امروز31 فروردین 1403

15 مدل از بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی برای انواع پوست

بهترین کرم ضد چروک صورت
5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید کرم ضد چروک برای جوان ماندن انواع پوست

چروک شدن تدریجی پوست می‌تواند یکی از بزرگترین کابوس‌های افرادی باشد که پا به سن می‌گذارند. چه خانم باشید و چه آقا فرقی نمی‌کند به هرحال با اولین نشانه‌های چروک بر روی پوست‌تان احساس پیری خواهید کرد و تمام تلاشتان بر این است که بروز این نشانه‌ها را به تعویق بیاندازید. اولین و ساده ترین راهی که احتمالا به سراغش خواهید رفت استفاده از کرم ضد چروک است.

پس برای انتخاب و خرید کرم ضد چروک مناسب پوست خود، با مطالعه این مطب به‌نظر خرید رضایت بخشی داشته باشید.

ضد چروک مخصوص پوست چرب

خبر خوب برای دارندگان پوست‌های چرب این است که هرچه‌قدر تا به امروز به خاطر جوش‌های پوستی اذیت شده‌اید، هنگامی که کمی سن‌تان بالا برود پوست چرب شما مزیت‌هایی هم برای شما خواهد داشت.

خوشبختانه پوست‌های چرب دیرتر از دیگر پوست‌ها دچار چین و چروک می‌شوند و جوان‌تر از پوست‌های خشک به نظر می‌رسند. اغلب کرم‌های ضد چروک کمی برای پوست‌های چرب سنگین هستند در نتیجه اگر پوست چربی دارید بهتر از سراغ سرم‌ها و یا کرم‌های فاقد چربی بروید.

مانند دیگر انواع پوست، پوست‌های چرب نیز علاوه بر ضد چروک‌ها نیاز به مراقبت‌های دیگری هم دارند که بهتر بتوانند از محصولات ضد چروک جواب بگیرند.

تنها کافیست پوست خود را همیشه تمیز‌ نگه داشته و چربی آن را کنترل کنید. سپس با انتخاب یک ضد چروک خوب می‌توانید برای همیشه ترس از به وجود آمدن چین و چروک را از خود دور کنید.

مدل پرفروش

از آنجایی که بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب سرم‌ها هستند این قسمت را با معرفی یکی از بهترین سرم‌هابی ضد چروک شروع می‌کنیم.

این سرم با تحریک پوست شما به ساخت کلاژن و آبرسانی قوی از ایجاد چروک بر روی پوست‌تان جلوگیری می‌کند. این سرم حاوی ویتامین‌های E، A و C است که باعث می‌شود پوستی به لطافت برگ گل داشته باشید.

سرم ضد چروک و سفت کننده پوست آردن سری Expert Age

سرم ضد چروک و سفت کننده آردن یک سرم با کارایی بسیار بالا است. چرا که هم بر روی پوست صورت و هم پوست گردن و ناحیه دکلته قابل استفاده است.

بهترین روش استفاده از این سرم به این صورت است که ابتدا صورت خود را شسته و سپس نم پوست‌تان را بگیرید، پس از آن کرم را به آرامی روی پوستتان ماساژ داده و سپس اجازه دهید تا کامل جذب پوست‌تان شود.

از میان کرم‌هایی که دارندگان پوست‌های چرب به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند کرم ضد چروک سینره است. از این کرم می‌توانید دو بار در روز بر روی پوست تمیز خود زده تا شاهد تاثیر بسیار خوب آن باشید.

ضد چروک سینره با داشتن عصاره‌ی گیاه مورد از تخریب کلاژن‌های پوست جلوگیری می‌کند و از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی و آلودگی‌ها نیز محافظت می‌کند.

سرم ضد چروک لیراک سری Premium مدل Regenerating Absolute

اگر به تازگی شاهد ایجاد چروک‌های سطحی بر روی نواحی دور چشم و یا دور لب‌های خود بوده‌اید و می‌خواهید تا دیر نشده فکری به حال آن ها کنید سرم ضد چروک لیراک می‌تواند به داد شما برسد. لیراک به سرعت و تا قبل از این که دیر شود این چروک‌ها را از بین خواهد برد.

این سرم حاوی عصاره گیاهان شقایق، رز و ارکیده مشکی بوده که با خواص آنتی اکسیدان خود از پوست شما محافظت خواهند کرد. به علاوه سرم لیراک حاوی ۱۰ درصد اسید هیالورونیک خالص است که باعث ترمیم سلول‌های پوست شما خواهد بود.

سرم ضد چروک الارو مدل Youth Preserving Hydra Serum Plus

محصولی که در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد یک سرم با بافتی بسیار سبک است که می‌توانید به راحتی از آن بر روی پوست چرب خود استفاده کنید. سرم الارو می‌تواند پس از مدتی استفاده جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.

این سرم را یکبار در روز بر روی پوست تمیز خود ماساژ داده تا شاهد از بین رفتن چروک سطحی پوست خود باشید. علاوه بر این سرم الارو از ایجاد چروک‌های جدید بر روی پوست شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

کرم ضد چروک مخصوص پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید خبری که باید در این قسمت به شما بدهیم این است که احتمالا پوست شما زودتر از دیگران چروک خواهد شد. اما این به این معنا نیست که تا آخر عمرتان محکوم هستید به داشتن پوستی چروکیده و نا‌سالم. بلکه این مسئله یعنی پوست شما از دیگران بیشتر به رسیدگی نیاز دارد.

حال این رسیدگی بیشتر به چه معناست؟ آیا بدین معناست که میز آرایش خود را پر از کرم‌های گران قیمت متنوع در انواع و اقسام مدل‌ها کنید و بدون این که چیزی از ترتیب استفاده‌ی آن ها بدانید صبح تا شب آن کرم‌ها را بر روی پوست‌تان بمالید؟ خیر! مسئله‌ی مراقبت پوست به سن شما ربط دارد.

کرم ضد چروک سی گل مدل Alphacid

حتما تا به حال بارها نام محصولات سی‌گل را شنیده‌اید. سی‌گل جزء آن دسته از برند‌های ایرانی است که مصرف‌کنندگان خود را با تولید محصولات با کیفیت به خودش پایبند می‌کند.

کرم ضد چروک سی‌گل از همین دسته از محصولات است که پس از یک دوره استفاده شاهد تاثیر بسیار خوب آن خواهید بود. این کرم را شب‌ها بر روی پوست تمیز خود ماساژ دهید و از قرار گرفتن در زیر نور خودداری کنید.

این کرم حاوی ویتامین‌های E و C  است که پوست شما را مرطوب و لایه برداری خواهد کرد.

ژل کرم ضد چروک فاربن پلاس مدل ویتامین سی

ژل کرم ضد چروک فاربن می‌تواند برای پوست‌های خشک بسیار گزینه‌ی مناسبی باشد زیرا در عین حال که پوست شما را از شر چین و چروک‌ها خلاص می‌کند آن را بسیار مرطوب و هیدراته نیز می‌کند.

این کرم حاوی ویتامین C بوده که باعث می‌شود پوست شما بسیار شفاف و جوان جلوه کند.

کرم ضد چروک مدیلن مدل Matrixyl

ضد چروک مدیلن بافتی نسبتا سنگین دارد که کمی نیز چرب است. البته این چربی آنقدر نیست که به پوست شما آسیبی برساند بلکه این چربی باعث می‌شود کسانی که پوست خشکی دارند در استفاده از این کرم دچار مشکل نشوند. پس اگر پوست بسیار خشکی دارید در انتخاب این کرم درنگ نکنید.

مدیلن را روزی دو بار صبح و شب بر روی پوست خود ماساژ داده و حتما در طول روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم ضد چروک لورآل سری Yas Uzmani

داشتن پوستی جوان و بدون چروک دیگر تقریبا در هر سنی ممکن است به شرط آن که به موقع از ایجاد علائم پیری جلوگیری کنید. کرم لورآل از آن دسته کرم‌هایی است که می‌تواند به خوبی جلوی ایجاد چین و چروک‌های پوست شما را بگیرد.

این کرم حاوی عصاره گل اپونتیا است که به بازسازی سلول‌های آسیب دیده کمک کرده و از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی مراقبت می‌کند.

لورآل همچنین با افزایش کلاژن سازی پوست انعطاف پذیری آن را افزایش داده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

کرم ضدچروک و سفت کننده اورین مدل Biolift

اگر‌ می‌خواهید پوستی بدون چروک با بافتی سفت داشته باشید این کرم اورین برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این محصول از شرکت اورین حاوی ویتامین‌های E,C,B5 و B3 است که چروک‌های سطحی پوست را از بین برده و پوست شما را لیفت می‌کند.

کرم اورین را صبح‌ها و عصر‌ها بر روی پوستتان ماساژ دهید و دوره‌ی درمان را کامل کنید. پس از تکمیل دوره ی درمان خواهید دید که پوستی صاف و یک‌دست و بدون چروک دارید.

ضد چروک مخصوص پوست های مختلط

نوع پوست مختلط یکی از رایج ترین انواع پوست است. به این معنا که دارندگان این نوع پوست در برخی از نواحی صورت‌شان احساس چربی و در دیگر نواحی احساس خشکی می‌کنند.

اگر پیشانی، دور بینی و چانه‌ی شما پوست چربی دارد و روزنه‌های آن نیز باز است اما گونه‌های‌تان خشک است و اغلب پوست پوست می‌شود پس نوع پوست شما مختلط است.

در این صورت بهترین گزینه برای شما این است که برای قسمت‌های خشک پوست‌تان از محصولات مخصوص پوست خشک و برای قسمت‌های چرب از محصولات مخصوص پوست چرب استفاده کنید.

اگر خرید دو کرم و استفاده‌ی همزمان برایتان سخت است می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که برای انواع پوست مناسب هستند. این محصولات اغلب بافت سبکی دارند و بر روی هیچ یک از قسمت‌های پوست‌تان ایجاد حساسیت و آسیب نمی‌کند.

کرم ضد چروک اُلی ژن مدل Caviar

کرم خاویار الی ژن محصولی بسیار کاربردی برای از بین بردن آثار پیری از روی پوست صورت است. این کرم با دارا بودن عصاره آرنیکا تمام تیرگی‌ها و لک‌های روی پوست را از بین برده و در نتیجه می‌تواند برای افرادی که لک‌های پوستی دارند نیز مناسب باشد.

روغن هسته انگور به کار رفته در این کرم پوست شما را نرم و شفاف کرده و جوانی را به پوست شما بازمی‌گرداند. پس از مدتی استفاده از الی ژن پوستی جوان، شفاف و بدون چروک خواهید داشت.

کرم ضد چروک فیس دوکس مدل لیفتازوم C

اگر هنوز نشانه‌های پیری بر روی پوست صورت شما نمایان نشده و به دنبال کرمی برای جلوگیری از ایجاد این چروک‌ها هستید این کرم فیس دوکس پیشنهاد ما به شما است. کرم فیس دوکس نه تنها از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند بلکه اثر آسیب‌های محیطی و یا آسیب‌های ناشی از نور خورشید را بر روی پوست کاهش می‌دهد.

کرم ضدچروک فیس دوکس با دارا بودن ویتامین C به روشن کنندگی‌ پوست شما کمک کرده و لک‌های پوستی را نیز از بین می‌برد. از این کرم می‌توانید دو بار در روز بر روی پوست تمیز استفاده کنید.

کرم ضد چروک روز والنسی مدل خاویار

کرم ضد چروک والنسی با ترکیبات موثر گیاهی خود می‌تواند چروک‌های روی صورت و حتی دور چشم را از بین برده و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کند. این محصول با دارا بودن Q10  به از بین رفتن چروک‌ها و جوان سازی پوست کمک بسیار زیادی می‌کند.

کرم والنسی همچنین دارای ویتامین‌هایی از جمله ویتامین E  است که از آسیب‌هایی که در طول روز به پوست رسیده جلوگیری کرده و اثر آن‌ها را خنثی می‌کند. در کنار این کرم یک عدد صابون خاویار نیز قرار دارد که برای پاکسازی پوست بسیار موثر است

کرم ضد چروک و قوام دهنده روز درمولب مدل Antirughe Giorno

از میان کرم‌های ضد چروک موجود در بازار آن دسته از کرم‌های که حاوی ضد آفتاب هستند بیشتر نظر افراد را به خود جلب می‌کنند زیرا این کرم‌ها از آسیب‌های وارد شده به پوست بر اثر نور خورشید نیز جلوگیری می‌کنند.

کرم درمو لب حاوی SPF 10 نه تنها یک ضد چروک فوق العاده است بلکه تمام آن چه که برای جوان سازی پوست نیاز است را در خود دارد.  علاوه بر تمام این‌ها کرم درمولب یک آبرسان بسیار قوی نیز هست.

یکی از دلایل اصلی پیری پوست آسیب‌های محیطی و تخریب کلاژن پوست است که بیشترین تاثیر را بر روی ایجاد چین چروک‌های پوستی دارد. کرم ضد چروک سینره می‌تواند به راحتی از پوست شما در برابر این آسیب‌ها مراقبت کند.

این محصول با جلوگیری از تخریب کلاژن پوست و ترمیم سلول‌های آسیب دیده چروک‌های سطحی را از بین برده و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

چروک‌های پوست

قبل از هرچیزی بیایید این واقعیت را بپذیریم که ایجاد چروک های پوستی اتفاقی کاملا طبیعی است که از یک سنی که بالا‌تر می‌رویم بر روی پوست‌مان ظاهر می‌شوند. پس بهتر است که با آن‌ها کنار بیاییم و سعی کنید آن\‌ها را بپذیریم.

داشتن حساسیت بیش از حد در مورد چروک‌ها فقط باعث بیشتر شدن آن‌ها می‌شود چرا که ممکن است شما از سر این وسواس بیش از حد به سراغ درمان‌هایی بروید که اصلا مناسب پوست‌تان نیستند و فقط باعث آسیب بیشتر به آن می‌شوند.

جلوگیری از ایجاد چروک‌های پوستی

در صورتی که بخواهید روند پیری را بر روی پوست‌تان کند‌تر کنید می‌توانید از روش‌های بسیاری استفاده کنید. از جمله‌ی این روش‌ها این است که تا جایی که می‌توانید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرید همان‌طور که قبلا نیز بارها به این نکته اشاره کرده‌ایم اشعه‌ی UV میتواند آسیب‌های بسیاری به پوست شما وارد کند.

از دیگر روش‌های بسیار آسانی که می‌تواند به داشتن پوستی جوان‌تر کمک کند نوشیدن آب است. بله! به همین سادگی! تنها با نوشیدن آب کافی می‌توانید پوست خود را هیدراته کرده و از ایجاد چروک‌های زودرس جلوگیری کنید.

به غیر از این دو روش بسیار ساده‌ای به شما معرفی کردیم استفاده از ماسک‌های آبرسان نیز می‌توانید به جلوگیری از ایجاد این چروک‌ها کمک کنید. اگر بالای ۳۰ سال سن دارید می‌توانید از ماسک‌های ضد چروک نیز استفاده کنید.

آیا کرم‌های ضد چروک واقعا موثر هستند؟

سوالی که ممکن است در این جا زیاد پرسیده شود این است که آیا با وجود برخی قیمت‌های بسیار بالای کرم‌های ضد چروک این کرم‌ها تاثیری نیز بر روی چین و چروک‌ها خواهند داشت؟ اگر توقع دارید که پوستی پر از چین و چروک را به دست کرم‌های ضد‌چروک بسپاری و پوستی صاف و شفاف تحویل بگیرید همین‌جا باید شما را متوقف کنم زیرا که سخت در اشتباه هستید.

زنده کردن سلول‌های مرده‌ی پوست که باعث ایجاد همین چین و چروک‌ها می‌شوند کاری غیر ممکن است. در واقع استفاده از کرم‌های ضد چروک برای افرادی که پوستی کاملا پیر دارند کاری بی فایده است. پس چه کسانی باید از ضد چروک‌ها استفاده کنند؟ استفاده از این کرم‌ها قبل از ایجاد چین و چروک می‌تواند به وجود آمدن آن‌ها را به تعویق بیاندازد.

پس بهترین زمان استفاده از کرم‌های ضد چروک قبل از نمایان شدن چروک‌ها است. این کرم‌ها می‌توانند چروک‌های سطحی را نیز از بین ببرند. پس به طور کلی بهترین زمان برای مراقبت از پوست‌تان در مقابل چین و چروک قبل از ایجاد آن‌ها است.

در صورتی که چروک‌های بسیاری روی پوست شما ایجاد شده است دیگر استفاده از این روش‌ها خیلی نمی‌تواند شما را راضی نگه داشته و باید به سراغ روش‌های دیگر از جمله بوتاکس و عمل‌های جراحی بروید.

پس چنان چه زیبایی و جوانی پوست‌تان برای‌تان اهمیت دارد و از دردسر‌های عمل‌های جراحی فراری هستید تا قبل از این که دیگر بشود به داد پوست‌تان برسید.

پاسخ به چند سوال رایج در مورد محصولات ضد چروک

کرم‌ها با سرم‌ها و لوسیون‌ها چه تفاوتی دارند؟

بین این ۳ محصول تفاوت چندانی وجود ندارد تنها به این نکته توجه کنید که کرم‌ها بافتی سنگین‌تر نسبت به سرم‌ها و لوسیون‌ها دارند که باید با توجه به نوع پوست‌تان یکی از این ۳ مورد را انتخاب کنید.

بهترین زمان استفاده از ضد چروک‌ها چه زمانی است؟

تفاوت چندانی ندارد که چه زمانی از ضد چروک‌تان استفاده کنید. فقط قبل از استفاده حتما پوست‌تان را تمیز‌شسته و سپس از ضد چروک استفاده کنید. اگر بتوانید شب‌ها قبل از خواب این کار را انجام دهید بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

چگونه کرم ضد چروک را بر‌روی پوستمان بزنیم؟

به خاطر داشته باشید که ماساژ کرم‌های ضد چروک بر روی پوست خیلی مهم است. کمی از کرم را بر روی دو انگشت وسطی دستتان زده و به صورت دورانی و بسیار آرام بر‌روی پوست ماساژ دهید.

سخن آخر

پس همان طور که تا به حال متوجه شده‌اید پیری پوست در دنیای امروزی دیگر امری بی معناست. می‌توانید با روش‌های بسیار زیادی تا جای ممکن چروک‌های پوست‌تان را از بین برده و یا آن‌ها را کمتر کنید که ساده‌ترین و ارزان‌ترین این راه‌ها استفاده از کرم‌های ضد چروک است.

با استفاده‌ی به موقع از محصولات ضد چروک می‌توانید تا حد بسیار زیادی جلوی ایجاد چین و چروک عمیق بر روی پوست‌تان را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر