امروز31 فروردین 1403

خرید بهترین ماگ مسافرتی ارزان قیمت و باکیفیت

خرید بهترین ماگ مسافرتی ارزان
5/5 - (1 امتیاز)

برای آن دسته از افرادی که زیاد به سفر یا کوه‌نوردی می‌روند خرید بهترین ماگ مسافرتی ارزان یک دغدغه‌ی بسیار مهم محسوب می‌شود. حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که سالی به دوازده ماه هم به دل کوه و دشت نمی‌زنید باز هم ماگی با ویژگی‌های ماگ‌های مسافرتی در زندگی روز‌مره بسیار به درد شما خواهد خورد. با به‌نظر همراه باشید تا با انواع ماگ مسافرتی و ویژگی آن آشنا شوید.

مدل پرطرفدار

ماگ سفری ایکیا مدل 002D گنجایش 0.3 لیتر

معرفی محصولات این قسمت از ماگ‌های مسافرتی را با یک ماگ بسیار شیک و خوش دست که قیمت مناسبی هم دارد شروع می‌کنیم. این ماگ از برند ایکیا مانند دیگر طراحی‌های این برند بسیار ساده، شیک و در عین حال منحصر به فرد است.

ماگ مسافرتی ایکیا دما را به خوبی در خود حفظ می‌کند و می‌توانید آن را بدون هیچ مشکلی در مایکرویو و ماشین ظرف‌شویی نیز قرار دهید. لازم به ذکر است که در تولید این محصول از BPA استفاده نشده است که در نوع خود آپشن بسیار خوبی محسوب می‌شود.

ماگ سفری مدل 1080 گنجایش 0.35 لیتر

این ماگ مسافرتی برای کوه‌نوردی و کمپ بسیار مناسب است زیرا گنجایش زیادی دارد و وزن آن هم نسبتا سبک است. این تراول ماگ می‌تواند دما را بین ۰ درجه تا ۱۰۰ درجه در مدت زمان ۳ ساعت در خود نگه دارد و جنس بدنه و جنس عایق آن نیز از استیل مقاوم است.

درب این محصول به صورت پیچی باز و بسته می‌شود و به خوبی می‌تواند از ریختن مایعات جلوگیری کند. همان طور که می‌بینید این تراول ماگ تمام ویژگی‌های یک همراه خوب در سفر را دارد و قیمت آن نیز نسبت به کارایی آن قابل قبول است.

ماگ سفری ترموس مدل DF119Red ظرفیت 0.450 لیتر

یکی از ماگ‌های سفری بسیار پر طرفدار ماگ سفری ترموس است که با توجه به گنجایش بالای آن کاربرد‌های بسیاری نیز دارد. طراحی عایق ماگ ترموس به گونه‌ای است می‌تواند حرارت را به خوبی در خود نگه دارد و از هدر رفتن حرارت جلوگیری کند.

به این صورت که نوشیدنی گرم ۲ ساعت و نوشیدنی سرد ۳ ساعت در این ماگ دوام خواهد آورد. جنس بدنه‌ی این تراول ماگ نیز ترکیبی از پلاستیک و استیل است که مقاومت بالایی نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این ماگ کف آن است که بر روی آن لاستیک ضد خش قرار گرفته تا تعادل ماگ بر روی سطوح راحت‌تر برقرار شود.

ماگ سفری تفال مدل Fun

اگر طرفدار طرح‌های مینیمال با رنگ‌بندی‌های خاص هستید و زیبایی را در سادگی می‌بینید این ماگ‌سفری تفال برای شما طراحی شده است. علاوه بر طراحی بسیار شیک این ماگ قابلیت‌های آن نیز این محصول را از دیگر محصولات متمایز می‌کند. از ویژگی‌های بسیار خوب ماگ تفال وزن سبک آن است که باعث می‌شود بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.

ماگ تفال درپوش بسیار مقاومی نیز دارد که از بیرون ریختن مایعات جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که این ماگ نمی‌تواند مدت طولانی دما را در خود نگه دارد و برای استفاده‌ی روزمره در منزل و محل کار مناسب است.

ماگ سفری کووآ مدل ONE TOUCH KDW-SL200-1

از دیگر ماگ‌های مناسب برای سفر و کوه‌نوردی ماگ کووآ است که گنجایش مناسب و وزن نسبتا سبکی دارد. این ماگ می‌تواند سرما را تا ۶ ساعت به خوبی در خود نگه دارد اما در نگهداری مایعات گرم نمی‌تواند با این قدرت عمل کند.

از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول دارا بودن کیف مخصوص حمل است که علاوه بر حمل آسان از آسیب دیدن محصول نیز جلوگیری می‌کند. جنس بدنه‌ی این تراول ماگ استیل دو جداره‌ی ضد زنگ و جنس عایق آن استیل است که هر دوی آن‌ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

ماگ سفری مدل 3010 گنجایش 0.51 لیتر

اگر رنگ‌بندی محصولی که استفاده می‌کنید برایتان مهم است و طرفدار رنگ‌های شاد و پر انرژی هستید این تراول ماگ با رنگ‌بندی بسیار متنوع می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

این ماگ مسافرتی می‌تواند دمای مایعات را بین ۰ تا ۱۰۰ درجه در خود به مدت ۲ ساعت به خوبی نگه دارد که در نوع خود ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی این محصول استیل است و نوع عایق آن نیز استیل بوده که هم مقاومت بالایی دارد و هم از به هدر رفتن دما جلوگیری می‌کند.

ماگ سفری مدل GR22 گنجایش 0.5 لیتر

ماگ استیل مدل GR22 یکی دیگر از ماگ‌هایی است که طراحی آن نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. این ماگ سفری عایقی از جنس استیل ضد زنگ دارد که هم دما را به خوبی در خود نگه می‌دارد و هم هنگام سرو نوشیدنی‌های داغ دست شما را نمی‌سوزاند.

برای این که دما بهتر در ماگ شما نگه داشته شود بهتر است اول نوشیدنی را درون ماگ ریخته ۵ دقیقه صبر کنید، سپس نوشیدنی را خالی کرده و مجددا درون ماگ بریزید با این روش دما بهتر در ماگ شما خواهد ماند.

ماگ سفری مدل مدل TRL79 گنجایش 0.5 لیتر

اگر برای رفتن به کوه نوردی و یا کمپ دنبال یک ماگ با کیفیت بالا و قیمت پایین هستید پیشنهاد ما به شما ماگ سفری مدل TRL79 است. درب واشر‌دار  این ماگ باعث می‌شود تا مایعات نتوانید به راحتی به بیرون نشت کند که همین باعث می‌شود در هنگام حمل آن نگرانی نداشته باشید.

عایق این ماگ سفری استیل ضد زنگ است که دما را به خوبی در ماگ نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا در صورتی داغ بودن نوشیدنی دست شما نسوزد. دو جداره بودن این محصول نیز می‌تواند از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب آن باشد که در هنگام انتخاب حتما باید به آن توجه کنید.

ماگ سفری مدل Arm-4 گنجایش 0.500 لیتر

اگر دوست ندارید که ماگ سفری شما بزرگ باشد و سایز لیوان‌های معمولی را بیشتر می‌پسندید این سری از ماگ‌های سفری مناسب شماست. زیرا نه تنها خیلی بزرگ نیست و وزن زیادی ندارد بلکه طراحی آن نیز بسیار زیبا و متفاوت است. این تراول ماگ دارای صافی دمنوش است که به راحتی می‌توانید با آن برای خودتان دمنوش نیز درست کنید.

این محصول دمای سرد و گرم را به خوبی در خود نگه می‌دارد و جنس آن نیز استیل ضد زنگ است.

ماگ سفری کرکماز مدل A638-01

آخرین محصولی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم از برند معروف کرکماز است که لوازم خانگی‌های بسیار با کیفیتی دارد پس می‌توان ماگ‌های این برند را نیز با دیگر برند‌ها متفاوت دانست.

این ماگ استیل به خوبی دمای سرد و گرم را در خود نگه می‌دارد و جنس مقاومی دارد. به علاوه طراحی آن به گونه است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد و حمل آن نیز بسیار آسان است. این ماگ زیبا و مقاوم می‌تواند هم در سفر و هم در منزل و محل کار مورد استفاده‌های زیادی برای شما داشته باشد.

ماگ مسافرتی چیست؟

ماگ‌های مسافرتی همان‌طور که از اسمشان هم پیداست ماگ‌هایی هستند مخصوص سفر که اغلب از جنس استیل عایق بندی شده هستند تا بتوانند حرارت را به خوبی در خود نگه دارند.

البته علاوه بر مسافرت این ماگ‌ها استفاده‌های بسیار دیگری نیز دارند. به طور مثال در هنگام کوه‌نوردی به خاطر وزن نسبتا سبک‌شان می‌توانند همراه خوبی برای کوهنوردان باشند و یا حتی در محل کار زمانی که غرق انجام کارهای‌مان هستیم می‌توانیم از این نوع ماگ‌ها استفاده کنیم. می‌پرسید چگونه؟

کاربرد ماگ های مسافرتی

۱. همراه همیشگی در کوه‌نوردی

تصورش را بکنید که در یک کوه پیمایی طولانی در هوای بسیار سرد و یا هنگام کمپ در یک منطقه‌ای جنگلی قصد نوشیدن قهوه‌ای گرم یا یک شکلات داغ را دارید. حمل لیوان‌های معمولی که در منزل مورد استفاده دارند تقریبا در این شرایط غیر ممکن است زیرا به سرعت می‌شکنند و وزن بسیار زیاد و گنجایش کمی دارند.

به علاوه تا نوشیدنی خود را در آن‌ها می‌ریزید به سرعت داغی و یا خنکی خود را از دست می‌دهند. اما ماگ‌های مسافرتی به دلیل دو جداره بودن و جنس بدنه‌ی خاصی که دارند مانند فلاسک عمل کرده و حرارت را در خودشان نگه می‌دارند.

۲. در محل کار

این نوع ماگ‌ها حتی برای آن دسته از افرادی که عادت دارند نوشیدنی خود را به کندی بنوشند و نمی‌خواهند که نوشیدنی‌شان به سرعت حرارت خود را از دست بدهد نیز بسیار کار آمد است. می‌توانید یکی از این ماگ‌ها را با خود به محل کارتان ببرید تا هر قدر که نوشیدن نوشیدنی‌تان طول کشید هم سرد نشده و از دهن نیفتد.

۳. هنگام ورزش

معمولا وقتی در باشگاه و یا حتی در پارک ورزش می‌کنیم یک بطری آب خنک با خود به همراه داریم که تا به سراغش می‌رویم گرم شده و دمای محیط را به خود گرفته است. معمولا این بطری‌های آب بی‌مصرف ترین و جا‌گیر‌ترین چیزی است که همراه خود به ورزش می‌بریم زیرا در هنگام نیاز به نوشیدن آب بالاخره مجبور می‌شویم یک نوشیدنی خنک خریداری کنیم.

حمل کردن فلاسک هم نمی‌تواند کار درستی باشد زیرا وزن بسیار سنگینی دارد و فقط جلوی دست و پای‌مان را می‌گیرد. پس بهترین جایگزین می‌تواند ماگ‌های مخصوص سفر باشد که نوشیدن نوشیدنی در آن‌ها از بطری‌های پلاستیکی بسیار سالم‌تر است. به علاوه دمای نوشیدنی‌مان هم در مدت زمان طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند.

۴. در زمان رانندگی‌های طولانی

هرچند توصیه‌ی ما به شما این است که در هنگام رانندگی خوردن و نوشیدن را به کلی فراموش کنید اما در ترافیک‌های طولانی صبح هنگامی که به سمت محل کارتان می‌روید می‌تواند تقریبا بی خطر باشد. ممکن است بارها برای‌تان پیش آمده باشد که دیر از خواب بیدار شده‌اید و نمی‌توانید صبر کنید تا قهوه‌تان خنک شود بعد آن را بنوشید. از جهت دیگری هم شروع روز بدون نوشیدن قهوه و یا حتی چای برای‌تان غیر ممکن است.

در این جور مواقع می‌توانید نوشیدنی خود را در یک ماگ مسافرتی ریخته و هر وقت به ترافیک خسته کننده‌ی میان راه رسیدید از نوشیدن نوشیدنی‌تان لذت ببرید. اگر برای رفتن به محل کار از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده می‌کنید که دیگر چه بهتر زیرا بدون نگرانی می‌توانید به محض پیدا کردن جای مناسب خود در مترو یا اتوبوس شروع به نوشیدن کنید.

راهنمای خرید

برای خرید یک ماگ مسافرتی مناسب باید ابتدا به نیاز خود توجه کنید. این ماگ را برای چه کاری می‌خواهید؟ برای استفاده‌های عادی روزمره یا برای استفاده در کوه‌نوردی‌های طولانی؟

۱. بسته به نیازتان خرید کنید

اگر می‌خواهید ماگ‌تان را با خود به کوه‌نوردی یا کمپ‌های طولانی مدت ببرید پس بهتر است گنجایش ماگ‌تان به حدی باشد که بتوانید در صورت لزوم نوشیدنی‌های زیاد و یا حتی سوپ و غذاهای آبکی خود را در آن جای دهید. اما اگر برای استفاده‌های روزمره می‌خواهید بهتر است ماگ‌تان زیاد بزرگ نباشد تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و وزن اضافی آن بیخودی را به دوش نکشید.

۲. وزن ماگ

توجه داشته باشید که اگر بخواهید ماگ خود را به عنوان ابزار کوه نوردی با خود در کوله‌پشتی‌تان حمل کنید وزن آن بسیار مسئله‌ی مهمی برای شما خواهید بود.

حتما قبل از خرید ماگ را در دست خود بگیرید و حتی در کوله‌تان بگذارید تا کاملا متوجه شوید که چه قدر وزن دارد. اگر احساس می‌کنید هنگام حمل و نقل برای‌تان مشکل ساز خواهد شد حتما سراغ یک ماگ سبک‌تر بروید.

۳. جنس بدنه

اگر به دنبال یک ماگ مسافرتی برای مصارف روزانه هستید پس زیاد فرقی نمی‌کند که جنس ماگ‌تان چه چیزی باشد. می‌توانید جنسی را بخرید که باب سلیقه‌تان باشد. اما اگر ماگ را برای بردن به کوه و جنگل می‌خواهید پس بهتر است جنس آن چیزی باشد که به راحتی و با یک ضربه نشکند.

در این مواقع پیشنهاد ما ماگ‌های استیل هستند اما شما می‌تواند از هر جنس نشکن و مقاوم دیگری هم استفاده کنید.

۴. درب مناسب

یکی از ویژگی‌های خوب ماگ‌های مسافرتی این است که نوشیدنی از داخل آن‌ها به بیرون نمی‌ریزد. چرا؟ چون اغلب طراحی درب این ماگ‌ها به این صورت است که به خوبی روی بدنه چفت می‌شوند و اجازه‌ی بیرون ریختن نوشیدنی را نمی‌دهند.

اما باز هم هنگام خرید حتما این مورد را تست کنید و محصولی را بخرید که ترجیحا دارای قفل باشد و یا درب آن به خوبی کیپ شود تا نوشیدنی شما به در کیف یا کوله‌پشتی‌تان نریزد.

بهترین ماگ مسافرتی در کمپ و یا کوه چه ویژگی‌هایی دارد؟

ماگ سفری شما حتما باید سبک با گنجایش بالا و جنس مقاوم باشد.

بهترین ماگ در منزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

ماگی که در منزل استفاده می‌کند می‌تواند در سایز کوچک‌تری تهیه شود اما نگه‌داری دمای آن باید جزء گزینه‌های مهم‌تان باشد.

ماگ مناسب ورزش چه ویژگی‌هایی دارد؟

ماگی که برای ورزش از آن استفاده می‌کنید در درجه‌ی اول نباید سنگین باشد و بهتر است ماگ‌تان بگ مخصوص حمل ماگ داشته باشد تا بتوانید راحت‌تر آن را با خود حمل کنید و از آن‌جایی که در هنگام ورزش نوشیدنی‌های سرد می‌نوشیم بهتر است که ماگ‌مان بتواند سرما را خوب در خود نگه دارد.

سخن آخر

حال که با کارایی‌های فراوان ماگ‌های مسافرتی آشنا شدید پس حتما احساس کرده‌اید که وجود حداقل یکی از آن‌ها در منزل‌تان نیاز است. خرید بهترین ماگ مسافرتی ارزان می‌تواند بیشتر از آن چه فکرش را بکنید کمک رسان شما باشد و در موقعیت‌های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر