امروز30 فروردین 1403

معرفی 11 مدل پایه نگه دارنده گوشی موبایل با ارزش خرید بالا

پایه-نگه-دارنده-گوشی
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها تب داغ شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا خرید پایه نگه دارنده گوشی موبایل پرطرفدارتر از همیشه باشد؛ اما به جز گرفتن سلفی‌های با کیفیت و فیلمبرداری بدون لغزش حین رانندگی این پایه‌ها کاربرد دیگری هم دارند. اولین هدف تولید نگهدارنده‌های گوشی در خودرو ارتقا ضریب ایمنی هنگام رانندگی بود. شما با چه هدفی از این وسیله استفاده می‌کنید؟

خواه ناخواه زمان زیادی از زندگی روزمره ما صرف صحبت کردن با تلفن می‌شود. بخشی از این زمان به مواقعی اختصاص دارد که پشت فرمان یا در محل کار هستیم و زنگ خوردن آن ما را برای پاسخ دادن تحریک می‌کند. بنابراین مهم‌ترین هدف تولید این وسیله‌های کاربردی امنیت و کنترل بیش‌تر حتی با وجود گفتگو تصویری یا صوتی با موبایل در خودرو یا پشت میز بود.

برخی خرید پایه نگهدارنده موبایل را اتلاف هزینه می‌دانند؛ اما اگر با فاکتورهای موثر در خرید محصولی باکیفیت آشنا باشند احتمالا برای همیشه از این وسیله به درد بخور در خودرو استفاده کنند. اگر شما هم جز این دسته هستید یا به تازگی با انواع نگهدارنده آشنا شدید دعوت می‌کنیم راهنمای خرید امروز به‌نظر را مطالعه کنید.

مدل محبوب

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

مشخصات محصول:

  • مناسب برای آیفون و تمامی گوشی های با طول کمتر از 21 سانتی‌متر
  • قابلیت نگهداری گوشی موبایل و تبلت
  • جنس پلاستیک قابل انعطاف

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand محصولی با طراحی خلاقانه بوده که از جنس پلاستیک فشرده طراحی شده است. این نگهدارنده مخصوص انواع گوشی و تلفن با طول کم‌تر از 21 سانتی متر است. بنابراین بسیاری از دستگاه‌های هوشمند بازار را پشتیبانی می‌کند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل نیکا

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع گوشی‌های موبایل
  • قابلیت نگهداری گوشی موبایل
  • جنس پلاستیک سخت

این محصول از جنس پلاستیک شفاف و سخت طراحی شده و برای نگهداری گوشی مناسب است. ابعاد هولدر نیکا برای اسمارت فون‌های مختلف مناسب است اما قابلیت نگهداری تبلت را ندارد.

پایه نگهدارنده شارژر موبایل مدل Hng 0229

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمام مدل‌های گوشی
  • قابلیت نگهداری گوشی موبایل
  • قابلیت نگهداری گوشی با پریز برق

این پایه علاوه بر نگهداری گوشی امکان آویز روی دیوار جهت شارژ را نیز دارد. جنس بدنه این محصول ضد خش و خراش بوده و طوری طراحی شده تا تبادل هوا روی گوشی هنگام شارژ شدن صورت گیرد.

پایه نگهدارنده شارژر موبایل مدل Hng 0229

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمام مدل‌های گوشی
  • قابلیت نگهداری گوشی موبایل
  • قابلیت نگهداری گوشی با پریز برق

این پایه علاوه بر نگهداری گوشی امکان آویز روی دیوار جهت شارژ را نیز دارد. جنس بدنه این محصول ضد خش و خراش بوده و طوری طراحی شده تا تبادل هوا روی گوشی هنگام شارژ شدن صورت گیرد.

پایه نگهدارنده شارژر موبایل مدل Stop charge

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمام مدل‌های گوشی و تبلت
  • قابلیت نگهداری گوشی موبایل و تبلت
  • قابلیت نگهداری گوشی با پریز برق

این محصول از یک بدنه پلاستیکی با قابلیت تبادل هوا بهره می‌برد که برای نگهداری انواع گوشی و تبلت مناسب است. رنگ و دوام بدنه این محصول نسبت به حرارت تولید شده هنگام شارژ دستگاه‌های تبلت و گوشی مقاوم است. ضمن این که قیمت فوق اقتصادی و کیفیت مناسبی دارد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل استند تبلت چوبی چوبیس

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمام مدل‌های گوشی
  • جنس از چوب دارای رگه و گره های متفاوت
  • قابلیت نگهداری گوشی روی میز

اگر شما از هم گم شدن گوشی موبایل خود در محل کار یا خانه کلافه شده‌اید احتمالا به وسیله‌ای مثل استند چوبی چوبیس نیاز دارید. پایه‌ای نگهدارنده که برای تمام مدل‌های گوشی موبایل قابل استفاده است. ابعاد این محصول 3×8×8 سانتی متر است.

پایه نگهدارنده آهنربایی مدل ET-EH18

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمامی وسایل‌های فلزی نظیر گوشی و کلید و خودکار و غیره
  • جنس از فلز  آهنربا
  • قابلیت استفاده در تمامی زوایا

این محصول یک پایه مغناطیسی برای نگهداری گوشی روی سطوح است. بهترین موقعیت برای نصب این هولدر داخل خودرو و روی داشبورد یا فرمان است. این هولدر ابعاد کوچک و در عین حال جذب خوبی نسبت به وسایل فلزی دارد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل زد موبایل استند مدل ZMS-5P

مشخصات محصول:

  • مناسب برای گوشی‌های هوشمند با سایز 5.7 اینچ و کمتر و انواع تبلت برای دو حالت قرارگیری
  • جنس از ABS با طراحی ارگونومیک
  • پایه ضد لغزش برای قرارگیری در تمام سطوح

این پایه با طول و عرض 7 و 8 سانتی متر و ارتفاع 9.5 سانتی متر طراحی شده که برای گوشی‌های 5.7 اینچی و کوچک‌تر مناسب است. بنابراین اگر از اسمارت فون‌های بلندتر استفاده می‌کنید ممکن است با این هولدر دچار مشکل شوید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هولدر قابلیت نگهداری تبلت در دو حالت مختلف است. به علاوه می‌توانید موبایل را هم در 5 حالت مختلف روی این استند قرار دهید.

پایه نگه دارنده موبایل پاپ سوکت مدل topsockets 03

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع گوشی‌های هوشمند
  • جنس پلاستیکی با طراحی ارگونومیک
  • بدنه مغناطیسی برای اتصال به گوشی

شاید با دیدن مدل‌های مغناطیسی تصور کنید فقط باید آن‌ها را روی سطوح مختلف خودرو قرار دهید.اما پایه پاپ سوکت یک نگهدارنده گوشی برای روی میز، خودرو و حتی اتصال آن به دیوار است.

این محصول به سادگی از بدنه گوشی جدا می‌شود؛ اما حین اتصال چبسندگی قوی و مناسبی دارد.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

مشخصات محصول:

  • مناسب برای گوشی های موبایل موبایل حداکثر 6 اینچی، مونوپاد و دوربین های عکاسی
  • جنس از پلاستیک فشرده
  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه و خمش 45 درجه سر هر 3 پایه

این محصول یک سه پایه سبک وزن برای نگهداری موبایل و دوربین‌های عکاسی است. ارتفاع سه پایه محدود است اما می‌توانید با اتصال مونوپاد برای فاصله دورتر و عکاسی از فاصله بیش‌تر از آن استفاده کنید.

میزان بازشدگی گیره این محصول 54 تا 88 میلی‌متر بوده و بنابراین برای نگهداری گوشی‌های حداکثر 6 اینچی مناسب است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل St-01

مشخصات محصول:

  • مناسب برای تمام گوشی‌های موبایل یا با قطر کمتر از 10 میلی متر
  • جنس از پلاستیک نرم
  • قابلیت نگهداری گوشی با پریز برق

شارژ گوشی به خصوص در جاهایی که سطحی برای قرار دادن دستگاه وجود ندارد یا کابل کوتاه است به یک چالش تبدیل شده است. این محصول از پلاستیک نرم و بسیار سبک طراحی شده که به پریز برق وصل می‌شود و برای رفع این معضل کاربردی است. بنابراین می‌توانید گوشی را بدون نگرانی بابت لغزش و افتادن با استفاده از آن شارژ کنید.

آشنایی با کاربرد هولدر یا نگهدارنده گوشی موبایل

هیچ کدام از ابزارهای نگهدارنده گوشی به صورت اختصاصی برای خودرو طراحی نمی‌شوند. اما 99 درصد کاربران از این وسیله در خودرو و حین رانندگی استفاده می‌کنند.

ساختار هولدرها ساده است. یک پایه پلاستیکی مقاوم یا منعطف که توسط مگنت یا چسب به سطوح می‌چسبد. برخی از نگهدارنده‌ها به شکل سه پایه یا مونوپاد هستند و اتصال دائمی با سطح زیرین ندارند.

بالای پایه‌ها یک نگهدارنده یا چنگک طراحی می‌شود تا اسمارت فون یا تبلت روی آن قرار گیرد. طراحی برخی از هولدرها با توجه به نیاز کاربران حین رانندگی صورت گرفته است. طراحان به خوبی می‌دانستند که قرار دادن گوشی روی داشبورد یا هر نقطه در دسترس دیگری در خودرو با با لیز خوردن یا افتادن گوشی موبایل برابر است!

کاربرد هولدرها فقط برای صحبت کردن پشت فرمان یا کنترل گوشی هنگام یا گرفتن فیلم و سلفی نیست. به لطف پیشرفت تکنولوژی از انواع اسمارت فون می‌توان به عنوان یک مانیتور، ابزار ناوبری و ردیابی استفاده کرد. بنابراین اگر به صورت مداوم از گوشی و اپلیکیشن‌ها برای مسیریابی استفاده می‌کنید حتما به پایه نگهدارنده نیاز خواهید داشت.

همانطور که گفتیم استفاده از هولدر گوشی فقط به داخل خودرو محدود نمی‌شود. انواع نگهدارنده را می‌توانید علاوه بر خودرو روی میز کار و هر سطح دیگری قرار دهید و بدون فشار به گردن و یا کنترل با دست از گوشی استفاده کنید.

آشنایی با انواع نگهدارنده‌های گوشی موبایل

بسته به این که هولدر را برای چه موقعیتی به کار می‌برید می‌توانید از طرح‌های مختلف استفاده کنید. پایه‌های نگهدارنده انواع و اقسام مختلفی دارند:

انواع نگهدارنده موبایل برای استفاده در خودرو

هولدر موبایل برای خودرو ساز و کار ساده‌تری دارد و ارزان قیمت است. این هولدرها یک پایه دارای چسب یا مگنت دارند که به سطوح سخت خودرو نظیر داشبورد، شبکه‌های کولر و تهویه و حتی آینه جلو می‌چسبند. برای ایمنی بیش‌تر این هولدرها را باید به سطوح بچسبانید و نباید مجدد جدا کنید؛ مگر آن که از انواع مگنتی باشند.

بد نیست بدانید برخی از پایه‌های نگهدارنده گوشی خودرو برای استفاده روی فرمان دوچرخه هم مناسب هستند. بنابراین اگر اهل دوچرخه سواری هستید بهتر است از انواع هولدرهای مناسب خودرو و دوچرخه استفاده کنید.

هولدرهای گوشی برای استفاده روی میز و سطوح

نوع دیگری از نگهدارنده‌های موبایل برای استفاده روی سطوح معمولی طراحی شده‌اند. طراحی این محصولات متنوع‌تر است و قابلیت‌های جانبی نظیر شارژ یا افزایش صدای گوشی دارند.

با قرار دادن گوشی روی این پایه‌ها می‌توانید بی دغدغه تصویری صحبت یا از آن‌ها به عنوان جایگاه دائمی گوشی در منزل استفاده کنید.

انواع نگهدارنده گوشی برای عکاسی و سلفی

برخی از نگهدارنده‌های گوشی به شکل مونوپاد و تری پاد طراحی می‌شوند. ساختار این نگهدارنده‌ها مشابه با پایه دوربین است؛ اما ارتفاع و اندازه محدودتری دارند.

پایه نگهدارنده موبایل مخصوص شارژ

هدف تولید برخی دیگر از نگهدارنده‌های گوشی هم شارژ آسان حتی در موقعیت‌هایی است که امکان رها کردن گوشی را ندارید. با وجود این نگهدارنده‌ها محدودیت‌هایی مثل کوتاه بودن کابل سیم شارژر را نخواهید داشت. فقط کافی است دوشاخه را از منفذ تعبیه شده در پایه عبور دهید تا گوشی شارژ شود.

فاکتورهایی که در خرید پایه نگهدارنده گوشی باید بدانید

نگهدارنده‌های گوشی طیف قیمتی متنوعی دارند؛ طوری که می‌توانید از انواع آن‌ها برای قرار دادن گوشی روی میز، داخل خودرو و حتی جهت شارژ استفاده کنید. با این حال در خرید خود فاکتورهای زیر را مد نظر قرار دهید:

سازگاری پایه نگهدارنده با انواع گوشی و تبلت

شاید توقع زیادی باشد اگر بخواهیم از نگهدارنده گوشی برای تبلت هم استفاده کنیم. با این حال سازگاری هولدر گوشی با انواع موبایل‌های هوشمند فاکتور مهمی است که باید در مشخصات محصول بدان دقت کنید. خوشبختانه برخی از تبلت‌های 7 اینچی نیز با هولدرها سازگار هستند.

قابلیت حمل و نقل نگهدارنده گوشی

سبک بودن و امکان جابجایی در نگهدارنده‌هایی که برای عکاسی و سلفی استفاده می‌شوند فاکتور مهمی است. برخی از مونوپادها و تری پادها قابلیت تا شدگی و فشردگی دارند و فضای کمی هم اشغال می‌کنند.

سخن آخر

انواع پایه نگهدارنده گوشی موبایل با کاربرد مکالمه حین رانندگی، عکاسی و سلفی، نگهداری گوشی روی میز و شارژ سریع‌تر تولید می‌شوند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید هولدر گوشی سازگاری آن با گوشی‌های مختلف حتی پشتیبانی از تبلت است.

کدام یک از مدل‌های معرفی شده انتخاب شما برای محل کار، خودرو یا منزل است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر