امروز04 اردیبهشت 1403

سرم تقویت کننده مو – راهنمای خرید بهترین سرم مو [باکیفیت و عالی]

بهترین سرم مو برای تقویت مو
4.7/5 - (3 امتیاز)

خودمان را گول نزنیم؛ زیبایی، حجیم بودن و خوش حالتی موها المان مهمی در زیبایی ظاهری در دنیای مدرن امروز است. تا جایی که خیلی از آقایان و بانوان حاضرند هر نوع فرمول‌ معجزه آسا و سریعی برای رفع ریزش مو و تغییر حالت آن امتحان کنند. اما هر محصولی در بازار ارزش امتحان کردن را ندارد؛ به ویژه اگر بخواهید تاثیر انواع سرم مو را امتحان و ارزیابی کنید.

انواع بهترین سرم مو برای تقویت مو، جلوگیری از وز شدگی، شکنندگی و نرمی موها استفاده می‌شوند. این ترکیبات چندکاره حداکثر نفوذ را به بافت موها دارند و بنابراین اگر به دنبال تقویت مو تا تغییر حالت و استایل دهی به آن هستید با سرم مو نتایجی سریع‌تر و چشمگیرتر از همیشه می‌بینید.

انواع سرم مو می‌توانند جایگزین مناسب انواع ماسک مو، نرم کننده‌ها و کرم‌های حالت دهنده مو باشند که تا کنون استفاده می‌کردید. از اثرات بهترین سرم‌های مو هرچه بگوییم کم گفته‌ایم؛ پس اجازه دهید بدون معطلی با انواع بهترین سرم مو آشنا شویم و اثرات و نحوه استعمال آن‌ها را به طور کامل در راهنمای خرید امروز به‌نظر بررسی کنیم.

معرفی و بررسی انواع بهترین سرم مو از برندهای معتبر

پیشنهاد به نظر

سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin حجم 60 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع موها
  • ویژگی: براق کننده، حالت دهنده، نرم کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین E

سرم موی سریتا ترکیب اختصاصی موهای آسیب دیده و مجعد است که با کراتین، پروتئین هیدرولیز شده و سیلیکون فرموله شده است. استفاده از سرم مو به حفظ رنگ طبیعی موها، انعطاف پذیری بیش‌تر ساقه مو و جلوگیری از شکنندگی آن کمک می‌کند.

با استفاده مداوم از این محصول میزان موخوره در دراز مدت کاهش می‌یابد و ویتامین E از چند شاخه شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای خشک
  • ویژگی: براق کننده، تقویت کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین E , ویتامین A و امگا 6

لایه سیلیکونی که به واسطه استفاده از سرم روی موها ایجاد می‌شود از وز شدن موهای خشک جلوگیری می‌کند. لایه‌ای که با استفاده از سرم نرم کننده مو سینره روی ساقه موها ایجاد می‌شود اثرات مشابهی در دراز مدت دارد. فقط کافی است دوره مصرف این سرم را تکمیل کنید تا نتایج مطلوب استفاده از آن را در زمینه کاهش موخوره و تثبیت رنگ موها ببینید.

ارزش خرید بالا

سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع موها
  • ویژگی: براق کننده، تقویت کننده , حالت دهنده، نرم کننده، محافظت کننده
  • عصاره/ ویتامین: پرو ویتامین B5 و روغن آرگان

آرگان و کراتین دو ترکیب اصلی برای جلوگیری از ایجاد موخوره، گره و وز شدگی موها هستند. سرم مو مارال یک آبرسان حقیقی دو فاز بوده که با پرو ویتامین B5 فرموله می‌شود. این سرم حجم مناسبی دارد و با توجه به کیفیت و قیمت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع موها
  • ویژگی: تقویت کننده , ترمیم کننده , حالت دهنده
  • عصاره/ ویتامین: روغن آرگان

یکی از نقاط قوت انواع سرم مو ایجاد حالت نرمی و بویی خوشایند روی ساقه موها بدون چرب شدن آن‌ها است. سرم مو آرگان نئودرم محصولی ارگانیک است که با ترمیم ساقه مو از ایجاد موخوره و گره خوردن آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای فر و مجعد، موهای آسیب دیده، موهای رنگ شده
  • ویژگی: آبرسان، ترمیم کننده، براق کننده، حالت دهنده، محافظت کننده
  • عصاره/ ویتامین: روغن بادام، روغن جوانه گندم، ویتامین E و B

هر لحظه فعالیت ما خارج از منزل در میان این حجم از آلودگی محیطی آسیب‌های زیادی به مو وارد می‌کند. سرم مو لافارر مدل Anti-Frizz درمان مناسبی برای رفع آسیب‌های نور خورشید و آلودگی هوا است که روزانه با آن سروکار داریم.

ترکیب اصلی این سرم روغن بادام و روغن جوانه گندم است و علاوه بر نرمی موها به حالت دهی ساده‌تر آن کمک می‌کنند.

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای فر و مجعد، موهای خشک، موهای معمولی
  • ویژگی: آبرسان، تقویت کننده، ترمیم کننده، براق کننده
  • عصاره/ ویتامین: روغن جوجوبا

اگر موهایی آسیب دیده یا شکننده در اثر رنگ کردن مکرر دارید سرم موی کریستال درمان وز شدگی و احیای حالت سابق موهای شما است. این سرم یک لایه سیلیکونی نازک روی موها ایجاد می‌کند و به واسطه آن شانه کشی ساده‌تر می‌شود.

این محصول حاوی روغن جوجوبا است که با مرطوب کردن پوست سر رشد موها را تقویت می‌کند.

سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای فر و مجعد
  • ویژگی: براق کننده، محافظت کننده
  • عصاره/ ویتامین: ویتامین D3

اگر موهایی وز و مجعد دارید حتما به استفاده مرتب از سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist نیاز پیدا می‌کنید. این سرم دارای امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است و روغن گیاهی به کار رفته در آن بافت موها را در برابر حرارت محافظت می‌کند.

سرم مو سریتا مدل ضد وز کد AF03

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع موها
  • ویژگی: نرم کننده، محافظت کننده
  • عصاره/ ویتامین: سویا، آلوئه ورا

سرم مو سریتا مدل ضد وز نرم کننده‌ای قوی با عصاره دانه سویا است که موها را در برابر حرارت و آسیب‌های محیطی حفظ می‌کند. یکی از مزایای این سرم بسته بندی مناسب با قابلیت اسپری آسان از فاصله متوسط روی تمام موها است.

سرم تغذیه کننده مو دیترون مدل Nutri

مشخصات محصول

  • مناسب برای: موهای فر و مجعد
  • ویژگی: تقویت کننده، ترمیم کننده
  • عصاره/ ویتامین ندارد

انواع سرم مو بدون چرب کردن موها به آبرسانی، نرمی و تقویت ساقه مو و پوست سر کمک می‌کنند. سرم تغذیه کننده مو دیترون مدل Nutri با همین خواص و تولید شده و به نرمی و تقویت موهای زبر و مجعد کمک می‌کند.

انواع سرم تقویتی؛ اکسیر تقویت و زیبایی موهای شما

حتما بارها و بارها از بهترین سرم‌ها و محلول‌های تقویت مو و مژه استفاده کرده‌اید؛ اما فکر می‌کنید استفاده مداوم از این محصول چه تاثیراتی روی موها دارد؟

اولین کاربرد سرم‌های مو نرم کنندگی به لطف انواع روغن‌های گیاهی و معدنی است که در فرمولاسیون پایه آن‌ها استفاده می‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم با استفاده از سرم مو نسبت به مصرف انواع شامپوهای نرم کننده مو بی‌نیاز می‌شوید.

سرم‌های مو اثرات زیادی دارند. به دنبال نرمی موها تا حد زیادی از وز بودن و حالت مجعد آن‌ها کاسته شده و بدون نیاز به کراتینه کردن جنس موها به مرور زمان متحول می‌شود. از طرفی بخش زیادی از آسیب‌های محیطی نظیر آلودگی‌ هوا که ناخواسته روی درخشندگی و زیبایی موها اثر می‌گذارند با سرم مو خنثی و دفع می‌شوند.

بافت سرم‌های مو سبک است و بسته به برند تولید کننده از ویتامین و عصاره‌های تقویتی متنوعی در تولید این محصول استفاده می‌شود. بنابراین سرم مو یک ترکیب چندگانه تقویتی است که با خرید بهترین نوع آن می‌توانید رژیم و روتین مناسبی برای نگهداری موها داشته باشید و باقی محصولات را کنار بگذارید.

انتخاب سرم موی مناسب بر اساس جنس موها

سرم‌های مو محصولاتی بر پایه سیلیکون هستند و همین بافت خاص آن‌ها مثل یک لباس کل ساقه موها را می‌پوشاند. سرم‌های مو مثل سایر ترکیبات مغذی پوست و مو بر اساس جنس و تیپ پوستتان فرموله می‌شوند. بنابراین بد نیست با توجه به راهنمای زیر خرید کنید:

بهترین سرم مو برای موهای خشک و مجعد

گل محمدی و روغن کرچک بهترین ترکیبات ارگانیکی هستند که ممکن است در انواع سرم‌های تقویت کننده مو ببینید. این ترکیبات به آبرسانی موها کمک می‌کنند و اگر سایر نکات نظیر شانه کشی مناسب را رعایت کنید بخشی از خشکی موها برطرف می‌شود.

برای موهای خشک از هر نوع روغن گیاهی دیگری هم نظیر روغن آرگان می‌توانید استفاده کنید. خیلی از سرم‌های مو در واقع روغن آرگان طبیعی هستند که با عطر و اسانس فرموله شده‌اند.

بهترین سرم مو برای رفع موخوره و آسیب دیدگی

خیلی از افرادی که با مشکل موخوره و شکنندگی موها روبرو هستند از سرم مو برای نرمی و تقویت استفاده می‌کنند. سرم‌های مو کراتینه بهترین ترکیب برای جلوگیری از ایجاد موخوره هستند. البته نباید فراموش کنید که ایجاد موخوره به عوامل مختلفی بستگی دارد و تنها با استفاده از سرم مو نمی‌توانید این عارضه را مهار کنید.

سرم مو برای موهای رنگ شده

معمولا به دنبال کراتینه، رنگ و مش موها استفاده از سرم موی مناسب توصیه می‌شود. سرم موهای رنگ شده حاوی روغن‌های طبیعی نظیر روغن نارگیل هستند که بافت سبک‌تری روی موها دارد.

سوالات متداول پیرامون خرید و استعمال سرم مو

پرسش‌های زیادی بابت نحوه خرید تا استفاده از سرم مو وجود دارد. انواع بهترین سرم مو ارزان قیمت نیستند و خیلی از مواقع با اهداف درمانی و تجویز پزشک استفاده می‌شوند. بنابراین احتمال دارد سوالات زیادی ذهن شما را هم درباره استفاده از این محصول مشغول کرده باشند که در ادامه سعی کرده‌ایم به برخی از رایج‌ترین آن‌ها پاسخ دهیم:

آیا می‌توان از سرم مو به طور روزانه استفاده کرد؟

استفاده از سرم مو با توجه به ترکیبات تقویتی خاصی که دارد به طور روزانه توصیه نمی‌شود. پوست سر را می‌توانید با انواع سرم مو نیز ماساژ دهید و با توجه به اثرات عمیق‌تری که نسبت به سایر محصولات دارد بهتر است روزانه استفاده نشود.

سرم مو با روغن طبیعی و گیاهی چه فرقی دارد؟

وقتی که به بافت سرم و روغن‌های گیاهی نگاه می‌کنیم به ظاهر تفاوتی با هم ندارند؛ اما عملکرد آن‌ها با هم فرق دارد.

روغن‌های گیاهی اثرات نرم کنندگی، تقویت و ترمیمی روی موها آسیب دیده دارند؛ اما به دنبال استفاده از آن‌ها ممکن است منظره چرب و براقی روی موها ایجاد شود و بنابراین کسانی که موهای چربی دارند نمی‌توانند خیلی از این روغن‌ها استفاده کنند.

سرم مو فرمولاسیون متفاوتی دارد و مثل یک پوشش روی ساقه مو قرار می‌گیرد. مهم‌ترین اثر سرم مو جلوگیری از شکنندگی، وز شدگی و کدر به نظر رسیدن موها است. از طرفی خیلی از انواع سرم مو به تغذیه موها نیز کمک می‌کتنند.

از چه ترکیبی می‌توان به جای سرم مو استفاده کرد؟

اگر جنس موهای شما طوری است که بدون استایل دادن و سشوار کشی حالت لخت و نرمی پیدا نمی‌کند به استفاده از سرم مو به طور دائمی نیاز دارید. متاسفانه یا خوشبختانه هیچ ترکیبی را نمی‌توانید به جای سرم مو مصرف کنید؛ اما با استفاده توام از روغن‌های گیاهی و ماسک مو می‌توانید دفعات استفاده از سرم مو را در ماه کاهش دهید.

سخن آخر

بهترین سرم مو برای تقویت مو، نرمی و جلوگیری از وز شدن موها استفاده می‌شوند؛ ترکیباتی با پایه سیلیکون و روغن گیاهی که به بهترین شکل ممکن موهای وز و مجعد را خوش حالت و نرم نگه می‌دارند.

انواع سرم مو ترکیبات مختلفی بر اساس کاربرد دارند. سرم‌هایی که برای موهای خشک و وز تولید می‌شوند سرشار از روغن آرگان و عصاره درخت چای هستند. سرم‌های کراتینه فرمول اختصاصی موهای آسیب دیده، رنگ شده بوده و دارای موخوره هستند که به ترمیم ساقه مو کمک می‌کنند. تا به حال از کدام یک از محصولات معرفی شده برای حالت دهی موهای خود استفاده کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر