امروز10 فروردین 1403

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی مسافرتی

کوله پشتی مسافرتی
5/5 - (3 امتیاز)

هنگامی که صحبت از خرید کوله‌ پشتی مسافرتی به میان می‌آید، ممکن است با خود فکر کنید که در پیدا کردن آن با مشکل مواجه می‌شوید. شرکتها اغلب تلاش می‌کنند تا بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین کوله پشتی خود را به فروش برسانند، اما ممکن است کوله پشتی مورد نظر آن شرکت، گزینه‌ی مناسب و هوشمندانه‌‌ایی که شما به دنبال آن هستید نباشد. ( به خصوص برای سفر).

تمام کوله پشتی‌ها به طور یکسان طراحی و تولید نمی‌شوند. بنابراین برای داشتن یک کوله پشتی با کیفیت و کارآمد، سعی کنید در هنگام خرید یک سری نکات مهم را رعایت کنید.

ممکن است شما برخی از جوانب یک کوله پشتی که دارای ویژگی‌هایی منحصر به فردی است را بپسندید و بودجه‌ی کافی برای خرید آن نداشته باشید. ممکن است در هنگام خرید متوجه شوید که نقد و بررسی‌های محصول مورد نظر را مد نظر قرار نداده‌اید.

با توجه به این موضوع که تمام کوله‌ پشتی‌های مسافرتی چندان هم ارزان نیستند، اما مایل هستید مدلی را که بیشترین کارایی‌ را برای شما دارد خریداری کنید. بنابراین شما باید در انتخاب خود بسیار دقت کنید، زیرا شما مایل نیستید جنسی را خریداری کنید که بعدها مجبور باشید به دلیل عدم کارایی و مفید واقع بودن، آن را دور بیاندازید.

در این راهنمای خرید کوله پشتی مسافرتی قصد داریم تا شما را با فاکتورهایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تفاوت انواع مختلف کوله پشتی

همانطور که گفته شد، تمام کوله پشتی‌ها به طور یکسان طراحی و تولید نمی‌شوند. بنابراین برای داشتن یک کوله پشتی با کیفیت و کارآمد، سعی کنید در هنگام خرید یک سری نکات مهم را رعایت کنید.

این نکات شامل:

  • برند
  • کیفیت
  • اندازه
  • قیمت
  • ویژگی‌های کاربردی

شاید شما ترجیح می‌دهید از برندی که به آن اطمینان دارید، خرید کنید، اما همچنان از قابلیت‌هایی که بتواند نیازهای شما را برطرف کند، را نیز باید در نظر بگیرید( مانند ضد آب بودن).

خرید یک کوله‌ پشتی ارزان قیمت به معنای کمبود قابلیت‌های جالبی است که می‌توانست برای شما مفید واقع شود، بنابراین سعی کنید به دنبال کوله ای بگردید که برای شما ماندگاری و عملکرد بالایی داشته باشد.

خرید یک کوله‌پشتی راحت، مقرون به صرفه، با دوام و با میزان گنجایش بالا، می‌تواند از استرس داشتن در هنگام سفر کم کند. ما در این مرحله به معرفی چند کوله‌ پشتی بسیار محبوب و کاربردی که می‌تواند در سفرهای تفریحی و کاری شما بسیار مفید واقع شود، می‌پردازیم.

روش تحلیل و بررسی محصول

هنگامی که شما در حال پیدا کردن یک کوله پشتی مناسب در اینترنت هستید، نباید تنها به تایپ کلمه کوله پشتی مسافرتی و دیدن نتایج و اسامی آنها اکتفا کنید، بلکه نگاه شما باید بسیار عمیق و دقیق‌تر باشد. برای بررسی یک کوله پشتی باید چندین فاکتور را حتماً در نظر بگیرید:

  • قیمت اصلی
  • وزن
  • جنس
  • برند
  • مزایا و معایب
  • رتبه بندی و نظرات کاربران
  • متریال ساخت
  • میزان محبوبیت
  • کیفیت کلی

در این مقاله نه تنها توضیحات شرکت تولید کننده‌، بلکه نظرات صدها نفر از کاربرانی که از آن استفاده کرده‌اند مورد بررسی موشکافانه قرار می گیرد، چرا که این کاربران هستند که بهترین توصیف و نقاط قوت و ضعف محصول را مشخص می‌کنند.

پیشنهاد ویژه

کوله پشتی مسافرتی دیوتر ۶۵ + ۱۰ لیتری

بهترین کوله پشتی مسافرتی و پیشنهادی ما، کوله پشتی دیوتر مدل ایرکانتکت با گنجایش 65 لیتر است. به راحتی می‌توان فهمید که چرا این کوله پشتی برنده‌ی جایزه‌ی German Design Award در سال 2017 شده است. سری ایرکانتکت دیوتر یک همنورد قابل اعتماد و بسیار با دوام برای شما خواهد بود.

استفاده از بندهای ارتجاعی شانه و طراحی دوباره‌ی کمربند، آن را راحت‌تر کرده است. تحمل وزن بار این کوله پشتی بسیار محکم و قابل تنظیم طراحی شده است که می‌تواند تعادل شما را به خوبی حفظ کند.

این کوله پشتی با داشتن جیب و محفظه‌های بسیار می‌تواند به راحتی لوازم جانبی ملزومات سفر را با خود حمل کند و همچنین با بهره‌گیری از سیستم ایرکانتکت در قسمت پنل پشتی به راحتی می‌تواند کار تهویه‌ی داخل کوله پشتی را انجام دهد.

نقاط قوت
  • قابل تنظیم با سایز کاربر
  • طراحی زیبا
  • با دوام

کوله پشتی سفری 40 لیتری آسپری مدل Farpoint 40 Jasper

پیشنهاد بعدی ما به شما، کوله پشتی مسافرتی آسپری مدل فورپوینت است که برای سفرهای داخل شهری و یا طبیعت گردی چند روزه بسیار مناسب است. به کارگیری ترکیبی از جیب‌های بزرگ و کوچک در این کوله پشتی، آن را بسیار مجهز و قابل استفاده کرده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های این کوله پشتی این است که در شرایط آب و هوایی گرم، پنل پشتی توری آن، تهویه هوا بهبود می‌بخشد. حجم باری که در داخل کوله پشتی قرار می‌دهید اصلاً اهمیتی ندارد، زیرا این کوله پشتی با کمک تسمه‌های Straight Jack محتویات داخل را فشرده و ثابت حفظ می‌کند.

نقاط قوت
  • تحمل بار سنگین
  • سبک وزن
  • با دوام
نقاط ضعف
  • به اندازه‌ی کافی جادار نیست.

کوله پشتی 70 لیتری آسپری مدل اتر 70 MD AG

کوله پشتی آسپری مدل آتر، یکی از بهترین کوله پشتی‌های مسافرتی است که برای سفرهای یک هفته‌ایی مناسب است و می‌تواند در طول سفر تمام نیاز‌های مورد نیاز کاربران را برطرف کند. کمپانی آسپری تمام تلاش خود را برای طراحی و تولید یک کوله پشتی مقاوم و با کیفیت کرده است.

داشتن جیب‌های بسیار و محفظه بندی شده در کوله پشتی بسیار مهم است، زیرا با کمک این محفظه‌ها شما می‌توانید لوازم بیشتری را در داخل کوله پشتی قرار دهید و فضای داخلی آن را مدیریت کنید. این کوله پشتی دارای 1 جیب داخلی و 5 جیب بیرونی است که می‌تواند به راحتی در تقسیم‌بندی و جای‌گیری وسایل، شما را کمک کند.

نحوه‌ی حمل بار این کوله پشتی از طریق بند‌های رودوشی صورت می‌گیرد. کمربند و هارنس موجود در این کوله پشتی، وزن را به روی تمام قسمت‌های کمر و شانه‌ها تقسیم می‌کند تا کمترین میزان فشار به روی ناحیه‌ی لگن وارد شود. بند کمری متصل به این کوله، باید قابل تنظیم باشد تا نسبت به اندازه‌ی دور کمر شما تنظیم شود.

حجم داخلی این کوله پشتی حدود 70 لیتر و وزن آن حدود 2.37 کیلوگرم است. گفتنی است که این کوله پشتی دارای کاوری برای حفاظت در هنگام بارش باران است که مانع از ورود آب به داخل محفظه‌ی کوله پشتی می‌شود و راحتی بسیاری را برای فرد کوهنورد فراهم می‌کند.

قابلیت مخزن آب 3 لیتری در این کوله پشتی، باعث می‌شود تا برای نوشیدن آب مجبور به توقف و یا باز کردن کوله و … نباشید.

طراحی و ساختار بدنه‌ی اصلی این کوله پشتی بسیار ارگونومیک است که موجب تقسیم وزن بار حمل شده می‌شود تا در نتیجه، حمل آن با وزن بسیار، به راحتی صورت گیرد. این کوله پشتی با قابلیت ضد آب، مقاوم، و فضای بسیار می‌تواند گزینه‌ی بسیار مطلوبی برای شما باشد.

نقاط قوت
  • قابل تنظیم با سایز کاربر
  • راحت
  • با دوام
نقاط ضعف
  • قیمت بالا

کوله پشتی چرخدار سیمبا

کوله پشتی مسافرتی مدل چرخدار یکی از محصولات شرکت سیمبا می‌باشد. این محصول در سفرهای درون‌شهری و یا برون شهری کاربرد بسیاری دارد. اگر شما قصد رفتن به سفرهای طولانی دارید، و در عین حال به دنبال حمل راحت وسایل خود هستید، می‌توانید از این کوله پشتی چرخ دار سیمبا استفاده کنید.

چرخ‌ها مهم‌ترین عامل در حرکت دادن کوله‌ پشتی‌ها هستند، در این کوله پشتی از چرخ‌های با کیفیتی استفاده شده است تا در هنگامی که احساس خستگی کرده‌اید به راحتی اهرم آن را بیرون کشیده و کوله پشتی را از پشت به سمت خود حمل کنید.

این کوله پشتی با ابعاد 50* 34* 25 سانتی متر و وزن 2100 گرم، بسیار جادار و بزرگ است. جیب و محفظه‌های داخلی‌ آن که توسط زیپ باز و بسته می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل شخصی و حتی اسناد و مدارک لازم را بدون هیچ نگرانی در داخل کوله پشتی قرار دهید.

بدنه‌ی این کوله پشتی از جنس پلی‌استر است که قابلیت شستشوی آسان دارد. بند‌های رودوشی و پنل پشتی این کوله پشتی از پد‌های ضد تعریق استفاده می‌کنند که باعث رد و بدل شدن هوا و راحتی بیشتر در هنگام حمل بار می‌شود.

کوله پشتی 40 لیتری نورث فیس

کمپانی نورث فیس یک شرکت آمریکایی است که در زمینه‌ی تولید کفش و لباس و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. در خصوص تولید محصولات کوله پشتی باید گفت که این کمپانی موفق به تولید کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری مدل Hunting_Trekking شده است که برای کوهنوردی، طبیعت گردی، و کمپینگ بسیار مناسب است.

این کوله پشتی دارای جیب‌های متنوع برای جاسازی اشیاء مختلف است. محفظه‌ی داخلی این کوله پشتی دارای 3 جیب داخلی و قسمت رویه‌ی آن دارای 4 جیب بیرونی است که از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و می‌تواند برای حمل کردن لپ‌ تاپ نیز بسیار مناسب باشد.

این کوله پشتی هم‌چنین دارای یک محفظه‌ی جداگانه برای قرار دادن لباس‌‌های خیس در درون آن است و جنس پلی‌استر آن باعث شده است تا این کوله پشتی کاملاً ضد‌آب و قابل شستشو باشد.

ابعاد 25* 27* 52 سانتی متر و گنجایش 40 لیتری این محصول، آن را به یک همسفر خوب و جادار تبدیل کرده است. پیوست‌های موجود بر روی بدنه‌ی این کوله پشتی می‌تواند به حمل کردن لوازم جانبی ضروری در هنگام سفر کمک کند.

گزینه ارزان

کوله پشتی 65 لیتری فیرو

کوله پشتی‌هایی که برای سفرهای چند روزه در نظر گرفته می‌شوند، معمولاً بزرگ‌تر از سایر کوله پشتی ها هستند. کوله پشتی کوهنوردی مدل 753 Firo با گنجایش 65 لیتری دسترسی به فضای داخلی کیف را آسان کرده است.

5 عدد جیب بیرونی و 3 عدد جیب داخلی این کوله پشتی می‌تواند فضای جای‌گیری بیشتری را به وسایل اختصاص دهد. در کناره‌های این کوله پشتی جیب‌های توری و کشسانی برای قرار دادن بطری آب و یا هر وسیله‌ی دیگری وجود دارد و همچنین جیب‌های کوچک آن قابلیت‌ دسترسی سریع به لوازم شخصی مانند تلفن را نیز فراهم می‌کند.

کوله پشتی فیرو مدل 753 با طراحی کاملاً کاربردی و بدون هرگونه درز ساخته شده است. در داخل این کوله، محفظه‌ی اصلی برای نگهداری لپ تاپ های 17 اینچی و لوازم جانبی مربوط به آن مانند ماوس، شارژر و دیگر لوازم، تعبیه شده است. این کوله پشتی علاوه بر آن می‌تواند اسناد و مدارک را نیز در خود جا بدهد. بند‌های رودوشی و پهن آن می‌تواند به راحتی با سایز کاربر تنظیم شود.

جنس به کار رفته در این کوله پشتی، برزنت نیمه سخت است که دارای قابلیت ضد آب و شستشو نیز می‌باشد. طراحی این کوله پشتی مطابق با استاندارد‌های جهانی صورت گرفته است و دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن می‌باشد. ابعاد آن 20* 43* 68 سانتی متر و وزن آن معادل 1300 گرم است.

در قسمت پشت این کوله، یک دسته‌ برای حمل و آویزان کردن وجود دارد که از پد‌های ضد تعریق در آن استفاده شده است و بندهای پهن آن به گونه‌ایی طراحی شده‌اند تا کمترین میزان فشار را به روی کمر وارد کند.

کوله پشتی‌های مسافرتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

در هنگام سفر، شما مایل هستید تا از کیفی استفاده کنید که تمام اصول اولیه را به ساده‌ترین شکل ممکن داشته باشد. محفظه و فضای داخلی آن، یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه است، تا شما بتوانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را در آن جا بدهید.

یک کوله پشتی مناسب باید ماندگاری بالا، فضای داخلی بسیار، و حمل آسان داشته باشد. با دیدن یک محصول، فوراً اقدام به خرید نکنید. شما می‌توانید در درجه‌ی اول، از برند و قابلیت‌های آن اطمینان حاصل کنید.

کوله پشتی‌های مسافرتی معمولاً گران قیمت هستند ، بنابراین سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که مجبور به تعویض و یا پرداخت هزینه‌ی مجدد نشوید.

ابعاد مناسب کوله پشتی مسافرتی

انتخاب یک کوله پشتی در سفرهای خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است، چرا که در طولانی مدت شما را کمتر خسته خواهد کرد.

کوله پشتی‌های مسافرتی در اندازه و شکل‌های گوناگونی به فروش می‌رسند. بسته به اندازه فضای اضافه بار داخل هواپیما،و همینطور قوانین ایرلاین، ابعاد حمل آن کمی متفاوت است.

با این حال متوسط ابعاد برای کوله پشتی ّای مسافرتی 9*14*22 سانتی متر است. شما می‌توانید قبل از شروع مسافرت، با آژانس هواپیمایی خود تماس بگیرید و در خصوص ابعاد قابل حمل کوله پشتی اطمینان حاصل کنید.

دانستن ابعاد قانونی و قابل حمل کوله پشتی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود.

بهترین راه بسته بندی کوله پشتی کدام است؟

باید گفت که ترفندهای بسیاری برای بسته بندی کوله پشتی وجود دارد تا حمل آن را برای شما آسان کند. وسایل بزرگی که به آن نیازی ندارید را در قسمت پایین کوله پشتی جاسازی کنید و وسایل کوچک را به روی آن ها قرار دهید تا در صورت بیرون آوردن یکی از وسایل کوچک مجبور نباشید تمام کوله پشتی را خالی کنید.

بهتر است وسایل سنگین را در راستای شانه جاسازی کنید تا وزن حاصل از آن تقسیم شود، و فشار کمتری به روی کمر وارد کند.

از وسایل کوچک مانند تلفن، دوربین، نقشه، و یا قطب نما در سفرهای خود استفاده کنید چرا که ممکن است به احتمال زیاد به کارتان بیاید. تمامی وسایل را در کنار لوازم جانبی خود قرار دهید. به عنوان مثال تلفن همراه خود را در یک جیب و شارژر آن را در جیب دیگر قرار ندهید.

اگر برای اولین بار شروع به بسته بندی کوله پشتی می‌کنید ممکن است لازم باشد چندین بار آن را تکرار کنید تا به یک بسته بندی هوشمندانه و جمع و جور برسید.

بهترین کوله پشتی مسافرتی کدام است؟

ممکن است شما با جستجو در اینترنت، بهترین کوله پشتی های موجود را پیدا کنید و آنچه را که مطابق با سلیقه و فکر شما است را انتخاب کنید.

اما یک نکته‌ی اساسی که شما در جستجوی خود حتماً باید آن را مد نظر قرار دهید، این است که نقطه نظرات و نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، بهترین کوله پشتی مسافرتی از نظر این منبع، کوله پشتی دیوتر ایر کانتکت 10+65 است که با داشتن جیب، محفظه و پیوست‌های بسیار، امکان حمل لوازم جانبی را برای سفرهای ماجراجویانه‌ی شما فراهم کرده است.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
2 نظر