امروز09 فروردین 1403

23 مدل سویشرت و هودی دخترانه و زنانه شیک پاییز ۹۹

هودی دخترانه
4.3/5 - (16 امتیاز)

سویشرت و هدودی دخترانه و زنانه در طرح ها و رنگ های شیک و متنوع

سویشرت و هودی یکی از لباس های جذاب و البته با تاریخچه بسیار قدیمی هستند که بهتر است یک ست از آن را در کمد لباس هایتان داشته باشید. چه در سالن ورزشی، چه در تعطیلات آخر هفته، یا فقط برای ظاهر شیک و مد روز، هودی و سویشرت می‌تواند انتخاب زیبایی باشد که البته تنوع طرح‌های آن باعث می‌شود برای هر سلیقه و هر مکان بتوان هودی مناسب را به تن کرد.

در حقیقت، کاربرد هودی دخترانه فقط برای سالن ورزش نیست. زیبایی و تنوع هودی‌ها باعث می‌شود یکی از گزینه‌های دختران برای فصل‌های سرد برای پباده‌روی روزانه نیز باشند. هودی و سویشرت‌ها از لحاظ نوع پوشیدن به چند نوع تقسیم می‌شوند :

  1. کلاه دار و بدون زیپ و دکمه
  2. سویشرت های زیپ دار
  3. هودی دکمه دار

 

در اصل فرق بین هودی و سویشرت به کلاه دار بودن آن است. کلمه هودی ریشه ژرمن دارد که برمی‌گردد به قرن پنجم میلادی و این واژه معنی کلاه است. هودی دارای کلاه است و سویشرت کلاه ندارد. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه است. معمولا هودی را به تنهایی می‌توان پوشید. طرفداران هودی معمولا دوست دارند یک یا چند سایز بزرگتر خرید کنند که این قضیه نیز به خوانندگان رپ برمی‌گردد که این استایل را مد کردند.

راحتی استفاده از هودی و سویشرت به محبوبیت آن افزوده به‌طوری که استفاده آن در بیرون از خانه مانند لباس‌های راحت خانه (لباس خواب) راحت است به‌طوریکه شما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را از تن‌تان بیرون بیاورید و یا بپوشید.
ست کردن هودی هم با دیگر لباس‌ها بواسطه رنگ‌های روشن و سایز بزرگ آنها خیلی سخت نیست و با اکثر لباس‌های اسپورت و شلوارهای جین به‌سادگی ست می‌شوند. اگر با هودی از کفش‌های اسپورت هم استفاده کنید ظاهر شما را خیلی جذاب‌تر و هماهنگ‌تر نشان می‌دهد.

در این مقاله چند مدل از شیک‌ترین و پرطرفدارترین هودی‌های دخترانه و زنانه برای سلیقه‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هودی زنانه مدل کره ای نارنجی

سویشرت پاییزی زنانه اسمارا سفید رنگ با نوشته انگلیسی

هودی زنانه آفر طرح Let Me

هودی دخترانه فست فیش طرح برف

هودی دخترانه طرح چهارخانه

هودی کلاه دار دخترانه کرمی

هودی زنانه طرح دار صورتی

سویشرت زنانه کلاه دار قرمز

سویشرت ورزشی زنانه جامه پوش آرا

هودی دخترانه طرح بهترین دوست

سویشرت زنانه آرمانی اکسچنج مدل 8NYM02YJ68Z-3930

سویشرت زنانه ال اس کی با طرح دختر

سویشرت دخترانه کره ای اچ اند ام صورتی کم رنگ

هودی دخترانه طرح BTS

هودی دخترانه طرح خرگوش و جوجه

سویشرت زنانه آرمانی اکسچنج مدل 6ZYMAAYJX1Z-1200

هودی زنانه جینا گل گلی

هودی زنانه طوسی گرم

سویشرت زنانه کالینز گل گلی

سویشرت زنانه کرویت با نوشته انگلیسی

هودی زنانه طرح بافت

سویشرت زنانه ولوت ریپابلیک بدون کلاه آبی زیپ دار

چگونه با یک هودی بهترین استایل را داشته باشیم؟

مردم هودی را به «زشت ترین استایل زمستانی» می‌شناسند. در حقیقت یک هودی به «شیک نبودن» معروف است. اما چرا؟ به نظر شما چرا باید لباسی که پتانسیل بسیار زیادی دارد، انقدر معمولی و ساده به نظر برسد؟ شاید به این دلیل است که نمی‌دانید آن را چگونه بپوشید!

این کاملا حقیقت دارد که هودی یکی از راحت‌ترین و خودمانی‌ترین لباس‌های پاییزی است، اما به کمک آن می‌توان ظاهر شیکی هم داشت. ظاهری که با دیدن آن، دلتان ضعف برود و قربان صدقه‌ی خودتان بروید. فقط باید تکنیک‌های ست کردن آن را بلند باشید.

در حقیقت، این روزها هودی‌ها واقعا جذاب‌تر شده‌اند. طراحان لباس طرح‌هایی ارائه می‌دهند که به کمک آن‌ها هر کس با هر سلیقه‌ای بتواند هودی بپوشد و پاییز شیک ولی ساده‌ای را سپری کند.

در این مقاله شما با انواع و اقسام هودی‌ها برای تمام سنین مواجه شده‌اید. حالا لازم است که تکنیک‌هایی جهت ست کردن آن را نیز یاد بگیرید و بهترین استایل لباس پاییزی زنانه را داشته باشید.

سخت نگیرید

هودی واقعا برای مراسم جدی و حرفه‌ای طراحی نشده است. ولی اگر نوع ساده‌ی آن را انتخاب کنید می‌توانید در محل کار هم آن را بپوشید. بعد از محل کار با دوستان خود بیرون بروید یا وقتی هودی سبک و راحت خود را به تن دارید، خرید بروید.

هودی دخترانه را با چه چیزی بپوشیم

اگر می‌خواهید ظاهر ساده و راحتی داشته باشید، پس باید هودی را می‌توان با لگ، کفش کتانی یا شلوار ورزشی ست کنید. البته هودی را با شلوار عرق‌گیر ست نکنید. ممکن است واقعا با آن راحت باشید، ولی در نهایت زیادی استایل شما خسته و گشاد به نظر می‌رسد. در عوض یک شلوار ورزشی متناسب و بدون طرح را انتخاب کنید تا تضادی در فرم گشاد هودی داشته باشد. گزینه های خوب عبارتند از:

  • شلوار یوگا
  • ساق پوش
  • جوگرها
  • شلوار جین جذب

در نهایت، استایل خود را با یک جفت کفش ورزشی یا چرمی تکمیل کنید. از آنجا که این استایل معمولی‌تر و ساده‌تر است، یک جفت کفش ورزشی گزینه‌ی بسیار خوبی است. اگر می‌خواهید کمی استایلیش‌تر باشید، به جای کفش ورزشی از کفش‌های راحت ولی چرمی استفاده کنید.

در هر شرایطی نیز توصیه می‌شود که از رنگ‌های خنثی و سرد استفاده کنید. زرد و قرمز و بنفش و نارنجی با هودی خوب از آب درنمی‌آید و شما را نهایتا شبیه یک دلقک می‌کند.

چگونه هودی را با کت اسپورت بپوشیم؟

شما می‌توانید از زیر کت یا بارانی نیز هودی بپوشید. ولی این هودی نباید زیاد پشمی و ضخیم باشد. بلکه باید نازک باشد و ظاهر کلی شما را خراب نکند. در حقیقت، هودی برای روزهای خیلی سرد ساخته نشده است. بلکه برای روزهایی است که هوا هنوز زیاد سرد نشده و همچنان نسیم خنکی می‌وزد.

پس اگر می‌خواهید آن را از زیر کت بپوشید، مراقب باشید که خیلی پف نکند. وگرنه بیش از اینکه یک استایلیش به نظر برسید، شبیه «یتی» هیولای برفی خواهید شد. گلوله‌ی پشمی و قلقلی. در ادامه چند گزینه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به همراه یک هودی نازک، بپوشید:

  • کت‌های جین برای احساس راحتی و راحتی در خیابان
  • یک کت نخودی رنگ و ترنچ، در آب و هوای بارانی
  • یک ژاکت پارچه‌ای یا لباس ورزشی برای ایجاد ظاهری ورزشی

چگونه هودی را ست کنیم؟

معمولا هودی باید در رنگ‌های خنثی و سرد انتخاب شود. هودی خاکستری یا مشکی خیلی بهتر از هودی قرمز است و شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. سعی کنید از هودی‌هایی که آرم یا عبارت‌های مختلف دارند دوری کنید و هودی ساده بپوشید.

البته در نهایت، این سلیقه‌ی کلی شما است که رنگ هودی را مشخص می‌کند. ولی رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی برای هر محیطی مناسب هستند. برای مثال می توان به قرار ملاقات با دوستان، جلسات کاری و کنسرت و تئاتر اشاره کرد.

علاوه بر این، اگر هودی مشکی می‌پوشید، شلوار خود را نیز مشکی انتخاب کنید. اگر هودی سرمه‌ای است، سعی کنید شلوار جین آبی بپوشید. وقتی پای هودی در میان باشد، هر چه بیشتر یک دست و یک رنگ باشید، جذاب‌تر خواهید شد.

چگونه با هودی دخترانه یک استایل کلاسیک داشته باشیم

شاید تعجب کنید، ولی با هودی می‌توانید ظاهری کلاسیک نیز داشته باشید. برای مثال باید یک هودی با رنگ سرد، مثلا مشکی را از زیر یک کت ترنچ بلند و کرم بپوشید.

علاوه بر این، از شلوار جین مشکی جذب استفاده کنید و آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند، ست کنید. در این حالت، هم استایل راحتی خواهید داشت، هم کلاسیک خواهید ماند.

روش دیگری که برای کلاسیک‌سازی هودی ها وجود دارد، این است که آن را با یک پیراهن گل‌گلی و بلند بپوشید.

این کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند. اگر در خانه با هودی می‌چرخید، آن را با یک دامن کوتاه نخی و گل‌گلی امتحان کنید.

مثلا یک هودی مشکی، با دامن مشکی و گل‌های رنگی. حتی می‌توانید آن را با یک دامن بلند و جوراب شلواری امتحان کرده و یک جفت نیم‌بوت پاشنه‌دار ورنی خورده بپوشید. این استایلی زیبا و محبوب است که در سراسر دنیا، طرفدار دارد.

با هودی دخترانه کت و شلوار چرم را فراموش نکنید

شاید برایتان عجیب به نظر برسد. ولی یکی از زیباترین مدل‌های شناخته شده با هودی، ست کردن آن با کت چرم است. از کت‌های چرمی بلند استفاده کنید یا هودی خود را با یک کت مشکی ساده و شلوار چرم ست کنید.

حتی می‌توانید آن را با ست کیف و کفش چرمی و مشکی ست کنید. در این صورت حتی اگر هودی قرمز رنگ بپوشید هم بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسید.

البته به دور کلی، رنگبندی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر رنگ‌بندی را به خوبی بدانید، تقریبا با هر رنگی می‌توانید استایل جذابی داشته باشید.

اکسسوری‌های مخصوص با هودی

کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید. اگر هودی ساده با رنگی خنثی می‌پوشید، می‌توانید به کمک برخی اکسسوری‌ها به استایل خود رنگ اضافه کنید و بی روح و خسته به نظر نرسید. برای مثال، از یک شالگردن رنگی، کلاه، ساعت یا دستبند اضافه کنید. حتی می‌توانید برای اینکه جذاب‌تر و حتی خونسرد‌تر به نظر برسید، از عینک دودی استفاده کنید. گردنبند‌های بلند یا گشواره نیز می‌توانند باعث درخشش شما شوند.

همچنین به جای کلاه هودی، از یک کلاه بافتنی استفاده کنید. معمولا کلاه هودی به هیچ دردی نمی‌خورد جز اینکه شما را شبیه خوناشامی ناشناخته نشان دهد. پس اگر آن را روی سرتان نگذارید، ظاهر جذاب‌تری خواهید داشت. به جای آن، از یک کلاه بافتنی گرم استفاده کنید و استایل خود را تکمیل نمایید.

شما می‌توانید این کلاه را با رنگی متفاوت و مکمل با هودی خود انتخاب کنید تا یک توازن رنگی زیبا ایجاد نمایید. به یاد داشته باشید که پوشیدن کلاه نقاب دار (کلاه بیسبال) با هودی، اصلا کار جالبی نیست و به جای اینکه شما را جذاب نشان دهد، فقط همه چیز را خراب می‌کند.

کیفیت هودی

سعی کنید هودی‌هایی بخرید که باکیفیت هستند. بعضی از هودی‌ها از بس بی کیفیت هستند که تمام استایل شما را خراب می‌کنند .برخی دیگر آنقدر باکیفیت هستند که در کنار هر کت یا لباسی قرار بگیرند، آن را زیباتر می‌کنند.

اگر می‌خواهید مدرن و شیک به نظر برسید، حتما به جنس هودی دقت کرده و جنس باکیفیت بخرید. برای مثال می‌توان به پنبه‌ی خالص و پشم گوسفند اشاره کرد. اگر بودجه‌ی شما زیاد است، توصیه می‌کنیم که جنس کشمیری-ابریشمی را انتخاب کنید.

متناسب با هیکل خود خرید کنید

اگر می‌خواهید که جذاب به نظر برسید، از هودی‌های زیادی گشاد که دور شکم جمع می‌شوند استفاده نکنید. این هودی‌ها می‌توانند شما را زیادی شلخته نشان دهند. پس از هودی‌هایی استفاده کنید که تناسب دارند و درست اندازه‌ی شما هستند.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به شما انواع هودی، مدل‌های مختلف آن و نحوه‌ی ست کردن آن را بیاموزیم. اگر آن را با دقت مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که هودی‌ها، لباس‌هایی نیستند که از آن صرفا برای خرید از سوپرمارکت محل استفاده کنید! بلکه می‌توانید از آن در دانشگاه و محل کار نیز استفاده کنید و تمام روز راحت باشید. در عین حال که بسیار جذاب و زیبا هستید.

به خاطر داشته باشید که قبل از هرچیز، بهتر است سایت‌ها و ژورنال‌های مختلف را چک کنید تا با مدل‌های جدید آشنا شوید. سپس برای خرید هودی اقدام کنید. به این ترتیب می‌دانید که کدام هودی برای شما بهتر است و ست کردن کدام مدل، برای شما راحت‌تر خواهد بود.

4 نظر

  1. زینب پاسخ

    هودی دخترانه شیک و جدید همن ودل ها موجود هست؟ لطفا اگه ممکنه قیمت هودی دخترانه رو هم بنویسید چون من میخوام یه هودی ارزان و گرم بخرم.

  2. ناشناس پاسخ

    مدل هودی دخترانه اسپرت ارزان هم تو اینایی که معرفی کردین هستش؟ قیمت هاشون مناسبه؟

    1. سما پاسخ

      سلام بله هر کدوم رو که دوست داشتین دکمه تصاویر بیشتر و بزنید قیمت و مشخصات کامل رو بهتون نشون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
4 نظر