امروز01 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال

کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال چی بخرم؟ از قدیم گفته‌اند پیری است و هزار دردسر؛ اما این روزها با تغییر سبک زندگی آثار سالمندی را باید از سنین پایین‌تر در خود جستجو کنیم. آثاری که بیش‌تر در پوست خودنمایی می‌کنند و گریزی از آن‌ها نیست. البته به لطف محصولات مراقبتی می‌توان تا حدی این روند را به تعویق انداخت و با آن مبارزه کرد.

کرم ضد چروک مخصوص بالای ۵۰ سال مهم‌ترین راهکاری است که بانوان در کنار استفاده ازانواع کرم‌های آبرسان برای صورت امتحان می‌کنند. البته که اکثر محصولات آرایشی و مراقبتی ترکیبات ضد چروک دارند؛ اما هیچ چیز به اندازه یک کرم ضد چروک قوی که ترکیبات آن خاص پر کردن چین و چروک‌های عمیق پوست فرموله شده باشند موثر نیست. تا چه اندازه با علل ایجاد چین و چروک و رژیم مناسب خود مراقبتی از پوست صورتتان آشنا هستید؟

محصولاتی زیادی با برچسب ضد چروک در بازار به فروش می‌رسند. برای خریدی موفق ابتدا باید با عوامل ایجاد کننده چروک‌های سطحی آشنا شویم. سپس بهترین ترکیبات و محصولات محبوب بازار را که از دیدگاه مصرف کنندگان اثرگذاری بهتری داشته‌اند با هم مرور می‌کنیم. همراه به‌نظر باشید.

معرفی و بررسی چند مدل از بهترین کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال

مدل پرفروش

لوسیون ضد چروک آردن مدل Vitamine C مقدار 30 گرم

مشخصات محصول

  • حاوی ویتامین E , ویتامین C
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملکرد: ضد چروک، لایه بردار و روشن کننده

لوسیون ضد چروک آردن مدل Vitamine C با حجم 30 گرم و در بسته بندی جمع و جور قابل حمل تولید شده است. ترکیب اصلی این کرم ویتامین سی و ویتامین ای است که به سفت کردن پوست و جلوگیری از آسیب مضر خورشید کمک می‌کنند.

این کرم لایه بردار است و می‌توانید از آن به صورت مداوم در نواحی مختلف صورت و گردن استفاده کنید؛ فقط لازم است پیش از هر بار استفاده صورت شسته شده باشد.

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حاوی ویتامین E , عصاره زیتون، رزماری، روغن ماکادمیا
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملکرد: ضد چروک، ترمیم کننده

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex یکی از پرفروش‌ترین ترکیبات بر پایه گیاهان و عصاره‌های طبیعی است. روغن ماکادامیا و عصاره‌ رزماری از ترکیبات التیام بخش و ترمیم کننده این محصول هستند که به رفع سریع‌تر و پر کردن چین و چروک کمک می‌کنند.

از این محصول می‌توانید برای انواع پوست و به صورت شبانه استفاده کنید. اسموسید به کار برده شده در این کرم باعث شده تا ضد چروک پریم کاملا سازگار و هایپوآلرژیک باشد.

کرم ضد چروک پریکاتن حجم 45 گرم

مشخصات محصول

  • حاوی ویتامین E و عصاره فیتوپلانکتون
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملکرد: ضد چروک، سفت کننده

کرم ضد چروک پریکاتن با ویتامین E و عصاره گیاهان دریایی تولید شده که اثرگذاری سریع‌تری نسبت به محصولات مشابه دارد. بافت سبک و قوی این کرم را می‌توانید در تمام نقاط صورت و گردن استفاده کنید.

کرم ضد چروک سینره مدل 8214 حجم 40 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملکرد: ضد چروک

کرم ضد چروک سینره مدل 8214 محصولی گیاهی و طبیعی است که از پوست صورت و گردنتان در برابر چروک‌های ناشی از آلودگی هوا حفاظت می‌کند. این ترکیب به سلاح کوآنزیم Q10 و ویتامین E مجهز است که از آنتی اکسیدان‌های قوی برای حذف رادکال‌های آزاد به شمار می‌روند.

جهت استعمال کافی است قبل از هر بار مصرف صورت را شسته و کرم را به صورت نقطه‌ای روی صورت و گردن قرار دهید.

کرم ضد چروک شب دکتر ژیلا سری Anti Aging مدل Lightening And Nourishing

مشخصات محصول

  • حاوی ویتامین E , ویتامین C , ویتامین B5
  • مناسب برای انواع پوست
  • عملکرد: ضد چروک، سفت کننده

در کرم ضد چروک دکتر ژیلا از عصاره‌های طبیعی و موثر گیاهی جهت حذف و کمرنگ شدن چین و شیارهای پوستی استفاده شده است. آلانتوئین، ویتامین C، ویتامین E، روغن آووکادو و عصاره چای سبز فرمولاسیون اصلی این محصول را تشکیل می‌دهند که به سفت شدن پوست گردن و صورت کمک می‌کنند. استفاده از این محصول بعد از هر بار لیزر تراپی و روش‌های تهاجمی ترمیم پوست را تسریع می‌کند.

کرم ضد چروک نئودرم مدل Optimal Age-Stop

مشخصات محصول

  • حاوی ماده موثر رسوراتروکس
  • مناسب برای صورت و گردن
  • عملکرد: ضد چروک، تقویت و جوان کننده پوست

سری جدید کرم‌های ضد چروک نئودرم با مدل Optimal Age-Stop عرضه شده‌اند که برای بانوان و آقایان بالای 40 و 50 سال توصیه می‌کنیم. این محصول حاوی روغن انگور و جوانه گندم است و علاوه بر رفع چین و چروک به سفت شدن و تقویت پوست آسیب دیده کمک می‌کند.

کرم ضد چروک مدیلن مدل Matrixyl

مشخصات محصول

  • حاوی ماده موثر ماتریکسیل برای نفوذ به فیبروبلاست‌ها
  • مناسب برای صورت و گردن
  • عملکرد: ضد چروک، جوان کننده پوست

ماتریکسیل ماده موثر و اصلی کرم ضد چروک مدیلن است که عملکرد اصلی آن تحریک کلاژن سازی است. این ماده علاوه بر کلاژن سازی در فیبروبلاست‌های تشکیل شده در محل شیارهای پوست نفوذ و از این راه به تقویت ساختار و جوانسازی پوستتان کمک می‌کند.

کرم مغذی و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج

مشخصات محصول

  • حاوی ترکیبات روشن کننده گیاهی و الیگو پپتید
  • مناسب برای صورت و گردن
  • عملکرد: ضد چروک، ضد لک و تقویت کننده الاستیسیته پوست

کرم مغذی و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج با عصاره های میموزا، زعفران و لیکوریس تولید شده که آنتی اکسیدان‌های قوی برای پوست افراد بالای 40 سال هستند. الیگو پپتید به کار رفته در این محصول ترکیبی سفت کننده برای افزایش الاستیسیته پوست در سنین پیری و میانسالی است.

این محصول با بسته بندی پمپی برای استفاده راحت‌تر و خاص افراد بالای 40 سال تولید شده است.

کرم ضد چروک شب کاپریس مدل Altime

مشخصات محصول

  • حاوی کلاژن، سرامید 3 و فلاونویید‌ها
  • مناسب برای صورت و گردن
  • عملکرد: ضد چروک و سفت کننده پوست

محصولات کاپریس با آب چشمه‌های معدنی تولید می‌شود و به آبرسانی و جلوگیری از تبخیر رطوبت پوست کمک می‌کنند. کرم ضد چروک شب این برند حاوی مواد گیاهی و GAG بوده که خاص استفاده در شب و به دور از استرس برای تماس بیش‌تر ترکیبات مغذی با پوستتان تولید شده است.

این ترکیب علاوه بر حذف چین و چروک به تغذیه، انرژی رسانی و درخشان کردن پوست صورتتان کمک می‌کند.

رازهایی که چین و چروک صورتتان برملا می‌کند!

عوارضی که در سطح پوست ظاهر می‌شوند هر یک بخشی از سبک زندگی ما را برملا می‌کنند. چین و چروک‌ها هم عوامل مختلفی دارند و نشان می‌دهند که ما در مراقبت از بافت زنده و طبیعی بدنمان کم کاری کرده‌ایم؛ البته نباید از روند فیزیولوژیک بدن و عوامل وراثتی غافل بود.

آفتاب؛ مهم‌ترین عامل ایجاد چین و چروک

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از انواع ضد آفتاب ایرانی و خارجی جلوگیری از همین چین و چروک‌ها است. چین و چروک‌هایی که به خاطر روند تدریجی شکل گیری و ظهورشان منشا شناخته شده‌ای برای ما ندارند؛ اما ثابت شده که اشعه مضر فرابنفش مهم‌ترین فاکتوری است که ساختمان پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نور آفتاب علاوه بر ایجاد پیگمانتاسیون الاستیسیته آن را تغییر می‌دهد و رنگ آن را به سمت زرد متمایل می‌کند. مطابق با آماری رسمی تنها 2 درصد آسیب‌های سطح پوست مربوط به پیری است که آن هم هر سه سال یکبار روی پوست شکل می‌گیرند.

دخانیات؛ قاتل شادابی و کشسانی پوست صورت

استعمال سیگار مشروبات الکلی تاثیر زیادی بر پوست صورت دارد. حتی اگر از همین حالا به فکر استفاده از کرم‌های ضد چروک باشید باز هم نمی‌توانید با آثار استعمال دخانیات و سیگار مقابله کنید.

آشنایی با ترکیبات موثر انواع کرم ضد چروک بالای 50 سال

ترکیبات یک کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هر چقدر که پوست سالخورده‌تر می‌شوند قدرت ترمیم آن کم‌تر می‌شوند و به خاطر آپوپتوز سلول‌ها بخش زیادی از رطوبت آن از دست می‌رود. بنابراین قبل از خرید باید به برچسب و ترکیبات محصول توجه کنید.

1- بتا و آلفا هیدروکسی اسید برای ترمیم پوست

این دو ترکیب که به عنوان AHA  و BHA روی بسته بندی محصول درج می‌شوند لایه بردارهای قوی برای حذف سلول‌های مرده هستند. از طرفی به واسطه این ترکیبات رشد سلولی تحریک شده و کلاژن سازی از سر گرفته می‌شود. البته اثرگذاری این ترکیبات به ضخامت پوست و آسیب‌های آن بستگی دارد.

2- ویتامین سی و رتینول؛ آنتی اکسیدان‌های قوی پوست

رتینول و ویتامین سی ترکیباتی هستند که به صورت مشترک در اکثر محصولاتی که با هدف ترمیم و آبرسانی به پوست تولید می‌شوند وجود دارد. از آن جایی که روند ظهور چین و چروک‌ها ادامه دار است ترکیبات ضد چروک را با موادی غنی سازی می‌کنند که از پیشرفت آسیب‌ها جلوگیری شود.

ویتامین سی و رتینول دو ترکیب حیاتی هستند که می‌توانند به صورت مستقل هم در کنار کرم ضد چروک استفاده شوند. برخی از کرم‌ها منحصرا به عنوان بمب ویتامین سی فرموله می‌شوند که می‌توانید شبانه و روزانه روی پوست استعمال کنید.

3- کوآنزیم کیو 10 و هیالورونیک اسید برای آبرسانی

دو ترکیبی که در بسیاری از کرم‌های مرطوب کننده یا آبرسان ممکن است ببینید هیالورونیک اسید و کوآنزیم‌های ضروری هستند. این مواد به واسطه حفظ آب میان سلولی عمل می‌کنند و از مواد تشکیل دهنده پایه در کرم ضد چین و چروک هستند. کرم‌های هم هستند که مخصوص این کار تولید شده اند مثل هیالورونیک اسید فیس دوکس که تخصصی برای چین و چروک درست شده است.

4- نیاسینامید و پپتیدهای غنی

این ترکیبات به عنوان مواد التیام بخش و کمکی در کنار عصاره‌های گیاهی در تولید کرم ضد چروک استفاده می‌شوند.

کرم‌های ضد چروک بالای ۵۰ سال تا چه اندازه اثرگذار هستند؟

تولیدکنندگان وعده‌های زیادی درباره محصولات خود و اثرگذاری آن‌ها به مشتریان می‌دهند؛ اما تا چه اندازه می‌توان به این ادعاها پیرامون یک محصول اعتماد کرد؟

مطالعات تجربی نشان داده استفاده از کرم دور چشم، محصولاتی که به عنوان کرم و سرم شب تولید می‌شوند و کرم‌های ضد چروک از سن 30 سالگی می‌توانند موثر واقع شوند. اثرگذاری این ترکیبات تا حد زیادی به فرمولاسیون محصولات بستگی دارد. ضمن این که باید از قبل بدانیم کرم ضد چروک معجزه آسا نیست و ضمنا نمی‌تواند در طول یک شب اثرگذاری چشمگیری داشته باشد. بنابراین مداومت در استفاده از این محصولات اصل اساسی پیش از شروع دوره درمانی است.

یکی از فاکتورهای مهم در خرید کرم ضد چروک توجه به نوع پوستتان است. اگر پوستی چرب دارید باید به ترکیبات کرم دقت کنید. اکثر کرم‌های ضد چروک بافت چرب‌تری نسبت به آبرسان‌ها دارند و از این رو ترکیبات آن‌ها بر اساس پوست چرب، خشک و معمولی طبقه بندی می‌شود.

سخن آخر

اکثر آقایان و بانوان با ورود به چهل یا پنجاه سالگی و زمانی که خط و چروک‌ها خودشان را نشان می‌دهند به فکر استفاده از کرم ضد چروک می‌افتند. برای این افراد به یک کرم ضد چروک بالای ۵۰ سال و خاص نیاز است که ترکیبات قوی‌تری نسبت به محصولات دیگر بازار داشته باشد.

ماده موثر اصلی کرم‌های ضد چروک را آلفا هیدروکسی اسید، ویتامین‌ها، پپتیدهای غنی و آنتی اکسیدان‌ها تشکیل می‌دهند. بهتر است از کرم‌های ضد چروک با پایه گیاهی و فاقد پارابن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر