امروز01 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید کولر گازی + قیمت بهترین مارک های موجود در بازار

راهنمای-خرید-کولر-گازی-قیمت
4.5/5 - (2 امتیاز)

قدیم‌تر که این کولر گازی وجود نداشت در هر خانه‌ای یک یا چند پنکه وجود داشت. که البته باید بگم هوا را خنک نمیکرد که هیچ بلکه گرما خانه را دوباره برمی‌گرداند و محکم به صورتمان می‌کوباند. کولرهای آبی هم بماند که چقدر سر و صدا داشتند و خواب را بر ما حرام می‌کردند.

با آمدن کولر گازی به بازار به خاطر صدای کم، مقرون به صرفه بودن، نصب آسان و سرمایش عالی خرید کولر گازی نیاز هر خانه شد. در این مقاله چند مدل از بهترین و پرفروشترین مارک‌های کولرهای گازی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کولر گازی ال جی مدل Titan Big TB3O7SK1

یکی از دستگاه‌های باکیفیت شرکت ال جی کولر گازی مدل Titan Big TB3O7SK1 است. این کولر گازی هم در حالت سرمایشی و هم در حالت گرمایشی استفاده می‌شود. این محصول از نوع کولر گازی اسپیلت است که از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل می‌شود.

وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز به عهده‌ی قسمت خارجی دستگاه است. این دستگاه دارای بدنه‌ی فلزی و پایه‌های مخصوص است و در خارج از سالن و در فضای باز نصب می‌‌شود. البته نصب این دستگاه بسیار سریع و راحت است.

وظیفه‌ی پنل داخلی دستگاه که در داخل سالن نصب می‌شود وزش باد خنک است. پنل داخلی با لوله‌هایی به پنل خارجی متصل است. بر روی بدنه‌ی دستگاه نشانگرهایی وجود دارد که نحوه‌ی فعالیت دستگاه را به‌شما نشان می‌دهند.

در پنل داخلی دستگاه یک فیلتر وجود دارد که کیفیت هوای خروجی را بهبود می‌بخشد. ریموت کنترل کولر گازی ال جی به شما کمک می‌کند چرخش هوای کولر را که در ۴ جهت انجام می‌شود کنترل کنید.

این دستگاه در هر سرعت دارای صداهای متفاوت است. پنل خارجی صدای جداگانه و بیشتری دارد اما صدای آزاردهنده‌ای نیست. کولر گازی ال جی همچنین دارای قابلیت خنک‌کنندگی سریع و پاک‌کنندگی خودکار است. به‌علاوه مصرف انرژی را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهد.

کولر گازی مایدیا مدل Mission 24H11i 24000

کولر گازی مایدیا مدل Mission 24H11i 24000 یکی از دستگاه‌های دومنظوره و باکیفیت این برند چینی است. این دستگاه با قابلیت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده در همه‌ی فصول است.

این کولرگازی از دو پنل خارجی و داخلی تشکیل شده است. پنل داخلی دستگاه در داخل سالن نصب می‌شود. این پنل حتی در سرعت بالا بسیار کم‌صدا است. این کولر گازی دارای قابلیت جابه‌جایی حجم زیادی از هوا در ساعت است.

سیستم لوله‌کشی این کولر به‌گونه‌ای طراحی شده که در هر ساختمانی به‌راحتی نصب می‌شود. به‌علاوه استفاده از آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

یکی از ویژگی‌های جالب و جدید کولر گازی‌های Mission قابلیت اتصال به به وای‌فای و کنترل دستگاه از طریق موبایل هوشمند است.

استفاده از سبک مارپیچ ارشمیدس در طراحی خروجی هوا و پروانه‌ی دمنده بایونیک در پنل خارجی این دستگاه، صدای دستگاه را بسیار کاهش می‌دهد.

این دستگاه قادر است در مدت زمانی کوتاه هوای خنک را برای کاربر فراهم کند. این کولر گازی همچنین دارای اینورتر است که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک بسیار می‌کند.

ریموت کنترل و صفحه‌ی نمایش بزرگ از دیگر ویژگی‌های مثبت کولر گازی مایدیا است. این دو ویژگی به شما کمک می‌کنند از راه دور بتوانید نوشته‌ها و حالات تنظیم دستگاه را بخوانید و به‌راحتی دستگاه را تنظیم کنید.

بدنه‌ی پنل داخلی دستگاه دارای طراحی خاص و زیبایی است. به‌جای چراغ و نشانگرهای بزرگ می‌توانید علامت‌هایی با طراحی نامحسوس بر روی بدنه ببینید.

کولر گازی ال جی مدل New Titan 24000

کولر گازی ال جی مدل New Titan NB246TQ 24000 یکی دیگر از دستگاه‌های تهویه‌ی با کیفیت از این برند  کره‌ای است. قابلیت گرمایش و سرمایش این دستگاه آن را قابل استفاده در همه‌ی فصول کرده است.

این کولر گازی اسپیلت دارای دو پنل داخلی و خارجی است. خنک کردن گاز دستگاه به‌ عهده‌ی پنل خارجی است. این پنل دارای بدنه‌ی فلزی و پایه‌های مخصوص است در خارج از سالن و در فضای باز نصب می‌شود.

پنل داخلی دستگاه که به زیبایی طراحی شده است، در داخل سالن یا اتاق نصب می‌‌شود. این پنل وظیفه‌ی وزش باد خنک را بر عهده دارد. نحوه‌ی فعالیت دستگاه را می‌توانید از طریق نشانگرهای روی کولر مشاهده کنید.

این دستگاه همچنین دارای دو فیلتر تصفیه‌ی هوا است که کیفیت هوا را بهبود می‌بخشند.

کولر گازی شارپ مدل AH-A18SEM-AU-A18SEM

کولر گازی شارپ مدل AH-A18SEM-AU-A18SEM یکی از دستگاه‌های تهویه هوای باکیفیت این شرکت ژاپنی است. این دستگاه در حالت سرمایشی قابل استفاده است و از دو پنل خارجی و داخلی تشکیل می‌شود.

پنل خارجی دستگاه وظیفه‌ی خنک کردن گاز و پنل داخلی وظیفه‌ی وزش باد خنک را بر عهده دارند. پنل خارجی در خارج از سالن بر روی پایه‌های مخصوص نصب می‌شود و پنل داخلی در فضای داخلی ساختمان یا منزل قرار می‌گیرد.

این کولر گازی با قدرت پرتاب بالای باد قادر است فضا را به طور کامل پوشش دهد. فیلتر درون پنل داخلی منجر به بهبود کیفیت هوا می‌شود. ریموت کنترل دستگاه به شما کمک می‌کند دستگاه را از راه دور و به‌راحتی تنظیم کنید.

با استفاده از تایمر ۲۴ ساعته می‌توانید فعالیت دستگاه را زمانبندی کنید. یونیت داخلی و خارجی این کولر بسیار کم صدا هستند. از دیگر ویژگی‌های این کولر گازی می‌توان به سیستم سرمایش سریع و سیستم خواب راحت یا Good Sleep اشاره کرد.

این مدل کولر گازی همچنین دارای محافظ کمپرسور و برد الکتریکی در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق است.

کولر گازی دایکین مدل Emura Basic

این کولر گازی از نوع اسپیلت دیواری و محصول کشور چک و مالزی است. رده‌ی انرژی در این دستگاه A+ است. کولر گازی دایکین مدل Emura Basic FTXG25LW/S از کمپرسور اینورتر بهره برده است که مصرف برق را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

این محصول که برد پرتاب بالایی هم دارد، یکی از کم‌صداترین اسپیلت‌های دنیا به‌شما می‌رود. کولر گازی دایکین دارای دو یونیت خارجی و داخلی کم‌صدا و کم‌لرزش است.

قابلیت لوله‌کشی بین یونیت داخلی و خارجی در سایزهای کوچک دستگاه تا ۱۵ متر و در سایزهای بزرگ تا ۳۰ متر است. فیلترهای هوشمند موجود در دستگاه موجب تصفیه‌ی هوا و از بین رفتن ذرات ریز فضا می‌شوند.

این دستگاه از سیستم تولید سرمایش سریع و سیستم حالت اقتصادی یا Econo Model بهره برده است. این سیستم اقتصادی به شما در صرفه‌جویی در مصرف برق کمک بسیاری می‌کند.

به‌علاوه، سیستم Energy Saving مصرف برق را تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

کولر گازی هیوندای مدل 1832 Wt1

کولر گازی هیوندای مدل 1832 Wt1 از اسپیلت‌های سازگار با آب‌وهوای گرم و معتدل این شرکت کره‌ای است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فیلتر ویتامین C اشاره کرد. این فیلتر موجب می‌شود هوایی پاک و خالص برای کاربر فراهم شود.

به‌علاوه، این کولر گازی دارای عملکرد ضد قارچ و تمیز شدن خودکار است. این دستگاه قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار را دارد و در جذب رطوبت بسیار قوی عمل می‌کند.

کابین ضد فرسایش و بهره‌گیری از گاز مبرد از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. ریموت کنترل دستگاه به‌ شما کمک می‌کند از راه دور به‌راحتی تنظیمات دستگاه را کنترل کنید.

این کولر گازی به همراه ۵ منر لوله‌ی مسی رایگان عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید از ۵ سال گارانتی کمپرسور آن استفاده کنید.

کولر گازی آاگ مدل AS09K77CC

کولر گازی آاگ مدل AS09K77CC یکی از محصولات باکیفیت این شرکت آلمانی است. این کولر گازی در دو حالت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده است. این ویژگی باعث می‌شود این محصول در تمام فصول سال قابل استفاده باشد.

اینورتر موجود در دستگاه در صرفه‌جویی در مصرف برق کمک بسیاری به شما می‌کند. این کولر گازی دارای یک پنل و بسیار کم صدا است.

نشانگرهای روی پنل دستگاه به شما کمک می‌کنند نحوه‌ی عملکرد کولر را مشاهده کنید. پرتاب باد در این محصول به‌صورت عمودی و افقی انجام می‌شود.

فیلتر موجود در دستگاه از سیستم ضدعفونی BIO بهره برده است. این سیستم باعث حذف ذرات ریز و جلوگیری از گسترش میکروب‌ها می‌شود. همچنین دود و بوهای نامطبوع را از بین می‌برد.

ریموت کنترل، صفحه‌ی کنترل الکترونیکی و کندانسور از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به‌شمار می‌روند.

کولر گازی سامسونگ مدل MAX4 AR30000MQFU

یکی از محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ، کولر گازی مدل MAX4 AR30000MQFU است. این دستگاه در دو مدل سرمایشی و سرمایشی-گرمایشی عرضه می‌شود.

اسپیلت سرمایشی-گرمایشی سامسونگ دارای کمپرسور روتاری، گاز مبرد و برچسب انرژی A است. فیلتر تصفیه‌ی هوای موجود در یونیت داخلی این دستگاه کوچک‌ترین ذرات گردوغبار را از بین می‌برد. فیلتر این کولرگازی به راحتی با آب شسته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های کولرگازی سامسونگ سری مکس حالت توربو است. در حالت توربو دستگاه با حداکثر سرعت کار می‌کند. با بهره‌گیری از این سیستم می‌توانید در مدت زمانی کوتاه محیط را خنک کنید. این دستگاه همچنین رطوبت محیط را از بین می‌برد.

کولر گازی هایسنس مدل HRH-18TQ 18000

یکی از دستگاه‌های تهویه ساخت شرکت هایسنس، کولر گازی مدل HRT-18TQ 18000 است.  این دستگاه دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی است و در تمام فصول سال استفاده می‌شود.

این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری است. این کمپرسور با چرخش ۳۶۰ درجه‌ی پروانه و قدرت مکش، هوا را فشرده می‌سازد. هوای فشرده‌شده توسط کمپرسور با فشار از خروجی خارج می‌شود.

مانند دیگر اسپیلت‌هایی که معرفی کردیم، این دستگاه دارای دو پنل خارجی و داخلی است. پنل خارجی دارای یک بدنه‌ی فلزی و پایه‌های مخصوص است. این پنل در فضای خارج از اتاق نصب می‌شود.

پنل داخلی در داخل سالن قرار می‌گیرد و با لوله‌هایی به پنل خارجی متصل می‌شود. خنک کردن گاز به‌ عهده‌ی پنل خارجی و وزش باد سرد به‌ عهده‌ی پنل داخلی است.

ریموت کنترل دستگاه به شما کمک می‌کند از راه دور تنظیمات دستگاه را انجام دهید. فیلتر این کولر گازی که به تصفیه‌ی هوا کمک بسیار می‌کند، قابل شست‌وشو است.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر