امروز30 فروردین 1403

10 مورد از بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار

بالم لب
5/5 - (6 امتیاز)

قیمت بالم لب از بهترین های مارک های بازار

یکی دیگر از مواردی که باعث داشتن لبخندی زیباتر می‌شود، داشتن لب‌هایی سالم است. اما با وجود آلودگی‌هایی که لب‌های ما دائما در معرض آن‌ها هستند داشتن لب‌های زیبا ممکن است کمی سخت باشد. یکی از راهکارهای کاربردی و مدرن درمان خشکی لب با بالم است. که البته خوشبختانه قیمت بالم لب زیاد هم نیست و یک محصول مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

این محصول در انواع مختلف تولید می‌شوند و معمولا هم قادرند مشکل خشکی لب را تا حد بسیار زیادی برای ما حل کنند.

در این مقاله ۷ مورد از بهترین بالم لب و قیمت مناسب از معروف‌ترین مارک‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

بالم لب هیدرودرم مدل Moisturizing

بالم لب هیدروردم مرطوب کننده‌ای بسیار قوی است و به خاطر بی‌رنگ بودن آن به راحتی برای آقایان هم قابل استفاده هستند. روغن‌های مفید استفاده شده در این محصول از جمله روغن کالاندولا، دانه‌ی انگور و روغن کرچک باعث ایجاد یک لایه‌ی دفاعی روی لب شما شده و تازگی و طراوت را به لب‌های شما باز می‌گرداند.

بالم لب هیدرودرم حاوی ویتامین E بوده و همین امر باعث لطافت هر چه بیشتر لب‌های شما می‌شود. این محصول از لب‌های شما مقابل آلودگی هوا و تابش بیش از حد آفتاب جلوگیری می‌کند.

فرقی نمی‌کند آقا هستید یا خانم؛ بالم لب لاین درمانی کیووی هم برای استفاده‌ی آقایان و هم برای خانم‌ها بسیار مناسب است. اگر شما هم در طول روز مدت زمان طولانی در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرید حتما به یک بالم لب دارای SPF نیاز دارید تا بتوانید از چروک شدن لب‌هایتان جلوگیری کنید.

این موضوع هیچ ربطی به سن ندارد و باید تا قبل از این که خیلی دیر بشود از چروک شدن لب‌هایتان جلوگیری کنید. بالم لب کیووی فاقد هر نوع عصاره و رنگ و طعم و دارای SPF30  برای جلوگیری از آفتاب سوختگی است.

این محصول به مدت ۴ ساعت روی لب‌های شما باقی می‌ماند و نیاز به تمدید ندارد. اگر به دنبال یک بالم لب خارجی خوب هستید این محصول را امتحان کنید.

بالم لب نئودرم برای ترمیم لب‌های آسیب‌دیده و ترک‌خورده‌ی شما بسیار مناسب است. این بالم لب حاوی ویتامین ای است که از چروک لب‌ها جلوگیری می‌کند و لب‌های شما را صاف و یک دست می‌سازد؛ به صورتی که باعث می‌شود لب‌های شما چه با رژ لب وچه بی رژ لب بسیار زیبا به نظر برسد.

این محصول حاوی آلوئه ورا و موم زنبور عسل است که برای ترمیم و زیبا سازی لب‌ها بسیار مفید هستند و به سرعت ترک‌ها و پوست‌های مرده‌ی لب شما را ترمیم می‌کند.

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم محصولی است از برند محبوب الارو که مانند دیگر محصول این برند بسیار پرطرفدار است. بالم لب الارو با خاصیت ترمیم‌کنندگی بالا برای افرادی که لب‌هایشان آسیب زیادی دیده بسیار مناسب است.

این بالم لب رطوبت‌رسانی بالایی دارد و رطوبت را در پوست لب شما برای مدت طولانی نگه می‌دارد. بالم لب الارو حاوی موم عسل و سبوس برنج است که هر دوی این ترکیبات برای داشتن لبی سالم و خوش رنگ کافی هستند.

همچنین ویتامین E استفاده شده در این محصول از چروک لب‌ها جلوگیری می‌کند.

از دیگر مدل‌های بالم لب‌های کاربردی بل مدل Strawberry است. بالم لب بل کاملا فاقد الکل است و هیچ آسیبی به لب‌های شما نمی‌رساند. این بالم لب خوش‌بو باعث نرمی و لطافت پوست شما است و دارای رایحه‌ی خوش توت فرنگی است .

رنگ قرمز و شاین بسیار ملایم این رژ لب باعث شده تا بتوانید از آن به عنوان رژ لب هم استفاده کنید.

بال لب دکتر ژیلا حاوی عصاره A و E برای لب‌هایی با آسیب‌دیدگی بالا بسیار مناسب است. این محصول با خاصیت ترمیم‌کنندگی بسیار قوی پس از مدت کوتاهی پوست‌های مرده‌ی لب شما را با پوست‌هایی نو و سالم جایگزین می‌کند.

بالم لب دکتر ژیلا با دارا بودن SPF از پرتوهای مخرب نور خورشید جلوگیری می‌کند و آسیب آن را به حداقل می‌رساند. روغن جوجبا و روغن زیتون موجود در این محصول به نرم‌کنندگی هرچه بیشتر پوست لب شما کمک می‌کند و از تبخیر رطوبت لب‌های شما جلوگیری می‌کند.

انتخاب ما

بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

بالم لب بند لابلو آنقدری معروف و قدیمی است که حتی خیلی از ما بالم لب را به اسم لابلو میشناسم. لابلو برای استفاده ی روزانه حتی به عنوان رژ لب بسیار مناسب است زیرا برقی فوق العاده جذاب به لب‌های شما میدهد.

این بالم لب با عصاره ی گیلاس بوی بسیار مطبوعی داشته و پس از استفاده ی مرتب از آن به مرور زمان ترک های روی لب شما از بین رفته و لب‌های سالم و زیبایی خواهید داشت.

بالم لب اوریاژ سری Bariederm

اگر لب شما بسیار آسیب‌دیده و پر از ترک و خشکی است پس بهتر است از لاین‌های درمانی مانند اوریاژ استفاده کنید. لاین‌های درمانی معمولا فاقد عصاره و رنگ و عطر است و فقط به منظور درمان لب‌ها استفاده می‌شود. بالم لب اوریاژ برای آقایان هم مناسب بوده و به هیچ عنوان ایجاد آلرژی نمی‌کند.

از بالم لب اوریاژ به محض احساس خشکی در لب‌هایتان استفاده کنید و به سرعت به خشکی آن‌ها پایان دهید. اثر این بالم لب تا چند ساعت روی پوست شما می‌ماند و نیاز به ترمیم سریع آن ندارید.

بالم لب چپتر مدل Red 03

بالم لب چپتر محصولی از یک برند فرانسوی حاوی عصاره تمشک و گل پیونی با عطری بسیار لذت‌بخش است. ترکیبات کاملا ارگانیک این محصول مانند وازلین و موم عسل باعث محافظت از رطوبت پوست لب شما شده و لب شما را یکدست و زیبا جلوه می‌دهد.

بالم لب چپتر فاقد پارابن بوده و هیچ گونه آسیبی به لب شما نمی‌رساند و موجب آلرژی هم نمی‌شود.

بالم لب بل یک محصول کوچک و بسیار کاربردی است که هر دختر خانمی حداقل یکی از آن‌ها را باید در کیفش داشته باشد تا در مواقع ضروری حتی به جای رژ لب هم از آن استفاده کند. این بالم لب با عصاره‌ی آلبالو دارای رنگی بسیار ملایم و یک شاین بسیار جذاب است که فرم لب‌های شما را بسیار گیراتر جلوه می‌دهد.

بالم لب بل علاوه‌بر رنگ بسیار جذاب آن بوی بسیار مطلوبی هم دارد.


دلایل خشکی لب و درمان آن با بهترین بالم لب

در زندگی مدرن امروزی خشکی در هر نقطه‌ی بدن مشکلی بسیار معمولی برای هر فرد است و خشکی لب از دردناک‌ترین آن‌ها است. وقتی لب‌های خشکی داشته باشیم حتی نمی‌توانیم راحت لبخند بزنیم زیرا پوست لبمان کشیده می‌شود و با هر تکانی خون‌ریزی می‌کند.

در ضمن داشتن لب خشک حتی باعث می‌شود رژ لب روی لب‌هایمان زیبا به نظر نرسد و وقتی هم که رژ لب نمی‌زنیم که دیگر از ترس لب‌های پوسته پوسته‌مان اصلا در آیینه نگاه نمی‌کنیم.

داشتن لب‌هایی نرم و صورتی آرزوی هر خانمی است که معمولا توجه نکردن به برخی عادات اشتباه باعث می‌شود رسیدن به این آرزو کمی سخت باشد.

از جمله دلایل خشکی لب می‌توان به این نکات اشاره کرد:

کم آبی

راز زیبایی چهره‌ی خانم‌های جذاب تنها در یک کلمه‌ی دو حرفی است: آب. همان‌طور که می‌دانید بیشترین دلیل خشکی در هر کجای بدن کم نوشیدن آب است.

همین حالا به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر بدنی سالم و پوستی خوش‌رنگ و ابریشم‌گونه می‌خواهید درنگ نکنید و با نوشیدن حداقل ۵ لیوان آب در طول روز را در برنامه روزانه‌تان بگنجانید.

با نوشیدن آب نه تنها پوست لب بلکه پوست صورتتان هم درخشان و زیبا می‌شود.

کمبود برخی ویتامین‌ها مانند B2، A و B

کمبود ویتامین از شایع‌ترین دلایل خشکی پوست است که می‌توانید آن را با خوردن میوه و سبزیجات جبران کنید اگر هم در خوردن میوه و سبزی تنبل هستید حتما از مکمل‌های دارویی برای جبران ویتامین‌های از دست رفته استفاده کنید.

سرما و یا گرمای بیش از حد

ساکنین مناطق بسیار گرمسیر و یا سردسیر همیشه با مشکلات خشکی پوست صورت و لب مواجه هستند و قرار گرفتن در معرض سرمای بیش از حد یا گرمای بیش از حد باعث از بین رفتن رطوبت پوست و خشکی و کشیدگی پوست شما می‌شود. برای خلاصی از شر این مشکل باید دائما لب‌های خود را هیدراته نگه دارید.

عادت خیس کردن لب با زبان

گاهی شاید برای از بین بردن خشکی لب آن را با زبانتان خیس کنید ولی این را بدانید که بزاق دهان با ایجاد رطوبت موقت چربی لب را از بین برده و باعث خشکی بیشتر لب‌هایتان می‌شود. پس همین حالا عادت لیسیدن لبهایتان را کنار بگذارید.

استفاده از رژ لب‌های نامرغوب و ۲۴ ساعته

شاید حس خوبی داشته باشد که وسط مهمانی و یا سرکار دائما نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید ولی استفاده از رژ لب‌های ۲۴ ساعته جدی‌ترین آسیب‌ها را به لب‌های شما می‌زنند. پس استفاده از رژ لب‌های ۲۴ ساعته را به سالی ۴ الی ۵ بار کاهش دهید. سعی کنید بیشتر از رژ لب‌های دارای ویتامین و یا رژ لب‌های گیاهی استفاده کنید.

اگر بخواهیم کارتان را راحت کنیم به شما پیشنهاد میکنیم اصلا سراغ رژ لب‌های ۲۴ ساعته نروید .به جای آن از رژ لب‌های مرطوب استفاده کنید که لب‌هایتان را سالم نگه دارند.

رژ لب‌های ۲۴ ساعته حتی لبخند شما را آن چنان که باید زیبا جلوه نمی‌دهند. زیرا رژ لب‌های خشک شده در شیارهای لب گیر می‌کند و و با لبخند شما بیشتر نمایان می‌شود.

قیمت بالم لب در مقایسه با این رژ لب ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. سعی کنید از محصول درست استفاده کنید.

خودتان قضاوت کنید آیا این بی‌نظمی می‌تواند زیبا باشد؟

بالم لب چیست؟

بالم لب یکی از محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود که بجز خاصی دارویی، آرایشی نیز به حساب می‌آید. بالم لب‌ها محلول‌هایی هستند که کار اصلی آن ها ایجاد یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست لب و کشیدن رطوبت از عمیق‌ترین لایه‌های لب به بیرون است. بالم لب‌ها از ایجاد خشکی جلوگیری می‌کنند و ترکیبات اصلی آن‌ها موم عسل و ویتامین‌ها هستند.

برخی از بالم لب‌ها ترکیبات گیاهی دارند که باعث بهبودی بهتر و بیشتر لب می‌شود و در برخی نیز مقداری ضد آفتاب وجود دارد که تاثیرات آفتاب را هم به حداقل می‌رساند.

البته خیلی از افراد از کرم مرطوب کننده معمولی برای لب هم استفاده می کنند. اما با توجه به فرمولی که این محصول دارد توصیه می‌شود از بالم لب استفاده کنید. چرا که هم مواد تشکیل دهنده آن به گونه‌ای است که برای دستگاه گوارش ضرری ندارد.

چگونه از بالم لب استفاده کنیم

استفاده از بالم لب‌ها بسیار راحت بوده و نکته‌ی خاصی در استفاده از آن ها وجود ندارد. برای دفعات استفاده از بالم لب در طول روز محدودیتی وجود ندارد و هرگاه احساس کردید لب‌هایتان خشک شده است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر لب‌های شما خیلی خشک است از بالم لب‌های بدون اسانس استفاده کنید و حتی می‌توانید از بالم لب زیر رژ لب خود هم استفاده کنید.

قبل از خواب و بعد از شستشوی صورتتان هم از بالم لب برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.

آیا بالم لب‌ها واقعا تاثیرگذار هستند؟

اگر به طور مداوم و به محض احساس خشکی از آن‌ها استفاده کنید در گذر زمان حتما نرمی و لطافت اولیه به پوست شما باز خواهد گشت.

بهترین بالم لب‌ها چه نوع بالم لب‌هایی هستند؟

بهترین بالم لب‌ها نوع گیاهی آن‌ها هستند که تاثیرشان بسیار ماندگارتر و بی خطرتر از دیگر بالم لب‌های موجود هستند.

آیا می‌توان بالم لب را چند بار در روز بر روی لب ترمیم کرد؟

بله. شما می‌توانید هر چند بار که بخواهید در روز بالم لب خود را ترمیم کنید بدون این که آسیبی به لب شما برسد.

سخن آخر

اگر جذابیت و زیبایی دهان و دندان‌تان برایتان مناسب است پس از زیبایی لب‌هایتان غافل نشوید. بالم لب‌ها با طراحی‌های بسیار جذابی که دارند محصولاتی کاملا بی‌خطر هستند که در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بسیار زیادی دارند پس همین الان جایی برای یک بالم لب در کیف لوازم آرایش خود خالی کنید.

6 نظر

  1. ناشناس پاسخ

    سلام
    تفاوت بالم لب مثل الارو و نئوورم چیه ویژگی ها که شبیه هم هست؟

  2. ستوده پاسخ

    بالم لب لبلو از کجا میخرین شما؟ من چند تا داروخونه رفتم پیدا نکردم. طعم شاتوتش رو می خوام اما پیدا نمیکنم بالم لب بل بگرفتم به جاش ولی اون لبلو نمیشه

    1. مهشید پاسخ

      من دو ماه پیش از دیجیکالا گرفتم داشت الانو نمیدونم ولی چون خیلی طرفدار داره تا موجود میشه فورا همه رو میخرن

  3. ناشناس پاسخ

    سلام متاسفانه همین لابلو هم دگ نمیاد به بازار و قیمتا هم سرسام اورتر شدن واقعا جای تاسفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
6 نظر