امروز31 اردیبهشت 1403

خرید بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال موجود در بازار

بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال
امتیاز دهیدpost

مراقبت از پوست در هر سنی مهم و ضروری است. برای اینکه پوستی سالم و درخشان داشته باشید لازم است که با استفاده از کرم‌های بهداشتی مثل آبرسان و مرطوب کننده و ضد آفتاب از پوست خود مراقبت کنید. معمولا از بعد ۳۵ سالگی روند پیری پوست شروع می‌شود. در واقع از این سن به بعد میزان کلاژن، که پروتئینی مهم برای جوانی پوست است، کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از این امر همیشه استفاده از کرم ضد چروک توصیه می‌شود. البته که این دسته از کرم‌ها انواع مختلفی دارند و در سنین پایین‌تر نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از به‌نظر ما قصد داریم بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد دارید کرمی مناسب برای مراقبت از پوست خود خریداری کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد به‌نظر

کرم ضد چروک شب پریم مدل Matex حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۵۰ میلی لیتر

کرم شب پریم مدل «Matex» حاوی ترکیبات مفیدی است که پوست شما را جوان و شاداب می‌کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامین‌های ضروری موجود در این کرم ضد چروک با رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی مبارزه می‌کند و اجازه نمی‌دهد پوست شما آسیب ببیند. این محصول پوست را ترمیم و بازسازی و با تحریک کلاژن از ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق جلوگیری می‌کند.

نقاط قوت
  • تامین رطوبت و حفاظت از پوست
  • تحریک کلاژن‌سازی و جوان‌سازی
  • ترمیم کننده و التیام بخش التهابات

کرم ضد چروک شب لاکچری کوین مدل گلیسرین حجم 30 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۳۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه: شیشه‌
  • ویتامین‌: A,C

کرم ضد چروک شب لاکچری کوین یکی از بهترین کرم های ضد چروک موجود در بازار است. این محصول سرشار از ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است و پوستی شاداب و نرم برای شما به ارمغان می‌آورد. کیوتن و ویتامین ای موجود در با ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده از ایجاد کک و مک و پیری پوست جلوگیری می‌کند. ترکیبات مغذی موجود در کرم ضد چروک لاکچری کوین بافت پوست را ترمیم و میزان کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد.

نقاط قوت
  • حاوی ویتامین‌های ضروری
  • افزایش استحکام پوست

کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره حجم 40 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک مخصوص افراد بالای 40 سال سینره عوارض ناشی از افزایش سن را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. پپتیدهای موجود در این کرم میزان کلاژن، الاستین و سایر پروتئین‌های ساختمانی پوست را افزایش می‌دهد و بافت پوست را نوسازی می‌کند. این کرم با ایجاد حالت آرامش در عضلات پوست فشار ناشی از انقباض  عضلات بر روی پوست را از بین می‌برد و به رفع چین و چروک‌ها کمک می‌کند. کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال سینره به واسطه داشتن ترکیباتی مثل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 موجود در روغن گیاهانی نظیر سافلاور و گل مغربی از پوست شما در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

نقاط قوت
  • افزایش مقاومت پوست صورت
  • رفع سریع چین و چروک و احیای پوست
  • قابلیت رفع سریع خطوط اخم، خنده و چروک

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age محصولی مناسب برای از بین بردن اثرات مخرب افزایش سن است. لایه بردار موجود در این کرم سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد پوستی شفاف و سالم برای شما به ارمغان می‌آورد. لایه بردارها همچنین پوست شما را برای ساخت سلول‌های جدید تحریک می‌کند. با ایجاد سلول‌های جدید چین و چروک‌ها از بین می‌رود و پوست شما سفیدتر و درخشان‌تر می‌شود.

نقاط قوت
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • از بین بردن منافذ باز

کرم شب ضد چروک بایو آکوا مدل P.U.R.E PEARLS حجم 60 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۶۰ میلی‌ لیتر

کرم شب ضد چروک مروارید بایو آکوا bioaqua با داشتن ترکیبات مفیدی مثل پودر مروارید، کلسیم، پروتئین، ویتامین و آمینو اسیدها پوستی جوان و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد و برای انواع پوست مناسب است. این کرم پوست را بازسازی کرده و التهابات آن را از بین می‌برد. کرم ضد چروک بایو آکوا با افزایش تولید کلاژن خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشیده و افتادگی آن را برطرف می‌کند. خواص ضد میکروبی این کرم موجب از بین رفتن لکه‌ها، جوش‌ها، جای جوش‌ها و خشکی پوست می‌شود.

نقاط قوت
  • بافت سبک و نرم
  • قابلیت جذب چربی و آلودگی‌های پوستی
  • فیلتر اشعه های فرابنفش و پیشگیری از هیپرپیگمانتاسیون

کرم ضد چروک و آبرسان شب لورآل مدل Hyaluron Uzmani حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول

  • حجم: ۵۰ میلی لیتر

کرم آبرسان شب لورآل حاوی هیالورونیک اسید بافتی ماسک مانند دارد مواد مغذی مورد نیاز پوست را در طول شب تامین می‌کند. این محصول حاوی دو نوع هیالورونیک اسید است. مولکول‌های بزرگ هیالورونیک اسید رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند. مولکول‌های میکرو با اثر بر روی لایه‌های پوست باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شوند.

نقاط قوت
  • کاهش ظاهر چین و چروک
  • مرطوب کننده عمیق
  • صاف کننده
  • تغذیه کننده
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید آبرسان

راهنمای خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

برای اینکه کرم بهترین تاثیر را روی پوست داشته باشد لازم است که محصولی مناسب خریداری کنید. در این قسمت ما قصد داریم نکات مهمی که برای خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال باید در نظر بگیرید را بررسی کنیم.

ترکیبات مهم کرم ضد چروک

رتینول

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که فواید زیادی برای پوست دارد. مطالعات نشان می‌دهد که رتینول می‌تواند اثرات مخرب کاهش کلاژن بر روی پوست را کاهش دهد. این ماده گردش خون سلولی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. در نتیجه کلاژن بیشتر شده و تجزیه آن نیز به طور قابل توجهی کمتر می‌شود. رتینول بافت پوست را تقویت می‌کند و چین و چروک‌های آن را از بین می‌برد. این ماده همچنین رنگ پوست را یکدست کرده و از افتادگی پوست شما جلوگیری می‌کند. بنابراین بهتر است به دنبال کرم ضد چروک حاوی رتینول باشید.

پپتیدها

پپتیدها نیز از جمله ترکیبات عالی برای جلوگیری از پیر شدن پوست هستند. این ترکیبات در واقع ، آنها زنجیره‌های کوچکی از اسیدهای آمینه هستند که ساخت کلاژن را افزایش می دهند. برای اینکه اهمیت وجود پپتیدها را درک کنید لازم است بدانید که پروتیئن‌ها از اسیدهای آمینه ساخته می‌شوند. کلاژن نیز یک پروتئین ضروری برای جوانی و شادابی پوست است.

با افزایش سن، پوست میزان زیادی کلاژن از دست می‌دهد. کاهش کلاژن باعث ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق بر روی پوست می‌شود. همچنین پوست خاصیت الاستیسیته خود را از دست داده و شل و افتاده می‌شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سیگار، آلودگی و تغذیه نامناسب نیز نقش مهمی در از بین رفتن کلاژن دارند و باعث پیری زودرس پوست می‌شوند.

پپتید موجود در کرم ضد چروک، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. با افزایش میزان کلاژن تخریب بافت پوست کمتر می‌شود.

مرطوب کننده

کاهش رطوبت در بافت پوست یکی دیگر از عوامل ایجاد چین و چروک است. برای اینکه پوستتان همیشه مرطوب و درخشان و شاداب باشد بهتر است به دنبال کرم ضد چروک حاوی مرطوب کننده باشید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

مشکل اصلی پوست خود را پیدا کنید

همانطور که می‌دانید هیچ محصولی در بازار نمی‌تواند به طور کامل پیری پوست شما را از بین ببرد. در عین حال ممکن است برخی از محصولات موجود در بازار مشکلات پوستی شما را بیشتر کند. بنابراین قبل از خرید محصولات مراقبتی، به آینه نگاه و مشکلات پوستی خود را بررسی کنید. اگر صرفا به دلیل کم آبی پوست خسته و چروک به نظر می‌رسد بهتر است یک مرطوب کننده و آبرسان خریداری کنید. اما اگر بالای چهل سال دارید و می‌خواهید از بروز چین و چروک های بیشتر جلوگیری کنید به دنبال یک کرم ضد چروک مناسب باشید.

برچسب کرم را بررسی کنید

ترکیبات داخل کرم یکی از فاکتورهای مهمی است که قبل از خرید بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال باید به آن توجه کنید. بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که حاوی آنتی اکسیدان یا ترکیبات ضد حساسیت باشد. همچنین بهتر است محصولات حاوی ویتامین‌ها و پلی‌پپتیدها را انتخاب کنید. کرم های حاوی این ترکیبات مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین کرده و بافت پوست را منعطف و نرم نگه می‌دارند. همچنین برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه محصولات دارای برچسب غیر کومدوژنیک را خریداری کنید.

قبل از استفاده کرم را تست کنید

مشخص نیست که کرم روی پوست شما چه واکنشی نشان می‌دهد. برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و قرمزی، سوزش و خارش بهتر است قبل از استفاده از کرم ضد چروک خریداری شده، مقداری از آن را روی پوست خود امتحان کنید. به این صورت که مقداری از کرم را روی پوست ساعد بمالید و ۲۴ ساعت صبر کنید. اگر واکنش آلرژیک ایجاد نشد با خیال راحت از کرم استفاده کنید.

سخن آخر

با افزایش سن، کلاژن موجود در پوست به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. همین امر باعث می‌شود پوست شما افتاده شده و چین و چروک‌های ریز و درشت بر روی آن ظاهر شود. برای جلوگیری از بروز پیری پوست می‌توانید از کرم‌های ضد چروک استفاده کنید. این محصولات با افزایش کلاژن از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کنند. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال را معرفی و نکات مهم برای خرید آن را بررسی کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر