امروز09 فروردین 1403

خرید انگشتر دخترانه شیک بر اساس تیپ شخصیتی

انگشتر دخترانه
4.7/5 - (3 امتیاز)

راهنمای خرید انگشتر دخترانه

فقط کافی است نگاهی به به جعبه جواهراتتان و تنوع زیورآلاتی که استفاده می‌کنید بیندازید؛ احتمالا برای شما هم انگشتر متنوع‌ترین اکسسوری بین سایر زیورآلاتی باشد که روزانه استفاده می‌کنید یا عادت به پوشیدن آن‌ها دارید. علت آن هم مشخص است؛ زیبایی انگشتر از انظار دور نمی‌ماند و پوشیدن آن بی‌دردسر است!

با این که انگشتر یک اکسسوری مشترک بین بانوان و آقایان است اما انتخاب انگشتر دخترانه به ویژه اگر قرار باشد به عنوان هدیه خریداری شود دشوارتر خواهد بود. علاوه بر زیبایی تراش نگین و حلقه انگشتر شخصیت افراد یکی از فاکتورهای مهمی است که در گزینش طرح و مدل‌های مختلف بازار باید در نظر داشته باشیم. شخصیتی که بر اساس موقعیت شغلی، تحصیلی و اجتماعی افراد تا حدودی قابل حدس است و می‌تواند در خرید هدیه مناسب روز تولد، ولنتاین و … کمک‌کننده باشد.

نمی‌دانیم شما چه معیارهایی برای خرید انگشتر دنبال می‌کنید. این بار در راهنمای خرید به‌نظر قصد داریم نقش ویژگی‌های شخصیتی افراد را در انتخاب مدل انگشتر مناسب بررسی کنیم تا نسبت به گذشته خرید موفق‌تری را تجربه کنید.

معرفی و بررسی مدل‌های مختلف انگشتر دخترانه

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: ندارد

حلقه ساده یا رینگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. مدل RQ700 به صورت چند رنگ طراحی شده و سایزبندی دارد. رنگ این رینگ زیبا ثابت است و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: ندارد

رینگ برای هر سن و سالی مناسب است. این انگشتر ساده به رنگ مشکی و به صورت براق تولید شده و به سادگی با اکسسوری‌های دیگر و رنگ پوششتان ست می‌شود. این انگشتر با سایزبندی استاندارد طراحی شده و لازم است قبل از خرید راهنمای انتخاب سایز را مطالعه کنید.

انگشتر /رنگ هولوگرامی/مدلS 110

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: ندارد

مهم‌ترین ویژگی انگشتر مدل S 110 رنگ هولوگرامی آن است که باعث می‌شود درخشش هفت رنگ و متمایزی داشته باشد. این انگشتر طیف رنگ گسترده‌ای در بردارد که با بدنه استیل تولید شده و طراحی اسپرت آن علاوه بر دختران برای پسران نیز جذاب خواهد بود.

مدل پر فروش

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: ندارد

اگر قصد دارید بین انگشترهای ساده و مینیمال خود تنوع ایجاد کنید پیشنهاد ما انگشتر مدل زنجیر است. این انگشتر زیبا یک رینگ به شکل زنجیر است که با توجه به قیمت ارزش خرید بالایی دارد.

انگشتر دخترانه مدل مرواریدی کد B12

مشخصات محصول

  • جنس: فلز
  • قابلیت تغییر سایز: دارد

ظرافت و طراحی خاص انگشتر مدل مرواریدی نه فقط برای دختران، بلکه برای تمام بانوان مناسب است. قلب این انگشتر یک مروارید و چند نگین به شکل گل قرار گرفته‌اند و حلقه آن قابلیت تغییر سایز دارد.

انگشتر دخترانه مدل مار

مشخصات محصول

  • جنس: برنج
  • قابلیت تغییر سایز: دارد

انگشتر مدل مار همیشه یکی از طرح‌های پرطرفدار در میان خانم‌ها بوده است. این انگشتر از جنس برنج است و به شکل فری‌سایز ساخته شده است. بنابراین می‌توانید به‌راحتی سایز آن را متناسب با انگشت خود تغییر دهید. این انگشتر به دلیل ساخته شدن از برنج دوام و ثبات رنگ بالایی دارد. اگر پس از مدتی استفاده احساس کردید انگشتر اکسید شده است، می‌توانید با استفاده از آب و سرکه آن را به حالت اولیه بازگردانید. این انگشتر همچنین در برابر آب و ضربه مقاوم است.

انگشتر دخترانه مدل السا و آنا

مشخصات محصول

  • جنس: رزین، فلز
  • قابلیت تغییر سایز: دارد

کمتر کسی را سراغ دارید که انیمیشن فروزن را ندیده باشد و کمتر دختربچه‌ای را سراغ دارید که این انیمیشن را دوست نداشته باشد. انگشتر دخترانه مدل السا و آنا یک گزینه جذاب برای دخترخانم‌هایی است که به این انیمیشن و کاراکترهای زیبایش یعنی السا و آنا علاقه دارند. این انگشتر از جنس رزین و فلز ساخته شده است. به‌علاوه، دارای قابلیت تغییر سایز است و می‌توانید به‌راحتی آن را متناسب با سایز انگشت تغییر دهید.

انگشتر دخترانه مدل تک نگین کد 05

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: دارد

این انگشتر دخترانه دارای طراحی ساده‌ای است و می‌تواند با هر لباسی به‌راحتی ست شود. در کنار سادگی این انگشتر یک نگین کوچک به زیبایی آن کمک بیشتری کرده است. جنس این انگشتر استیل است. به‌علاوه، به کمک قابلیت تغییر سایز آن می‌توانید آن را در هر کدام از انگشت‌هایتان قرار دهید.

انگشتر دخترانه کد 03

مشخصات محصول

  • جنس: استیل
  • قابلیت تغییر سایز: دارد

این انگشتر دخترانه از جنس استیل ساخته شده است. طراحی ساده آن به کمک یک نگین قرمز جذابیت بیشتری پیدا کرده است. این انگشتر دارای قابلیت تغییر سایز است. شما می‌توانید سایز آن را متناسب با هر کدام از انگشتان‌تان تغییر دهید.

انگشتر دخترانه مدل Cat

مشخصات محصول

  • جنس: پلاستیک
  • قابلیت تغییر سایز: ندارد

اکسسوری‌های مدل گربه یا دارای طرح گربه هم طرفداران زیادی دارند. این انگشتر از جنس پلاستیک و دوست‌دار طبیعت ساخته شده است. به‌علاوه، در برابر ضربه و آب مقاوم است. البته این انگشتر دارای قابلیت تغییر سایز نیست بنابراین باید پیش از خرید سایز انگشت خود را بدانید و متناسب با آن انتخاب کنید.


پیوند استایل و شخصیت‌شناسی افراد

رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون! این موضوع در نوع استایل و پوشش افراد هم صادق است؛ به ویژه اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنند و به صورت روزمره یا دوره‌ای می‌پوشند!

انگشتر دخترانه هم از همان اکسسوری‌های پرطرفدار است که مدل آن و حتی زمان استفاده از آن توسط بانوان اسرار زیادی در ارتباط با طرز فکر و شخصیت آن‌ها آشکار می‌کند.

ما بر اساس علم شخصیت‌شناسی، تجربه کاربران و طرح‌های موجود در بازار انگشترها را برای افراد شیک پوش، رومانتیک، شخصیت‌های رهبر و مستقل و … طبقه‌بندی کرده‌ایم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان راهنمای امروز را دنبال کنید و ببینید مخاطب شما جز کدام یک از گروه‌های شخصیتی معرفی شده قرار می‌گیرد.

انگشتر مناسب برای افراد عاطفی و رمانتیک

کسانی که استعداد زیادی در هنر، نویسندگی و امور مرتبط دارند رمانتیک هستند و خلق و خوی متغیر آن‌ها به خوبی این روحیات را اثبات می‌کند. افرادی که رومانتیک هستند ممکن است فردگرا باشند و بنابراین در انتخاب انگشتر مناسب برای آن‌ها لازم است حساسیت زیادی به خرج دهید و ایده‌آل گرا باشید!

انگشترهای تک نگین یا تک سنگ با طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی برای این افراد خواهد بود. برای افراد رمانتیک به دنبال مدل‌های شلوغ یا طرح‌های متفاوت نباشید و با حلقه‌ یا انگشتر ساده هم می‌توانید درست مطابق با چارچوب ذهنی آن‌ها پیش بروید.

انگشتر ایده‌آل برای افراد شیک پوش

افراد شیک پوش لزوما زمان زیادی را برای خرید صرف نمی‌کنند؛ اما مطابق با ترندهای مد و پوشاک پیش می‌روند و ممکن است به پر زرق و برق بودن انگشتری که برای آن‌ها خریداری می‌کنید بیش‌تر اهمیت بدهند.

سنگ‌های زمردی شکل با تراش‌های ظریف و درخشش بیش‌تر این تیپ شخصیتی را مجذوب می‌کنند. برای افراد شیک پوش به حلقه ساده بسنده نکنید. بهتر است از حلقه‌هایی با طرح بافت یا نقش شاخ و برگ درختان استفاده کنید تا طراحی انگشتر از قالب کلاسیک و ساده خارج شود.

انتخاب انگشتر برای ورزشکاران

حتی بانوانی که اهل ورزش‌های سنگین و پرفشار باشند و تیپ اسپرت را ترجیح می‌دهند بالاخره استایل رسمی را در طول هفته و بر اساس موقعیتی که در آن قرار می‌گیرند تجربه می‌کنند.

برای افراد ورزشکار از نگین‌های تراش خورده و شکیل استفاده کنید؛ نگین یا سنگ‌هایی که به اشکال مختلف تراش خورده‌اند و به این شکل از قالب گرد و ساده‌ای که در خیلی از حلقه و انگشترهای رمانتیک می‌بینیم فاصله دارند.

خرید انگشتر برای دختران فعال و پرمشغله

شخصیت برخی از دختران و بانوان فعال‌تر است و بر همین اساس ممکن است ظاهر ساده‌تر و تیپ اسپرتی داشته باشند؛ اما قطعا از اکسسوری انگشتر استقبال می‌کنند.

برای این افراد درست مطابق با پوشش روزمره آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. برای خرید حلقه یا انگشتر سراغ سنگ و نگین‌های کوچک‌تر با طراحی مینیمال بروید و سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که برای استفاده روزمره این اشخاص مناسب باشد.

انتخاب انگشتر برای اشخاص حرفه‌ای و متخصص

دختران و بانوانی که به سبب نوع حرفه مشغله زیاد و حضور فعالی در اجتماعات دارند به انگشترهایی نیاز دارند که جدیت و مصمم بودن آن‌ها در امور را انعکاس دهند.

برای افراد متخصص و مصمم به دنبال طرح‌های خاص باشید. انگشترهایی که به تنهایی بار سایر زیورآلات را در تکمیل کردن استایل زنانه به دوش می‌کشند و زیبنده انگشتان دختران مستقل و فعال جامعه هستند.

انگشتر مناسب برای افراد ساده‌پسند و سنتی

کسانی که بیش از مد و ترندهای روز دنیا به سنت‌ها پایبند هستند احتمالا بیش از هر طرح دیگری از انگشترهایی مزین به سنگ‌های زینتنی استقبال کنند.

کهربا، فیروزه، زمرد، آمیتیس و یشم از سنگ‌های پرطرفدار و خوش رنگ و لعابی هستند که هر یک انعکاس نور چشمنوازی دارند. هر یک از این سنگ‌ها بعد از تراش به عنوان نگین حلقه نقره، طلا یا تیتانیوم استفاده می‌شوند و علاوه بر زیبایی ظاهری تاثیرات روانشناختی مختلفی دارند.

سخن آخر

یک حلقه و انگشتر دخترانه متناسب با استایلتان کافی است تا حس اعتماد به نفس بیش‌تری برای حضور در محافل داشته باشید و از حضور در اجتماع احساس بهتری داشته باشید. زوج ها نیز معمولا به دنبال انگشتر ست مردانه و زنانه هستند، به همین خاطر در مقاله دیگری ۱۰ پیشنهاد برای خرید ست انگشتر داده‌ایم.

به جز طراحی نگین و حلقه انگشتر فاکتورهای دیگری هم مثل نوع پوشش و سبک زندگی و روحیات در انتخاب انگشتر اثرگذار هستند. در کنار این عوامل لازم است ترندهای روز دنیا را برای خرید انگشتر دخترانه دنبال کنید. کدام نوع انگشتر با سبک زندگی و شخصیت شما هماهنگی بیش‌تری دارد؟

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر