امروز27 فروردین 1403

بهترین ماسک‌ های آبرسان مناسب پوست چرب

ماسک آبرسان برای پوست چرب
5/5 - (8 امتیاز)

چه ماسکی مناسب پوست چرب است؟

احتمالا همه ما لوازم آرایشی و بهداشتی‌ متنوعی داریم که برای خرید هر کدامشان وسواس زیادی به خرج داده ایم. با وجود محصولات متنوع و مختلفی که در بازار وجود دارد، ما به‌دنبال بهترین محصول با تاثیرگذاری بیشتر هستیم. ماسک آبرسان یکی از این محصولات مراقبتی است که ضرورت استفاده از آن را به‌‌خوبی می‌دانیم و از تأثیرات و خواص ماسک آبرسان صورت در شادابی، نشاط و جوان‌سازی پوست اطلاع داریم.

با توجه به رونق زندگی شهری و گذراندن بیشترین ساعات روزمان در شلوغی و آلودگی، بر کسی پوشیده نیست که برای پاکسازی پوست صورت‌مان تنها آب و یک ماده شوینده معمولی کافی نیست. برای پاک کردن پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و حتی برطرف کردن تیرگی و خستگی پوست به محصولات مراقبتی مختلفی مثل ماسک‌های آبرسان احتیاج داریم. با وجود تبلیغات گسترده و تنوع محصولات، همچنین توصیه موکد پزشکان حوزه پوست و زیبایی به استفاده از بهترین ماسک آبرسان، انتخاب آن کمی مشکل به‌نظر می‌رسد. برای همین ما برای انتخابی مطمئن و خرید بهترین ماسک مناسب صورت چرب با نوشتن این مقاله قرار است به شما کمک کنیم.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که قبل از خرید، بهتر است از خواص ماسک‌های آبرسان اطلاع کافی داشته باشیم. حال این سوال پیش می‌آید که دلیل تاکید بر استفاده از ماسک‌های آبرسان دقیقا چیست؟ شاید در پاسخی اجمالی بتوان گفت که ماسک‌های آبرسان (همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است) قرار است روشی مناسب برای حفظ رطوبت پوست باشند که خاصیت پاک‌کننده عمیق هم دارند.

معرفی چند مورد از بهترین ماسک‌‌ های آبرسان مناسب پوست چرب

ما در ادامه مقاله درباره خواص ماسک صورت و بهترین نوع ماسک آبرسان صحبت خواهیم کرد و برای کمک به شما در انتخاب ماسک صورت مناسب، چند ماسک آبرسان متفاوت و متنوع که در بازار موجود هستند را معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

ماسک اسکراب و آبرسان صورت فریمن

اگر عاشق محصولاتی هستید که عصاره و عطر دلپذیری دارند، باید بگوییم که موقع استفاده از ماسک آبرسان فریمن حتما از استشمام عطر و عصاره گریپ فروت نهایت لذت را می‌برید. اگر از طرفدارن استفاده از ماسک و اسکراب باشید و حداقل چندتا از آن‌ها روی میز آرایش‌تان جا خوش کرده باشند، به‌خوبی می‌دانید که برند فریمن یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برند‌های اسکراب و ماسک در دنیاست.

این برند محبوب در ساخت محصولات خود به ‌سراغ محصولات گیاهی و عصاره میوه‌های مختلف و متنوعی می‌رود. به همین دلیل روز به روز بر تعداد مصرف‌کنندگان محصولاتش افزوده می‌شود. این ماسک آبرسان که دارای عصاره گریپ فروت است، سلول‌های مرده پوست را که باعث تیرگی آن می‌شوند، از سطح پوست صورت لایه‌برداری می‌کند. همچنین دانه‌های ریز موجود در ماسک نیز، موجب پاکسازی عمیق پوست و همچنین رشد مجدد سلول‌های پوستی می‌شود. این ماسک صورت، علاوه بر خاصیت آبرسانی موجب جوان‌سازی و رفع تیرگی پوست هم می‌شود.

ماسک مرطوب کننده و آبرسان دگری

اگر به دنبال ماسک مرطوب‌کننده و آبرسانی هستید که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم برای انواع پوست مناسب باشد، کرم برند دگری پیشنهاد ما به شماست. این ماسک آبرسان علاوه‌ بر اینکه برای پوست چرب مناسب است، هر فرد دیگری با هر نوع پوست هم می‌تواند از آن استفاده کند.

ماسک آبرسان دگری می‌تواند همانند کرم ویتامین سی به شادابی پوست صورت شما کمک کند چراکه این ماسک آبرسان دارای دو ویتامین سی (Vitamin C) و E است که باعث تغذیه پوست صورت می‌شود. علاوه بر این دو ویتامین، مقداری موسیلاژ طبیعی نیز در ترکیبات این ماسک صورت وجود دارد که باعث پیشگیری از التهابات پوستی می‌شود.

این محصول دارای 9 عصاره گیاهی از جمله عصاره بابونه، روغن زیتون، عصاره سدر، روغن کنجد، عصاره فارفارا، عصاره ختمی، عصاره آلوئه‌ورا و عصاره اسطوخودوس است که ترکیب همه این‌ها نشان‌دهنده تاثیرات منحصربه‌فرد این ماسک است. در آخر باید به شما این مژده را بدهیم که بسیاری از متخصصان پوست تایید کرده‌اند که میزان تاثیرگذاری این محصول چه به‌صورت آنی و کوتاه‌مدت و چه در مدت زمانی طولانی، بسیار زیاد است.

ماسک آبرسان صورت لیراک

قبل از معرفی ماسک آبرسان لیراک باید به شما بگوییم که محصولات برند آرایشی لیراک بر پایه یک اصل مهم ساخته می‌شود و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند: اثربخشی، ایمنی و حس‏گرایی. با این حساب می‌توان به محصولات این برند اطمینان و آن‌ها را انتخاب کرد. نام این برند از کلمه‏ فرانسوی Lierre به معنای گیاه عشقه یا پاپیتال گرفته شده است. این برند را یک پزشک متخصص پوست و زیبایی در سال 1975 تحت عنوان «شرکت لابراتوارهای لیراک» تأسیس کرد.

از خواص این ماسک آبرسان می‌توانند به خاصیت مرطوب‌دهی، تسکین‌دهندگی، تغذیه‌ی پوست و آرام بخش بودن آن اشاره کرد. محتویات ماسک آبرسان لیراک شامل خاک رس صورتی با خاصیت نرم‌کنندگی، عصاره گل رز با خاصیت مرطوب‌کنندگی، عصاره شکوفه گیلاس (مغذی و نوعی آنتی‌آکسیدان)، روغن زرد‌آلو، کره گیاهی و کره انبه است که همه به بهبود شرایط پوست کمک می‌کنند.

ماسک آبرسان صورت لیراک برای تمام انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب است.

خواص و تاثیرات ماسک آبرسان صورت

استفاده از ماسک‌های صورت، به‌ویژه ماسک آبرسانی که در کنار همه خاصیت‌هایش، تاثیر آبرسانی هم داشته، روشی کم‌هزینه برای مراقبت از پوست است که در کمترین زمان ممکن نیز انجام می‌شود. هدف از ماسک گذاشتن و استفاده روزانه از ماسک‌های آبرسان مناسب پوست چرب برای این است که بهترین ماسک‌های آبرسان ضمن پاک کردن عمیق لایه‌های پوست، جریان خون صورت را افزایش می‌دهد، خستگی پوست را برطرف می‌کنند و با خاصیت آبرسانی‌اش مانع از خشک‌ شدن پوست و از دست رفتن طراوت و جوانی آن می‌شود.

لازم به ذکر است که برطرف کردن تمام چربی پوست، روش خوبی برای پاکسازی آن نیست. زیرا پوست صورت به کمی چربی طبیعی برای شادابی نیاز دارد. در غیر این صورت، پوست خشک شده و پوسته پوسته می‌شود.

جمع‌بندی:

مراقبت از پوست نوعی شکرگزاری از نعمت سلامتی پوست است. پوست شما از هر نوعی که باشد، با کمی رسیدگی و مراقبت، می‌تواند پوستی شاداب و جوان باشد که باعث افزایش اعتماد به نفس شما و علاقه‌تان به خودِ درونی‌تان شود. برای مراقبت و نگهداری از پوست لازم به هزینه‌های گزاف یا زمان‌های زیاد نیست. کافی است ماسک آبرسان مناسب پوست‌تان را انتخاب کنید و هر شب فقط چند دقیقه برای استفاده از آن وقتی اختصاص بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر