امروز31 فروردین 1403

قیمت مرغ سوخاری تهران

5/5 - (2 امتیاز)

در بین فست فودها، یکی از خوشمره‌ترین و پرطرفدارترین‌ها، مرغ‌های سوخاری هستند. اگر در تهیه این غذا از روغن‌های خوب استفاده شود، می‌توان با اطمینان گفت که مرغ سوخاری یک غذای سالم و انرژی بخش خواهد بود.

اما یکی از نکات مهم که می‌تواند سبب تمایز میان مرغ‌های سوخاری شود، بدون در نظر گرفتن قیمت مرغ سوخاری تهران، طعم و مزه آن است. اگر مرغ‌ها به خوبی مزه دار و سوخاری شوند و در یک رستوران نام آشنا و با سابقه طبخ و پخت شوند، بدون شک یکی از بهترین‌ها خواهند بود.

ناگفته نماند که یکی از جذابیت‌های سفارش این غذا، دیدن انبوهی از سیب‌زمینی در کنار آن است. طعم بینظیره سیب‌زمینی سرخ شده و مرغ کنتاکی عالی، می‌تواند هر فرد سیری را هم گرسنه نماید!

ایده اصلی این غذا به اسکاتلندی‌ها برمی گردد، زیرا آنها دوست داشتند که مرغ را در روغن فراوان سرخ کنند. هنگامی که اسکاتلندی‌ها به آمریکا مهاجرت کردند، دستور پخت مرغ را هم همراه خود آوردند، در آمریکا افزودنی‌هایی به مرغ اضافه شد که آن را به شکل سوخاری درآورد، شاید به همین علت باشد که خواستگاه این غذای خوشمزه را به امریکا نسبت می‌دهند.

بعد از آن، هر کشوری، متناسب با سلیقه غذایی مردمانش، در دستور مرغ سوخاری تغییراتی ایجاد نمود. شاید به همین علت باشد که امروزه شاهد حضور این غذا در انواع طعم‌ها و مزه‌ها در رستوران‌های متفاوت هستیم. حتی ممکن است خود ما در خانه این غذا را به سبک خودمان و با طعمی خوشمزه و منحصر به فرد پخت نماییم. اما پخت این غذا با سختی‌هایی همرا‌ه است و ممکن است هرگز آن طعم خوب رستورانی را نداشته باشد، به همین دلیل اکثر ما ترجیح می‌دهیم که این غذا را در رستورانی میل نماییم که علاوه بر طعم خوب، قیمت مرغ سوخاری آن هم عالی و مناسب باشد. اما آیا قیمت مرغ سوخاری تهران مناسب است؟

مرغ سوخاری سالم و خوشمزه را کجا بخوریم؟

اولین مرغ سوخاری در تهران در سال 1352 تاسیس شد، این مرکز هم این غذا را به ایران آورد و هم با طعم بی‌نظیر سوخاری‌هایش مردم را به این غذا علاقه‌مند و به نوعی معتاد نمود. این مجموعه که از سال 1352 تاکنون مشغول فعالیت است و اکنون با چهار شعبه فعال و همیشه شلوغ به ارائه خدمات به شهروندان تهرانی مشغول است، "مرغ سوخاری تهران" است.

این مرکز، علاوه بر اولین بودن، بهترین هم هست. طعم سوخاری‌های این مجموعه به اندازه‌ای منحصر به فرد است که اگر یکبار امتحان کنید، مشتری دائم آنها خواهید شد و اگر به شعبه‌های متفاوت آن سری بزنید شلوغی و جمعیت شما را متعجب خواهد نمود و برای یک رستوران چه چیزی بهتر از رضایت مشتریانش!

شاید علت این امر، غذای خوشمزه، سالم و اقتصادی این مجموعه باشد. شما پس از خوردن سوخاری، روغن فراوان داخل ظرف نخواهید دید، همین امر نشان دهنده سلامت این غذا است. شما قیمت مرغ سوخاری تهران را بسیار عالی ارزیابی خواهید نمود، همین امر نشان دهنده اقتصادی بودن این مجموعه برای شما است.

هنگامی که از رستوران صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما خواهد رسید، قیمت است. اینکه بتوانیم منو را به صورت اینترنتی نگاه کنیم و قبل از حضور در محل و یا سفارش، بتوانیم از لیست غذاها و قیمت آنها اطلاع یابیم، شاید یکی از خواسته‌های همه ما باشد. برای مشاهده قیمت مرغ سوخاری تهران می‌توانید به منوی دیجیتال این رستوران مراجعه نمایید و با سفارش آنلاین مرغ سوخاری در جریان قیمت‌ها هم قرار بگیرید.

لیست غذاهای تهران مرغ سوخاری

مرغ سوخاری

این غذا ساده‌ترین نوع سوخاری است که با پودرهای سوخاری مخصوص آماده می‌شود و در دو نوع 2 تکه و 3 تکه با کوهی از سیب‌زمینی خدمت شما تقدیم می‌گردد. همچنین فیله سوخاری و بال سوخاری، از غذاهای دیگر این مجموعه هستند. قیمت مرغ سوخاری تهران با توجه به حجم بالای آن بسیار مناسب و عالی است.

مرغ اسپایسی

مرغ اسپایسی، نوعی سوخاری است که طعمی تند و دلنشین دارد. در تهیه مرغ اسپایسی، مقدار زیادی فلفل قرمز به آرد سوخاری اضافه می‌کنند و همین امر سبب تند شدن آن می‌شود. البته این نوعِ آرد سوخاری است که تضمین کننده خوشمزگی این غذا است. اسپایسی 2 تکه و 3 تکه که همراه با مقدار زیادی سیب‌زمینی سرو می‌شود، در منوی مرغ سوخاری تهران موجود است.
از دیگر سوخاری‌های این مجموعه می‌توان به: فیله استریپس با سیب‌زمینی فراوان و میگو سوخاری اشاره نمود.

مرغ سوخاری تهران، اولین و بهترین

این مجموعه بیش از پنج ده‌ه است که توانسته رضایت مشتریان خود را با ارائه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه جلب نماید. به پشتوانه رضایت و حمایت مشتریان، این مجموعه تاکنون چهار شعبه درمکان‌های مختلف تهران تاسیس نموده است.

شعبات مختلف این مجموعه عبارت‌اند از شعبه پارک ساعی (خیابان ولیعصر، رو به‌ روی پارک ساعی)، شعبه عصر جدید (خیابان طالقانی، جنب سینما عصر جدید)، شعبه آتلانتیک (خیابان ولیعصر، رو به‌ روی سینما آفریقا) و شعبه هفت تیر. شعبه عصر جدید که در خیابان طالقانی (خیابان تخت جمشید سابق) واقع شده است، اولین شعبه این مجموعه است.

قیمت مرغ سوخاری تهران در هر چهار شعبه، با توجه به حجم غذا بسیار عالی است و این مجموعه کیفیت را فدای قیمت و گرانی ننموده و با کمترین قیمت، بهترین طعم و مزه را به شما هدیه خواهد داد.

شعار این مجموعه این است که:

" عشق و اعتیاد به مرغ سوخاری یک سبک زندگی است."

بنابراین اعتماد داشته باشید که خوشمزه‌ترین سوخاری را در مرغ سوخاری تهران خواهید خورد و در عین حال قیمت مرغ سوخاری تهران، شما را از انتخابتان خوشنود خواهد نمود!

تهران مرغ سوخاری با پرسنل مجرب و کاربلد و در محیطی عالی، پذیرای شما عزیزان و دوست داران این غذای خوشمزه و پرطرفدار است. علاوه بر میزبانی حضوری، به صورت آنلاین هم سفارش شما را در هر کجای تهران که هستید ثبت نموده و غذایتان را داغ و تازه به دست شما خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر