امروز01 اردیبهشت 1403

10 عطر و ادکلن زنانه زیر 400 هزار تومان خوشبو و ماندگاری بالا

بهترین عطر و ادکلن زنانه زیر 200 هزار تومان خوشبو و ماندگاری بالا
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بهترین عطر و ادکلن زنانه ارزان قیمت تا 400 تومن

خانم‌های شیک با ظاهری جذاب برای تکمیل جذابیت خود به یک ادکلن منحصر به فرد که بیان‌گر شخصیت‌شان باشد نیز نیاز دارند. معمولا برای پیدا کردن رایحه‌ی مورد علاقه‌مان عطرهای زیادی با قیمت‌های بالا می‌خریم که در نهایت آنی نمی‌شود که می‌خواهیم. حالا ما می‌خواهیم با معرفی بهترین عطر و ادکلن زنانه زیر 400 هزار تومان به شما یاد بدهیم که چگونه رایحه‌ی خودتان را پیدا کنید.

توجه: قیمت محصولات معرفی شده در این مقاله تا تاریخ آخرین بروزرسانی (1399/09/22) زیر 400 هزار تومان است. هر گونه تغییر در قیمت‌ها بعد از این تاریخ با توجه به نوسانات بازار بدیهی است. لطفاً قیمت نهایی و موجود بودن محصول را در سایت فروشنده چک نمایید.

رایحه شیرین

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Amblight

ادو پرفیوم زنانه‌ی فرانسوی لنکوم مدل Amblight عطریست کاملا شیرین مناسب شمایی که عاشق رایحه‌ی شیرین هستید. این پرفیوم با نت آغازی گل یاسمین، نت میانی گل مریم و یاسمین و نت پایانی گل رز حس قدم زدن در یک روز بهاری را به شما می‌دهد که نسیم ملایمی بوی شیرین گل‌ها را به مشام شما می‌رساند.

این عطر برای هدیه دادن به خانم‌ها نیز بسیار مناسب است و بهترین زمان استفاده از آن فصول گرم سال است.

رایحه گرم

ادو پرفیوم زنانه پرفیوم دلوکس مدل Midnight Deluxe

رایحه‌ای گرم و شیرین مناسب برای فصول سرد سال که احساس نشستن در کنار شومینه و استشمام یک لیوان شکلات داغ را به شما می‌دهد. برای فصول سرد سال چی از این بهتر؟

ادو پرفیوم زنانه دلوکس در ابتدا بوی گلابی، نارنج و نارنگی می‌دهد اما پس از گذشت یک ساعت بوی توت فرنگی و رز سیاه به مشام شما می‌خورد. در آخر بویی که از این پرفیوم بر روی پوست شما باقی می‌ماند بوی قهوه، وانیل، کارامل، پاتچولی و پا‌ویروس بی نظیر است.

رایحه طبیعت

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Eclipse

اکلیس پرفیومی است با طراحی بسیار شیک و قیمتی کاملا مناسب. این پرفیوم برای فصول سرد سال پیشنهاد می‌شود زیرا بویی گرم و شیرین دارد. در ابتدا پس از اسپری کردن اکلیپس بر روی خودتان متوجه بوی میوه‌ای آن می‌شوید سپس این بوی میوه‌ای جای خود را به گل شمعدانی و وانیل می‌دهد که شیرین و گرم است.

در آخر نت‌های پایانی که ترکیب عنبر، مشک و چوب صندل هستند نمایان می‌شوند و ترکیبی از بوی طبیعت بر روی لباس و یا پوست شما باقی خواهد گذاشت. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای این پرفیوم می‌توانید آن را به راحتی به عزیزانتان هدیه دهید.

رایحه خوراکی

ادو پرفیوم زنانه آیس من مدل Versace Bright Crystal

یکی دیگر از پرفیوم‌هایی که می‌تواند در دسته‌ی رایحه‌ی خوراکی قرار بگیرد ادوپرفیوم آیس من مدل Versace Bright Crystal است. این پرفیوم رایحه‌ای بسیار هیجان انگیز دارد که موجب ایجاد شادی و نشاط می‌شود.

نت‌های آغازی پرفیوم آیس من ترکیبی از انار و نت‌های آبیست، نت‌های میانی آن گل صد تومانی، گل ماگنولیا و نیلوفر آبی و در آخر نت‌های پایانی آن مشک، عنبر و چوب ماهون است.

رایحه خنک

ادو تویلت زنانه مدل هاوایی

ادوتویلت بسیار خنک و شیرین هاوایی با ترکیبی از بوی میوه جات و گل ها، عطریست که می‌توانید به راحتی آن را در کیف خود قرار دهید تا در هر زمان و هر مکانی که خواستید با اسپری کردن آن بر روی بدنتان از احساس تازگی و طراوت عطر استفاده کنید.

نت‌های آغازی این ادو تویلت ترکیبی از بوی پرتقال و شکوفه است. نت‌های میانی آن یاسمین و رز و در نهایت نت‌های پایانی مشک و چوب هستند.

رایحه گل

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Amblight

ادو پرفیوم زنانه لنکوم ساخت کشور فرانسه پرفیومی است با شیشه‌ای بسیار جذاب صورتی که برای دختر خانم‌ها هم بسیار جذاب و هم دوست داشتنی خواهد بود. این پرفیوم بویی کاملا فلورال و گلی دارد.

نت‌های اولیه پرفیوم لنکوم گل یاسمین، نت‌های میانی گل‌های مریم و یاسمین و نت‌های پایانی آن گل رز است. همان‌طور که می‌بینید تمامی نت‌های این پرفیوم از ترکیبات گل‌ها به دست آمده است پس اگر طرفدار پرفیوم‌های گلی هستید در انتخاب این مدل از لنکوم شک نکنید.

رایحه تند

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد

پرفیوم‌های تند و شرقی مانند پرفیوم فراگرنس ورد مدل DIVA انتخاب یک زن جسور است که می‌خواهد قدرت و جسارت موجود در شخصیت خود را از طریق رایحه‌ی خود به دیگران نشان دهد. ترکیب رایحه‌ی شرقی و تند این پرفیوم باعث شده که هر کسی آن را نپسندد. این پرفیوم سلیقه‌ی افراد خاص است.

نت‌های اولیه فراگرنس ورد ترکیبی از بادام و قوه است که بویی تلخ دارد سپس گل مریم و یاسمین به مشامتان خواهد رسید و در نهایت نت‌های پایانی آن دانه‌ی تونکا و کاکائو است که باعث به وجود آمدن ترکیبی اعجاب انگیز می‌شود.

رایحه تلخ

ادوپرفیوم زنانه پچولی مدل Bellona

عاشق عطر‌های گرم، تلخ و شکلاتی هستید؟ پرفیوم فرانسوی پچولی بای بلونا می‌توانید گزینه‌ی مناسبی برای شما در فصول سرد سال باشد. پرفیوم بلونا به شما احساس نوشیدن یک لیوان شکلات داغ تلخ در سرمای زمستان را می‌دهد. همانقدر گرم همان قدر آرامش بخش.

نت‌های آغازین این پرفیوم گل پرتقال آفریقایی و ترنج است و نت‌های میانی آن را نارنگی، پونه و یاس تشکیل می‌دهد. در نهایت نت‌های پایانی پرفیوم بلونا گیاه پاتچولی، مشک، خزه و چوب است که احساس تلخی و گرمی خاصی به شما می‌بخشد.

رایحه شرقی

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل garden

گاردن پرفیومی دیگر از کمپانی مشهور لنکوم است که رایحه‌ای شرقی دارد و ترکیبی هیجان انگیز از گل‌ها و مرکبات است. نت‌های اولیه این پرفیوم در ابتدای استفاده ترکیبی از نعنا، گلابی برفی و برگاموت است.

تنها پس از گذشت یک ساعت نت‌های میانی به میان می‌آیند که بوی نت اقیانوس، رزماری و کاپوچین است که ترکیبی بسیار به یاد ماندنی و خاص را ساخته است. نت‌های پایانی این پرفیوم ترکیبی از سدر، پاتچولی و ویتوریا است.

رایحه ترش - ناموجود

ادو پرفیوم زنانه هلنسا مدل VERSACE

رایحه‌های ترش معمولا با کمی رایحه‌ی تلخی همراه هستند که باعث خاص شدن این نوع رایحه می‌شود. ادو پرفیوم زنان هلنسا رایحه‌ای ترش، تلخ و گرم است که برای فصول سرد سال مناسب است.

نت‌های آغازی این پرفیوم نارگیل، نارنگی و گیلاس است، نت‌های میانی گل مریم، سوسن سفید و یاسمین هستند و نت‌های پایانی ترکیبی از عنبر و مشک و بادام تلخ است. ترکیبات این پرفیوم باعث شده تا ماندگاری بالایی داشته باشد و با توجه به قیمت مناسب آن برای هدیه دادن نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

چگونه عطر مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنیم؟

بر روی میز آرایش خود کلی عطر با قیمت‌ها و رایحه‌های مناسب دارید اما هیچ کدام مورد علاقه تان نیست؟ عطری خریدید و پس از چند بار استفاده از آن متوجه شده‌اید که بوی آن باعث ایجاد سر درد در شما می‌شود؟

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که سالانه کلی عطر خریداری می‌کنید و یا هدیه می‌گیرید اما همچنان بدون زدن حتی یکی از آن‌ها از منزل خارج می‌شود باید به شما بگوییم که هنوز موفق به پیدا کردن رایحه‌ی خود نشده‌اید.

هر شخصی یک رایحه‌ی مخصوص به خود دارد. این جمله یعنی چه؟

آیا به این معناست که هر شخص باید تا آخر عمرش از یک عطر استفاده کند؟

رایحه‌ی شخصی رایحه‌ای است که بیان‌گر شخصیت شماست. به طور مثال شما از رایحه‌های گلی خوشتان می‌آید پس به سراغ عطرهای گلی می‌روید زیرا به قول معروف با این رایحه احساس راحتی می‌کنید.

این به این معنا نیست که تا آخر عمرتان فقط از یک عطر استفاده کنید بلکه می‌توانید از عطرهای مختلفی که به طور مثال رایحه‌ای گلی دارند استفاده کنید.

حالا می‌پرسید چگونه بفهمیم رایحه‌ی مورد علاقه‌مان چیست؟

بسیار ساده است! فقط باید نگاهی کوتاه به جدول رایحه‌ها که در مقاله‌ی راهنمای خرید عطر و ادکلن مناسب فصل و بررسی نکات مهم در خرید که در مورد آن‌ها کاملا توضیح دادیم بیاندازید تا ابتدا بفهمید که هر رایحه‌ای چه مشخصاتی دارید.

حالا با یک راهکار ساده به شما یاد می‌دهیم که چگونه رایحه‌ی مورد علاقه‌ی خودتان را در میان یک فروشگاه پر از ادکلن پیدا کنید. حتما به حال برایتان پیش آمده که از یک عطر خیلی خوشتان آمده باشد اما به طور مثال بنا به دلایلی از جمله قدیمی شدن رایحه‌ی آن و یا نایاب شدن آن عطر نمی‌توانید دیگر آن را تهیه کنید.

نام این عطر را در گوگل سرچ کنید و رایحه‌های اولیه، میانی و پایانی آن یا پیدا کنید و روی یک کاغذ یادداشت کنید. حالا به خطر داشته باشید که باید به دنبال عطری بگردید که از این رایحه‌ها در آن استفاده شده باشد. حالا شما نصف بیشتر راه را رفته‌اید و می‌دانید که باید در میان چه رایحه‌هایی رایحه‌ی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید.

حالا تصور کنید که بین ۳ یا ۴ گزینه می‌خواهید یکی را انتخاب کنید. اول از همه به خاطر داشته باشید که عطر‌ها را با فاصله از یکدیگر بو کنید تا رایحه‌های‌شان با هم قاطی نشود. سپس هر یک را با دقت بو کنید. از فروشنده بخواهید عطر را روی یک تکه کاغذ مخصوص برای شما تست کنید. عطر را با فاصله از بینی‌تان نگه دارید و آرام بو کنید. چشمان خود را ببندید و سعی کنید رایحه را کاملا احساس کنید.

حالا فرض کنید که انتخاب‌های شما به ۲تا عطر محدود شده است. آیا باید یکی را انتخاب کنید و بخرید؟ خیر!

از فروشنده بخواهید کاغذهای تستر عطر را به شما بدهد. عطرها را با فاصله در کیف خود نگه دارید و در طول روز چند بار آن ها را بود کنید تا کاملا متوجه رایحه‌ی میانی و پایانی عطر نیز بشوید.

نگران نباشید هیچ وقت برای خرید دیر نیست. فردا با اطمینان خاطر به فروشگاه بر خواهید گشت و عطر خود را خریداری خواهید کرد. یا می‌توانید یک کار بهتر انجام دهید و برای داشتن خریدی امن آن را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

چند سوال متداول در مورد خرید عطر و ادکلن زنانه و نگهداری آن

از عطر خود چگونه نگهداری کنیم؟

عطر خود را به دور از گرمای زیاد و یا سرمای بیش از حد نگهداری کنید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد و دیر تر بپرد.

عطر را به کدام قسمت بدنمان بزنیم؟

برای پخش بوی بیشتر عطر را بر روی نبض خود اسپری کنید. پشت گوش، روی نبض دست و قسمت‌هایی از بدن برای زدن عطر نقاط مناسبی هستند.

اگر بخواهیم بفهمیم به رایحه‌ای حساسیت داریم یا نه باید چه کاری انجام دهیم؟

اگر می‌خواهید بفهمید به رایحه‌ای حساسیت دارید یا خیر ابتدا باید عطر را روی قسمتی از بدنتان تست کنید و به مدت یک روز صبر کنید. اگر در این مدت مشکلی با رایحه نداشتید پس این عطر برای شما مناسب است.

سخن آخر

اگر شما هم تا به حال موفق به پیدا کردن رایحه‌ی مخصوص خود نشده‌اید حتما از معرفی بهترین ادوپرفیوم و ادکلن زنانه زیر 400 هزار تومان استفاده کنید و سبک خود را در انتخاب رایحه بشناسید. در این قسمت سعی کردیم پرفیوم‌هایی را به شما معرفی کنیم که در عین داشتن کیفیت عالی قیمت مناسبی نیز داشته باشند تا شما در هر شرایطی بتوانید آن‌ها را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر