امروز01 اردیبهشت 1403

بهترین مارک کرم ضد آفتاب از نظر پزشکان

ضدآفتاب
3/5 - (2 امتیاز)

فرقی نمی‌کند در روزهای تب دار تابستان باشیم یا زمستان زمستانی سرد و لرز آور را سپری می‌کنیم. تابش مضر نور خورشید همراه در کمین است و در هر نوع آب و هوایی پوست ما را تهدید می‌کند. بنابراین به همان اندازه که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید به یک رژیم ایمن برای حفاظت از پوستتان نیاز دارید. شما تا چه اندازه به رژیم خود اهمیت می‌دهید؟

شاید خرید ضد آفتاب مناسب پوست هم مشابه با انتخاب کرم مرطوب کننده صورت و بدن نیازی به مراجعه دائمی به پزشک نداشته باشد. اما فرمولاسیون درج شده روی مشخصات محصولات همیشه شک برانگیز است. از طرفی ضد آفتاب بر خلاف محصولات آرایشی دیگر با فاکتورهای اختصاصی مهمی نظیر SPF و نوع محافظت از اشعه تولید می‌شود. بنابراین نمی‌توانیم راحت از این قضیه عبور کنیم.

حتی اگر همیشه از ضد آفتاب در کنار سایر سدهای محافظتی نظیر عینک آفتابی استفاده می‌کنیم امروز وقت بازبینی ویژگی‌های محصول مورد استفاده شما است. پس برای انتخاب بهترین ضد آفتاب متناسب با نوع و رنگ پوست، فرمولاسیون به کار رفته و قدرت محافظتی آن همراه ما باشید.

چگونه بهترین ضد آفتاب را انتخاب کنیم؟

اجازه دهید پیش از آن‌ شما را با انواع اشعه‌های ماورابنفش آشنا کنیم. این اشعه‌ها که با نام UV هم شناخته می‌شوند در دو دسته‌ UVA و UVB قرار می‌گیرند. UVA به اعماق پوست نفوذ می‌کند. در حقیقت این اشعه مسئول برنزه شدن پوست است و همین اشعه است که در تخت‌های برنزه استفاده می‌شود. این اشعه می‌تواند باعث پیری پوست، ایجاد چین و چروک و حتی سرطان پوست شود. UVA در طول روز در نور خورشید به طور مداوم قرار دارد.

اشعه UVB موجب آفتاب‌سوختگی و قرمزی پوست می‌شود و یکی از مهم‌ترین عوامل سرطان پوست به‌شمار می‌رود. این اشعه همچنین نقش مهمی در پیری پوست و برنزه شدن آن دارد. سطح UVB برخلاف UVA به ارتفاع و زمان روز و سال بستگی دارد. بسیاری از ضدآفتاب‌های موجود در بازار از پوست در برابر هردو اشعه محافظت می‌کنند. اکنون شما را با انواع ضد آفتاب آشنا می‌کنیم.

لوسیون و میلک

بیشتر ضد آفتاب‌هایی که در بازار وجود دارند به شکل لوسیون یا میلک یا همان شیر هستند. این نوع ضد آفتاب‌ها مزایای زیادی دارند؛ هم ارزان هستند هم استفاده از آن‌ها راحت است. البته ممکن است باعث شوند پوست شما چسبناک یا چرب شود.

کرم

خیلی از ضد آفتاب‌ها هم به شکل کرم ضد آفتاب ، هم به شکل لوسیون به‌فروش می‌رسند. این محصولات دارای ترکیبات مشابهی هستند فقط غلظت آن‌ها با هم متفاوت است. کرم‌ها بافت غلیظ‌تر و سفت‌تری دارند و به جای بطری در تیوپ ریخته می‌شوند.

ژل

ژل‌های ضد آفتاب بر پایه الکل هستند. به همین دلیل باعث ایجاد چسبندگی و چربی روی پوست شما نخواهند شد. البته این ژل‌ها ممکن است باعث خشکی پوست شوند.

اسپری

اسپری‌های ضد آفتاب هم بر پایه الکل هستند و هیچ‌گونه اثر چربی یا چسبندگی روی پوست نخواهند داشت. اما این اسپری‌ها مانند ژ‌ل‌ها ممکن است باعث خشک شدن پوست شوند.

رول آن یا رول

استفاده از ضد آفتاب‌های رولی بسیار ساده بوده و برای نواحی کوچک بسیار کاربردی است. اما استفاده از این محصول برای پوشش دادن قسمت‌های وسیع‌تری از بدن کار مشکلی است.

استیک

استیک ضد آفتاب یکی از کاربردی‌ترین انواع ضد آفتاب است و به‌راحتی می‌توانید روی نقاط کوچک صورت از آن استفاده کنید. این محصول فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

پودر

پودرهای ضد آفتاب فرمت جدیدی از این محصولات هستند. این ضد آفتاب‌ها مانند پودرهای فاندیشن هستند و نقاط کوچک صورت را به‌راحتی پوشش می‌دهند. این محصولات خشک هستند و باعث ایجاد چربی روی پوست نمی‌شوند. همچنین می‌توانند برای آرایش هم کاربردی باشند.

ضد آفتاب های مقاوم در برابر آب

اگر به شنا می‌روید بهتر است ضد آفتاب‌هایی خریداری کنید که ضد آب یا مقاوم دربرابر آب هستند. ممکن است محصولاتی را ببینید که عبارت « ۴ ساعت مقاومت در برابر آب» روی جلدشان حک شده است. اما این نوع ضد آفتاب‌ها را باید دائما تجدید کنید. بنابراین بهتر است سراغ محصولاتی بروید که ضد آب هستند.

آیا کودکان و افرادی با پوست حساس هم می‌توانند از ضد آفتاب استفاده کنند؟

برخی از ضد آفتاب‌ها کاملا مخصوص کودکان و نوزادان تولید می‌شوند. این ضد آفتاب‌ها دارای مقدار کمتری از فیلترهای شیمیایی هستند. بنابراین ممکن است برای بزرگسالانی که پوست حساسی دارند مناسب باشند. البته پیش از خرید این ضد آفتاب‌ها باید حتما با متخصص پوست مشورت کنید. همچنین ما در مقاله دیگری به این سوال که کرم ضد آفتاب کودکان چی خوبه؟ پاسخ دادیم و محصولات مناسبی را معرفی کردیم.

در کل بهتر است نوزادان در ۱۲ ماه اول زندگی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند؛ به‌خصوص زمانی‌که شاخص UV ۳ یا بیشتر از آن است. در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید بهتر است از کلاه، لباس و عینک  برای محافظت از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب آخرین روش برای محافظت از پوست نوزادان در برابر نور خورشید است.در کل توصیه می‌شود از استفاده از ضد آفتاب برای نوزادان زیر ۶ ماه خودداری کنید.

نکات مهم برای استفاده از ضد آفتاب

  • ضد آفتاب را ۱۵ الی ۳۰ دقیقه پیش از بیرون رفتن و بر روی پوست خشک و تمیز به کار ببرید. سپس درست پیش از بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بار دیگر آن را تجدید کنید. به این ترتیب میزان بیشتری از ضد آفتاب را روی پوست قرار داده‌اید و از فواید SPF بیشتر بهره‌مند خواهید شد.
  • ضد آفتاب را روی تمام نقاط بدن که با لباس پوشانده نمی‌شود به‌کار ببرید. گوش‌ها، پشت گردن، پشت دست‌ها و روی پاها را فراموش نکنید.
  • ضد آفتاب را به آرامی و به‌طور یکسان روی پوست ماساژ دهید. بیشتر ضد آفتاب‌ها به لایه‌ خارجی پوست جذب می‌شوند و نیازی نیست آن‌ها را بیش از حد روی پوست بمالید.
  • ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید. همچنین اگر به شنا می‌روید یا ورزش می‌کنید، حتما پس از اتمام کار ضد آفتاب را روی پوست‌تان تجدید کنید.
  • تصور نکنید که ضد آفتاب را تنها باید زمانی‌که به استخر یا ساحل می‌روید استفاده کنید. هر زمان که به بیرون از خانه می‌روید، حتی به پارک یا فروشگاه، باید از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • ضد آفتاب خود را در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. اگر ضد آفتاب را در خودروی خود نگهداری کنید، ممکن است اثربخشی خود را از دست بدهد. بهتر است آن را در کنار نوشیدنی‌ها یا در سایه قرار دهید. حتی می‌توانید آن را در یک حوله بپیچید.
  • هرگز از ضد آفتاب‌هایی که تاریخ انقضایشان گذشته است استفاده نکنید. آن‌ها نه‌تنها برای پوست مضر هستند، بلکه اثربخشی خود را هم از دست داده‌اند.

اهمیت SPF در ضد آفتاب چه قدر است؟

هیچ ضد آفتابی نمی‌تواند به طور ۱۰۰ درصد از پوست شما در برابر سوختگی و آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید محافظت کند. ضد آفتاب تنها می‌تواند زمانی که مجاز هستید در زیر نور آفتاب بمانید را افزایش دهد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که SPF 100 در مقایسه با SPF 50 توانایی بیشتری در محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید دارد. در نتیجه احتمال سوختگی و آسیب به پوست بسیار کمتر خواهد بود.

کمترین میزان SPF یک کرم ضد آفتاب ۳۰ است. البته کرم‌هایی با SPF بالاتر حالت چسبندگی بیشتری دارند؛ بنابراین خیلی از مردم آن‌ها را نمی‌پسندند. اما کمی محافظت بیشتر از پوست در کنار ساحل و اشعه  مستقیم آفتاب ارزش تحمل کردن کمی چسبندگی را دارد. زیرا نیازی نیست آن‌ها را هر روز استفاده کنید. هرچه میزان SPF کرم بالاتر باشد بهتر است.

SPF بالا ضد آفتاب لزوما بهتر نیست!

با توضیحاتی که درباره استفاده از SPF داشتیم اولین تصوری که ایجاد می‌شود این است که SPF بالاتر به منزله محافظت بیش‌تر از پوست است. پس چرا با وجود SPF 70 به سراغ ضد آفتاب‌های ملایم برویم؟ یا این که SPF پایین 20 تا 30 که در اکثر انواع کانسیلر و پرایمر ایرانی و خارجی احتمالا باید بی فایده باشد؛ اینطور نیست؟

از دیدگاه آکادمی درماتولوژی آمریکا SPF قوی‌تر قدرت محافظتی بیش‌تری دارند. اما نباید فراموش کنیم که وقتی شنا یا تعریق می‌کنیم SPF 70 یا SPF 30 به سادگی از روی پوست پاک می‌شود. بنابراین هر چقدر هم که ضد آفتاب قوی‌تری انتخاب کنیم باز هم باید آن را روی پوست تجدید کنیم.

آیا زمانی که در خانه هستیم باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

حتی اگر به استخر نمی‌روید یا تمام طول روز در خانه هستید، باز امکان دارد در معرض اشعه UV قرار بگیرید. مطالعات نشان می‌‌دهند که استفاده روزانه از ضد آفتاب می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. همچنین از ایجاد چین و چروک، لک و سیاهی جلوگیری می‌کند. همانطور که اشاره کردیم اگر بیرون از خانه هستید بهتر است هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب خود را تجدید کنید. همچنین باید بدانید که تا زمان اثربخشی ضد آفتاب ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

انواع ضد آفتاب برای پوست‌های خشک

مهم‌ترین چالشی که برای پوست‌های خشک وجود دارد کمبود رطوبتی است که باعث می‌شود حتی در صورت حضور SPF پوست نمای یکدستی نداشته باشد. برای این افراد ضد آفتاب‌ برای پوست خشک و لک دار یا اختصاصی پوست خشک و آسیب دیده را توصیه می‌کنیم. بافت کرمی و نرم این محصولات به واسطه سرامید، عصاره گیاهی، عسل، هیالورونیک اسید و سایر مواد موثر ایجاد می‌شود.

ضد آفتاب‌های مخصوص پوست خشک بافت سنگین‌تری نسبت به ضد آفتاب پوست چرب دارند.

انواع ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار

پوست‌های چرب به SPF سبک یا فوق سبک نیاز دارند. ضمن این که در ساختار آن‌ها آبرسانی مجاز است اما مرطوب کننده‌های روغنی باید به حداقل برسد. بنابراین لازم است به فرمولاسیون فاقد چربی و سبک محصول توجه داشته باشند.

13 نوع از بهترین کرم ضد آفتاب

پیشنهاد به نظر

کرم ضد آفتاب رنگی درمالیفت مدل SPF50

مشخصات محصول:

  • کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های خشک
  • میزان SPF 50
  • دارای محافظت کننده در برابر اشعه UVB و UVA
  • رنگی و فاقد عصاره

یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های ضد آفتاب مخصوص پوست‌های خشک محصول جدید درمالیفت با SPF 50 است. فرمولاسیون این ضد آفتاب کرم پودری بوده و فاقد عصاره است. بنابراین تخریش و تحریکی روی پوست شما ایجاد نمی‌کند.

برای کسب بهترین نتیجه لازم است بعد از خروج از منزل هر سه ساعت یک بار این ضد آفتاب با SPF 50  را روی پوست تجدید کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Beige SPF60

مشخصات محصول:

  • کرم ضد آفتاب ضد آب مناسب برای پوست‌های چرب
  • میزان SPF 60
  • دارای محافظت کننده در برابر اشعه UVB و UVA
  • رنگی و فاقد عصاره
نقاط قوت
  • پوشاننده لک‌های تیره پوست و لک‌های ناشی از آکنه
  • فاقد چربی و کنترل کننده ترشح سبوم

کرم ضد آفتاب پریم با فیلترهای محافظ در برابر اشعه‌های UVA ،UVB و IR تولید شده است. ماساژ کامل پوست با این محصول که فاقد چربی است به رفع باکتری‌های مولد آکنه و جوش روی صورت کمک می‌کند. بافت این محصول به رنگ بژ است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium

مشخصات محصول:

  • کرم ضد آفتاب ضد آب مناسب برای پوست‌های چرب
  • میزان SPF 40
  • دارای محافظت کننده در برابر اشعه UVB و UVA
  • رنگی و حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا انانتیا کلرانتا
نقاط قوت
  • فرمولاسیون ضد لک

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium با عصاره گیاهی فرموله شده که باعث می‌شود خواص ضد لک هم داشته باشد. همانطور که می‌دانید پوست‌های چرب بیش‌تر مستعد جوش هستند و محو کردن لکه جوش یکی از چالش‌های آرایش است.

با این محصول می‌توانید همزمان بافت سبک SPF 40 و خواص ضد لک را تجربه کنید.

کرم ضد آفتاب آرت وینا مدل Moderate

کرم ضد آفتاب آرت وینا مدل Moderate از انواع ضد آفتاب رنگی بازار است. این کرم را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این محصول از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVA،  UVB و IR محافظت می‌کند. همچنین قادر است با کنترل ترشح سبوم چربی پوست را کنترل کند.

این گرم ضد آفتاب دارای خاصیت ضد آکنه است و باکتری‌های مولد آکنه را مهار می‌کند. همچنین دارای خاصیت آبرسانی است و رطوبت لازم را به پوست می‌رساند. برای استفاده از این محصول ۲۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن را روی پوست خود ماساژ دهید. اگر بیرون از خانه هستید، بهتر است هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب خود را تجدید کنید. هم آقایان هم خانم‌ها می‌توانند از این کرم استفاده کنند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول دارای رنگ طبیعی و مناسبی است و پوشش‌دهی مطلوبی دارد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

این کرم قیمت نسبتا بالایی دارد.

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

یکی از کرم‌های ضد آفتاب خوب ایرانی که می‌توانید خریداری کنید، محصولی از برند سی گل است. این محصول از انواع ضد آفتاب رنگی است و در حجم ۵۰ میلی‌لیتر به‌فروش می‌رسد. این کرم ضد آفتاب دارای SPF 60 و رنگ بژ روشن است. در ترکیبات این کرم عصاره آلوئه‌ورا، جوانه گندم و ویتامین E به‌کار رفته است.

این محصول قادر است از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVB،  UVA و IR محافظت کند. همچنین با دور کردن رادیکال‌های آزاد از پوست، قدرت دفاعی آن را بالا می‌برد. وجود آنتی‌اکسیدان در این کرم از به‌وجود آمدن ضایعه پوستی جلوگیری می‌کند. برای استفاده از این ضد آفتاب، حدود ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن آن را روی پوست خود اعمال کنید. اگر مدت زیادی بیرون از خانه هستید یا عرق می‌کنید، حتما هر دو ساعت یک‌ بار آن را تجدید کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم دارای کیفیت مطلوبی است و در حجم و قیمت مناسبی عرضه می‌شود. همچنین دارای بافت سبکی است و باعث احساس سنگینی روی پوست نمی‌شود.

کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

محصولی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، کرم ضد آفتاب شون با SPF 50 است. این کرم دارای رنگ طبیعی است و یکی از محصولات خوب این برند ایرانی به‌شمار می‌رود. این محصول را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید.

این کرم قادر است خشکی پوست را از بین ببرد و با خاصیت آبرسانی خود رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند. این محصول همچنین دارای خواص التیام‌بخش است. در ترکیبات این کرم از عصاره بابونه استفاده شده است. این محصول با کلاژ هیدرولیز شده است و با پوست‌های معمولی و خشک سازگاری دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب فاقد پارابن است و ترکیباتی کاملا گیاهی دارد. همچنین در حجم و قیمت مناسبی عرضه می‌شود. این کرم ضد آفتاب دارای پوشش‌دهی و کیفیت مطلوبی است.

کرم ضد آفتاب آنتی آکنه سان سیف

کرم ضد آفتاب آنتی آکنه سان سیف برای پوست‌های چرب، مختلط و جوش‌دار قابل استفاده است. این محصول قادر است ترشح غدد چربی پوست را کنترل کند و ظاهر براق پوست‌های چرب را کاهش دهد. در ترکیبات این محصول از سابال، چای سبز و بورداک استفاده شده است. این کرم ضد آفتاب با SPF 50 دارای پوشانندگی و محافظت خوبی در برابر اشعه‌های خورشید است.

برای استفاده از این کرم مقداری از آن را روی پوست تمیز به‌صورت یکنواخت ماساژ دهید. اگر ساعات زیادی را بیرون از خانه هستید یا تعریق زیادی دارید هر ۲ الی ۴ ساعت یک بار کرم را تجدید کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این محصول کیفیت و اثربخشی مطلوبی دارد.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این کرم کمی بالا است.

کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50

اگر پوست چربی دارید، کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF 50 محصولی مناسب برای شما است. ترکیبت سبوماین موجود در این کرم ترشح چربی پوست را کنترل می‌کنند. سبوماین یک ماده غیر حساسیت‌زا و آنتی‌میکروبیال است. این ماده با ذخایر آنتی‌اکسیدانی پوست محافظت از آن را به‌ عهده می‌گیرد.

این کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB به‌خوبی محافظت می‌کند. یکی از مواد موثر موجود در این کرم آلفا بیزابولول است. این ماده دارای اثر ضد التهابی است و خاصیت التیام‌بخش روی پوست آسیب‌دیده در اثر آفتاب را دارد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب فاقد پارابن است و به پوست آسیب نمی‌رساند. همچنین بافت سبکی دارد و با استفاده از آن روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد. این محصول همچنین دارای جذب و نفوذ خوبی است و با قیمت نسبتا مناسبی عرضه می‌شود.

کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

همه ما با نام سینره آشنایی داریم و شاید حداقل یک بار از محصولات این برند ایرانی خرید کرده باشیم. کرم ضد آفتاب سینره SPF 50 را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این کرم برای پوست‌های چرب مناسب است و به‌خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. از دیگر خواص این کرم می‌توان به جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد لکه‌های پوستی اشاره کرد. این کرم دارای جلوه‌ ماتی است و از چرب شدن پوست‌تان جلوگیری می‌کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب دارای بافت سبکی است و به‌خوبی جذب پوست می‌شود. همچنین فاقد پارابن است و به پوست شما آسیب نمی‌رساند.

کرم ضد آفتاب سینره با فیلترهای متنوع و SPF مناسب بافت ضد آب دارد. بنابراین در صورت تعریق و ورزش‌های آبی همچنان بازدهی کافی دارد. یکی از مزایای این کرم فرمولاسیون ضد لک است و بنابراین در صورت استفاده طولانی مدت رد و رنگ غیرطبیعی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

معایب محصولی که خریداری می کنید

قیمت این محصول نسبتا بالا است

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل LB

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل LB است. این محصول را می‌توانید در حجم ۴۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. در ترکیبات این کرم ضد آفتاب از عصاره ویتامین سی استفاده شده است. این محصول برای پوست‌های چرب مناسب است و از انواع ضد آفتاب‌های رنگی به‌شمار می‌رود. این کرم با SPF 50 قادر است به‌خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم دارای پوشانندگی خوبی است و کیفیت مطلوبی دارد. همچنین در حجم و قیمت نسبتا مناسبی عرضه می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می کنید

بافت این کرم کمی سنگین است.

کرم ضد آفتاب سی گل سری Men pro حجم 50 میلی لیتر

مسلما آقایان هم مانند خانم‌ها باید از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کنند. یکی از محصولاتی که آقایان می‌توانند استفاده کنند کرم ضد آفتاب مردانه سی گل سری Men Pro است. این محصول را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید.

این کرم حاوی ترکیباتی از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی، آلوئه‌ورا و ویتامین E است و به‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به تسهیل اکسیژن‌رسانی و رطوبت‌رسانی اشاره کرد. این محصول همچنین فاقد چربی است و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

برای استفاده از این کرم ضد آفتاب حداقل ۳۰ دقیقه پیش از خروج از منزل آن را روی پوست خود قرار دهید. در صورت تعریق یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، حتما آن را تجدید کنید.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب دارای حجم و قیمت مناسبی است. به‌علاوه، از کیفیت خوبی برخوردار است و باعث ایجاد خشکی پوست نمی‌شود. جذب سریع و فاقد رنگ بودن از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است.

کرم ضد آفتاب آردن با SPF 25 محصولی مناسب برای مصرف روزانه است. این کرم برای پوست‌های خشک و معمولی مناسب است و مقاومت خوبی در برابر شست‌وشو و تعریق دارد. در ترکیبات این کرم از فیلترهای ضد آفتاب و بازتاب‌دهنده‌های معدنی با توان حفاظتی بالا استفاده شده است.

این فیلترها دارای اثر محافظتی بالایی هستند و به‌خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌ها محافظت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن و در نتیجه جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد. این محصول همچنین دارای ترکیباتی از جمله ویتامین E و A است که برای پوست بسیار مفید هستند.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب دارای کیفیت خوبی است و در حجم و قیمت مناسبی عرضه می‌شود. به‌علاوه، به‌خوبی جذب پوست می‌شود و اثربخشی مطلوبی دارد.

کرم ضد آفتاب ژیناژن سری OLY SKIN مدل INVISIBLE

در این قسمت کرم ضد آفتاب ژیناژن سری Oily Skin مدل Invisible را به شما معرفی می‌کنیم. این کرم را می‌توانید با حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این کرم برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و هیچ‌گونه حساسیت و سوزشی ایجاد نمی‌کند.

این محصول با SPF 50 قادر است از پوست شما به‌خوبی در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی محافظت کند. این ضد آفتاب بدون رنگ است و در برابر تعریق و شست‌وشو مقاومت خوبی دارد. این کرم را می‌توانید روی پوست خشک یا مرطوب استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌تواند اثر آنتی‌اکسیدانی اشاره کرد.

آنچه این محصول را متمایز می کند

این کرم ضد آفتاب دارای تکنولوژی Safe Eye است. به همین دلیل می‌توانید به‌راحتی آن را در اطراف چشمان خود استفاده کنید. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و به‌خوبی به پوست جذب می‌شود.

معایب محصولی که خریداری می‌ کنید

قیمت این کرم نسبتا بالا است.

شما چه فکر می کنید؟

مراقبت و محافظت از پوست و در نتیجه داشتن پوستی سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که در زیباتر نشان دادن شما نقش دارد. قرار گرفتن در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید نقش مهمی در آسیب رساندن به پوست را دارد. همچنین ممکن است پوست شما را دچار بیماری‌هایی از قبیل سرطان پوست کند.

ما در این مقاله چند نمونه از بهترین ضد آفتاب ایرانی را به شما معرفی کردیم. زیرا استفاده از کرم ضد آفتاب بهترین و آسان‌ترین راه برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. اگر شما تا به حال از ضد آفتاب استفاده کرده‌اید و حتما تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر