امروز31 فروردین 1403

7 دستگاه اپیلیدی خوب با قیمت خرید مناسب 2020

بهترین مارک برای خرید اپیلیدی
4/5 - (8 امتیاز)

اپیلیدی خوب چه مارکی بخرم؟

از بین‌بردن موهای زائد بدن به‌خصوص برای خانم‌ها از کارهای بسیار سخت و زمان‌بر است. به همین دلیل ما خانم‌ها همیشه به دنبال راهی هستیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم از شر این موها خلاص شویم. استفاده از اپیلیدی (دستگاه موکن برقی برای خانم ها) که اپیلاتور (Epilator) هم به آن گفته می‌شود، یکی از بی‌دردسرترین و سریع‌ترین راه‌های از بین بردن موهای زائد بدن است.


معرفی 7 دستگاه اپیلیدی با کیفیت موجود در بازار برای خرید


پیشنهاد ویژه

اپیلیدی فیلیپس مدل HP6420

این سری از اپیلاتورهای فیلیپس قابلیت استفاده بر روی پوست خشک را دارند و در برابر آب مقاوم نیستند. اپیلاتور فیلیپس یک دستگاه باسیم است و قادر است حتی کوتاه‌ترین موهای شما را از ریشه جدا کند و در پایان کار پوستی بی‌مو و نرم را برای شما به ارمغان آورد.

این محصول فاقد ماساژور بوده اما با این حال از سری دستگاه‌های کم درد به حساب می‌آید. اپیلاتور فیلیپس در دو درجه‌ی سرعت متفاوت قابل تنظیم است و می‌توانید پس از هر بار استفاده سری آن را بشویید.

اپیلیدی براون مدل Soft Perfection 3170

دستگاه اپیلاتور براون یک محصول کاملا خوش‌دست است که به راحتی و بدون خسته کردن دست‌تان در آن جای می‌گیرد. این محصول یک دستگاه باسیم است که موچین‌های داخل سری آن مو را بدون ایجاد کشیدگی از پوست خارج می‌کنند.

سری این دستگاه قابل شستشو بوده و دارای یک برس کوچک است که می‌توانید با آن به راحتی موهای باقی مانده بر روی سری را تمیز کنید.

اپیلاتور براون سری Silk Epil 3 مدل 3170

اپیلاتور با سیم براون از آن دسته اپیلاتورهای پر کاربرد است که طراحی آن به این صورت است که  بسیار راحت در دست جای می‌گیرد. این اپیلاتور در دو سرعت متفاوت قابل تنظیم است و دارای یک چراغ است که روشنایی آن باعث می‌شود بتوانید راحت‌تر موهای ریز خود را ببینید.

این اپیلاتور یک ماساژور هم دارد که باعث کمتر شدن در در هنگام اصلاح می‌شود. البته لازم به ذکر است که از این دستگاه نمی‌توانید زیر دوش استفاده کنید.

اپیلاتور براون سری Silk Epil 5 مدل 541-5

یک دستگاه اپیلیدی کامل که می‌تواند سال‌ها توقعات شما را برآورده کرده و برای شما کار کند! این اپیلاتور در مقابل آب مقاوم بوده و می‌توانید از آن زیر دوش استفاده کنید و یک اصلاح بی درد را تجربه کنید. از دیگر مزایای این دستگاه این است که دارای چهار سری قابل تعویض است.

سری این دستگاه یک ماساژور نیز دارد که به کمتر شدن درد کمک بسیاری می‌کند. با یک ساعت شارژ کردن دستگاه می‌توانید به مدت نیم ساعت از آن استفاده کنید. پس یک‌بار هزینه کنید تا برای سال‌ها از خرید یک اپیلاتور جدید بی‌نیاز شوید.

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71

اپیلاتور پاناسونیک از آن دسته اپیلاتورهایی است که با سرعت هرچه تمام‌تر موهای شما را اصلاح کرده و ۳ سری متفاوت نیز دارد که هرکدام برای یک نوع اصلاح مناسب هستند.

اپیلاتور پاناسونیک بی‌سیم است و ۴۸ موچین دارد که همین باعث شده تا عمل اصلاح به سرعت انجام بگیرد. سری‌های این دستگاه به راحتی قابل شستشو هستند.

اپیلاتور براون سری 9-579 مدل Silk Epil 9

اپیلاتور براون یک اپیلاتور بسیار کاربردی است که تمام ویژگی‌های یک اپیلاتور خوب را دارد. از این اپیلاتور می‌توانید هم به صورت خشک و هم به صورت تر استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید سری‌های آن را به راحتی و بدون نگرانی از زنگ‌زدگی در زیر آب بشویید.

این دستگاه بی‌سیم بوده و مدت زمان یک ساعت صرف شارژ کامل آن می‌شود. بعد از شارژ کامل می‌توانید به مدت ۴۰ دقیقه از آن استفاده کنید. اپیلاتور براون ۶ سری دارد و یک چراغ کوچک بر روی سری آن باعث تسهیل اصلاح می‌شود.

اپیلاتور براون سری 9-961V مدل Silk Epil 9

این سری از اپیلاتورهای براون دارای سری‌هایی پرکاربرد برای نقاط مختلف بدن هستند. به طور مثال می‌توانید از این دستگاه برای اصلاح موهای صورت، نقاط محدود که دسترسی به آن‌ها سخت است و دیگر نواحی بدن استفاده کنید.

این اپیلاتور بی‌سیم قابل استفاده بر روی پوست خیس و خشک است و ماساژور موجود بر روی آن باعث کمتر شدن درد در هنگام اصلاح می‌شود. این دستگاه را به راحتی می‌توانید بر روی استند شارژ آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کنید.


چرا دستگاه اپیلیدی؟

وقتی کار به جایی می‌کشد که باید یک خانم آراسته‌ی زیبا باشیم، متاسفانه گاهی کارمان آنقدر سخت می‌شود که دلمان می‌خواهد از این سمت بسیار سخت استعفا بدهیم. اما واقعیت این است که نمی‌توانیم و فقط باید تا جایی که می‌توانیم این کار را برای خودمان راحت کنیم.

وقتی یک خانم شاغل هستید و صبح تا شب در نقش یک مدیر سخت‌کوش کار می‌کنید، وقتی که یک همسر وظیفه‌شناس هستید و همیشه قبل از رسیدن شوهرتان به خانه تمام کارها را تمام و کمال انجام می‌دهید، وقتی یک مادر هستید و دائما در حال رسیدگی به کودک خود هستید و فقط به دنبال زمانی می‌گردید تا استراحت کنید، دیگر برایتان زمانی باقی نمی‌ماند تا به خودتان رسیدگی کنید.

البته این را به خاطر داشته باشید که تعریف زیبایی و آراستگی در تمام دنیا در حال تغییر است. در ابتدا خود شما به عنوان یک خانم باید این حق را به خودتان بدهید که گاهی بدن‌تان مو داشته باشد و فرصت شیو کردن آن‌ها را نداشته باشید.

شما مجبور نیستید همیشه مانند یک عروسک بدن تمیز و بی‌مویی داشته باشید. پس با شیو بیش از حد موهای خود پوست خود را آزار ندهید. بیایید خودمان این دیدگاه بی‌محتوا را از بین ببریم که یک خانم همیشه باید بی‌مو باشد در غیر این صورت کثیف و شلخته است!

شما زیبا هستید حتی با وجود موهای روی بدن‌تان! پس خود را دوست داشته باشید و اجازه ندهید موهای بدن شما باعث از بین رفتن اعتماد به نفس‌تان بشود.

از تمام این بحث‌ها که بگذریم از جمله مسائلی که ما خانم‌ها همیشه با آن درگیر هستیم از بین بردن موهای زائد بدن‌مان است. استفاده از اپیلاتورها یکی از راه‌های ساده برای از بین بردن موهای بدن است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با سرعت زیادی هم این کار را انجام دهید.

اپیلاتور یا همان اپیلیدی چیست؟

اپیلاتورها دستگاه‌های الکتریکی هستند که با داشتن انواع سری به شیو کردن موهای‌تان کمک می‌کنند. با استفاده از اپیلاتورها می‌توانید موهای خود را یا از ریشه و یا از انتهای ساقه‌ی مو شیو کنید. البته اپیلاتورها موهای شما را به طور دائمی از بین نمی‌برند و بعد از چند مدت باید دوباره موها را شیو کنید.

راهنمای خرید انواع اپیلاتور

اپیلیدی‌های موجود در بازار انواع متفاوتی دارند که می‌توانید با استفاده از نیاز خود یک نوع را انتخاب کنید. فقط دقت داشته باشید که چیزی نخرید که مجبور شوید بدون استفاده آن را در گوشه‌ای از کمدتان رها کنید.

1. اپیلاتور خشک

اولین مدل‌های اپیلیدی که وارد بازار شدند اپیلاتورهای خشک بودند. این مدل از اپیلاتورها بر روی پوست خشک استفاده می‌شوند و درد بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند. در نتیجه بعد از مدتی اپیلاتورهای تر تولید شدند.

2. اپیلاتور تر

اپیلاتورهای تر نسبت به خشک طرفداران بیشتری دارند. این نوع دستگاه‌ها زیر دوش استفاده می‌شوند و درد کمتری دارند زیرا آب گرم باعث آرامش پوست شده و بخار حمام ریشه‌ی موها را سست‌تر می‌کند. در نتیجه اگر تا الان فکر می‌کردید استفاده از اپیلاتور عملی بسیار دردناک است به شما پیشنهاد می‌کنم اپیلاتورهای تر را امتحان کنید.

3. اپیلاتور با سیم

دستگاه‌های اپیلاتور با‌سیم همان طور که از اسمشان پیداست برای شروع به کار کردن باید به پریز برق متصل شوند. این دسته از اپیلاتورها قدرت بیشتری نسبت به مدل بی‌سیم دارند اما برای استفاده از آن‌ها حتما باید در نزدیکی پریز برق باشید که این موضوع مشکل است و کمی کار را برای شما سخت‌تر کند.

4. اپیلاتور بی سیم

اپیلاتورهای بی‌سیم بدون سیم و با باتری کار می‌کنند. با ضعیف‌تر شدن باتری عملکرد این دستگاه‌ها نیز ضعیف می‌شوند اما خوبی این دستگاه‌ها این است که می‌توانید در هر کجا که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید بدون این که نیاز به پریز برق داشته باشید.

5. اپیلاتورهای یک تیغه

اپیلاتورهای یک تیغه تنها دارای یک تیغه هستند که همین امر باعث می‌شود که استفاده از آن ها  درد کمتری داشته باشد، اما مدت زمان شیو را بسیار افزایش می‌دهد. به خاطر داشته باشید هرچه تعداد تیغه‌ها کمتر باشد زمان بیشتری برای شیو کامل بدن نیاز است.

6. اپیلاتورهای چند تیغه

این نوع از اپیلاتورها ممکن است درد بیشتری هنگام استفاده بر روی پوست‌تان ایجاد کند اما مدت زمان کوتاه‌تری می‌برد تا بتوانید بدن‌تان را شیو کنید، پس در نتیجه درد ناشی از اپیلیدی زودتر تمام می‌شود. در مجموع استفاده از اپیلاتورهای چند تیغه‌ای بیشتر از تک تیغه‌ای پیشنهاد می‌شود.


چند سوال متداول در خصوص استفاده و خرید اپیلیدی


طرز استفاده از اپیلاتور به چه صورت است؟

به خاطر داشته باشید که اپیلاتور را فقط باید بر خلاف جهت رویش موهای‌تان بکشید. از کشیدن اپیلاتور بر روی پوست به صورت دورانی و یا هر شکل دیگری خودداری کنید.

آیا می‌توان از اپیلاتور ها بر روی پوست صورت هم استفاده کرد؟

بله. اگر میخواهید از اپیلاتور برای اصلاح موهای صورت استفاده کنید باید مدلی را خریداری کنید که سری مخصوص اصلاح صورت داشته باشد.

آیا ماساژورهای موجود در اپیلاتورها واقعا باعث از بین رفتن درد می‌شوند؟

به خاطر داشته باشید که عمل اصلاح از ریشه همیشه با درد همراه است. ماساژورها هم نمیتوانند این درد را از بین ببرند فقط می‌توانند کمی از میزان آن بکاهند.

8 نظر

  1. علیرضا پاسخ

    درود برای اقایون مدل فیلیپس mg7715 واقعا بی نظیره برای تمام نقاط بدن سری مخصوص و با کیفیت داره و دستگاه اصلی هم ضد آبه.

    1. ناشناس پاسخ

      من قبل از استفاده یه سری گریه می کنم بعد استفاده می کنم. شما باید ۵ سری گریه کنی یا اون موهای ضخیم

      1. ناشناس پاسخ

        سلام قبلش یه کرم هست به اسم زایلاپی اونویه ربع بیست دقیقه بزارید بمونه بعد شیوکنید بدون درد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
8 نظر