امروز30 فروردین 1403

ضد تعریق – خرید بهترین اسپری، رول، استیک، مام و کرم ضد تعریق

بهترین ضد تعریق آقایان و خانم ها
5/5 - (1 امتیاز)

پیشنهاد خرید بهترین ضد تعریق (مام) زنانه و مردانه برای درمان بوی بد زیر بغل

عرق کردن همیشه یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های ما بوده است. مشکلات ناشی از تعریق آن قدر زیاد است که حاضریم هر کاری انجام دهیم تا فقط در یک روز گرم تابستانی، وقتی که تنها ۲ ساعت از شروع روز کاری‌مان گذشته لباسمان از شدت عرق به بدن‌مان نچسبد. راحت‌ترین روش مقابله با این مشکل استفاده از ضد تعریق (مام) است. محصولات ضد تعریق در شکل‌های مختلفی شامل: اسپری، رول، استیک صابونی، ژل و کرم ضد تعریق تولید می‌شوند.

در این پیشنهاد خرید لیستی از بهترین ضد تعریق‌ها از میان معروف‌ترین مارک‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

استیک ضد تعریق داو مدل Go Fresh

استیک ضد تعریق داو (Dove) مدل Go Fresh برای استفاده‌ی روزانه‌ی خانم‌ها مفید است و تا ۴۸ ساعت بر روی بدن شما ماندگاری دارد. این محصول صابونی است و رایحه‌ی بی‌نظیر و بهاری خیار و چای سبز به شما احساس تازگی می‌دهد و بویی بسیار مطبوع بر روی بدن و لباس شما بر جایی می‌گذارد.

این محصول بسیار سبک و قابل حمل است به طوری‌که می‌توانید آن را در کیف خود قرار دهید و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های بسیار خوب این ضد تعریق این است که به هیچ عنوان روی لباس شما لک سفید نخواهد گذاشت و می‌توانید به راحتی تا هر میزانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

ضد عرق رولی شون مدل pink princess باعث جلوگیری از تعریق ناحیه زیر بغل شما می‌شود و همچنین فاقد پارابن است که زیان‌های ناشی از استفاده از مام را به حداقل می‌رساند.

این محصول با داشتن رایحه‌ای میوه‌ای و چوبی به شما حس بودن در یک جنگل پر از درختان میوه را می‌دهد که این حس سرشار از تازگی است. مام شون هیچ‌گونه لک و سفیدی روی لباس‌های شما به جا نمی‌گذارد.

از آن‌جایی‌که آقایان نسبت به خانم‌ها عرق تندتری دارند و فعالیت‌شان هم بیشتر است به محصولی نیاز دارند که بسیار قوی و ماندگار باشد. اسپری ضد تعریق نیوآ با ماندگاری بالای ۴۸ ساعت بوی نامطبوع حاصل از تعریق را از بین برده و باعث شادابی پوست می‌شود.

این اسپری با ایجاد رایحه‌ای بسیار مطبوع در میان آقایان طرفداران زیادی دارد و برای استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است.

اسپری ضد تعریق نیوآ با داشتن فرمولاسیونی منحصربه‌فرد از بوی بد بدن به مدت ۴۸ ساعت جلوگیری می‌کند. این اسپری ضد تعریق جلوی عرق کردن را نمی‌گیرد بلکه با از بین بردن باکتری‌های سطح پوست از بوی بد آن جلوگیری می‌کند و هیچ‌گونه لکی هم بر روی لباس‌تان به جا نخواهد گذاشت.

اسپری ضد تعریق نیوآ تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد و نیاز به تمدید آن در طول روز نخواهد بود.

ژل ضد تعریق مردانه ژیلت

این ژل محصول برند ژیلت از دیگر ضد تعریق‌های مناسب برای آقایان است. این ژل با از بین بردن باکتری‌های پوست مانع از ایجاد بوی بد ناشی از تعریق شده و با ایجاد بویی بسیار مطبوع احساس تازگی و طراوت به شما می‌بخشد

این ضد تعریق با ماندگاری ۴۸ ساعته باعث شده تا نیاز به شارژ آن در طول روز نداشته باشید فقط کافیست صبح ها قبل از پوشیدن لباس از آن استفاده کنید و تا شب با احساس تازگی این مام روز خود را بسازید.

اسپری ضد تعریق رکسونا زنانه

اسپری ضد تعریق رکسونا ساخت کشور ترکیه از عرق کردن شما در طول روز جلوگیری می‌کند و با ایجاد بویی بسیار مطبوع بوی بد عرق را هم از بین می‌برد. این محصول برای آن دسته از افرادی که عرق تندی دارند و زیاد عرق می‌کنند بسیار مناسب است.

این ضد تعریق پودری با ایجاد یک لایه پودر بر روی ناحیه زیر بغل به پوست شما احساس شادابی و لطافت می‌بخشد و هیچ‌گونه لکی هم بر روی لباس‌های شما به جا نمی‌گذارد.

مام استیکی لیدی اسپید برای استفاده‌ی خانم‌ها مناسب بوده و با ایجاد رایحه‌ای خنک بر روی پوست به شما حس تازگی می‌دهد. این استیک بر روی پوست شما ایجاد خیسی نمی‌کند و لک سفید هم به جا نمی‌گذارد.

استیک لیدی اسپید با ماندگاری ۲۴ ساعته باعث جلوگیری از تعریق شده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی‌کند. پس افرادی که پوست حساسی دارند با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند.


تعریق، برای ما ناخوشایند اما برای بدن لازم!

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد تعریق بدانید این است که شاید ما از آن بیزار باشیم اما عرق کردن هم مانند دیگر فعالیت‌های بدن که هیچ کدام بی‌دلیل نیستند دلایل خاص خودش را دارد و برای بدن بسیار مفید است.

در واقع بدن شما با عرق کردن سعی در خنک کردن شما دارد و پوست‌تان را مرطوب نگه می‌دارد. با تعریق در طول روز میزان زیادی سم از بدن شما خارج می‌شود و در واقع بدن شما با این روش خودش را سم‌زدایی می‌کند. پس آیا به نظر شما عاقلانه است که بخواهیم جلوی این روند طبیعی و هوشمندانه‌ی بدن خودمان را بگیریم؟

در واقع در اکثر مواقع این خود تعریق نیست که ما را آزار می‌دهد بلکه بوی نامطبوع ناشی از آن است. میزان تغییر در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و این موضوع به عواملی از جمله وزن فرد و جنیست مربوط است.

چه کسانی باید از اسپری و رول خوش بو کننده استفاده کنند؟

خوش‌بختانه در برخی افراد تعریق به صورت کاملا نرمال صورت می‌گیرد. در این‌جا منظور از واژه‌ی نرمال این است که میزان تعریق شما به اندازه‌ای نباشد که باعث آزار شما بشود و بوی آن، آن قدری تند نباشد که دیگران را از شما فراری بدهد.

برای این دسته از افراد پیشنهاد ما استفاده از خوش‌بوکننده است. شما نیازی ندارید جلوی تعریق خود را بگیرید فقط کافی است از خوش‌بوکننده‌های پودری یا ژلی برای جلوگیری از بوی بد عرق در طولانی مدت استفاده کنید.

چه کسانی باید از اسپری و رول ضد تعریق استفاده کنند؟

اگر میزان تعریق شما آن‌قدر زیاد است که همیشه زیر بغل لباس‌تان خیس می‌شود و بوی آن‌قدر تند است که همیشه در باشگاه و محل کار همه در شما فراری هستند بهتر است هرچه سریع‌تر فکری بکنید. زیرا بوی بد عرق آنقدری آزاردهنده است که بیش از آن‌چه که فکرش را بکنید ممکن است روی روابط روزمره‌تان تاثیر بگذارد.

ممکن است به علت بوی بد بدن دیگران حاضر به همکاری با شما نباشند و یا شریک زندگیتان همیشه به طرز عجیبی از شما فراری باشد بدون آن‌که حتی خودتان دلیلش را بدانید.

اینجاست که یکی از محصولات بهداشتی به دادتان می‌رسد. کافی است که از یک ضد تعریق خوب برای کنترل عرق بدن‌تان استفاده کنید. و چه بهتر که این ضد تعریق بوی خوبی هم داشته باشد تا بعد از استفاده از آن با اعتمادبه‌نفس بالاتری در میان مردم ظاهر شوید.

چرا عرق می‌کنیم؟

تعریق روندی بسیار طبیعی در بدن است که گاهی بنا بر دلایلی این روند کمی تندتر می‌شود. از دلایل زیاد شدن میزان تعریق در هر فرد می‌توان به این عوامل اشاره کرد:

  • وزن بالا
  • پوشیدن لباس‌هایی از جنس پلاستیک
  • ورزش و تحرک بالا
  • استرس
  • تغییرات هورمونی
  • تیروئید پر کار
  • گرمای هوا

چند توصیه به افرادی که خیلی عرق می‌کنند

فقط خرید ضد تعریق کافی نیست، اگر خیلی عرق می‌کنید با چند راهکار ساده می‌توانید کاری کنید که این اتفاق طبیعی شما را کمتر آزار دهد:

  • صبح به صبح دوش بگیرید.
  • اگر زیاد عرق می‌کنید صبح قبل از انجام هر کاری دوش بگیرید زیرا معمولا تا چند ساعت بعد از دوش گرفتن بدن‌تان با روند کندتری عرق می‌کند و بوی بدی هم ندارد.
  • از بین محصولات معرفی شده بهترین ضد تعریق که به بدنتان می‌سازد (منظور این است که کدام نوع را بیشتر ترجیح می‌دهید.) را انتخاب کنید و بعد از حمام استفاده کنید.
  • آب بنوشید.
  • همان‌طور که قبلا بارها و بارها گفته شد، نوشیدن آب تقریبا باعث حل شدن تمام مشکلات بدن می‌شود و این هم یکی دیگر از آن مشکلات است. نوشیدن آب بوی بد بدن را تا حد زیادی کم می‌کند و باعث می‌شود عرق شما بوی کمتری داشته باشد.
  • یک لباس نو همراهتان داشته باشید.
  • اگر شاغل هستید و زیاد از خانه بیرون می‌روید با خود یک دست لباس نو همراه داشته باشید تا هر موقع احساس کردید میزان تعریق شما زیاد شده لباس‌تان را عوض کنید تا بدن‌تان بو نگیرد.
  • رژیم غذایی سالم: غذاهای تند را کنار بگذارید. بهتر است بدانید خوردن غذاهای تند باعث تعریق می‌شوند. پس بهتر است آن ها را از رژیم غذایی خود خط بزنید و به جای آن میوه و سبزیجات بیش‌تری مصرف کنید.

آیا تعریق زیاد می‌تواند نشانه‌ی کمبود ویتامین خاصی باشد؟

بله. تعریق یکی از نشانه‌های کمبود ویتامین D است.

آیا خانم‌هایی که زیاد عرق می‌کنند می‌توانند از ضد تعریق های مردانه استفاده کنند؟

بله. ضد تعریق‌های مردانه فرمولاسیون قوی‌تری نسبت به محصولات مخصوص خانم‌ها دارند و استفاده از آن‌ها برای خانم‌ها مانعی ندارد.

آیا استفاده از پماد زینک اکساید در جلوگیری از تعریق تاثیر دارد؟

بله پماد زینک اکساید تا میزان زیادی از تعریق جلوگیری می‌کند اما لک سفید ناشی از این پماد روی لباس‌های‌تان باقی می‌ماند.

سخن آخر

اگر تا الان تعریق و بوی بد آن برای شما کابوس بوده و اعتماد به نفس شما را از بین برده دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. دوش بگیرید، اسپری و رول ضد تعریق خود را بر روی پوست‌تان بزنید، کفش‌های‌تان را به پا کنید و با شادابی و اعتماد به نفس هرچه تمام‌تر روز خود را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر