستگاه‌های سرامیک شوی و فرش شوی بر اساس پاشش مواد شوینده، شستشو و آبگیری است. فقط کافی است یک بار از این دستگاه استفاده کنید تا از نهایت پاکیزگی در عمق الیاف فرش و موکت یا سطوح سنگ و سرامیک لذت ببرید. در راهنمای خرید امروز به‌نظر تمام قابلیت‌های این دستگاه حرفه‌ای را که می‌تواند جایگزین مطمئن جارو برقی و روش‌های سنتی شستشو باشد بررسی می‌کنیم.

معرفی و بررسی انواع سرامیک شوی و فرش شوی

پیشنهاد کاربران

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 48 کیلوگرم
  • کاربرد: سرامیک شوی و فرش شوی

اگر به دنبال زمین شوی حرفه‌ای با طراحی ارگونومیک هستید زمین شوی صنعتی BD 160 پیشنهاد ما به شما است. این محصول کاربردی سه حالت مجزا شستشو، شستشو و خشک کن و یا فقط خشک کن دارد که با یک کلید و به راحتی قابل تنظیم و کنترل است.

ساختار این کف شوی از یک اسکرابر 85 سانتی متری تشکیل شده و فرمان و چرخ‌های آن مانورپذیری مطلوبی دارد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توانید برای شستشو کامل کف تا هزار متر مربع استفاده کنید.

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 13 کیلوگرم
  • کاربرد: تی برقی

زمین شوی برقی کوچک مدل Sprinter دستگاهی مدرن برای شستشو کف به روش مکانیزه است. این دستگاه به صورت همزمان با فرچه زدن سطوح را با آب شستشو می‌دهد و همزمان با استفاده از مکنده آب را جمع‌آوری می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه Sprinter شستشو کف بدون ایجاد لک آب است. از این دستگاه با توجه به طراحی ویژه‌ای که دارد می‌توانید برای سطوح دور از دسترس، زیر مبل و کمد استفاده کنید.

مبل شوی نورآئین تهران مدل 03K

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 6 کیلوگرم
  • کاربرد: سرامیک شوی و فرش شوی

برای شستشو آسان مبل، فرش و سرامیک نیازی نیست به صورت دوره‌ای هزینه کنید. با مبل شوی نورآئین می‌توانید در منزل و به روش مکانیزه انواع سطوح را شستشو دهید.

این دستگاه یک مخزن جداگانه برای آب و مایع شوینده دارد و سپس برس شوینده به صورت مستقیم با خروج آب سطح را عاری از گرد و خاک و آلودگی می‌کند.

قطر برس این دستگاه 11سانتی‌متر است و به واسطه بدنه سبک کار کردن با آن راحت خواهد بود.

زمین شوی کیوی مدل KSC-4215

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 1.6 کیلوگرم
  • کاربرد: سرامیک شوی و بخار شوی

عملکرد زمین شوی کیوی در شستشو و ضدعفونی کردن سطوح حرفه‌ای و بهداشتی‌تر از روش‌های سنتی است. این مدل علاوه بر شستشو معمول با تولید بخار سطوح را از گرد و غبار و میکرارگانیسم‌ها پاکسازی می‌کند و دمای آن قابل تنظیم است.

این دستگاه دو سری مایکروفایبر قابل شستشو توسط دست و ماشین لباسشویی دارد که قابلیت چرخش تا 180 درجه از هر طرف دارند. این محصول با دسته بلند با طراحی ارگونومیک تولید شده و تنها 25 ثانیه بعد از اتصال دستگاه به برق آماده کار می‌شود.

فرش شوی کرشر مدل Puzzi 10-1

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 10.7 کیلوگرم
  • کاربرد: سرامیک شوی و فرش شوی

برای شستشو عمیق و کامل سطوحی که با فرش و موکت پوشیده شده‌اند پیشنهاد ما دستگاه  فرش شوی کرشر مدل Puzzi 10-1 است. این فرش شوی با دو نازل مجزا فرش و مبل تولید شده و با وجود طراحی حرفه‌ای نازل می‌توانید تمام سطوح، شیارها و درزهای غیر قابل دسترس را نظافت کنید.

یکی از مزایای این دستگاه قدرت مکش بالا و 220 میلی‌بار آن با وجود مصرف بهینه آب و برق است.

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 4.6 کیلوگرم
  • کاربرد: تی برقی

زمین شوی کرشر مدل Fc5 یک تی برقی حرفه‌ای برای پاکسازی و شستشو عمیق تمام سطوح سرامیک و سنگ است. مهم‌ترین نقطه قوت این دستگاه طراحی ارگونومیک و سبک آن برای نظافت حرفه‌ای سطوح سخت است. به ازای هر دقیقه روشن بودن این دستگاه دو لیتر آب مصرف می‌شود و در مدت زمان کوتاهی کل سطوح از غبار، لک و آلودگی پاکسازی می‌شود.

سرامیک شوی شارژی بلک اند کر مدل S600

مشخصات محصول

  • وزن دستگاه: 1 کیلوگرم
  • کاربرد: سرامیک شوی و فرش شوی
نقاط قوت
  • شارژی و کارکرد بدون سیم

سرامیک شوی شارژی بلک اند کر دستگاهی چندکاره برای شستشو حرفه‌ای سنگ، شیشه، کف و سطوح پارچه‌ای نظیر مبل است. این مدل با چند برس متنوع و قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت مختلف تولید می‌شود. هر بار شارژ کامل این سرامیک شوی برای 30 دقیقه کارکرد مداوم دستگاه کافی خواهد بود.


تجربه متمایز شستشو با انواع سرامیک شوی

در نگاه اول شاید طراحی سرامیک یا فرش شوی آنقدر حرفه‌ای به نظر برسد که تصور کنید خرید آن برای مصارف خانگی هزینه گزاف و بیهوده‌ای باشد. اما بر خلاف تصور سرامیک شوی‌ها برای سطوح منزل و شستشو و آبگیری فرش و موکت طراحی شده‌اند و کاربرد وسیع خانگی و نیمه‌صنعتی دارند.

برای شستشو با فرش یا سرامیک شوی درست مثل روش‌های سنتی عمل می‌کنید. یک مخزن برای ذخیره ترکیب مواد شوینده و آب در این ابزار پیش‌بینی شده که با روشن کردن دستگاه به صورت تصادفی روی سطوح پاشیده می‌شود. حالا نوبت به نازل‌های این دستگاه می‌رسد که با برس‌های متنوعی که دارند آلودگی، گرد و غبار و لکه‌ها را از عمق سطوح سنگ و فرش رقیق و پاکسازی می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های شستشو فرش و سرامیک عمق نفوذ بهتر آن‌ها در سطوح مختلف است؛ ویژگی مهمی که در روش‌های سنتی با اعمال فشار مکانیکی بیش‌تر توسط نیروی کار به سطوح تامین می‌شود و مشکلاتی مثل خستگی بیش‌تر نیروی کار را به دنبال دارد.

آشنایی با کاربردهای گسترده سرامیک و فرش شوی

ابعاد و وزن دستگاه سرامیک و فرش شوی به اندازه کافی سبک است تا علاوه بر فضای داخلی از آن‌ها در خودرو، فضای باز، راهروها و محیط اداری استفاده کنید.

اکثر دستگاه‌های شستشو سرامیک و فرش به عنوان آب و جارو معمولی هم کار می‌کنند. به این شکل که مخزن را از آب پر می‌کنید و می‌توانید با مکش نازل‌ها گرد و غبار و آلودگی فضای باز نظیر بالکن را جذب و پاکسازی کنید.

شاید مهم‌ترین کاربرد انواع دستگاه سرامیک و فرش شوی زدودن گرد و غبار از محیط بدون ایجاد آلرژی و گرد و غبار باشد. این فناوری در خیلی از جارو برقی‌های پارس خزر به کار گرفته شده است؛ اما در این دستگاه با استفاده از آب و شبیه‌سازی روش‌های سنتی هیچ نوع گرد و غباری در محیط پراکنده نمی‌شود.

نگاهی بر طراحی دستگاه‌های فرش شوی

هدف اصلی تولیدکنندگان فرش شوی علاوه بر کاهش هزینه و انرژی، طراحی ارگونومیک دستگاه جهت استفاده آسان‌تر خانواده‌ها و کسب وکارهای کوچک بوده است.

بعضی از دستگاه‌های بازار به صورت تک کاره ( سرامیک شوی یا فرش شوی) یا با کاربرد دوگانه تولید می‌شوند. بعضی از مدل‌‌ها درست مثل یک جاروبرقی چندکاره هستند که برای استفاده از آن‌ها لازم است نازل را به صورت رفت و برگشتی حرکت دهید. در حالی که تعداد محدودی از مدل‌های بازار مشابه با دستگاه‌های چمن زن طراحی می‌شوند که کار کردن با آن‌ها ساده‌تر است.

در خرید دستگاه سرامیک یا فرش شوی به قابلیت تا شدن نازل‌ها و طراحی ارگونومیک بدنه برای حمل و نقل ساده‌تر توجه کنید.

قبل از خرید سرامیک شوی و فرش شوی بخوانید

قبل از خرید و استفاده از دستگاه‌های شستشو فرش و سرامیک بد نیست دیدگاهتان را نسبت به مزایا، معایب و قابلیت‌های این دستگاه گسترش دهید. ضمن این که بعضی از قابلیت‌ها کارایی و بازدهی دستگاه را افزایش می‌دهند:

  • قبل از استفاده از دستگاه سرامیک و فرش شوی لازم است گرد و غبار و ذرات خارجی سطحی را با جارو برقی پاکسازی کنید. با این کار عمق نفوذ رطوبت به لایه‌های زیرین فرش یا شیارهای سنگ و سرامیک بیش‌تر می‌شود و از نهایت پاکیزگی سطوح لذت می‌برید.
  • به ظاهر مخزن شستشو و نحوه پر یا خالی کردن آن دقت کنید. لازم است مخزن مواد شوینده در کنار دستگاه و در دسترس باشد تا به سادگی بتوانید مایعات را پر یا خالی کنید.
  • از دستگاه‌های فرش شوی می‌توانید برای گردگیری سطح مبلمان منزل یا ادارات نیز استفاده کنید. بنابراین لازم است علاوه بر تنوع سری‌های شوینده به قابلیت چرخش 180 درجه‌ای نازل و برس برای نفوذ به گوشه مبل‌ها و قسمت‌های زیرین دقت کنید.

سخن آخر

بر خلاف تصور سرامیک شوی و فرش شوی برای مصارف خانگی و معمول هم می‌تواند مناسب باشد. برخی از دستگاه‌ها همزمان با چند برس برای نظافت سطوح نرم و سخت نظیر مبل و سرامیک تولید می‌شوند؛ در حالی که بعضی از مدل‌ها تک کاره هستند.

در خرید سرامیک شوی به مکانیزم شستشو دستگاه دقت کنید. برخی از مدل‌ها قابلیت تولید بخار هم دارند و همزمان با نظافت کف با آب، سطوح را به وسیله بخار ضدعفونی می‌کنند. انتخاب شما برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر