امروز31 فروردین 1403

بهترین ایرپاد ها و ایرفون های بلوتوثی 2020

خرید ایرپاد
3.5/5 - (2 امتیاز)

با خرید ایرپاد یا همان هدفون بی‌سیم این امکان را خواهید داشت تا در همه‌حال بتوانید به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش دهید. مهم نیست در حال انجام چه کاری هستید. چه در حال انجام کارهای روزمره‌تان باشید. چه در مسیرِ رفتن به باشگاه یا در حال استراحت کردن در کنار استخر، ایرپادهای شما قرص و محکم در گوشتان می‌مانند. و با بهترین کیفیت صدا برایتان موسیقی پخش می‌کنند.

 شاید تصور کنید که ایرپادهای وایرلس یا بی‌سیم به اندازه‌ی دیگر هدفون‌ها کیفیت نداشته باشند. این به خاطر این است که در سال‌های نه چندان دور، از بلوتوث برای گوش‌دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان استفاده نمی‌کردید.

 در سال‌های پیش، هدفون‌های بلوتوثی به خوبیِ هدفون‌های سیم‌دار بودند. این هدفون‌ها دچار مشکل اتصال می‌شدند و به عنوان محصولی با عمر کوتاهِ باتری کوتاه شناخته می‌شدند.

اما امروزه، پیشرفت‌ ‌هایی که در تولید هدفون و استاندارد‌های انتقال بی‌سیم، مانند aptX و  نو‌آوری در فن‌آوری باتری، حاصل شده است. و هدفون‌های بلوتوثی به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین ابزار برای گوش‌دادن به موسیقی هستند. خیلی از بهترین هدفون‌های نسل جدید دارای اتصال بی‌سیم هستند.

 تنوع زیاد محصولات ممکن است انتخاب هندزفری بلوتوث مناسب را کمی برای شما مشکل‌تر سازد. به همین دلیل ما اطلاعاتی مفید برای خرید بهترین هدفون بی‌سیمی که می‌توانید بخرید را گرد‌ هم آورده‌ایم. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا گزینه‌های برتر ایرپاد را ببینید و بهترین هدفون‌های و ایرفون های بلوتوثی با همان بی‌سیم سال ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید.

بدون نویز با کیفیت صدایی فوق‌العاده

هدفون بی سیم سنهایزر مدل CX SPORT

نقاط قوت
  • کیفیت صدای فوق‌العاده
  • طراحی مناسب برای ورزش
نقاط ضعف
  • نسبتا گران
  • می‌توانست گیرنده‌ی قوی‌تری داشته باشد

اگر مهم‌ترین ویژگی یک هدفون برای شما کیفیت آن است، این هدفون‌های بی‌سیم از سن‌هایزر می‌توانند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما باشند.

هدفون ‌بی‌سیم سن‌هایزر مدل CX Sport با داشتن صدایی قوی، باسِ سنگین و سازگاری راحت تنها با کیفیت صدایش می‌تواند انرژی تازه‌ای به تمرین‌های ورزشی شما ببخشد.

عمر باتری هدفون بی‌سیم سن‌هایزر مدل CX Sport ۶ ساعت است. این بدین معنا است که یک روز کامل، چه در زمان انجام کار‌های روزمره و چه در زمان پیاده‌روی کنار شما خواهند بود.

در پنج دقیقه شارژ می‌شود!
نقاط قوت
  • صدایی متعادل
  • شارژ سریع
نقاط ضعف
  • نسبتا گران
  • عدم وضوح صدا

بیتس معمولا بهترین هدفون در مقوله‌ی کیفیت صوتی نیست، اما هدفون بیتس مدل X تلاش دارد کیفیت خوبی به مشتریان ارائه دهد. هدفون بیتس مدل X به داشتن صدای تقریبا باس و بم، صدایی محدود و اتصال قوی است که حداقل در سیستم‌های iOS این روند مشکلات کمتری را به همراه دارد.

اگر قصد خرید یک هدفون بدون نویز که در عرض پنج دقیقه شارژ می‌شود و با سیستم iOS سازگاری خوبی دارد را دارید، و کمی بیشتر هزینه کردن برایتان اهمیت ندارد، هدفون بیتس مدل X برای شما مناسب است.

صدای فوق‌العاده

هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Pulse

نقاط قوت
  • راحت و ایمن
  • مانیتور اختیاری نمایش ضربان قلب
نقاط ضعف
  • عمر باتری می‌توانست بیشتر باشد
  • مدل دارای نمایشگرِ ضربان قلب گران‌تر است

این هدفون‌ها سبک‌وزن، راحت و دارای صدایی بی‌نظیر هستند و به لطف تکنولوژی StayHere Tips به هدفونی ایمن تبدیل شده‌اند.

اپلیکیشن  Bose Connect این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با بیش از یک جفت هدفون، موسیقی مورد علاقه‌تان را گوش دهید. این ویژگی‌ برای زمانی‌که می‌خواهید با دوست‌تان موسیقی گوش دهید بسیار کاربردی است.

به‌علاوه، این اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد که کدام دستگاه به هدفون متصل شده است. اگر هم‌زمان در حال حمل تلفن، تبلت یا دستگاه‌های دیگر هستید، به‌راحتی می‌توانید بفمید کدام دستگاه به هدفون متصل شده است.

هدفون Bose SoundSprt در دو مدل تولید می‌شود. شما با پرداخت مبلغی حدود هفتصد‌هزار تومان می‌توانید مدل پلاس را خریداری کنید که دارای قابلیت نمایشگر ضربان قلب است. این ویژگی برای دونده‌ها بسیار کاربردی خواهد بود.

نویز کنسلینگ عالی

هدفون بی سیم بوز مدل QuietControl 30

نقاط قوت
  • حذف نویزهای اضافه در هدفون
  • عمر زیاد باتری
نقاط ضعف
  • بسیار گران قیمت
  • صدا کیفیتی تناسبی با قیمت ندارد

زندگی پر از سازش است و هیچ تفاوتی با هدفون Bose QuietControl 30 ندارد. اگر جنبه‌ی مثبت آن‌را در نظر بگیریم هدفون شما دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ است، اما در این‌جا امتیاز خوب، صدای خوب است که به نسبت بقیه‌ی هدفو‌ن‌هایی که تست کرده‌ایم کیفیت پایین‌تری داشته است.


برترین هدفون های وایرلس واقعی (True Wireless)


حذف نویز عالی

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3

نقاط قوت
  • قابلیت حذف نویز
  • طراحی زیبا
نقاط ضعف
  • کیفیت صدای کم
  • برای ورزش کردن مناسب نیست

با توجه به این‌که حذف نویز در هدفون‌های سیمی هنوز به‌ندرت اتفاق می‌افتد، می‌توان گفت سونی با قرار دادن این ویژگی در هدفون‌های بی‌سیم کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است.

هدفون Sony WF-1000X دارای قابلیت حذف نویز در سطح بسیار خوبی است. البته این ویژگی به‌خوبی هدفون‌های روگوشی نیست. اما اگر در هدفون‌های بی‌سیم به‌دنبال چنین ویژگی هستید این هدفون ارزش خرید را دارد.

این هدفون‌های وایرلس ممکن است اشکالاتی جزئی داشته باشند اما سونی با تولید هدفون‌های WF-1000X این اشکالات را به حداقل رسانده است؛ این محصول نه‌تنها زیباترین هدفون‌های بی‌سیم هستند بلکه دارای تکنولوژی حذف نویز هم هستند.

کیفیت صدا فوق‌العاده

هندزفری بلوتوث آر اچ ای مدل TrueConnect

نقاط قوت
  • صدای متعادل و کامل
  • کیفیت ساخت عالی
  • اتصال قابل اعتماد
نقاط ضعف
  • طراحی دکمه نچندان جالب

علی‌رغم این‌که TrueConnect اولین هدفون بی‌سیم RHA محسوب می‌شود، این کمپانی نشان داد که با انجام تحقیقات لازم یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار را عرضه کرده است. ترکیب ویژگی‌هایی چون کیفیت صدا، عمر باتری و اتصال بی‌سیم این هدفون‌ها را به یکی از محصولات قابل اعتماد تبدیل کرده است.

Jabra Elite 65t نمونه‌ی بارز یک هدفون بی‌سیم ایده‌آل است و صرف‌نظر از این‌که RHA چه اقداماتی برای تولید و پیشرفت TrueConnect انجام داده است، این هدفون‌ها هنوز هم بسیار عالی هستند. Jabra در مقایسه با TrueConnect دارای امکانات بیشتری مانند قابلیت تنظیم صدا با توجه به محیط و همچنین اپلیکیشنی است که صدا را تنظیم می‌کند.

RHA هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را ندارد اما با وجود کیفیت صدای بهتر و اتصال قوی، کمبود آن‌ها چندان حس نمی‌شود. به‌علاوه، RHA در مقابل Jabra که تماما از پلاستیک ساخته شده است، محصولی برتر به‌شمار می‌رود. اگر به‌دنبال خرید یک هدفون بی‌سیم خوب هستید، هدفون RHA TrueConnect با قیمت حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

انتخابی ایده‌آل

هدفون بی سیم جبرا مدل Elite 65T

نقاط قوت
  • عمر بالای باتری
  • کیفیت صدای متعادل
نقاط ضعف
  • ایرتیپ‌های محدود
  • مقاومت محدود در برابر آب

اگر به‌دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم به‌غیر از ایرپادهای اپل هستید، Jabra Elite 65t را حتما در نظر داشته باشید.

این هدفون‌ها دارای ظاهری نامحسوس، شیک و اتصال بی‌سیمِ قوی هستند.

به‌علاوه، اگر به‌دنبال جایگزینی برای هدفون RHA TrueConnect هستید، این هندزفری بی سیم جبرا Elite 65t همانی است که به‌دنبالش می‌گردید.

بهترین ایرپاد اپل

ایرپاد وایرلس اپل مدل AirPods Pro

نقاط قوت
  • حذف بسیار خوب نویز
  • راحت‌تر از ایرپادهای ۲۰۱۹
  • مناسب برای سنجش شنوایی
نقاط ضعف
  • گران‌تر از محصولات مشابه

اپل به‌تازگی از هدفون‌های بی‌سیم خود رونمایی کرده است. در این محصول قابلیت حذف نویز پیشرفت زیادی داشته است. به‌علاوه در طراحی محصول تغییرات مثبتی رخ داده است. همه‌ی این‌ ویژگی‌ها در کنار یکدیگر کاربران آیفون را به سمت این محصول می‌کشانند.

البته می‌توان گفت این هدفون‌ها با داشتن قیمتی حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بسیار گران‌قیمت هستند؛ بنابراین نمی‌توان نام بهترین هدفون‌های بی‌سیم را بر روی آن‌ها گذاشت.

اگر به‌ عنوان یک کاربر آیفون به‌دنبال هدفون‌هایی با کیفیت صدای قوی هستید این هدفون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد؛ طراحی جدید، قبلیت حذف نویز بسیار قوی (به‌خصوص هنگامی که در رفت‌وآمد هستید) و حالت ترنسپرنسی که اجازه‌ی ورود هیچ‌گونه صدای خارجی به داخل هدفون را نمی‌دهد از ویژگی‌های این هدفون هستند.

کیفیت صدای AirPods Pro به‌خصوص در قسمت ووکال و باس ارتقای زیادی پیدا کرده است. این به این معنا است که این هدفون‌ها برای طرفداران موسیقی پاپ نسبت به طرفداران موسیقی کلاسیک و سمفونیک مناسب‌تر هستند


فرق هدفون وایرلس و هدفون وایرلس واقعی در چیست؟

هدفون‌های وایرلس؛ مفهوم هدفون‌های وایرلس از چندی پیش، از زمانی‌که بلوتوث اختراع شد وجود داشت. البته این هدفون‌ها با باتری کار می‌کردند و به‌صورت فیزیکی به گوشی همراه شما متصل نیستند. به‌علاوه یک سیم به هردو باد متصل است و معمولا دارای یک بند برای دور گردن هستند.

وایرس‌های واقعی دارای هیچ‌گونه سیمی برای اتصال نیستند. برخلاف هدفون‌های وایرلس که به شما امکان این را می‌دهند که چند متر از سیستم پخش موسیقی خود فاصله بگیرید، هدفون‌های وایرلس واقعی با نداشتن سیم آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهند.

هدفون‌های وایرلس هدفون‌های روگوشیِ بدون سیم هستند. هر دو گوشی به‌وسیله‌ی یک هدبند به یکدیگر متصل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر