امروز09 فروردین 1403

27 مدل شال و کلاه دخترانه و زنانه بافت شیک و زیبا – پاییز ۹۹

ست-کلاه-و-شالگردن-دخترانه
5/5 - (1 امتیاز)

چگونه کلاه و شالگردن زمستانی را به راز زیبایی تبدیل کنیم

بسیار خوب، فصل دوست داشتنی بسیاری از ما خانم‌های ایرانی فرا رسیده و حالا باید به فکر استفاده از دستکش و شالگردن باشیم.

اگرچه کلاه و شالگردن برای گرم نگه داشتن بدن به کار می‌روند و کاربرد آن‌ها «قشنگ‌تر به نظر رسیدن» نیست، ولی اگر آن‌ها را با دقت انتخاب کنیم، می‌توانیم استایل جذاب خود را جذاب‌تر سازیم.

ما در ادامه نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا هنگام انتخاب کلاه و شالگردن، آگاهانه اقدام کنید و متناسب با استایل خود خرید نمایید.

همچنین چند نمونه از زیباترین مدل های شال و کلاه دخترانه و زنانه را به شما معرفی می‌کنیم تا برای پاییز نارنجی خود، ایده‌های جالبی داشته باشید.

ست شال گردن و کلاه با ساق دست

شال گردن بافتنی زنانه تارتن مجلسی

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل D8130

شال گردن بافتنی زنانه خزدار

شال گردن حلقه ای چند رنگ بافت

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل D1-0214

شال گردن زنانه او وی اس مدل بافت بزرگ

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل Z8140

ست کلاه و شال گردن بافتنی قرمز دخترانه

ست کلاه و شال گردن بافتنی زنانه تارتن مدل 20020 رنگ قرمز

ست کلاه و شال گردن بافتنی قرمز دخترانه

ست کلاه و شالگردن کرم رنگ

ست کلاه و شالگردن کرم رنگ

ست کلاه و شالگردن طوسی

ست کلاه و شالگردن طوسی

ست کلاه و شالگردن طرحدار

ست کلاه و شالگردن طرحدار

ست کلاه و شالگردن شیک

ست کلاه و شالگردن شیک

ست کلاه و شالگردن سورمه ای

ست کلاه و شالگردن سورمه ای

ست کلاه و شالگردن زرشکی

ست کلاه و شالگردن زرشکی

ست کلاه و شالگردن زرد

ست کلاه و شالگردن زرد

ست کلاه و شالگردن روشن

ست کلاه و شالگردن روشن

ست کلاه و شالگردن رنگی

ست کلاه و شالگردن رنگی

ست کلاه و شالگردن بنفش

ست کلاه و شالگردن بنفش

ست شالگردن و کلاه بافت درشت

ست شالگردن و کلاه بافت درشت

شال و کلاه دخترانه صورتی جدید

شال و کلاه دخترانه صورتی جدید

شال و کلاه زرشکی زنانه

شال و کلاه زرشکی زنانه

شال و کلاه قهوه ای بافت زنانه

شال و کلاه قهوه ای بافت زنانه

شال و کلاه زنانه کرمی زنانه

شال و کلاه زنانه کرمی زنانه

نحوه‌ی استفاده از شالگردن

ما در ابتدا به شما نحوه‌ی استفاده از شالگردن را آموزش می‌دهیم و سپس سراغ کلاه می‌رویم. چون شاید جزء آن دسته از خانم‌هایی باشید که ترجیح می‌دهند کلاه و شالگردن را به صورت مجزا استفاده کنند و آن دو را ست نپوشند.

شالگردن از جذاب‌ترین لباس‌های پشمی و زمستانی است و هر خانمی ممکن است تعداد زیادی از آن‌ها را داشته باشد. اما گاهی ممکن است یک شالگردن را هدیه گرفته باشید و ندانید که چگونه آن را با سایر لباس‌های خود ست کنید. ما در ادامه تکنیک‌های جذابی را برای شما ذکر خواهیم کرد:‌

رنگ‌ها را هماهنگ کنید

نکته کلیدی در یادگیری نحوه‌ی صحیح ست کردن شالگردن با سایر لباس‌ها، آگاهی راجع به قوانین رنگ است. مهم‌ترین چیزی که باید بخاطر بسپارید، هماهنگی و تطابق رنگ است.

  • رنگ‌های مکمل: برخی از رنگ‌ها با اینکه هیچ ربطی بهم ندارند ولی خیلی خوب باهم ست می‌شوند. برای مثال، شما می‌توانید با ترکیب رنگ سبز و خردلی،‌ یا سبز و شتری، زیباترین استایل پاییزی را داشته باشید. برای تیپ‌های پاییزی، ترکیب رنگی توسی و زرشکی نیز پیشنهاد می‌شود.
  • رنگ‌های تکی: در این استایل باید تمام لباس‌های شما به یک رنگ باشد یا سایه‌های مختلفی از همان رنگ استفاده شود. مثلا شال کرم رنگ، پالتوی کرم پررنگ، شلوار کرم کمرنگ و ... .
  • رنگ‌های آنالوگ: یاد تلویزیون آنالوگ افتادید؟ حق دارید. این‌ها رنگ‌هایی هستند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اگر شال شما بنفش است، باید آن را با خاکستری یا زرد ست کنید. پس از ست کردن رنگ بنفش و سرمه‌ای با یکدیگر، پرهیز کنید.
  • رنگ‌های سه گانه: شما می‌توانید از سه رنگ متفاوت در استایل خود بهره بگیرید. برای مثال می‌توانید شال گردن زرشکی را با یک کت کرم رنگ و پلیور سفید رنگ ست کنید😊

وقتی پای صحبت از رنگ‌ها و الگوها به میان می‌آید، استایل خود را بشناسید

یکی از محبوب‌ترین شالگردن‌های زمستانی، شالگردن‌های چهارخانه و طرح‌دار است. اما برای استفاده از آن‌ها چه قوانینی وجود دارد؟ در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شال گردن چهارخانه با لباس‌های بدون طرح

اگر پالتو یا پلیور شما ساده است، پس به راحتی می‌توانید آن را با یک شالگردن چهارخانه‌ی شیک ست کنید. ولی به رنگ پالتو و شالگردن دقت داشته باشید و تکامل و هماهنگی رنگی را در نظر بگیرید.

شال گردن طرح دار با پالتوی طرح دار

بله ، شما می‌توانید با الگوهای مختلف بازی کنید، بدون اینکه مسخره به نظر برسید. هنگام ترکیب الگوها با الگوهای دیگر، به مقیاس و اندازه‌ی چاپ توجه کنید.

می‌توانید یک شالگردن چهارخانه‌ی توسی را با پالتو چهارخانه و کلاسیک ست کنید، ولی باید از رنگ‌های وارونه استفاده کنید یا اینکه دو چاپ در طرح‌های مختلفی باشد. شما قرار نیست استتار کنید و با جدول خیابان یکی شوید.

به الگوهای ایجاد شده روی پارچه نگاه کنید. یک شالگردن بافتنی ضخیم که الگوی شطرنجی دارد، می‌تواند با یک پالتوی شطرنجی و چهارخانه عالی به نظر برسد. اما هر دو الگو به هیچ وجه نباید یکسان باشند. بلکه باید مشابه باشند.

شما حتی می‌توانید از دو الگوی متفاوت کنار هم بهره ببرید. به عنوان مثال، پالتوی چهارخانه را با یک روسری گل گلی ست کنید.

شالگردن رنگی با پالتوی رنگی

اگر می‌خواهید شال گردن و پالتوی رنگی بپوشید، به سایه روشن دقت کنید. اگر پالتوی شما تیره است، شالگردن باید روشن باشد.

اگر شال گردن تیره است، پالتو باید روشن باشد. هر دو را روشن و تیره انتخاب نکنید. یک شالگردن مشکی و پالتوی مشکی هیچ جذابیتی ندارد و فقط شما را شبیه به کسی می‌کند که عزادار است یا به مراسم ختم می‌رود.

شال گردن رنگی با پالتوی خنثی

اگر ترجیح می‌دهید همیشه از رنگ‌های سرد و خنثی در زمستان استفاده کنید، باید شالگردن را رنگی انتخاب کنید!

وگرنه زیادی افسرده و خسته به نظر خواهید رسید. شاید هم سنتان بالاتر از حد معمول نشان داده شود. اگر باز هم استفاده از رنگ شاد را دوست ندارید، از شالگردن‌های طرح دار استفاده کنید.

شال گردن را با چه چیزی بپوشیم؟

آن را با یک پالتو بپوشید

مردم معمولا تصور می‌کنند که شال گردن را فقط می‌توان با پالتوهای بلند و فوتر پوشید. در صورتی که اگر انتخاب شما آگاهانه باشد، شما می‌توانید شالگردن زیبای خود را با هر لباسی که دوست دارید بپوشید.

کت چرم: اگر شال گردن را با کت چرم می‌پوشید، ترجیحا از رنگ‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید. به این ترتیب استایل شیک و جذابی خواهید داشت.

شنل: شاید تعجب کنید ولی شال گردن را می‌توان به همراه شنل نیز پوشید. سعی کنید شالگردن را دور گردن خود پیچیده و سپس شنل را از روی آن بپوشید.

سعی کنید بیشتر قسمت آن را زیر شنل قرار دهید و فقط قسمت کمی از آن نمایان شود. اگرچه، بهتر است از شالگردن به عنوان روسری استفاده کنید. وگرنه استایل زیاد چنگی به دل نخواهد زد.

شال گردن را با ژاکت بپوشید

یک روش جذاب برای استفاده از شالگردن، ست کردن آن با ژاکت است. در این موارد از یک ژاکت کاملا ساده و شلوار جین ساده استفاده کنید و کنار آن‌ها، شالگردن طرح‌دار استفاده کنید. در این حالت حتی می‌توانید کفش و شالگردن خود را باهم ست کنید و خیلی جذاب‌تر به نظر برسید.

آن را به همراه کمربند بپوشید

اگر تونیک بافتنی بلندی به تن می‌کنید و مجبورید آن را با کمربند تنگ کنید، از یک شالگردن خیلی بلند نیز استفاده کنید و آن را به سادگی دور گردن خود بپیچید. شالگردن باید تا حدی بلند باشد که دو طرف آن روی زانوهای شما قرار گیرد.

یک شال گردن ساده می‌تواند به عنوان یک امپلیفایر به کار برود و به تیپ و استایل شما جان تازه‌ای ببخشد.

اگر از یک جین روشن، پلیور ساده و پالتوی ساده استفاده می‌کنید، یک شال گردن می‌تواند تیپ شما را زمین تا آسمان تغییر دهد و شما را از یک شخص معمولی، به یک استایلیست تبدیل کند. فقط باید بدانید که  چگونه از آن شالگردن استفاده کنید.

آن را با جین جذب و چکمه بپوشید

یک شالگردن چهارخانه همیشه با یک شلوار جین و یک جفت چکمه‌ی ساق بلند، ست می‌شود و ترکیب بی‌نظیری می‌سازد.

شالگردن را به کیف خود گره بزنید

شما حتی می‌توانید از شالگردن برای افزودن یک رنگ تند به کیف دستی کلاسیک خود اضافه کنید. هیچ فرقی هم نمی‌کند که کجا می‌روید.

محل کار، مهمانی یا دانشگاه، هرسه محیط این استایل را می‌پذیرند. البته سعی کنید از روسری و شال‌های سبک‌تر استفاده کنید. چون شالگردن پشمی به درد کیف نمی‌خورد. مگراینکه کیفتان سردش شده باشد.

نحوه‌ی کلاه پوشیدن در فصل سرما

معمولا مردها بیشتر از خانم‌ها از کلاه‌های بافتنی استفاده می‌کنند. بسیاری از دختران کلاه نمی‌گذارند زیرا فکر می‌کنند که کلاه ظاهر آن‌ها را خراب می‌کند.

اما واقعیت این است که هر زنی با هر پوست، مو و صورتی می‌تواند کلاه‌های زمستانی بپوشد و بیش از پیش زیبا به نظر برسد.

به طوری که آن کلاه به راز زیبایی او تبدیل شود. ولی برای انتخاب سبک کلاه زمستانی، تکنیک‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

برای کلاه پوشیدن، باید به شکل صورت خود دقت کنید. در حقیقت کلاه باید مطابق اندازه و فرم صورت شما انتخاب شود تا زیباتر به نظر برسید و دیگر از آن فرار نکنید.

  • صورت ریز نقش: اگر صورت ریزنقشی دارید، کلاهی که کمی لبه‌دار باشد واقعا به شما می‌آید. از پوشیدن کلاه‌های بزرگی که به صورت شما چیره و غالب شود، اجتناب کنید.
  • صورت گرد: اگر صورت گردی دارید، کلاه‌های بافتنی واقعا برای شما مناسب خواهند بود می‌تواند چهره‌ی شما را واقعا زیبا کند.
  • صورت‌های کشیده و استخوانی: اگر زن قد بلندی هستید و صورت استخوانی دارید، باید از پوشیدن کلاه‌های زاویه دار و باریک خودداری کنید.

سخن آخر

شما برای خرید شال و کلاه زنانه، انتخاب‌های فراوانی دارید. در حقیقت با چند جستجوی ساده می‌توانید با انواع و اقسام بافتنی‌ها یا اقلام زمستانی روبه‌رو شوید که برایتان از پشت اسکرین مانیتور دلبری می‌کنند.

اما در حقیقت، باید ابتدا وضعیت کمد لباس‌های زمستانی خود را چک کرده و سپس برای خرید، اقدام نمایید. وگرنه آن استایلی که همیشه دوست داشتید را به دست نمی‌آورید.

اگر پالتوهای شما همگی روشن و کرم رنگ هستند، شال گردن و کلاه خود را تیره انتخاب کنید. سعی کنید رنگ‌های مکمل با پالتوی خود را پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

اگر پالتوهای شما طرح دار هستند، طبق نکاتی که در این مقاله گفته شد، جهت خرید اقدام کنید. اگر می‌خواهید از کلاه زمستانی استفاده کنید، به حالت صورت خود دقت کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. امیدواریم که به کمک این راهنمایی، زیباترین استایل پاییزی را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر