امروز31 فروردین 1403

پیشنهاد خرید عطر زنانه از 200 تا 800 هزار تومان برای سلیقه های مختلف

عطر-زنانه
3.5/5 - (2 امتیاز)

انتخاب یک عطر دائمی برای معمولا برای افراد کار سختی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چندین عطر خریداری کرده باشید اما هنوز رایحه‌ی خود را نتوانسته‌اید پیدا کنید. امروز در پیشنهاد خرید عطر زنانه تا 500 هزار تومان می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه عطر خود را بر اساس شخصیت خود انتخاب کنید.

توجه: قیمت محصولات معرفی شده در این مقاله تا تاریخ آخرین بروزرسانی (1399/09/22) زیر 800 هزار تومان است. هر گونه تغییر در قیمت‌ها بعد از این تاریخ با توجه به نوسانات بازار بدیهی است. لطفاً قیمت نهایی و موجود بودن محصول را در سایت فروشنده چک نمایید.

پیشنهاد ویژه

ادو پرفیوم زنانه جنسیس

برای دوست‌داران عطر‌های شیرین و فلورال ادوپرفیوم جنسیس قطعا یک انتخاب بسیار مناسب است. ساختار رایحه‌ی این پرفیوم ترکیبی از گل، میوه، چوب و مرکبات است که طبیعت را به یاد شما خواهد آورد.

نت‌های اولیه پرفیوم جنسیس انگور سیاه و گریپ فروت است، نت‌های میانی آن چوب صندل، ریشه زنبق زرد، شکوفه پرتقال، یاسمین و ماگنولیا است.

ادو پرفیوم زنانه لنکوم

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل Amblight برای آن دسته از دختر خانم‌های شیک و ساده پسند بسیار مناسب است. شیشه‌ی صورتی این پرفیوم بوی ملیح آن را کاملا نمایان می‌کند.

نت‌های آغازی این پرفیوم گل یاسمین، نت‌های میانی گل مریم و یاسمین و نت پایانی آن گل رز است. همان‌طور که می‌بینید این پرفیوم رایحه‌ای کاملا فلورال دارد و بوی آن بسیار خنک است. با بو کردن این پرفیوم حس خنکی و رهایی بسیار منحصر به فردی به شما دست می‌دهد.

رایحه‌ای شیرین و گرم مناسب برای سرمای زمستان. استیلو از آن دسته عطر‌های شیرین و تند است که با ترکیب رایحه‌های چوبی، مرکبات، چرم و گیاهان به دست آمده است. ترکیب این رایحه‌ها بویی بسیار شیک و لوکس را ساخته‌اند که برای خانم‌های سخت پسند بسیار رضایت بخش است.

نت‌های آغازی این پرفیوم مرکبات، لیمو و سیب سبز است، نت‌های میانی آن که پس از گذشت یک ساعت به میان می آیند نت‌های چوبی و گیاه پاتچولی هستند و در نهایت نت‌های پایانی آن عنبر، مشک و چرم است که تا ساعت‌ها ماندگاری دارند.

ادو پرفیوم ایفوریا

ادو پرفیوم فرانسوی ایفوریا رایحه‌ای شیرین دارد و طراحی شیشه‌ی و بی‌رنگ آن کالا بیان‌گر بوی ملایم و برگرفته از پاکیزگی آن را نمایان می‌کند. ساختار رایحه‌ی این پرفیوم اقیانوس است و بویی نسبتا خنک دارد.

نت آغازی ایفوریا فلفل سیاه، نت میانی گل یاس و رز سیاه، نت پایانی آن نعنای هندی، مشک و رایحه‌های چوبی است. بوی این پرفیوم به شما آرامش خاصی می‌دهد و همه از بو کردن آن لذت خواهند برد.

نگاه کوتاهی به نام این ادو تویلت بیاندازید. یاد چه چیز‌هایی میفتید؟ آب‌های خنک؟ اقیانوس؟ رنگ آبی؟ تمام این موارد در این ادوتویلت جمع شده‌اند تا ترکیبی شیرین و خنک و بسیار دلپذیر به وجود بیاورند.

نت‌های آغازی این عطر گل نیلوفر آبی، آناناس، انگور سیاه، طالبی و لیمو است. نت‌های میانی آن گل برف، نیلوفر آبی، رز و عسل هستند و در نهایت نت‌های پایانی ترکیبی از هلو، مشک، وانیل، شاتوت، چوب صندل و علف وتیور است.

 

 

تستر ادو پرفیوم زنانه لالیک

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل آمیتیست رایحه‌ای برگرفته از طبیعت و شیرین دارد. شیشه‌ی مکعب مستطیل بنفش این پرفیوم شما را به یاد چه چیزی می‌اندازد؟ انگور سیاه؟ درست است. انگور سیاه از نت‌های اصلی پرفیوم آمیتیست است.

نت‌های اولیه آمیتیست انگور سیاه، توت سیاه، زغال اخته، شاه توت و توت فرنگی است. نت‌های میانی آن فلفل یلانگ یلانگ، رز و گل یاسمین است. نت‌های پایانی این پرفیوم نیز مشک، وانیل و نت‌های چوبی هستند.

ادو پرفیوم زنانه لیلا حاتمی مدل تهران

عطری بسیار گلی با طراحی شیشه‌ی بسیار زیبا و زنانه. عطر خانم‌های شیک پوش و سخت پسند، ساخت بازیگر ایرانی لیلا حاتمی. عطر میوه‌ای و فلورال تهران نمایان‌گر یک خانم مدرن و به روز که در حال قدم زدن در خیابان‌های تهران است و اعتماد به نفس او همه را متوجه خود می‌کند، است.

نت‌های اولیه این پرفیوم، گریپ فروت، ترنج و هلو هستند. نت‌های میانی آن یاسمین، گل بنفشه و شکلات و نت‌های پایانی آن نعناع ندی، وانیل، خزه و کارامل است.

ادو پرفیوم فرانسوی ایو د سیستل مدل Venitienne Paris عطری شیرین و خنک است. این پرفیوم رایحه‌ای گلی و شرقی نیز دارد و بویی بسیار خاص دارد که با اولین نت‌هایی که به مشام‌تان می‌رسد متوجه خاص بودن رایحه‌ی آن خواهید شد.

نت‌های اولیه این پرفیوم شکوفه نارنجی تلخ و پوست نارنجی است. نت‌های میانی آن شکوفه‌های نارنجی و جازیمایتیس هستند و نت‌های پایانی آن که تا چند ساعت نیز ماندگاری دارند کهربا و چوب است.

ادو پرفیوم ژک ساف مدل بلک جزمین با شیشه‌ای به رنگ بنفش تیره و بسیار خوش دست از آن دسته پرفیوم‌های پائیزی است که رایحه‌ای شیرین و گرم نیز دارد. شیشه‌ی بنفش تیره‌ی آن نمایان‌گر وجود تمشک سیاه در آن است.

نت‌های اولیه بلک جزمین گلابی، بادام و تمشک سیاه، نت‌های میانی آن گل یاسمین و وانیل و نت‌های پایانی آن چوب صندل، عنبر و گیاه پاتچولی هستند.

پرفوم زنانه رصاصی چستیتی رایحه‌ای تند و تیز و ترش دارد که برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. این عطر انرژی بسیار زیادی دارد و نیروی شما را در روز‌های گرم تابستان دو برابر می‌کند.

نت‌های آغازی چستیتی ترکیبی از سیب، مرکبات و اسطوخودوس هستند که بویی ترش دارند. با گذشت چند ساعت رایحه ی پرفیوم کمی ملایم‌تر می‌شود و نت میانی یعنی گل یاس به شمام می‌رسد. در نهایت نت‌های پایانی یعنی عنبر، مشک و نت‌های تند بر روی لباس و یا پوست‌تان تا چند ساعت باقی می‌ماند.

ادو پرفیوم سدیوس رایحه‌ای بسیار خنک دارد که برای فصول گرم سال مناسب است. این پرفیوم هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است و برای افرادی که ورزش می‌کنند و نباید از رایحه‌های تند استفاده کنند بسیار مناسب است. پرفیوم سدیوس رایحه‌ای ملایم و پخش بویی متوسط دارد و برای افرادی که به رایحه‌های تند و تیز حساسیت دارند نیز بسیار مناسب است.

نت‌های اولیه سدیوس لیمو ترش سبز، لیمو ترش، هندوانه و دانه سرو کوهی است. نت‌های میانی آن زنجبیل، خیار و بادیان ختایی هستند و نت‌های پایانی آن ترکیبی از رایحه‌های چوبی، مشک، کهربا و نعناع هندی است.

ادو پرفیوم زنانه الیزابت آردن

مدل 5th Avenuen رایحه‌ای گلی، گرم و شیرین دارد که نت‌های اصلی آن را گل‌ها تشکیل می‌دهند. این پرفیوم برای افرادی که عاشق بوی گل هستند بسیار مناسب است.

نت‌های اولیه پرفیوم گل برف، ترنج، یاس بنفش و مگنولیا است. نت‌های میانی آن بنفشه، رز کمیاب بلغاری، میخک، جوز و رز هندی است و نت‌های پایانی آن نیز ترکیبی از وانیل، زنبق، کهربا، مشک تبتی و چوب صندل است.

پرفیوم فرانسوی آرماف مدل club de nuit women عطری بسیار ملایم و خنک است که بویی آرامش بخش و شادی آوری دارد. این پرفیوم ترکیبی از رایحه‌های گیاهی، میوه‌ای و فلورال است که تشابه زیادی به ادکلن کوکو شنل دارد.

نت‌های آغازی این پرفیوم خوش‌بو ترکیبی از گریپ فروت، پرتقال، هلو و ترنج است. نت‌های میانی آن یاسمین، رز، شمعدانی و سرخالو چینی است و نت‌های پایانی آن نیز وانیل، مشک، خوس و نعناع هندی هستند.

ادو پرفیوم شوپارد رایحه‌ای بسیار گرم و تند دارد که برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. این پرفیوم در گروه پرفیوم‌های تند و گرم جزء بهترین‌ها به حساب می‌آید و ماندگاری بالایی هم دارد.

نت‌های آغازی این پرفیوم که در ابتدای اسپری کردن به مشام شما میرسد پرتقال و فلفل صورتی است. نت‌های میانی که پس از یک ساعت به میان می‌آیند یاسمین، شکوفه پرتقال و رزماری هستند و نت‌های پایانی که پس از گذشت دو الی سه ساعت به شمام شما می‌رسند کهربا و گیاه پاتچولی هستند.

ادو پرفیوم یو آر بیوتیفول

ادو پرفیوم زنانه یو آر بیوتیفول پرفیومی گرم و شیرین است که طراحی شیشه‌ی آن نیز بسیار زیبا است. با توجه به قیمت و بوی خوش این پرفیوم می‌توانید به راحتی آن را به عزیزان‌تان هدیه دهید.

نت‌های آغازی این پرفیوم سیب و میوه است.  نت‌های میانی آن گلدره و یاسمین و نت‌های پایانی آن نیز میوه‌ای هستند. در نتیجه پرفیوم یو آر بیوتیفول می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی که رایحه‌های میوه‌ای دوست دارند باشد.

رایحه‌ای خنک و شیرین مناسب برای تابستانی گرم. از شیشه‌ی ادو تویلت خسوس دل پوزو متوجه خنکی دل انگیز این عطر خواهید شد. پرفیوم ۱۰۰ میل با شیشه ای کاملا آبی که شما را یاد آبی خنک در یک ظهر تابستانی می‌اندازد.

نت‌های اولیه این عطر ترکیبی خنک و مرکباتی از سیب، مرکبات و اسطوخودوس هستند. نت‌های میانی آن گل یاسمین و بنفشه و نت‌های پایانی نیز دارچین، عنبر، نت‌های تند و مشک هستند.

ادو تویلت شیرین و گلی ایسی میاک مدل Pleats Please پرفیومی فلورال و میوه است و بویی بسیار دل انگیز و آرامش بخش دارد. نت آغازی این عطر گلابی، نت میانی آن گل صد تومانی و گل نخود و نت‌های پایانی آن مشک، وانیل، سدر و نعناع هندی هستند.

طراحی بسیار زیبای ایسی میاک باعث شده تا بتوانید به سادگی آن را به عزیزان‌تان هدیه بدهید.

عطر زنانه تا 500 هزار تومان چی بخرم؟

ممکن است برای همه‌ی ما پیش آمده باشد که در مغازه‌ی عطر فروشی از یک رایحه‌ای بسیار خوشمان آمده اما به محض اینکه آن را خریده و به خانه آورده‌ایم نتوانسته‌ایم از آن استفاده کنیم. این اتفاق می‌تواند چندین علت داشته باشد. به طور مثال ممکن است رایحه مناسب آن فصل نباشد و یا با رنگ پوستتان سازگاری نداشته باشد.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که تا به حال نتوانسته‌اید عطر خود را پیدا کنید این است که آن را بر اساس شخصیت‌تان انتخاب نکرده‌اید. شاید در دید اول مسخره به نظر برسد و فکر کنید که شخصیت هیچ ربطی به عطری که می‌زنید ندارد و همین که از بوی عطری خوشتان بیاید کافیست.

اما عجله نکنید. در پایان این مقاله خواهید فهمید که شخصیت شما چه اهمیت بالایی در انتخاب عطر مورد علاقه‌تان دارد.

عطر و ادکلن را بر اساس شخصیتتان انتخاب کنید

عطر و ادکلن برای افراد فعال و خوش ذوق، پر انرژی و سرزنده

فردی بسیار فعال و خوش ذوق هستید به طوری که تا به جمعی وارد می‌شوید انرژی شما در تمام آن محیط پخش می‌شود و همه متوجه حضور شما خواهند شد. کسی نمی‌تواند حظور شما در جایی را نادیده بگیرد. در این صورت رایحه‌ی مناسب شما ترکیبی بسیار پر انرژی از مرکبات است.

ترکیبی از نارنگی و پرتقال، ترکیبی از لیمو و گریپ فروت، انرژی شما مانند شیرجه در یک آب خنک در گرمای تابستان است و رایحه‌ی مرکبات هم می‌تواند این انرژی را دو چندان کرده و نشان دهنده‌ی شخصیت شما باشد.

عطر و ادکلن برای افراد لطیف و حساس، رمانتیک و احساساتی

شما روحیه‌ی بسیار رمانتیکی دارید و همیشه در گوشه و کنار خانه‌تان شمع‌های روشن پیدا می‌شود. شما عاشق رنگ صورتی، گلبهی و بنفش هستید و دکور اتاق خواب‌تان با رنگ‌های ملایم طراحی شده است. اگر شخصیت شما این گونه است رایحه‌ی فلورال رایحه‌ی مناسب شما است.

عطر‌های گلی می‌توانند برای همیشه عطر شما باشند زیرا به شخصیت شما را به درستی و همان‌گونه که هست نشان می‌دهند. افراد به محض دیدن گل‌های رز و بنفشه به یاد شما میافتند پس چه بهتر که این رایحه‌ها در عطر شما نیز به کار رفته باشد؟

عطر و ادکلن برای افراد منطقی، قدرتمند و صاحب سبک

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دیگران شما را به عنوان فردی منطقی و قوی می‌شناسند رایحه‌ی مناسب شما رایحه‌ی چوب است. رایحه‌ی چوب به راحتی می‌تواند قدرتی که در شخصیت شما نمایان است را به رخ اطرفیان‌تان بکشد و به همه این پیام را برساند که شما فردی بسیار منطقی هستید.

رایحه‌های چوبی ترکیب شده با رایحه‌ی اقیانوس و ادویه‌جات می‌تواند به شما انرژی بسیار خاصی ببخشد و باعث شود تا بتوانید به مدت طولانی به عنوان عطر مورد علاقه‌ی خود از آن استفاده کنید.

عطر و ادکلن برای افراد شخصیتی کنجکاو و ماجراجو، گرم و صمیمی

اشخاصی که در این دسته قرار دارند عاشق ماجراجویی هستند و دوست دارند که در زندگی خطر کنند و عطش سیری ناپذیر ماجراجویی دارند. رایحه‌ای که به آسانی می‌تواند بیان‌گر شخصیت این افراد باشد رایحه‌ی شرقی است.

دوستی با این افراد بسیار لذت بخش بوده و می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها هم کلان شوید و از خاطرات ماجرا‌جویی‌ها‌ی‌شان بشنوید. اگر شما هم جزء این دسته هستید با انتخاب یک عطر شرقی می‌توانید افراد را بیشتر به سِت خود جذب کنید و کاری کنید که دیگران از بودن در کنار شما بیشتر لذت ببرند.

ارتباط نوع پوست شما با ماندگاری عطر‌ها

به طور معمول بهترین نوع پوست برای ماندگاری عطر، پوست‌های مرطوب و چرب هستند. فکر کنم خودتان متوجه دلیل آن شده باشید که چربی و رطوبت پوست باعث دوام بیشتر عطر‌ها خواهد بود.

اگر پوستتان خشک است بهتر است بدانید که احتمال دارد عطر‌ها کمتر بر روی پوست‌تان باقی بمانند اما برای رفع این مشکل چه باید کرد؟ می‌توانید قبل از اسپری کردن عطر بر روی بدنتان از مرطوب کننده‌ها استفاده کنید تا ماندگاری آن‌ها افزایش پیدا کند.

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که استفاده‌ی زیاد از عطر باعث خشکی بیشتر پوست شما می‌شود پس حتما پوست خود را مرطوب نگه داشته و از لوسیون‌ها و کرم‌های مخصوص استفاده کنید.

یادتان باشد که هرکس می‌تواند پول زیادی صرف خرید عطر کند و انواع عطر‌ها و ادکلن‌ها را بر روی دراور خود جمع کند اما حتی یکی از آن‌ها هم به دردش نخورد. پس تمام نکاتی که در این قسمت گفته شد را رعایت کنید و با توجه به نوع پوست‌تان و شخصیت‌تان عطری را انتخاب کنید که کاملا برازنده‌ی شما باشد.

برای پوست حساسی از چه نوع عطر‌هایی باید استفاده کرد؟

اگر پوست حساسی دارید بهتر است از عطر‌هایی که ترکیبات طبیعی دارند استفاده کنید.

برای پوست چرب از چه عطر‌هایی باید استفاده کرد؟

اگر پوست چربی دارید بهتر است در ترکیبات عطر شما از گل‌ها و میوه‌ها بیشتر استفاده شده باشد.

چه رایحه‌ای برای فصل گرم سال مناسب‌تر است؟

رایحه‌ی نعناع رایحه‌ای بسیار سرد و خنک است که می‌تواند در فصول گرم سال به داد شما برسد.

سخن آخر

باورتان بشود یا خیر عطر شما تاثیر بسیار زیادی در نظر افراد در مورد شما دارد. شما با عطری که به خود می‌زنید می‌توانید به راحتی افراد را به خود جذب کنید، در بحث  پیروز شوید، در کار، دیگران را مجاب کنید که از شما حرف شنوی داشته باشند و خلاصه می‌توانید تغییرات بسیار زیادی در ارتباطات خود به وجود آورید. می‌گویید نه؟ امتحان کنید!

در این مقاله ما سعی کردیم بهترین پیشنهاد را برای خرید عطر زنانه تا 500 هزار تومان را برایتان آماده کنیم. شما بگوید کدام یکی از عطرهای بالا را استفاده کرده‌اید؟ تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر