امروز10 فروردین 1403

معرفی ۱۰ محصول موثر از بهترین سرم و محلول تقویت مو و مژه

سرم و محلول تقویت مو و مژه
5/5 - (2 امتیاز)

ریزش موی سر، ابرو و مژه می‌تواند یکی از نگران‌کننده‌ترین مشکلات برای خانم‌ها و حتی آقایان باشد که اگر به موقع به داد آن نرسید مجبور به صرف هزینه‌های بسیار بالا برای کاشت ابروها و یا موهای‌تان خواهید شد. اما بهترین کار چیست؟ بهترین کار این است که به محض اینکه احساس کردید موهای‌تان در حال ریزش است به سراغ تقویت مو و مژه و ابرو بروید.

پیشنهاد به‌نظر

سرم تقویت ابروی سریتا حاوی ویتامین E  یک محلول بسیار عالی برای رشد و تقویت ابرو‌های شما است. این سرم با اثر بخشی بر روی سلول‌های فولیکولی بارو باعث رشد مجدد ابروهای ریخته شده می‌شود.

سریتا همچنین به ابروهای نازک و ضعیف شما ضخامت می‌بخشد و رشد ابروها را سریع‌تر کرده و از ریزش تار‌های ابرو جلوگیری می‌کند. سرم سریتا فقط برای خانم‌ها نیست بلکه آقایان هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

محلول تقویت ابروی لامینین

محلول تقویت کننده ابروی لامینین از آن دسته محصولاتی‌ است که در مدت زمان کوتاهی شما را به نتیجه ی دلخواه‌تان میرساند. لامینین حاوی عصاره رزماری، گزنه و آویشن است که باعث ضخامت تار های ابروی شما و سریع تر شدن رشد آن‌ها میشود.

این محلول گردش خون در پوست شما را افزایش میدهد و با اثر بخشی بر روی فولیکول مو باعث افزایش رشد ابروهایتان می‌شود. محلول لامینین برای آقایان هم قابل استفاده بوده و حتی میتوانید از آن بر روی ابروهای رنگ شده یا تاتو شده نیز استفاده کنید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی متوجه ریزش ابروهای خود شده باشید و به دنبال محصولی بگردید که خیلی سریع بتواند این ریزش را از بین ببرید. سرم تقویت ابروی سینره می‌تواند در افزایش رشد ابروهای‌تان کمک زیادی به شما بکند.

این سرم با دارا بودن ویتامین‌ها و آمینو اسیدهای حاوی گوگرد به ابروهای شما استحکام بخشیده و باعث افزایش گردش خون در پوست شما می‌شود. در نتیجه خواهید دید که پس از مدتی ابروهای ضعیف و نازک شما جای خود را با تارهای ضخیم و بسیار قوی عوض خواهد کرد.

ژل تقویت کننده ابرو اویدرم

ژل تقویت کننده ابروی اویدرم محلولی است غنی شده با مواد گیاهی و پروویتامین B5 که به تقویت ابروهای شما کمک بسیار زیادی می‌کند. این محلول با افزایش جریان خون و تحریک فولیکول‌های ابرو بر روی رشد آن‌ها و ضخیم‌تر شدن تارهای نازک ابرو تاثیر بسیاری می‌گذارد.

در این محصول از ترکیب سلول‌های بنیادی گیاه آرگان استفاده شده که فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند و با نفوذ بر لایه‌های درونی پوست و تاثیر بر روی محل قرار گیری سلول های بنیادی باعث تکثیر این سلول ها شده و رشد مو را افزایش می‌دهد.

یکی از نگران کننده‌ترین مشکل‌هایی که ممکن است با موهای‌تان داشته باشید ریزش آنهاست. پس برای رفع هرچه سریع‌تر آن‌ها به یک محصول تقویتی قابل اعتماد نیاز دارید. محلول تقویت موی لامینین حاوی عصاره‌ی بابونه، رزماری، گزنه و دم اسب می‌تواند همان محلولی باشد که شما دنبالش هستید.

این محلول پیاز موهای شما را سفت و محکم کرده و آن‌ها را سالم و جوان نگه می‌دارد. لامینین همچنین از ریزش موهای‌تان جلوگیری کرده و پس از مدتی موهایی ریخته شده را با تارهای ضخیم مو جایگزین می‌کند. پس از مدتی استفاده از لامینین خواهید دید که استحکام موهای شما کاملا افزایش یافته است.

تقویت کننده موی اویدرم حاوی ویتامین B5 از تولید DHT که عامل اصلی ریزش موست جلوگیری می‌کند و در نتیجه پس از مدتی استفاده ریزش موهای شما کمتر خواهد شد.

مخصوصا اگر ریزش موهای شما ارثی است این تقویت کننده بسیار موثر خواهد بود زیرا با فرمولاسیون قوی خود عوامل ریزش مو با الگو‌های ارثی را از بین می‌برد. تقویت کننده اویدرم هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار مناسب است و با قیمت مناسب و اثر بخشی بالایی که دارد می‌تواند محصول مورد علاقه‌ی شما واقع شود.

فوم محرک رشد مو مدل ماینوکسیدیل

احتمالا همه‌ی شما نام ماینوکسیدیل را شنیده باشید. این محلول یک محلول بسیار اثر بخش است که از زمان‌های قدیم تا به امروز با مدل‌های متفاوت روانه‌ی بازار شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد.

از این فوم می‌توانید به صورت روزان بر روی پوست سر خود استفاده کنید تا پس از مدتی شاهد تاثیر آن باشید. البته لازم به ذکر است که تداوم در استفاده و و صبر در مشاهده‌ی اثر بخشی این محصول بسیار مهم خواهد بود. برای دیدن تاثیر این محصول بر روی مو حداقل ۶ ماه تا ۱ سال زمان لازم است.

محلول تقویت کننده مژه سریتا

همان طور که می‌دانید مژه‌های شما مانند ابروهای‌تان جذابیت چشمان شما را دو چندان می‌کنند و با داشتن مژه‌های پر و بلند و مشکی می‌توانید تغییرات زیادی در چهره‌ی خود به وجود آورید. استفاده از محلول‌های تقویتی خیلی بهتر از استفاده ی دائمی از انواع ریمل‌ها است زیرا در طولانی مدت باعث رشد دوچندان مژه‌های شما می‌شود.

یکی از بهترین محلول‌های تقویتی مژه موجود در بازار محلول سریتا است. این محلول دارای ترکیبات بسیار مفیدی است که بر روی فولیکول مژه تاثیر گذاشته و باعث افزایش رشد آن ها می‌شود. ویتامین‌های موجود در این محلول از ریزش مژه‌های شما جلوگیری کرده و مژه‌های شما را ضخیم می‌کند.

ریمل ژله‌ای گلدن رز یکی از جدیدترین محصولات برند گلدن رز است که دارای دانه‌های رنگی و ویتامین‌های A و E است. این ویتامین‌ها باعث تقویت مژه و در نتیجه سبب پرپشت و ضخیم‌تر شدن مژه‌های شما می‌شود.

از آن جایی که این تقویت کننده مانند یک ریمل است می‌توانید با استفاده از آن به مژه‌ها و ابروهای خود حالت دهید و بی رنگ بودن ماده‌ی این تقویت کننده باعث می‌شود تا آرایشی کاملا طبیعی و زیبا داشته باشید.

ژل تقویت کننده مژه تالیکا

اگر به دنبال یک تقویت مژه‌ی کاملا حرفه ای هستید که ریزش شدید مژه‌های شما را از بین ببرد بهترین گزینه ژل تالیکا است. این ژل دارای دو اپلیکاتور است که اول باید ژل را توسط اپلیکاتور اسفنجی بر روی مژه‌ها زده سپس با قسمت برس کل مژه‌ها را با مواد محلول بپوشانید.

این ژل برای افرادی مناسب است که ابرو‌های کاملا کم پشت و بی حالتی دارند و به دنبال یک محصول بسیار قوی هستند. ژل تالیکا همچنین با تحریک رنگ دانه‌های مژه‌های شما رنگ آن‌ها را نیز تیره‌تر کرده و باعث ضخامت بافت ابرو می‌شود.

محلول تقویت کننده سریتا

یکی دیگر از محلول‌های منحصر به فرد برند سریتا تقویت کننده مژه سریتا مدل Lotion است. این محصول دارای ویتامین‌ها و پروویتامین‌هایی است که باعث پیشگیری از ریزش موها و در نتیجه افزایش حجم مژه و استحکام آن‌ها می‌شود.

سریتا حاوی عصاره گزنه، بیماتوپرا، آلوئه ورا و روغن کرچک است که همین ترکیبات اعجاب انگیز باعث اثر بخشی دوچندان این محصول بر روی مژه‌های شما می‌شود.

سرم مو سریتا مدل تقویت کننده حجم 120 میلی لیتر

عوامل زیادی می‌توانید پروتئین کراتین موجود در مو را تخریب کنند. آلودگی هوا، اشعه‌های مضر خورشید و استفاده بیش از حد از رنگ و دکلره و حرارت مستقیم مانند سشوار و اتو از جمله این عوامل هستند. در نتیحه موی شما شکننده و کدر می‌شود. محصولی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم می‌تواند این مشکلات مو را برطرف کنند.

سرم تقویت‌کننده مو سریتا را می‌توانید در حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این سرم حاوی ویتامین E است و استحکام را به موهای شما باز می‌گرداند. همچنین با بازگرداندن کراتین از دست رفته به ساقه مو موجب تقویت آن می‌شود.

این سرم مانند یک کاور روی ساقه مو می‌نشیند و از تبخیر رطوبت موجود در ساقه مو جلوگیری می‌کند. به‌علاوه، موجب افزایش درخشندگی ساقه مو می‌شود. با استفاده از این سرم نرمی و لطافت به موهایتان باز می‌گردد و دیگر نیازی نیست نگران موخوره باشید. از دیگر ویژگی‌های این سرم می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن و حفظ رنگ مو اشاره کرد.

برای استفاده از این سرم ابتدا موهای خود را بشویید و آب آن‌ها را با حوله بگیرید. سپس مقداری از سرم را روی کف دو دست پخش کرده و ساقه موها را تا نزدیکی ریشه به سرم آغشته کنید. می‌توانید پس از استفاده از سرم موهایتان را با سشوار خشک کرده و حالت دهید یا آن‌ها را به‌صورت نم‌دار باقی بگذارید.

تونیک مو سریتا مدل مینوتا حجم 50 میلی لیتر

تونیک‌های مو هم در تقویت و پیشگیری از مشکلات رایج مو بسیار موفق عمل کرده‌اند. تونیک مو سریتا مدل مینوتا که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم در حجم ۵۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این تونیک را هم آقایان هم خانم‌ها می‌توانند استفاده کنند تا از ریزش موهای خود جلوگیری کنند. این تونیک ضد ریزش حاوی پپتیدهای استخراج شده از مخمر پیگیامینوتا، پلی‌ فنول‌های DHQG و EGCG2 است. همچنین در ترکیبات آن از عصاره ریحان و جو دوسر هم استفاده شده است.

این تونیک مو با استفاده از تکنیک‌های سلول‌های بنیادی باعث افزایش رشد موها می‌شود. به‌علاوه، با افزایش میزان گردش خون مویرگی در کف سر ریشه مو را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. از دیگری ترکیبات این تونیک به ترکیبات پپتیدی و پلی‌فنول اشاره کردیم که موجب احیا موهای آسیب‌دیده می‌شوند. عصاره جو دوسر و عصاره ریحان موجود در این تونیک هم التهابات پوستی و خارش و خشکی سر را کاهش می‌دهند.

این تونیک ضد ریزش را باید روزانه یک بار به مقدار یک الی ۲ سی‌سی استفاده کنید. هر سی‌سی معادل ۷ پاف اسپری است. این مقدار را باید در نواحی دارای ریزش روی پوست سر اسپری کنید. سپس با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید تا به پوست‌ سر جذب شود.

محلول تقویت کننده ابرو و مژه وچه مدل 54564 حجم 11 میلی لیتر

محلول تقویت کننده ابرو و مژه وچه را می‌توانید در حجم ۱۱ میلی‌لیتر خریداری کنید. این محلول موجب افزایش رشد و استحکام مژه‌ها و ابروها می‌شود. همچنین در تراکم، تیرگی و ضخامت تارهای مژه نقش مهمی را ایفا می‌کند. در ساخت این محلول از ترکیب ضد ریزش بیوتنیل تری پپتاید استفاده شده است. این ترکیب موجب کاهش ریزش و افزایش سرعت رشد و همچنین استحکام فولیکول مژه می‌شود.

از دیگر ترکیبات موجود در این محلول می‌توان به ویتامین B6، اسید آمینه آرژنین، هیالورونیک اسید، ویتامین E، آلانتوئین و ویتامین B3 اشاره کرد. این ترکیبات موجب افزایش گردش خون، تحریک رشد مژه، آبرسانی و افزایش انعطاف‌پذیری مژه می‌شوند. همچین از التهاب جلوگیری کرده و شوره را از بین می‌برند.

این محصول همچنین حاوی عصاره‌های گیاهی جینسینگ، گزنه، کافئین، بابا آدم، دم اسب، ویتامین‌های گروه B و روغن آرگان است. اگر جزو افرادی هستید که دچار ریزش ابرو یا نازک شدن تارهای ابرو شده‌اید، این محصول برای شما بسیار مناسب است. این محلول تقویت‌کننده را باید صبح و شب استفاده کنید. با استفاده از برس مخصوص محلول را روی ریشه‌های تمیر و بدون آرایش، روی خط رویش ابرو به کار ببرید.

برای پرپشت‌تر شدن مو‌ها چه کاری انجام دهیم؟

۱. از ماسک‌های خانگی استفاده کنید

برای ضخیم‌تر شدن تارهای موی سر و موی ابروهای‌تان یکی از موثرترین راه‌ها استفاده از ماسک‌های خانگی است. تنها با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید کلی دستورالعمل تهیه ماسک پیدا کنید. در استفاده از ماسک‌های خانگی از آلوئه‌ورا و روغن زیتون یا روغن نارگیل غافل نشوید.

۲. میوه و سبزی مصرف کنید

به یاد داشته باشید که یکی از موثرترین راه‌ها برای داشتن پوست و موی خوب تغذیه سالم است. تغذیه سالم تغذیه‌ای است که در آن از هر چیزی به اندازه استفاده شود اما اغلب ما زیاد عادت به خوردن میوه و سبزیجات نداریم که خود کار بسیار اشتباهی است. هر چه میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید پوست و موی بهتری خواهید داشت.

۳. از شامپوها و محصولات کافئین دار استفاده کنید

برای جذب کافئین می‌توانید در طول روز به میزان لازم چایی و یا قهوه بنوشید (نوشیدن بیش از حد چایی یا قهوه توصیه نمی‌شود). راه دوم جذب کافئین نیز استفاده از محصولات کافئین دار برای موهای‌تان است. کافئین باعث پرپشت شدن و افزایش رشد موهای شما خواهد شد.

۴. مکمل مصرف کنید

در صورت اینکه می‌دانید کمبود ماده‌ی خاصی مانند آهن را در بدن خود دارید به سراغ مکمل‌ها بروید. مکمل‌ها می‌توانند درصد بالایی از کمبود‌های بدن شما را جبران کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن موها و ابرو‌های پرپشتی به شما هدیه کنند. به علاوه مکمل‌ها بر پوست و ناخن شما نیز تاثیر بسیاری می‌گذارند.

البته برای استفاده از مکمل‌ها حتما از پزشک خود مشورت بخواهید و سر به خود چیزی مصرف نکنید.

۵. از تقویت کننده‌ها استفاده کنید

سرم و ژل‌های تقویتی مو و ابرو به افزایش رشد موهای شما کمک بسیاری می‌کنند فقط به خاطر داشته باشید که باید در استفاده از این نوع محصولات تداوم داشته و صبور باشید. اگر این دو نکته را رعایت کنید مطمئن باشید که طی مدت تنها چند ماه به نتیجه‌ی دلخواه خود خواهید رسید.

چرا باید از تقویت کننده‌ها استفاده کنیم

داشتن ابروها و مو های پرپشت همواره یکی از معیارهای جذابیت بوده که آرزوی هر فردی است. ابروهای پرپشت و پهن باعث جذابیت دو چندان چشمان شما و در نتیجه زیبایی نگاه شما می‌شود و موهای پر و سالم نیز باعث چشمگیرتر شدن کل صورت شما خواهد بود.

برای به دست آوردن این جذابیت تنها کافیست حواستان به رشد به اندازه‌ی مو، ابرو و مژه های‌تان باشد. بگذارید در همین ابتدا به شما بگویم که روش‌های تراشیدن ابرو یا موی‌سر از ته برای پرپشت‌تر شدن آن ها کاریست کاملا بیهوده و تنها وقت شما را می‌گیرد. در نهایت خواهید دید که هیچ تاثیری بر رشد موهای شما نداشته است.

عملکرد این سرم‌ها به این صورت است که بر روی فولیکول‌های مو تاثیر گذاشته و باعث افزایش فعالیت آن ها می‌شوند. همچنین این محصولات گردش خون را در پوست شما بیشتر کرده و در نتیجه باعث تسریع رشد موهای‌تان می‌شوند.

بهترین زمان استفاده از تقویت کننده‌ها چه موقع است؟

بهترین زمان برای استفاده از تقویت کننده‌ها دوبار در روز یک‌بار صبح و یک‌بار شب است. در استفاده از تقویت کننده‌های دقیق باشید و حتی یک روز بین استفاده وقفه ایجاد نکنید.

چگونه از تقویت کننده‌ها استفاده کنیم؟

ابتدا موی سر، ابرو یا مژه‌های‌تان را کاملا تمیز کنید سپس از محلول تقویت کننده بر روی ریشه‌ی مو زده و بعد به مدت دو دقیقه آرام ماساژ دهید و توجه داشته باشید که فشار بیش از اندازه به ریشه وارد نکنید.

برای گرفتن نتیجه‌ی مورد نظر از محصولات تقویتی چه مدت زمانی لازم است؟

برای مشاهده‌ی نتیجه لطفا صبور باشید. معمولا شش ماه زمان لازم است تا بتوانید تغییرات را به طور کامل ببینید. در برخی محصولات نیز این زمان به ۱ سال نیز می‌رسد.

سخن آخر

در اکثر مواقع داشتن مو، ابرو و مژه‌های پرپشت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی اعتماد به نفس شما و زیبا‌تر به نظر رسیدن شما داشته باشد. با استفاده از تقویت کننده‌ها و تقویت مو، مژه و ابروهای‌تان با صرف هزینه‌های کمتری می‌توانید از کابوس موهای کم پشت نجات یافته و در عوض چهره‌ای جذاب و گیرا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر