امروز01 اردیبهشت 1403

9 تا از بهترین و قدیمی ترین قنادی های تهران

بهترین شیرینی فروشی تهران
5/5 - (2 امتیاز)

طعم شیرین تهرانگردی: معرفی انواع بهترین شیرینی فروشی تهران

طعم دلچسب و هوس‌انگیز شیرینی با تک تک لحظات خوش و به یادماندنی زندگی ما گره خورده است. حتی یک دورهمی ساده خانوادگی هم در فرهنگ ایرانی به صرف چای و شیرینی شکل می‌گیرد و این دسر یا میان وعده اجر و قرب زیادی بین ما ایرانیان خوش خوراک و خونگرم دارد.

چیزی که در خرید شیرینی تازه و دلچسب اهمیت دارد انتخاب شیرینی فروشی معتبری است که حسن سابقه و شهرت زیادی بین مصرف کنندگان داشته باشد. برای شما هم پیش آمده که با ورود به یکی از منطقه‌های پایتخت بخواهید آدرس بهترین شیرینی فروشی تهران در آن منطقه را بدانید و از آن خرید کنید. شیرینی فروشی‌هایی که چه برخی قدمت چندین و چند ساله دارند و تنوع و کیفیت محصولاتشان مشتریان را تا به حال راضی نگه داشته است.

در راهنمای خرید امروز به‌نظر سری به گوشه گوشه تهران زده‌ایم و طعم این تهرانگردی با شناسایی بهترین قنادی‌های شهر شیرین‌تر شده است. شما هم در این تجربه با ما شریک هستید؛ فقط کافی است حوصله کنید و تا پایان همراه ما بمانید.

معیار انتخاب شیرینی فروشی خوب از دیدگاه به نظر

شیرینی یک واژه بسیار کلی است و هر نوع کیک و شیرینی فانتزی و سنتی را دربرمی‌گیرد. ماندگاری بالای شیرینی، تر و تازه بودن و تنوع محصولات پشت ویترین از معیارهای اساسی ما در انتخاب شیرینی فروشی‌هایی است که شاید نظیر آن‌ها را در تهران بزرگ کم‌تر دیده باشید.

البته معیار تیم به نظر درانتخاب شیرینی فروش‌های برتر پایتخت چند بعدی بوده است. مثلا برخی از این برندهای نام آشنا در پخت کیک‌ معروف‌تر هستند و از گذشته در تهیه کیک‌های مجلل مراسم عقد و عروسی شهره بوده‌اند.

برخی هم به تولید و عرضه شیرینی‌های غیرسنتی خارجی و فرنگی شهرت دارند که عاشقان کیک و شیرینی را به سمت خود می‌کشانند. مهم‌تر این که در دنیای امروز باید فاکتورهای دیگری مثل تحویل درب منزل و سفارش آنلاین را در نظر بگیریم. ضمن این که برخی از شیرینی فروشی‌ها تمام این خدمات را عرضه می‌کنند و اتفاقا شعب متعددی دارند؛ اما به مرور زمان محصولات آن‌ها افت کیفیت داشته و بنابراین از لیست امروز ما حذف شدند.

شیرینی فروشی الف؛ کیفیت و مدرنیته در ارائه خدمات

خوشمزه و لوکس؛ این توصیف شیرینی‌، تنقلات، کیک و دسر متنوعی است که ممکن است در شیرینی الف مزه انتخاب و خریداری کرده باشید. شعبه مرکزی شیرینی الف در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده و کمی بعد شعب مختلف آن در سراسر کشور آغاز به کار کرد. شیرینی الف از قنادی‌های فانتزی و نسبتا لوکس است که محصولات متنوعی نظیر انواع دسر، کیک بستنی، کیک، شیرینی و تارت را تولید و عرضه می‌کند. تنوع شیرینی‌های سنتی الف بالا نیست اما سایر شیرینی‌های این قنادی در کنار خشکبار و دسرهای مختلف از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار هستند.

ما از نظر کیفیت به شیرینی الف نمره 80 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش چهار ستاره می‌دهیم.

شیرینی بی بی، طعم اصیل و باکیفیت

هر کجای تهران که باشید باز هم احتمالا دلتان بخواهد کیک تولد، عروسی و سایر مجالس را از شیرینی بی بی سفارش دهید. قنادی معروفی که در منطقه یوسف آباد تهران هنوز هم طعم اصیل شیرینی‌های دهه 60 و 70 را در پخت شیرینی‌های خود حفظ کرده است.

بی بی برخلاف اسم و رسمی که دارد یک فروشگاه با فضای محدود، طراحی ساده و تبلیغات کم است. کیک‌های شکلاتی این قنادی از نظر طعم و مزه و کیفیت بی‌رقیب هستند؛ البته می‌توانید انواع شیرینی سنتی و خشکبار هم از این فروشگاه تهیه کنید.

بی بی به طور رسمی در تهران شعبه ندارد اما شعبات مختلف آن در سایر مناطق تهران فعال هستند که کیفیت رضایت بخشی دارند.

ما از نظر کیفیت به شیرینی بی بی نمره 90 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش ( به دلیل عدم بهره‌مندی از سرویس سفارش‌گیری و تحویل با پیک) یک ستاره می‌دهیم.

شیرینی نیشکر؛ مشتری مداری و تنوع محصولات

نیشکر قنادی سرشناسی است که اگر ساکن شمال شرق و شمال تهران باشید احتمالا یکی از شعب آن را دیده‌اید و طعم متفاوت محصولات را نیز چشیده باشید. نیشکر هم سابقه زیادی در پخت شیرینی، کیک و عرضه خشکبار دارد؛ اما به سلیقه مشتریان از هر سن و سالی اهمیت داده و این روزها فضاهای جداگانه‌ای را برای استفاده مشتریان به عنوان کافه نان و شیرینی ترتیب داده است.

یکی دیگر از اقدامات شیرینی نیشکر در این سال‌ها تنوع بی‌نظیر شیرینی‌ها است که هر سلیقه و ذائقه‌ای را پوشش می‌دهد.

ما از نظر کیفیت به شیرینی نیشکر نمره 80 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش سه ستاره می‌دهیم. نیشکر پلتفرم مستقل و مرکزی فعال برای ثبت سفارش ندارد اما اخیرا به سرویس‌های سفارش آنلاین کیک و شیرینی پیوسته است.

قنادی سولدوش؛ خالق طعم‌های خاص

احتمالا اکنون ساکنان محدوده هروی و پاسداران به خوبی طعم شیرینی‌های تر و تازه سولدوش را به خاطر آورند. شیرینی و کیک‌هایی که از نظر طعم و طراحی ظاهری بی‌نظیر هستند و از گذشته تا به حال مشتریان خاص خود را داشته‌اند.

سولدوش علاوه بر شعبه هروی شعب دیگری هم دارد که جدیدترین دسر و شیرینی‌های ایرانی و فرنگی را پخت و عرضه می‌کنند.

ما از نظر کیفیت به شیرینی سولدوش نمره 80 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش سه ستاره می‌دهیم. سولدوش اخیرا به سرویس‌های سفارش آنلاین کیک و شیرینی پیوسته است.

کافه قنادی کوک؛ ساز کوک کیک و شیرینی!

شیرینی کوک خالق عناوین جدید کیف و دسر و شیرینی است که فقط و فقط مخصوص همین شیرینی فروشی است و بس! این شیرینی فروشی در سراسر تهران شعب مختلفی دارد و خلاقیت را در طراحی و تولید محصولات خود هرگز نادیده نگرفته است.

اگر به کیک‌های سفارشی خاص علاقه دارید می‌توانید سفارش کیک مراسمات خود را به شیرینی کوک بسپارید و از کیفیت کار مطمئن باشید.

ما از نظر کیفیت به شیرینی کوک نمره 90 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش پنج ستاره می‌دهیم. این برند از پلتفرم مستقل سفارش آنلاین برخوردار است.

شیرینی خوشه؛ طعم شیرینی واقعی در شرق تهران

در سراسر تهران می‌توانید شیرینی فروش‌های خوشنامی را پیدا کنید که توانسته‌اند رضایت مشتریان را در طول فعالیت خود کسب کنند. شیرینی خوشه یکی از قنادی‌های معروف و شناخته شده شرق تهران است که تنوع بالایی از نظر تولید کیک روز، شیرینی خشک و تر، شیرینی سنتی و ... دارد.

دکور محیط فروشگاه، کیفیت و تنوع محصولات سه فاکتور کلیدی موفقیت برند خوشه هستند.

ما از نظر کیفیت به شیرینی خوشه نمره 85 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش دو ستاره می‌دهیم.

طعم قدیمی شیرینی در کافه قنادی لرد

برای خاطره‌بازها و کسانی که به طعم بیش‌تر از هر فاکتور دیگری اهمیت می‌دهند قنادی لرد را پیشنهاد می‌کنیم. قنادی لرد در واقع یک کافه و شیرینی فروشی قدیمی است که توسط خانواده ارمنی اداره می‌شود و در خیابان ویلا مستقر است.

در کافه قنادی لرد همه چیز حس و حال قدیمی و نوستالژیک خود را حفظ کرده است. مهم‌تر این که کیفیت شیرینی فدای دکوراسیون پر زرق و برق و هزینه‌های جانبی نشده و همچنان از جای جای تهران برای تجربه طعم واقعی شیرینی به این قنادی سر می‌زنند.

ما از نظر کیفیت به شیرینی لرد نمره 90 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش دو ستاره می‌دهیم.

ساعاتی خوش در کافه قنادی مینیون

نمی‌دانیم دقیقا چند سال از تاسیس کافه قنادی مینیون می‌گذرد؛ اما اخیرا این کافه قنادی به عنوان قدیمی‌ترین کافه تهران ثبت ملی شد و هنوز هم اگر گذرتان به خیابان سعدی بیفتد ارزش این را دارد تا شیرینی شکلاتی‌های معروف آن را تست کنید.

محیط کافه قنادی مینیون کوچک است؛ اما صمیمیت در آن موج می‌زند. فضای کوچکی داخل قنادی به کافه برای نشستن، گفتگو و دورهمی‌های مختصر اختصاص داده شده و خلاصه همه چیز رضایت‌بخش است. البته منو کافه نسبت به شیرینی‌های متنوعی که پشت ویترین می‌بینید محدود است.

ما از نظر کیفیت به شیرینی مینیون نمره 90 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش دو ستاره می‌دهیم.

قنادی ناتلی؛ طعمی شیرین در بطن خاطرات شیرین

اگر کافه‌باز باشید و طعم قدیمی شیرینی را به کیک و شیرینی مدرن ترجیح می‌دهید قنادی ناتلی یکی دیگر از گزینه‌های ویژه به نظر به شما است. ناتلی شعب مختلفی در سراسر شهر از جمله خیابان سهروردی دارد و کلیه استانداردهای مرتبط با صنایع کیک و شیرینی در محصولات این برند معتبر رعایت می‌شود.

اخیرا ناتلی تغییرات گسترده‌ای را در سیستم مدیریتی و خدمات‌دهی به مشتریان خود ایجاد کرده است. بنابراین می‌توانید به صورت آنلاین هم بهترین کیک و شیرینی‌ها را از این قنادی با خیال راحت و بدون نگرانی بابت معضل ترافیک سفارش دهید.

ما از نظر کیفیت به شیرینی ناتلی نمره 85 و از نظر بهره‌مندی از پلتفرم‌های آنلاین در ثبت سفارش چهار ستاره می‌دهیم.

سخن آخر

تر و خشک فرقی نمی‌کند. برخی از قنادی‌های پایتخت با وجود سال‌های زیادی که از فعالیتشان می‌گذرد همچنان کیفیت کار را حفظ کرده‌اند و در کسب رضایت مشتری پیشگام بوده‌اند.

شیرینی الف، شیرینی بی بی، قنادی مینیون، قنادی لرد و سولدوش در لیست بهترین شیرینی فروشی‌های تهران قرار دارند و قدمت برخی به بیش از 50 سال می‌رسد. اخیرا قنادی‌ها هم همگام با رستوران‌ها امکان سفارش آنلاین را به خدمات خود افزوده‌اند تا ثبت سفارش کیک و شیرینی از نقاط مختلف تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر