امروز28 فروردین 1403

پر‌طرفدارترین مراکز خرید در شهر مشهد

مراکز خرید در شهر مشهد
3.7/5 - (3 امتیاز)
3.7/5 - (3 امتیاز)

با وجود این‌که شهرهای زیبا و توریستی متعددی در ایران وجود دارند؛ اما شهر مشهد را می‌توان یکی از محبوب‌ترین شهرهای کشور برای سفر دانست. سالانه تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی به مشهد سفر می‌کنند. مشهد به‌عنوان یکی از مقاصد زیارتی، سیاحتی و تجاری توانسته در سال‌های اخیر به‌عنوان توریستی‌ترین شهر ایران شناخته شود.

باتوجه‌به آمار بالای سفر به شهر مشهد، چه از داخل کشور و چه از خارج ایران، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی هم در شهر ایجاد شده است. مراکز خرید یکی از اصلی‌ترین مواردی هستند که در برنامه بسیاری از مسافران برای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

اگر در تور مشهد از شیراز یا حتی دیگر شهر‌ها دوست دارید سری هم به مراکز خرید بزنید، بهتر است با ما در ادامه این‌مقاله همراه باشید.

تعداد مراکز خرید و بازارهای مشهد به حدی زیاد است که برای توصیف و بررسی همه آن‌ها نیاز به وقت زیادی داریم. به همین دلیل ما در این‌مقاله تعدادی از پر‌طرف‌دارترین مراکز خرید را بررسی خواهیم کرد.

مجتمع تجاری الماس شرق

حتی اگر به این‌مرکز خرید مراجعه نکرده باشید، احتمالا نام آن را شنیده‌اید. یکی از مراکز تجاری محبوب در شهر مقدس مشهد، مرکز تجاری و تفریحی الماس شرق است. شما در این‌مرکز به بیش از 1200 واحد تجاری دسترسی دارید. برای رفاه و آسایش مراجعه‌کنندگان، خدمات و امکانات مناسبی برای مجموعه در‌نظر گرفته شده است.

از‌جمله این‌امکانات مواردی مانند شهربازی، سینما پنج‌بعدی، سرزمین عجایب، آب‌نما، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ هستند که خدمات خود را با کیفیت بالایی به افراد ارائه می‌دهند. الماس شرق 6 طبقه دارد و معماری زیبای آن چشمان مراجعان را مجذوب خود می‌کند. برای دسترسی به مجتمع الماس شرق باید به بلوار خیام، بلوار بهارستان بروید.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

برج آلتون یکی از بلند‌ترین ساختمان‌های کشور است که در مشهد به مجموعه‌ای تجاری – اداری است. برج لوکس آلتون یکی از مراکز خرید محبوب در مشهد است که شهرت بسیاری در کشور دارد. شما برای خرید انواع کالا‌های دیجیتال مانند موبایل، خرید پوشاک یا لوازم‌آرایش و بهداشتی کافی است سری به مجتمع آلتون بزنید تا دست‌خالی باز‌نگردید.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

مجتمع تجاری آلتون مشهد

یکی از ویژگی‌های خوب مجتمع، پارکینگ وسیع آن است که مشکل جای پارک را برای خریداران و مراجعه‌کنندگان حل کرده است. برای دسترسی به مجتمع تجاری آلتون باید به خیابان دانشگاه بروید. مجتمع آلتون بین دانشگاه 22 و 23 قرار دارد.

مجتمع تجاری وصال

یکی از مراکز خریدی که بسیاری از تور‌های مشهد، مانند یا دیگر شهر‌های کشور در برنامه بازدید خود قرار می‌دهند، مجتمع تجاری وصال است. این‌مجتمع چند‌گانه محیط مناسبی را برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی و حتی مبلمان فراهم کرده است.

امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی هم در مجتمع وجود دارد که لذت تماشای مغازه‌ها و خرید را برای مسافران تکمیل می‌کند. اگر اهل هیجان هستید، کنار خرید خود، سری هم به پارک وحشت مجتمع بزنید. اگر هم از طرف‌داران ثبت خاطره‌ها باشید، گرفتن عکسی در عکاس‌خانه سنتی مجتمع فرصت خوبی برای شما است. مجتمع در انتهای خیابان خیام شمالی مشهد قرار دارد.

مرکز خرید پروما

معماری جالب مرکز خرید پروما که از دور شبیه یک مکعب شیشه‌ای به‌نظر می‌رسد، نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. مجتمع دو بخش تجاری و تفریحی دارد. بخش تجاری مجتمع شامل فروشگاه‌هایی است که بسیاری از برند‌های معروف در حوزه پوشاک، لوازم‌خانگی و لوازم الکترونیکی را ارائه می‌کنند.

اگر گرسنه هستید، در قسمت دیگر مجتمع رستوران فست‌فود. کافی‌شاپ برای مدتی استراحت برای شما در‌دسترس خواهد بود. اگر اهل تفریح بیشتری هستید، سری هم به سالن بولینگ و سالن بیلیارد مجتمع بزنید. مرکز خرید پروما مشهد در میدان جانباز، بلوار جانباز قرار دارد.

مجتمع بازار فردوسی مشهد

یکی از مجتمع‌های بزرگ مشهد که فروشگاه‌های مناسبی را برای مسافران و اهالی مشهد فراهم کرده، مجتمع بازار فردوسی است. یکی از ویژگی‌های مجتمع چهار‌طبقه فردوسی تقسیم‌بندی آن به بخش‌های مختلف و دسته‌بندی کالا‌‎ها و اجناس است.

مثلا شما در طبقه 2+ فروشگاه، مغازه‌هایی را می‌بینید که به عرضه لوازم عروس و داماد، ساعت، بدلیجات، طلا و جواهر اقدام می‌کنند. این‌موضوع زمان زیادی برای شما صرفه‌جویی خواهد کرد و فرصت خوبی را برای خریدی دقیق به شما می‌دهد.

مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد

مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد

دیگر مجتمع‌ها و مراکز خرید مهم مشهد

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، تعداد مراکز خرید مشهد بسیار زیاد است و برای بررسی همه آن‌ها زمان زیادی لازم داریم. در این‌مقاله تعدادی از مراکز خرید را بررسی کردیم و توضیحات مختصری را درباره آن‌ها بین کردیم.

بهتر است برای تور مشهد از شیراز یا دیگر شهر‌ها، حتما برنامه مناسبی برای خرید از مشهد داشته باشید. تعدادی از دیگر مراکز خرید معروف مشهد که مسافران زیادی با تور یا به‌صورت مستقل به آن‌ها مراجعه می‌کنند در زیر آمده است:

  • مجتمع ویلاژ توریست مشهد
  • مجتمع تجاری خورشید مشهد
  • مجتمع تجاری تفریحی آسمان مشهد
  • مجتمع تجاری زیست خاور مشهد
  • مجتمع تجاری آرمان مشهد

از مسئولان تور مشهد یا هم‌سفران خود نیز درباره تجربه خرید موفق در مشهد سوال کنید. احتمالا گزینه‌های مناسبی را متناسب با شرایط مختلف به شما پیشنهاد خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر