امروز10 فروردین 1403

11 مدل از بهترین اسپری حالت دهنده مو موجود در بازار – 2021

بهترین اسپری حالت دهنده مو
5/5 - (2 امتیاز)

آشنایی با انواع بهترین اسپری حالت دهنده مو (تافت): استایل مناسبتان را کشف کنید!

دنیای ترکیبات و فرمولاسیون پیشنهادی برندهای مختلف برای خوش حالت کردن موها و رسیدن به همان استایلی که همیشه آرزویش را داشته‌اید روز به روز بزرگ‌تر می‌شود. هر محصولی یک راه حل اختصاصی برای فرم دادن به موها ارائه می‌کند؛ اما کدام یک از آن‌ها ارزش امتحان کردن و سرمایه گذاری را دارند؟

موها بخش مهمی از استایل بانوان و آقایان را تشکیل می‌دهند. اغراق نیست اگر بگوییم مدل موهایتان می‌تواند در حکم امضای شخص شما باشد؛ چون صورت و اندام شما در دنیایی به این وسعت و بزرگی بی همتا و منحصر به فرد است. از طرف دیگر طبیعت بدن چیزی نیست که بتوانیم با محصولات مختلف سلامتی و شادابی آن را به خطر بیندازیم و همه برندها نمی‌توانند بهترین اسپری حالت دهنده مو مناسب شما باشند. مراقبت از مو هم مانند مراقبت از پوست کار تخصصی و پیچیده‌ای است.

ظاهر موها یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب لباس و تاثیرگذاری بر دیگران به صورت مستقیم دخالت دارد. انواع اسپری حالت دهنده مو ساده‌ترین راهکار در دسترس برای فرم دادن به هر مدل مویی هستند. اما قبل از خرید آن باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در راهنمای خرید به‌نظر مرور می‌کنیم.

معرفی و بررسی انواع بهترین اسپری حالت دهنده مو

پیشنهاد به نظر

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده , نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 4
  • دارای ویتامین

اسپری حالت دهنده مو کاسپین مدل Hair Spray پوشش دهنده قوی ساقه موها بدون ایجاد چسبندگی است. این محصول از نظر میزان قدرت نگهداری مو در درجه 4 قرار می‌گیرد و قدرت قابل قبولی برای حفظ حالت مو دارد.

مشخصات محصول

  • اسپری نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 6
  • فاقد ویتامین

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل Ultimate با درجه 6 تولید شده و نگهدارنده قوی انواع موهای بدون حالت و مجعد است. این تافت یک توری یا شبکه نامرئی روی موها ایجاد و باعث نگهداری حالت آن‌ها می‌شود. بنابراین در طول مدت استفاده موها چسبنده و خیلی براق به نظر نمی‌رسند.

این محصول بدون در بوده و حالت اسپری سریع و خودکار با فشردن درب دارد.

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده , نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 4
  • دارای ویتامین B5

اسپری نگهدارنده حالت مو لویز مدل Ultra Strong علاوه بر حالت دادن یک تثبیت کننده قوی برای موها است. نمره این محصول از نظر حفظ حالت موها 4 بوده و رایحه ملایم و دلچسبی دارد.

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل Shine Hair Lacquer

مشخصات محصول

  • اسپری نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 5
  • فاقد ویتامین

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل Shine Hair Lacquer محصولی قوی برای حفظ حالت موها بدون ایجاد چسبندگی است. قدرت پوشش دهی اسپری تافت 5 بوده و از نظر نگهداری حالت موها در زمره محصولات قوی بازار قرار می‌گیرد. این محصول باعث چسبندگی موها نمی‌شود و تداوم اکسیژن رسانی به پوست سر را حفظ می‌کند.

مشخصات محصول

  • اسپری نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 5
  • دارای ویتامین B5

اسپری نگهدارنده حالت مو بیول مدل Extra Strong یکی از قوی‌ترین محصولات این برنده بوده که با ویتامین B5 و کراتین غنی شده است. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و به سرعت روی موها خشک می‌شود؛ بدون آن که ردی از سفیدک و چسبندگی روی ساقه‌ها احساس کنید.

اسپری حالت دهنده مو آلبورا مدل Extra Hold

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده , نگهدارنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 4
  • دارای ویتامین B5

اسپری حالت دهنده مو آلبورا مدل Extra Hold مناسب موهای معمولی با درجه نگهداری 4 است. استفاده از این اسپری را برای حفاظت از موها در برابر باران و باد و برای بانوان و آقایان توصیه می‌کنیم.

اسپری حالت دهنده موی لورینت مدل Normal Hold

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده , نگهدارنده , جلوگیری از وز شدن مو
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 5
  • فاقد ویتامین

اسپری حالت دهنده موی لورینت مدل Normal Hold محصولی اختصاصی برای نگهداری حالت نرم موها و جلوگیری از وز شدن آن‌ها است. این اسپری فاقد هر نوع بوی نامطبوع بوده و قوی‌ترین نمره حالت دهی را در میان محصولات لورینت دارد.

اسپری دو فاز گلیس مدل Ultimate Repair

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده , صاف کننده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 3
  • حاوی روغن آرگان و کراتین

اسپری دو فاز گلیس مدل Ultimate Repair محصولی دوفاز و حاوی کراتین مایع است که همزمان با دو هدف استفاده می‌شود. کاربرد اول حالت پذیری و نگهداری فرم موها بعد از براشینگ است. کاربرد دوم نیز نرم کنندگی و احیای ساقه موها به واسطه فرمولاسیون روغن آرگان و کراتین به کار رفته در آن است.

با توجه به این که این اسپری حالت دی فازیک یا دو حالته دارد لازم است قبل از مصرف کاملا اسپری را تکان دهید.

اسپری چسب مو آلبورا مدل Ultra Forte

مشخصات محصول

  • اسپری حالت‌ دهنده
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 7
  • حاوی ویتامین B5

اسپری چسب مو آلبورا مدل Ultra Forte یکی از قوی‌ترین محصولات بازار برای حالت دادن موها است. این محصول یک چسب موی قوی برای نگه داشتن ساقه موهای لخت یا مجعد در کنار هم است؛ بدون آن که چسبندگی موها ظاهر براق و نامناسبی ایجاد کنند.

اما و اگرهای استفاده از اسپری حالت دهنده مو

با وجود تبلیغات منفی که پیرامون استفاده از مواد شیمیایی وجود دارد همیشه یک علامت سوال بزرگ برای خرید اسپری حالت دهنده مو مطرح می‌شود: این محصولات چه مضراتی برای مو دارند؟

انواع اسپری حالت دهنده مو که بین مردم با انواع تافت شناخته می‌شوند ترکیبی بر پایه چسب‌های شیمیایی هستند که به صورت قطرات ریز و در قالب افشانه‌ها تولید می‌شوند. تافت‌ها ترکیبات شیمیایی ملایمی هستند که می‌توانند حالت موها را همانطور که بعد از براشینگ می‌بینیم حفظ کنند. مبنای تولید این محصولات مواد شیمیایی چسبی است؛ اما امروزه از ترکیبات غنی گیاهی و ویتامینه در فرمولاسیون آن‌ها استفاده می‌شود.

عملکرد تافت یا اسپری‌های فرم دهنده مو پیچیده نیست. به این شکل که قطرات اسپری روی ساقه موها می‌نشینند و مثل یک لایه چسبناک عمل می‌کنند. بنابراین ساقه‌های دیگر در تماس با موها به هم چسبیده و حالت خاصی که دارند را حفظ می‌کنند. اسپری‌های حالت دهنده به سادگی از روی مو شسته و رفع می‌شوند. ضمن این که آسیبی به پوست مو نمی‌رسانند.

انواع اسپری حالت دهنده مو بر اساس عملکرد

اسپری‌های مخصوص مو با دو کاربرد اصلی تولید می‌شوند. اسپری‌های حالت دهنده که معمولا بعد از حمام استفاده می‌شوند و بهتر است موها کمی مرطوب باشند. مدل دیگر اسپری‌های نگهدارنده هستند. به این شکل که بعد از حالت دهی و برای افزایش پایداری مدل مو استفاده می‌شوند.

برخی از محصولاتی که در بازار می‌بینیم همزمان دو کارکرد حالت دهندگی و تثبیت مو دارند.

فاکتور میزان قدرت حفظ حالت مو در انواع اسپری‌ها

اکثر اسپری‌هایی که برای حفظ حالت مو به کار برده می‌شوند کاربرد عمومی دارند. به این شکل که روی محصولات مثلا عبارت مخصوص موهای معمولی یا موهای مجعد را نمی‌بینیم. در عوض تولیدکنندگان قدرت و کارایی یک محصول را با فاکتور قدرت حفظ حالت مو تعیین می‌کنند.

اکثر محصولاتی که در بازار می‌بینیم از 1 تا 6 و گاهی تا 7 درجه بندی می‌شوند. اسپری حالت دهنده مو شماره 3 توانایی متعادلی برای نگهداری مو دارد و شماره 6 قوی‌ترین محصولی است که می‌توانید برای موها خریداری کنید.

تفاوت نمره انواع اسپری فرم دهنده مو باعث می‌شود تا بافت محصولات و عملکرد آن‌ها با هم متفاوت باشد. مثلا اسپری‌های شماره 6 بیش‌ترین قدرت نگهداری حالت مو را دارند. بنابراین به نظر می‌رسد نسبت به شماره‌های پایین‌تر توری قوی‌تری روی موها ایجاد می‌کنند و شاید بافت سنگین‌تری داشته باشند.

انتخاب قدرت نگهداری حالت مو بر اساس حالت طبیعی موها صورت می‌گیرد. اسپری‌های شماره 5 و 6 فقط برای موهای فر و مجعد به کار نمی‌روند. حتی اگر موهای لخت و صافی دارید که به سختی حالت می‌گیرند باید از اسپری‌های قوی‌تری استفاده کنید.

انتخاب اسپری حالت دهنده بر اساس نوع موها

حالت دهنده‌های مخصوص مو در حالات فیزیکی مختلفی از جمله اسپری، کرم و واکس تولید می‌شوند. اسپری‌ها هر چقدر هم که قوی باشند برای فرم خاصی از موها مناسب هستند. بنابراین قبل از این که بخواهید از مدل‌های اسپری برای حالت دادن موهای خود استفاده کنید لازم است با فرم و حالت واقعی آن آشنا شوید:

  • موهای لخت، صاف و بدون حالت: اسپری برای این مدل موها معمولا خوب جواب می‌دهد. موهای لخت ساقه نازک و تا متوسطی دارند و نگهدارنده‌های معمولی می‌توانند ساقه‌ها را در کنار هم ثابت کنند.
  • موهای موج دار و حجیم: موهای موج دار یا مجعد ملایم هم مشابه با موهای لخت به اسپری جواب می‌دهند. هر چقدر هم که موها موج دار باشند قطرات اسپری حالت دهنده مو یک توری نامرئی روی ساقه‌ها ایجاد و حتی می‌تواند باعث درخشندگی آن‌ها شود.
  • موهای وز، آسیب دیده و فر: این نوع موها در میان آسیایی‌ها بیش‌تر دیده می‌شوند. خیلی از مواقع شاید نتوانید موی فر را صرفا با اسپری حالت دهنده ثابت کنید. بنابراین اگر ساقه موهای شما ضخیم‌تر و فر است از انواع واکس و کرم با چسبندگی قوی‌تر استفاده کنید.

سخن آخر

انواع  بهترین اسپری حالت دهنده مو گزینه‌ای در دسترس و کارآمد برای برای صاف کردن، حالت دادن و تثبیت فرم موها هستند. قدرت عملکرد اسپری‌ها بر اساس درجه نگهداری حالت مو تعیین می‌شود که از شماره یک تا شش روی بسته بندی محصول درج می‌شود.

بهترین راهنمای شما برای انتخاب اسپری مناسب مو خودتان هستید. پس قبل از خرید حالت موها، بلندی و کوتاهی و حجم آن‌ها را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر