امروز09 اردیبهشت 1403

5 هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ منتخب 2023

راهنمای خرید هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ - به‌نظر
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ

هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ تجربه‌ای لذت بخش حین شنیدن موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد و صدایی با کیفیت بالا در محیط‌های مختلف پخش می‌کند، فرقی ندارد که در مکان‌های شلوغ پر رفت و آمد باشید یا یک شرکت شلوغ. فناوری حذف نویز در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. اکنون بسیاری از بهترین هدفون‌های دارای قابلیت نویز کنسلینگ می‌توانند به طور قابل توجهی صداهای بلند را از بین ببرند و همچنین صدای اضافی محیط را کاملاً مسدود کنند. با این قابلیت می‌توانید به راحتی موزیک گوش کنید و یا با دقت بیشتری به پادکست موردعلاقه‌تان توجه کنید بدون اینکه حواستان به صداهای اضافی و مزاحم محیط پرت شود. به طور کلی با وجود این نوع هندزفری‌ها تجربه شنیداری بهتری خواهید داشت.

در این مطلب از به‌نظر قصد داریم بهترین هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ را به شما معرفی کنیم. همچنین می‌خواهیم نکات مهمی که حین خرید هدفون بی سیم نویز کنسلینگ باید به آن توجه داشته باشید را بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید یک هندزفری با کیفیت را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

۵ مدل هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ

مدل کاربردی

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

مشخصات محصول

  • قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
  • عمر باتری: ۱۸ ساعت
  • ظرفیت باتری: ۶۱ میلی آمپر ساعت
  • نسخه بلوتوث:۵.۳
نقاط قوت
  • مقاوم در برابر پاشش آب پشتیبانی از استاندارد IPX۷
  • سیستم تشخیص کیفیت قرارگیری بادز در گوش

هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوث نویز کنسلینگ وجود در بازار است. صدای خروجی این هندزفری 24 بیت است به همین دلیل صدایی شفاف و واضح به گوش شما می‌رسد. با فعال کردن قابلیت نویز کنسلینگ این هدفون صدای مزاحم و اضافی محیط به طور کامل حذف می‌شود.

قابلیت SmartThings Finde این هدفون به شما کمک می‌کند که در صورت گم شدن هدفون آن را به راحتی پیدا کنید. با فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ باتری هدفون ۵ ساعت دوام دارد. در صورتی که این قابلیت را غیر فعال کنید باتری ۱۸ ساعت دوام دارد.

خرید هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation

مشخصات محصول

  • قطر درایور: -
  • عمر باتری: تا ۳۰ ساعت
  • ظرفیت باتری: -
  • نسخه بلوتوث: ۵.۳
نقاط قوت
  • توانایی کاهش نویز ۴۸ بار در ثانیه
  • استاندارد IPX۴

هدفون بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation خصوصیات منحصر به فردی دارد و به همین دلیل هم مورد توجه بسیاری از کاربران محصولات اپل است. این محصول کیفیت ساخت فوق العاده‌ای داشته و مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۳ است. با وجود این نسخه از بلوتوث هندزفری بدون معطلی و به سرعت به گوشی یا سایر دستگاه‌های شما متصل می‌شود.

این هندزفری تا 48,000 بار در ثانیه قادر به کاهش نویز است. عمر باتری محفظه این هدفون ۳۰ ساعت بوده و خود هدفون‌ها می توانند تا ۶ ساعت روشن باشند.

هدفون بی سیم نویزکنسلینگ سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

مشخصات محصول

  • پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • محدوده عملکرد: ۱۰ متر
  • نسخه بلوتوث: ۵.۲
نقاط قوت
  • حذف نویز فعال
  • استاندارد IPX۲
  • میکروفن سه‌گانه
  • پشتیبانی از Bixby

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 با طراحی زیبا و مشخصات منحصر به فرد یکی از هندزفری‌های پرطرفدار موجود در بازار است. تنها با ۳ دقیقه شارژ این هندزفری می توانید به مدت ۱۰ دقیقه موسیقی گوش کنید. 3 عدد میکروفن (VPU) و 2 عدد اسپیکر در این هدفون تعبیه شده و با وجود قابلیت نویز کنسلینگ می‌توانید با خیال راحت و بدون مزاحمت به موسیقی یا پادکست مورد علاقه‌تان گوش کنید. این هندزفری مجهز به بلوتوث نسخه 5.2 است که به وسیله آن می‌توانید آن را بدون معطلی به دستگاه‌های خود متصل کنید.

هدفون بی سیم نویزکنسلینگ سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

مشخصات محصول

  • قطر درایور: ۱۲ میلی‌متر
  • نسخه بلوتوث: ۵.۰
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۶ ساعت با فعال بودن ANC و ۸ ساعت با خاموش بودن ANC ساعت
نقاط قوت
  • پشتیبانی از کدک های SBC و AAC
  • پشتیبانی از بلوتوث با پروفایل های A۲DP / AVRCP / HFP
  • مجهز به سنسورهای شتاب سنج
  • قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC)
  • استاندارد IPX۲
  • پشتیبانی از Bixby

هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ سامسونگ مدل Galaxy Buds Live یکی دیگر از هدفون‌های با کیفیت موجود در بازار است که علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت بی‌نظیری هم دارد. این هدفون مجهز به درایورهای 12 میلی‌متری است که با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. هدفون گلکسی بادز مجهز به بلوتوث نسخه ۵ است که از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP پشتیبانی می‌کند.

در نتیجه می‌توانید بدون نگرانی از قطع شدن بلوتوث به به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) در قسمت پشتی این هدفون تعبیه شده است که تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه بهبود می‌بخشد.

کمپانی سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هدفون Galaxy Buds Live با شناسایی فرکانس‌های صوتی اطراف، می‌تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند. هر کدام از گوشی‌های این هندزفری مجهز به یک باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است.

خرید هندزفری بلوتوثی نویز کنسلینگ مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

مشخصات محصول

  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • عمر باتری: تا ۱۸ ساعت آماده به کار و ۵ ساعت پخش مداوم
  • نسخه بلوتوث: ۵.۲
نقاط قوت
  • مقاوم در برابر آب
  • کیفیت صدای بالا

هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ شیائومی مدل Redmi Buds 3 lite نسخه گلوبال یکی از محصولات با کیفیت و خوش قیمت موجود در بازار است. گوشی‌های این محصول از نوع توگوشی با سری لمسی هستند که از عملکردهای چند لمسی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها بسیار سبک هستند و با قرار دادن آن‌ها در گوشی به مدت طولانی، به هیچ عنوان گوش شما خسته یا اذیت نمی‌شود.

یک درایور دینامیکی صوتی به قطر 6 میلی متر در قسمت صدا هر بادز تعبیه شده که عملکرد مطلوبی در فرکانس‌های صوتی بالا و پایین دارد. پشتیبانی از کیفیت صدای Hi-res و فناوری نویز کنسلینگ از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هندزفری هستند. هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 lite بهترین هدفون نویز کنسلینگ این برند است.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی میکند و تا 10 متر بدون افت کیفیت میتواند صدای مطلوب را فراهم سازد. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack دارای گواهینامه IP54 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.


راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ

خرید هندزفری بلوتوثی نویز کنسلینگ کار ساده‌ای نیست. بسیاری از مدل‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای عایق صدا یا حذف فعال هستند، اما برخی این کار را بهتر از بقیه انجام می‌دهند، برخی از این محصولات کار حذف نویز را به قیمت کاهش کیفیت صدا انجام می‌دهند، و برخی فقط هدفون‌های نویز کنسلینگ ارزان قیمت هستند که به جای افزایش کیفیت صدا فقط با کاهش صدای مزاحم کار خود را انجام می‌دهند. توجه به برند محصول نیز اهمین=ت زیادی دارد. ما در وب سایت نه‌نظر بهترین ایرپاد لنوو، سامسونگ، اپل، شیائومی و سایر برندها معرفی و بررسی می‌کنیم تا شما با خیال راحت بهترین هندزفری بی سیم بلوتوثی را انتخاب و خریداری کنید.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از خرید هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ موارد زیر را در نظر داشته باشید.

قبل از شروع خرید تصمیم بگیرید که کدام نوع هدفون را می خواهید:

قیمت هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ را بررسی کنید

قیمت هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ معمولا با عددهای متنوعی ارائه می‌شود. از آنجایی که هندزفری دارای قابلیت نویز کنسلینگ پردازنده صوتی مخصوص به خود را دارد، کیفیت آن پردازنده (و مدار آن) به شدت بر قیمت دستگاه تأثیر می‌‌گذارد. علاوه بر این، کیفیت ساخت، درایورهای داخلی، اندازه و شکل همگی در هزینه نقش دارند. اگر صدای عالی و حذف نویز عالی می خواهید، برای پرداخت هزینه این قابلیت‌ها آماده باشید. اگر فقط به دنبال یکی از این ویژگی‌ها هستید، ممکن است بتوانید کمی صرفه جویی کنید.

قبل از خرید هدفون را بررسی کنید

اگر این گزینه را دارید، هدفون‌هایی را که می‌خواهید بخرید امتحان کنید و سیستم حذف نویز آن‌ها را تغییر دهید. در صورت امکان هدفون را درون گوش بگذارید و بدون پخش موسیقی به دقت گوش دهید تا ببینید چقدر می‌توانید سر و صدای اطراف را تشخیص دهید. اگر با کسی هستید، سعی کنید از او بخواهید در فواصل مختلف با شما صحبت کند تا بگویید که آیا می توانید حرف‌های او را تشخیص دهید یا خیر. دوست شما نمی‌تواند موتور جت را شبیه‌سازی کند، اما می‌تواند صداهای مختلفی را که در طول روز با آن مواجه می‌شوید شبیه‌ سازی کند.

علاوه بر این بهتر است به تناسب و میزان راحتی هندزفری هم توجه کنید. ممکن است بخواهید در یک پرواز پنج یا شش ساعته از هدفون خود استفاده کنید و یا بخواهید حین کار آن را درون گوش خود بگذارید. پس بهتر است قبل از خرید تناسب و راحتی محصول را نیز مد نظر قرار دهید.

فراموش نکنید که عملکرد صوتی یک نکته کلیدی است. حذف نویز خوب هرگز نباید به معنای کیفیت صدای ضعیف باشد.

طراحی هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ را مد نظر قرار دهید

طراحی بسیار مهم است، چرا که یک هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ باید برای گوش دادن طولانی مدت راحت باشد - برای راحتی نهایی مراقب گوش‌بندها و هدبندهای پددار در موادی مانند مموری فوم باشید.

گوشواره های پددار نیز به حذف غیرفعال نویز کمک می کنند - به عبارت دیگر، به طور فیزیکی مانع از ورود صدا به گوش شما می شوند.

اتصال بلوتوث هندزفری را بررسی کنید

اگر قصد دارید یک هندزفری نویز کنسلینگ بلوتوثی بخرید یکی از نکات مهمیکه باید حتما مورد توجه قرار دهید بررسی اتصال بلوتوث محصول است. هیچ چیز بدتر از این نیست که حین گوش دادن موسیقی، پادکست یا فیلم نگاه کردن صدا قطع شود. پس توصیه می‌کنیم به دنبال محصولی باشید که دارای بلوتوثی با قدرت اتصال پایدار باشد.

ویژگی‌های مختلف هندزفری را بررسی کنید

بسیاری از افراد هندزفری‌های نویز کنسلینگ را فقط برای جلوگیری از نویز می خرند. مدار حذف نویز را روشن می کنند و حتی به موسیقی هم گوش نمی دهند.اگر هندزفری را فقط برای همین کار می‌خواهید که می‌توانید از محصولات معمولی با قابلیت حذف نویز استفاده کنید. اما اگر می خواهید به موسیقی یا پادکست نیز گوش دهید، بهتر است فاکتورهای دیگر را نیز بررسی کنید. بهتر است قبل از خرید با پخش یک موسیقی کیفیت صدای هندزفری ر بررسی کنید. اگر بتوانید از گوشی خود موسیقی یا پادکست را پخش کنید که می توانید به راحتی بفهمید که حین گوش دادن به موزیک یا پادکست هدفون مورد نظر شما چه صدایی پخش می‌کند.

عمر باتری و گارانتی را بررسی کنید

بهتر است به یاد داشته باشید که هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ دارای یک پردازنده صوتی است که برای تامین انرژی خود به برق نیاز دارد.یعنی این محصولات چیزی بیش از یک جفت درایور هستند که بتوانید آن‌ها را درون گوش خود بگذارید: وسایل الکترونیکی معمولا بعد از مدتی دچار نقص می‌شوند، بنابراین ممکن است بخواهید آنها را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر محصولات بگران قیمت رده بالا معمولا هزینه‌ی زیادی دارد. بنابراین قبل از خرید ضمانت‌نامه محصول مورد نظر خود را بررسی کنید.

عمر باتری یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که قبل از خرید هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ باید به آن توجه کنید. اگر می‌خواهید به طور مداوم از هندزفری خود استفاده کنید بهتر است به دنبال محصولی با باتری بادوام باشد.

سوالات متداول

نویز کنسلینگ چیست؟

هندزفری‌های نویز کنسلینگ از روش‌های آنالوگ و الکترونیکی استفاده می‌کنند تا صدای محیط اطراف شما را مسدود کنند و به شما این امکان را می‌دهند که در آرامش و بدون حواس‌پرتی به موسیقی خود گوش دهید. اکثر هدفون های حذف نویز از دو روش زیر استفاده می کنند: حذف غیر فعال نویز: این روش زمانی است که هدفون به طور فیزیکی صدای بیرون را از رسیدن به گوش شما مسدود می کند، و این را می توان از راه های مختلفی به دست آورد. برای رسیدن به این هدف، هدفون‌های حذف‌کننده نویز معمولاً دارای صفحه‌های گوش‌دار هستند، در حالی که هدفون‌های داخل گوش باید به خوبی در گوش شما قرار بگیرند تا مهر و موم محکمی ایجاد کنند و از ورود صداهای محیطی جلوگیری کنند. حذف نویز فعال: این روش از میکروفون‌های داخلی برای تجزیه و تحلیل نویز محیطی و ایجاد فرکانس‌های «ضد نویز» استفاده می‌کند که با پخش موسیقی شما ترکیب می‌شود. این کار به طور موثر صدای محیط اطراف شما را با استفاده از فیلترهای آنالوگ یا دیجیتال خنثی می‌کند.

سخن آخر

برای اینکه تجربه‌ای لذت بخش حین گوش دادن به پادکست یا موسیقی داشته باشید، هندزفری نویز کنسلینگ یکی گزینه عالی برای شما خواهد بود. این محصولات با حذف صداهای اضافی در محیط به شما این امکان را می دهند که از موزیک و پادکست مورد نظر خود نهایت لذت را ببرید. در این مطلب از به‌نظر سعی کردیم تمامی نکات لازم برای خرید هندزفری بلوتوث نویز کنسلینگ را بررسی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید هدفون ایده‌آل و کاربردی برای خود خریداری کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر