امروز05 اردیبهشت 1403

7 مورد از بهترین برس پاکسازی صورت برای انواع پوست 2020

بهترین برس پاکسازی پوست صورت
4.3/5 - (3 امتیاز)

انواع برس پاکسازی صورت کیوت اسکین، دستی، برقی، سیلیکونی و غیره با قیمت مناسب

گاهی علی‌رغم هر‌کاری یا هر مراقبت پوستی‌ای که برای پوست‌مان انجام می‌دهیم و انواع کرم‌هایی را که استفاده می‌کنیم، باز یک جای کار می‌لنگد و به آن پوست شفافی که انتظارش را داریم دست پیدا نمی‌کنیم. در اینجا است که پوست‌ به یک پاکسازی عمیق‌تر نیاز دارد. برای پاکسازی پوست بجز کرم‌های اسکراپ یا بعضی مراقبت های پوستی که باید حتماً زیر نظر متخصص پوست انجام شود یک راه آسان‌تر که یک محصول خانگی با استفاده آسان است نیز وجود دارد. این محصول برس پاکسازی صورت یا فیس براش نام دارد. برای شناخت انواع برس و بهترین مارک‌های موجود در بازار این محصول با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

برس پاکسازی پوست مدل beauty skin

برس پاکسازی اسکین بیوتی یک برس دستی است که نیازی به برق ندارد. همان طور که قبلا هم به شما گفتیم در این نوع دستگاه‌ها فشار دست شما باید کاملا کنترل شده باشد. این فیس‌ براش تنها یک سری از نوع متوسط دارد که برای پوست‌های نرمال مناسب است.

فیس‌ براش بیوتی اسکین قیمت بسیار مناسبی دارد و در عین حال کیفیت آن بسیار بالا است؛ به طوری که تمام نیاز شما را از یک فیس‌ براش خوب برآورده می‌کند. با استفاده از این دستگاه به سادگی می‌توایند پوستی ابریشم‌گونه به خود هدیه دهید.

انتخاب حرفه‌ای‌ها

برس پاکسازی صورت کیوت اسکین مدل CIH-F700

فیس‌ براش کیوت اسکین معروف و محبوب پیشنهاد بعدی ما به شما است. اگر شما هم از آن دسته خانم‌های مد روز هستید، حتما نام این محصول پر طرفدار را بارها شنیده‌اید.

یوت اسکین دارای سه سری متفاوت است؛ سری اول برای یک شست‌وشوی کامل، سری دوم مناسب برای پوست‌های چرب و استفاده‌ی روزانه و سری سوم مخصوص لایه‌برداری است.

کیوت اسکین در دو سرعت متفاوت قابل استفاده است و برای انواع پوست کارایی دارد. فقط توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این فیس‌براش یک دقیقه در روز است. پس با استفاده‌ی بیش از حد به پوست خود آسیب نزنید.

فیس براش سونیک تاچ بیوتی مدل TB1487

به دنبال یک فیس‌ براش حرفه‌ای هستید و فیس‌ براش‌های معمولی نظر شما را جلب نکرده‌اند؟ فیس براش سونیک قطعا تمام انتظارات شما را به راحتی برآورده خواهد کرد.

فیس‌ براش سونیک دارای باتری قابل شارژ است و ظاهری بسیار شیک دارد. این فیس‌ براش یک پایه نگه‌دارنده دارد که به سادگی می‌توانید آن را روی میز آرایش خود قرار دهید و در عین حال جلوه‌ی میز شما را هم از بین نمی‌برد.

این فیس‌ براش محبوب با حالت ویبره عمل می‌کند و دو سرعت متفاوت دارد. خلاصه بگویم هر آن‌چه از یک فیس‌ براش حرفه‌ای بخواهید در این محصول جمع شده است. به‌علاوه برای استفاده در سالن زیبایی هم بسیار مناسب است.

گزینه ارزان

برس پاکسازی صورت برند اتود هاوس

برس پاکسازی اتود دارای دو طرف با دو سری متفاوت است که از سری اسفنجی آن برای پاکسازی و از طرف دیگر آن برای ماساژ استفاده می‌شود. این دستگاه صورت شما را به طور همزمان هم لایه‌برداری کرده و هم ماساژ می‌دهد.
این نوع برس پاکسازی پوست دستی است و برای استفاده از آن نیاز به برق ندارید.

برس پاکسازی صورت سیلیکونی

این نوع فیس‌ براش محبوب مدل‌های دنیای مد است. بسیاری از آن‌ها از همین فیس‌ براش ساده برای پاکسازی پوستشان استفاده می‌کنند. دلیل آن هم این است که این مدل بسیار خوش‌دست است و رنگ‌بندی زیبا و بسیار دخترانه‌ی آن به میز آرایش شما جلوه‌ی زیبایی می‌بخشد.
این فیس‌ براش جذاب دارای سری سیلیکونی آنتی باکتریال است و بعد از استفاده به راحتی می‌توایند آن را بشویید.

برس پاکسازی صورت فوراور مدل TFMK-986

برس پاکسازی فوراور از آن نوع فیس‌ براش‌هایی است که اگر یک بار از آن استفاده کنید آن را به همه‌ی دوستان خود معرفی خواهید کرد. اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که هر روز از ژل‌های شستشوی صورت استفاده می‌کنید، پس داشتن یک عدد از این فیس‌ براش‌ها برای شما لازم است.

فیس‌ براش فوراور دارای باتری قابل شارژ است و سرعت آن به سه نوع متفاوت تغییر می‌کند. همین تنوع سرعت باعث می‌شود بتوانید صورت خود را با هر سرعتی که می‌خواهید بشویید.

برس پاکسازی پوست صورت جاندلی

برس پاکسازی جاندلی یک برس ضد آب است که به راحتی می‌توانید بعد از استفاده آن را بشویید. این برس دارای سه عدد سری متفاوت است و به راحتی با قرار دادن آن بر روی استند می‌توانید آن را شارژ کنید.

این محصول برای پوست‌های خشک توصیه نمی‌شود.


برس پاکسازی پوست یا فیس براش چیست؟

برس پاکسازی پوست یا همان فیس براش (Face Brush) یکی از محصولات مراقبت از پوست است که برای شستشو، پاکسازی و لایه براداری پوست از آن استفاده می‌شود. این دستگاه انواع مختلف دارد و برندهای مختلفی در دنیا وجود دارند که بهترین فیس براش های را تولید می‌کنند. یکی از برس های پاکسازی معروف برند بیوت اسکین است که اکثر آرایشگرهای حرفه‌ای از این مارک استفاده می‌کنند.

چرا باید از فیس براش استفاده کنیم؟

شاید بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که انواع و اقسام کرم‌های روز و شب را استفاده کرده‌اید و هفته‌ای یک الی دو بار هم از ماسک‌های پاکسازی مخصوص پوست را روی پوست‌تان قرار داده‌اید؛ اما باز هم احساس می‌کنید پوست شما آن شادابی و لطافت لازم را ندارد.

گاهی بر اثر عواملی چون استرس، آلودگی و یا مصرف سیگار، پوست شما به چیزی بیشتر از ماسک‌ها و کرم‌های روزانه نیاز دارد. پوست نیاز به یک پاکسازی عمقی دارد تا آلودگی‌های عمقی و چربی های مضر را از روی پوست شما پاکسازی کند. این جا است که به یک فیس‌ براش یا برس پاکسازی پوست نیاز پیدا می‌کنیم.

پوست شما هر ۲۸ روز یک بار خودش را ترمیم می‌کند. فیس‌ براش ها به تسریع این فرایند کمک می‌کنند و باعث می‌شوند سلول‌های مرده پوست زودتر از بین بروند در نتیجه شما دیگر پوست نازک و آسیب‌پذیری نخواهید داشت.

ممکن است شما هم از دوستان خود شنیده باشید که بعد از استفاده از فیس‌ براش چه قدر پوست‌شان تغییر کرده و براق‌تر و زیباتر شده است اما بگذارید حقیقتی را در این مورد به شما بگوییم؛ وقتی برای اولین بار از یک برس پاکسازی پوست استفاده می‌کنید خواهید دید که پوست شما به کلی بهم می‌ریزد.

بله درست شنیده اید پوست شما ممکن است ملتهب شود و یا حتی جوش بزند به طوری که شاید دیگر نخواهید از آن دستگاه استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید دیگر از فیس‌ براش استفاده نکنید، لطفا دست نگه دارید. در اولین روزهای استفاده از فیس‌ براش این اتفاق کاملا طبیعی است زیرا پوست شما در حال دفع تمام آلودگی‌ها و ترمیم خود است. پس آلودگی‌ها روی پوست می‌آیند و شما تصور می‌کنید پوست‌تان آسیب دیده و یا اصطلاحا فیس‌ براش به پوست شما نمی‌سازد.

پس بعد از اولین استفاده از فیس‌ براش به پوست خود زمان بدهید تا به آن عادت کند و بعد تاثیر آن را خواهید دید.

انواع فیس‌ براش

در کل دو نوع فیس براش از لحاظ کاربرد وجود دارد که شامل:

فیس‌ براش لرزشی

این نوع فیس‌ براش‌ها برای تمیز کردن پوست از حالت لرزشی استفاده می‌کنند و روی پوست کشیده نمی‌شوند. همین حالت لرزشی باعث شده که این نوع فیس‌ براش‌ها برای پوست‌های حساس مناسب‌تر باشند.

فیس‌ براش چرخشی

سری برس‌های فیس‌ براش چرخشی همان‌طور که از نامشان پیدا است، روی صورت شما به صورت دورانی حرکت می‌کنند و پوست شما را تمیز می‌کنند. این فیس‌ براش‌ها را روی پوست خود نکشید و زیاد فشار ندهید زیرا به پوست شما آسیب می‌زنند.

نحوه استفاده از برس پاکسازی پوست

مانند هر وسیله‌ی دیگری استفاده از برس‌های پاکسازی پوست هم روش مشخصی دارند که بهتر است قبل از استفاده آن‌ها را بدانید.

  1.  اولین و مهم‌ترین نکته در استفاده از فیس‌ براش‌ها این است که حتما قبل از استفاده پوست خود را بشویید. به صورتی که هیچ گونه لوازم آرایشی روی آن نباشد. این کار باعث می‌شود پاکسازی عمیق‌تر صورت بگیرد.
  2. بعد از آن ماده‌ی پاک‌کننده را به پوست خود بزنید و برس پاکسازی را خیس کنید.
  3. سپس شروع به ماساژ دادن برس روی پوست کنید. دقت کنید که این کار خیلی مهم است فشار دست خود را کنترل کنید و به آرامی در دایره‌های کوچک برس را روی صورت بکشید.
  4. سپس با آب ولرم به آرامی آبکشی کنید.

نکات مهم در استفاده از برس پاکسازی صورت

بسیاری از خانم‌ها هزینه‌ی زیادی صرف خرید فیس‌ براشی می‌کنند که برای پوست خیلی حساس مناسب باشد. اما همین‌جا صبر کنید. قبل از خرید فیس براش این نکات را در نظر بگیرید:

  • اگر پوست شما خیلی حساس و آسیب‌پذیر است اصلا از فیس‌براش استفاده نکنید. فیس‌براش‌ها مخصوص شما نیستند و استفاده از ان‌ها فقط به پوست شما آسیب بیشتری می‌زند.
  • اگر پوست شما آفتاب سوخته شده به هیچ عنوان از فیس‌ براش استفاده نکنید.
  • سعی کنید بیشتر از هفته‌ای ۳ بار از برس‌های پاکسازی پوست استفاده نکنید زیرا باعث می‌شوند پوست شما حساس و آسیب‌پذیر شود.
  • فیس‌ براش‌های دستی از فیس‌ براش‌های برقی ملایم‌تر و برای پوست‌های کمی حساس مناسب‌تر هستند، پس قبل از خرید به این نکته توجه کنید.
  • هر زمان که متوجه شدید در طول استفاده از فیس‌ براش پوست‌تان قرمز و ملتهب می‌شود استفاده از فیس‌ براش را متوقف کنید و به پوست خود استراحت بدهید.

چند سوال رایج در مورد استفاده از برس پاکسازی صورت

آیا فیس‌ براش ها جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهند؟

بله. زیرا فیس براش‌ها پوست را به صورت عمقی تمیز می‌کنند و پوست آمادگی بیشتری در جذب محصولات مراقبتی پیدا میکند.

آیا می‌توان از فیس‌ براش برای بدن هم استفاده کرد؟

خیر. فیس‌براش‌ها فقط مخصوص صورت هستند. آن‌ها را به بدن خود نزنید زیرا طراحی نوع سری و برس آن‌ها فقط مخصوص صورت است.

شستشوی صورت با دست و فیس‌براش چه تفاوتی دارد؟

شستشوی صورت با فیس‌براش صورت را ۶ تا ۱۰ برابر تمیز‌تر می‌کند. فیس براش‌ها همچنین سلول‌های مرده را از روی پوست شما پاک می‌کنند و به مرور زمان باعث تنک‌تر شدن منافذ می‌شوند اما شستشو با دست این مزایا را ندارد.

آیا میزان پاکسازی در برس‌های چرخشی و لرزشی متفاوت است؟

خیر. فقط نوع لرزشی آن برای پوست‌های حساس مناسب‌تر است زیرا فیس براش‌های لرزشی روی پوست کشیده نمی‌اشوند و آرام‌تر حرکت می‌کنند.

سخن آخر

تمیز کردن صورت با فیس‌براش یا برس پاکسازی پوست تجربه‌ای کاملا متفاوت است و درست به محض استفاده تفاوت آن را با شستشوی دستی صورت متوجه خواهید شد. شناخت انواع برس پاکسازی صورت قدم بسیار مهمی در داشتن پوستی جوان‌تر و زیبا‌تر است. پس بیایید به خودمان شانس داشتن پوستی درخشان و زیبا را بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر