امروز31 فروردین 1403

کامل ترین لیست لوازم چمدان داماد برای عروسی

لوازم چمدان داماد برای عروسی
5/5 - (1 امتیاز)

در آستانه تشکیل زندگی مشترک و مستقل از خانواده، وسایل شخصی جز ضروری‌ترین اقلامی هستند که قبل از خرید لوازم منزل باید بدان فکر کنید. در برخی از خانواده‌ها وسایل مربوط به بانوان به عنوان بخشی از جهیزیه و طبق یک سنت دیرینه لوازم ضروری داماد در یک چمدان و به صورت یک مجموعه کامل گردآوری می‌شوند.

چمدان داماد مجموعه کاملی از تمام اقلام ضروری و شخصی است که آقایان بدان نیاز پیدا می‌کنند. حتی برخی از پوشاک نیمه رسمی و راحتی آقایان نیز در چمدان عروسی قرار می‌گیرد و می‌توانید ملزومات بهداشتی را هم در این چمدان قرار دهید. این چمدان طبق رسم و رسوم برخی از مناطق توسط خانواده عروس تهیه شده و به داماد در مراحل آغازین زندگی مشترک پیکش می‌شود.

با هر نوع سبک زندگی و رسم و رسوم خانوادگی، خرید چمدان داماد و اقلام داخل آن یکی از بخش‌های ضروری تهیه جهیزیه برای آغاز زندگی است. اگر در آستانه ازدواج هستید ما در راهنمای خرید امروز به‌نظر لیست کاملی از اقلامی که می‌توانید در چمدان داماد قرار دهید تهیه و گردآوری کرده‌ایم. همراه ما بمانید.

لیست کامل چمدان داماد: چمدان زندگی را با عشق ببندید!

تهیه و چینش لوازم زندگی عروس و داماد بر اساس رسم و رسوم هر منطقه از کشور متفاوت است. خرید لوازم اساسی جهیزیه شاید باعث شود از خرید اقلام چمدان داماد غافل شوید. اما نگران نباشید؛ ما کامل‌ترین لیست ممکن را که با استفاده از آن‌ها و بر اساس سلیقه می‌توانید چمدان داماد را پر کنید در اختیارتان قرار می‌دهیم.

در چمدان داماد بیش از لباس‌های رسمی، لباس‌های نیمه رسمی یا اسپرت و راحتی قرار می‌گیرد. کفش، ست کراوات و دکمه سردست و کیف‌های دستی کوچک هم می‌توانند جزئی از پوشاکی باشند که در چمدان داماد برای عروسی قرار می‌گیرند.

اما بخش اساسی چمدان داماد را لوازم اصلاح، بهداشتی و آرایشی مردانه تشکیل می‌دهند. انواع شانه و برس، سشوار، ست اصلاح، ست بهداشتی نظیر فوم اصلاح و ادکلن را می‌توانید برای این بخش خریداری کنید و در چمدان قرار دهید.

لیست کامل لوازم پیرایش و اصلاح داماد

چمدان داماد را می‌توانید با انواع و اقسام لوازم بهداشتی نظیر چمدان عروس پر کنید. با توجه به تنوع محصولات شاید بد نباشد کاربرد ملزومات را در نظر بگیرید و سپس چمدان را با اقلام ضروری‌تر پر کنید.

تیغ اصلاح، ریش تراش، مو زن گوش و بینی، خمیر و فرچه اصلاح، افتر شیو و کرم‌های مرطوب کننده و خنک کننده از وسایل بهداشتی پرطرفدار چمدان داماد هستند. بدون استثنا آقایان به این وسایل نیاز دارند و چه بهتر که با انتخاب محصولات استاندارد و معتبر از همان بدو زندگی مشترک مراقبت از پوست صورت و بدن را در اولویت قرار دهید.

اکثر آقایان علاوه از ماشین اصلاح و ریش تراش برای اصلاح صورت و مو استفاده می‌کنند. ماشین‌های اصلاح سر و صورت در انواع مختلف شارژی و برقی تولید می‌شوند. حتی می‌توانید در کنار ریش تراش ست وسایل اصلاح مو در خانه را خریداری کنید که هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده هستند.

پیشنهاد کاربران به‌نظر

مشخصات محصول

  • اندازه اصلاح: 0.5 میلی‌متر
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)

ماشین ریش تراش از متداول‌ترین اقلام چمدان داماد است. ماشین اصلاح کیمی با تیغه‌های قدرتمند برای آقایانی طراحی شده که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌دهند. این مدل از محصولات کم صدا کیمی و دارای 4 عدد شانه برای نمره های 3 و 6 و 9 و 12 است.

از این محصول می‌توانید برای اصلاح ناحیه سر، صورت و گردن استفاده کنید.

خودتراش مردانه دورکو مدل Pace 6

مشخصات محصول

  • مدل اصلاح: خود تراش ضد زنگ
  • قابلیت‌های اضافی: دارای نوار حاوی مواد روان کننده گیاهی

خودتراش مردانه دورکو مدل Pace 6 محصولی چندکاره برای اصلاح تمامی نواحی بدن و صورت آقایان است. سری این خود تراش کاملا منعطف است و می‌توانید برای تمامی نقاط بدن از آن استفاده کنید.

جلوی این خود تراش یک نوار ژل با مواد روان کننده طراحی شده که روند اصلاح را تسهیل می‌کند.

مشخصات محصول

  • خاصیت: خنک کننده , ضد التهاب , مرطوب کننده , نرم کننده
  • مناسب برای: انواع پوست آقایان

اصلاح نواحی مختلف بدن به ویژه صورت با التهاب همراه است؛ به ویژه اگر پوستی حساس و جوشدار داشته باشید. افترشیو آردن مدل Moisturizing برای کاهش اصطکاک، قرمزی و التهاب سطح پوست تولید شده و حاوی عصاره آلوئه ورا و گیاهان آرامش بخش است.

این محصول حاوی مواد نرم کننده است و از خشکی پوست بعد از هر بار اصلاح جلوگیری می‌کند. این افترشیو فاقد چربی است و اگر پوستی چرب دارید استفاده از آن به کنترل ترشح چربی کمک می‌کند.

فوم اصلاح کاسپین مدل کامفورت

مشخصات محصول

  • مناسب برای: انواع پوست آقایان
  • عصاره/ ویتامین: آلوئه ورا

استفاده همزمان از فوم اصلاح به کاهش قرمزی و التهاب پوست در روند اصلاح کمک می‌کند. فوم اصلاح کاسپین مدل کامفورت با عصاره آلوئه ورا فرموله شده و تجربه اصلاحی نرم و لذت بخش‌تر از همیشه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لوازم بهداشتی صورت و بدن داماد

با وجود آن که آقایان مشغله بالایی در طول روز دارند، میزان مراقبت پوستی توسط آن‌ها رواج کم‌تری دارد. ضمن این که پوست مردانه به محصولات اختصاصی نیاز دارد که PH و قدرت لایه برداری و آبرسانی خاص آقایان را دارند. بنابراین لوازم بهداشتی را هم باید در کنار لوازم اصلاح در چمدان داماد قرار دهید.

مسواک، صابون و شوینده‌های مخصوص مو و بدن، رول و اسپری ضد تعریق، عطر و ادکلن، ژل بهداشتی و کرم‌های صورت و بدن از گزینه‌های معمول هستند. در بین این محصولات حتما باید کرم‌های دور چشم، مرطوب کننده‌ها و لوسیون‌هایی را خریداری کنید که خاص آقایان تولید شده باشند.

رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت

مشخصات محصول

  • نت آغازی: مرکبات
  • نت پایانی: چوب سدر
  • ماندگاری 24 ساعته

آقایان با توجه به سوخت و ساز بیش‌تر بدن و فعالیت روزمره شدیدتر به خوشبو کننده بدن مناسبی برای جلوگیری از تعریق روزانه نیاز دارند. رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت بدون الکل و ایجاد حساسیت وسیله ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را مسدود می‌کند.

این ضد تعریق به صورت رولی طراحی شده و روی لباس سفیدک ایجاد نمی‌کند.

حوله پالتویی طرح لوزی سایز 125

مشخصات محصول

  • ابعاد حوله: 125x60 سانتی‌متر
  • جنس: پنبه
  • دارای کمربند و دو جیب

یکی از گزینه‌های چشمگیر برای پر کردن چمدان داماد برای عروسی حوله لباسی است. این محصول در ابعاد بزرگ و از جنس پنبه تولید شده و وزن مناسبی دارد. روی حوله دو جیب بزرگ طراحی شده و رویه آن به طرح لوزی مزین شده است.

فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin حجم 200 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • مناسب برای: پوست‌های حساس
  • عصاره: ندارد

یکی از وسایلی که حضور آن در چمدان داماد ضروری است، فوم اصلاح است. فوم اصلاح کاسپین مدل Sensitive Skin را می‌توانید در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. همانطور که از مدل این محصول پیدا است، این فوم برای پوست‌های حساس مناسب است. این فوم اصلاح فاقد الکل در ترکیبات خود است. بنابراین هیچ گونه سوزش یا التهابی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این محصول همچنین دارای ترکیبات ضد باکتری است که از جوش زدن پوست جلوگیری می‌کند.

شامپو ضد شوره مردانه مای مدل Magician Midfield Diamond

مشخصات محصول

  • عصاره: دارد
  • حجم: ۴۰۰ میلی‌لیتر

بسیاری از آقایان در دوره‌ای از زندگی خود با معضل شوره سر روبه‌رو می‌شوند. این مشکل می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. یکی از محصولاتی که می‌تواند شوره سر را کنترل کند شامپو ضد شوره است. شامپو ضد شوره مردانه مای مدل Magician Midfield Diamond در حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود که مقداری کاملا مناسب است. این شامپو دارای عصاره آووکادو است که یکی از عناصر مهم تقویت مو به‌شمار می‌رود.

ادو پرفیوم مردانه کرید اونتوس مدل Aventus حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • نت آغازی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب
  • نت پایانی:‌ وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

بدون شک حضور ادکلن در لیست وسایل چمدان داماد کاملا واجب است. ادکلنی که در این قسمت به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم، ادو پرفیوم کرید اونتوس مدل Aventus است. این ادکلن در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر عرض می‌شود و یکی از محبوب‌ترین‌های بازار به‌شمار می‌رود. این عطر دارای پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بالایی است. رایحه کلاسیک و شیک آن کاملا برازنده آقایان شیک‌پوشی است که به تمیزی و جذابیت اهمیت می‌دهند.

جالب است بدانید که کلمه Aventus به معنای موفقیت است و این عطر به‌ نوعی زندگی ناپلئون بناپارت را شبیه‌سازی می‌کند؛ مردی جاه‌طلب و الهام‌بخش. پس از اولین اسپری متوجه رایحه ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب در نت‌های ابتدایی می‌شوید. پس از مدتی نت‌های ابتدایی جای خود را به نت‌های میانی رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی می‌دهند. در نت‌های پایانی هم می‌توانید رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک را استشمام کنید.

سخن آخر

یکی از بخش‌های خرید جهیزیه تهیه لوازم چمدان داماد برای عروسی است. اقلامی که در چمدان داماد قرار می‌گیرند متنوع هستند؛ اما معمولا لوازم بهداشتی، ست پیرایش و اصلاح و حالت دادن موها بخش اصلی این چمدان را تشکیل می‌دهند.

در کنار این لوازم می‌توانید حوله، لباس خواب، کراوات و پیراهن مردانه را هم در چمدان داماد قرار دهید و چمدان زندگی دونفره را به کامل‌ترین شکل ممکن ببندید!

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
1 نظر