امروز06 اردیبهشت 1403

بهترین و پرفروش ترین محصولات استی لادر در ایران

بهترین محصولات استی لادر
5/5 - (2 امتیاز)

در میان برندهایی که هر روز در بازار توسط فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌شود نام برند «استی لادر» (Estée Lauder) بسیار پر تکرار و محبوب است. محصولات استی لادر یا همان استی لودر چه در لاین آرایشی چه در لاین بهداشتی می‌تواند همان چیزی باشد که هر خانمی به دنبال آن است. می‌پرسید چرا؟ پس با ما در این مقاله به‌نظر همراه باشید.

محصولات مراقبت از پوست برند استی لودر

از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین محصولات استی لادر محصولات پوستی آن است که طی تمام این سال‌ها مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. محصولات پوستی استی لادر مورد توجه بسیاری از خانم‌های بالای ۳۰ سال است که به فکر از بین بردن و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوستشان هستند.

این برند همچنین برای خانم‌های جوان‌تر هم کرم مرطوب کننده و کرم روز و شب فوق‌العاده‌ای دارد که با استفاده از آن‌ها دیگر چین و چروک و لک هیچ شانسی برای نفوذ به پوست شما ندارند.

از دیگر محصولات پوستی بسیار محبوب استی لادر محصولات بازسازی و ترمیم کننده آن است که برای سنین بالا مناسب هستند. استی لادر همچنین برای پاکسازی و تمیز کردن پوست شما نیز محصولات بسیار با کیفیتی تولید کرده که می‌توانید با استفاده از آن ها پوستی بسیار شفاف و صاف برای خود به وجود بیاورید.

در این قسمت چند محصول مراقبت پوست از این برند را به شما معرفی می‌کنیم تا با عملکرد آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

پرفروش‌ترین محصول استی لادر

بالم دور چشم استی لادر مدل سوپریم

بالم دور چشم استی لادر با ترمیم پوست دور چشم شما چین و چروک‌های دور آن را از بین می‌برد و در نتیجه دور چشمی صاف و خوش رنگ را به شما هدیه می‌کند.

این بالم دور چشم با دارا بودن عصاره‌ی مورینگا حالت ارتجاعی و پف پوست دور چشم شما را از بین می‌برد و تا حدودی نیز باعث کمرنگ شدن تیرگی دور چشم شما می‌شود. فقط به خاطر داشته باشید هنگام استفاده از کرم دور چشم هیچ فشاری نباید به پوست دور چشم‌تان وارد کنید.

سرم پوست استی لادر مدل advanced night repair

به دنبال یک سرم می‌گردید که وقتی خواب هستید به سراغ چین و چروک‌های پوست‌تان برود و آن‌ها را از بین ببرد. شاید فکر کنید که این یک شوخی است و پیش خود بگویید مگر می‌شود؟ بله! می‌شود!

سرم شب استی لادر همان چیزی است که شما دنبالش می‌گردید‌. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شب بعد از شستن پوست‌تان ۵ قطره از این سرم را روی انگشت‌تان زده و پوست‌تان را به آرامی با آن ماساژ دهید.

این سرم پوست شما را درخشان و شفاف می‌کند و چروک‌های آن را از بین می‌برد. وجود اسید هیالورونیک در این سرم باعث می‌شود که پوست شما عمیقا آب رسانی شده و سالم و جوان بماند.

 فوم شوینده و ماسک پاکسازی کننده perfectly clean

اگر پوست معمولی تا مختلطی دارید و به دنبال شوینده‌ای مناسب برای پوست‌تان هستید فوم شوینده‌ی استی لادر گزینه‌ی مناسبی است. این شوینده دارای ساختاری بسیار نرم و کرمی بوده و پوست شما را کاملا تمیز و شفاف می‌کند.

فوم شوینده‌ی استی لادر خاصیت ضد پیری نیز دارد و از ایجاد خارش و حساسیت بر روی پوستتان جلوگیری می‌کند. ترکیبات گیاهی و معدنی موجود در این شوینده می‌تواند در ساختن پوستی جوان و شاداب برای شما معجزه کند.

برطرف کننده منافذ باز پوست Idealist

ممکن است بشود با منافذ باز پوست تا حدودی کنار آمد اما وقتی این منافذ از یک میزانی بیشتر باز و پر سطح پوست پخش می‌شوند دیگر نمی‌توانیم آن‌ها را تحمل کنیم زیرا هم ظاهر زشتی دارند و هم مکانی برای تجمع آلودگی‌ها می‌شوند. از بین بردن منافذ باز پوست آن قدری هم که فکرش را می‌کنید کار سختی نیست و تنها با استفاده از محصولات مخصوص منافذ باز می‌تواند آن‌ها را برطرف کرد.

یکی از این محصولات کرم مخصوص منافذ باز استی لادر است. این کرم منافذ باز پوست را کوچک‌تر کرده و آلودگی‌های جمع شده در سطح منافذ را از بین می‌برد. این محصول همچنین بافت پوست را ترمیم کرده و زبری پوست را از بین می‌برد در نتیجه پس از مدتی استفاده متوجه پوست شفاف و نرم خود خواهید شد.

کرم لیفتینگ و سفت کننده‌ی دور چشم resilience

دور چشمی با پوست افتاده و چروک خورده یکی از مهم‌ترین عوامل پیری چهره است. ممکن است حتی سن شما آنقدر نیز بالا نباید اما با دور چشم افتاده همه سن شما را خیلی بیشتر حدس بزنند و زمانی که خودتان را در آینه نگاه می‌کنید احساس پیری کنید.

بهترین روش برای رهایی از شر این پوست‌های آویزان و افتاده استفاده از کرم‌های لیفتینگ دور چشم است. کرم لیفتینگ استی لادر با تغذیه کردن دور چشم شما افتادگی پوست‌تان را از بین می‌برد و در پوست شما کلاژن و الاستین تولید می‌کند. کرم لیفتینگ دور چشم استی لادر با فرمولاسیونی منحصر به فرد به سادگی از پس چروک‌ها و افتادگی دور چشم شما بر خواهد آمد.

محصولات آرایشی استی لادر

تا به این جا شما را با معجزات محصولات پوستی استی لادر آشنا کردیم. هر چند پیشنهاد ما به شما برای زیبا به نظر رسیدن استفاده از محصولات پوستی به جای لوازم آرایش است اما استفاده از لوازم آرایش و افزودن به زیبایی طبیعی‌مان همیشه هم بد نیست. همان طور که همیشه گفته‌ام بهترین حالت استفاده از لوازم آرایش این است که در خرید آن‌ها دقت بالایی به خرج دهید زیرا مستقیما با پوست شما در ارتباط هستند.

پس بهتر است لوازم آرایشی با کیفیت بالا خریداری کنید اما از آن‌ها کم استفاده کنید. یعنی لزومی ندارد برای نیم ساعت خروج از خانه و یا برای رفتن به دانشگاه و سرکار کلی آرایش کنید. سعی کنید آرایش کردن خود را به مهمانی‌ها خلاصه کنید و نه بیشتر.

سعی کنید این نکته‌ی طلایی را به خودتان بقبولانید و باور داشته باشید که شما بدون لوازم آرایش هم بسیار زیبا هستید.

حالا بعد از یادآوری این نکات نوبت به آن رسیده که شما را با لوازم آرایشی آشنا کنیم که بعد از استفاده از آن‌ها پوست شما دچار حساسیت نشود و به شما آسیبی نرساند. استی لادر جزء برند‌هایی است که لوازم آرایشی کاملا قابل اطمینان دارد که می‌توانید با دلی خوش از آن‌ها استفاده کنید و از آرایش صورت خود لذت ببرید.

کرم پودر استی لادر با خاصیت ضد پیری و آب رسانی یکی از محبوب‌ترین کرم پودر‌های موجود در بازار است. این کرم پودر پوشانندگی بسیار بالایی دارد و تمام عیوب پوست شما را می‌پوشاند.

با وجود پوشانندگی بالا کرم پودر استی لادر بافتی بسیار سبک دارد که به پوست‌تان احساس سبکی می‌دهد. این بدین معناست که شما وجود کرم پودر را بر روی پوست‌تان احساس نخواهید کرد و ۲۴ ساعت نیز ماندگاری دارد.

مجموعه‌ی آرایش چشم استی لادر

اگر می‌خواهید چشمانی جذاب داشته باشید از آرایش اسموکی یا همان دودی قافل نشوید. مجموعه‌ی آرایش چشم استی لادر هر آنچه که برای میکاپی اسموکی نیاز دارید را در خود دارد.

این پک لوازم آرایش شامل یک ریمل حجم دهنده فول سایز با رنگ مشکی، یک پلت سایه‌ی دو رنگ و یک رژ گونه است. این پک همچنین دارای یک مداد چشم مشکی نیز هست.

مجموعه‌ی آرایش لب استی لادر

از دیگر مجموعه‌های آرایشی استی لادر پکیج آرایش لب Lady Luck Red Lips  است. این پکیج نیز شامل دو رنگ از معروف‌ترین رژ لب‌های استی لادر و یک خط لب مخصوص این رژ لب‌ها است.

کانسیلر دابل ور استی لادر

از جمله محصولات بسیار پرطرفدار استی لادر کانسیلر این برند است. کانسیلر استی لادر بافتی بسیار سبک دارد و به پوست شما رنگی بسیار طبیعی می‌بخشد. این کانسیلر در انواع رنگ‌ها موجود است که می‌توانید مطابق رنگ پوست خود انتخاب کنید.

کانسیلر استی لادر فاقد چربی است و دور چشم شما را بسیار مخملی و لطیف جلوه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این کانسیلر SPF  آن است که از دور چشم شما در برابر آفتاب هم جلوگیری می‌کند.

مداد چشم دابل ور استی لادر

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عادت به استفاده از مداد چشم دارید پس مداد چشم‌های استی لادر می‌توانند گزینه‌ای بسیار دوست داشتنی برای شما باشند.

سری دابل ور مداد چشم‌های استی لادر یک برس برای ترکیب رنگ در انتهای مداد نیز دارد که بسیار پرکاربرد است و می‌توانید با استفاده از آن‌ها آرایشی بسیار جذاب در چشم‌های خود داشته باشید.

کمی بیشتر در مورد پیدایش استی لادر بدانیم

شرکت استی لادر توسط یک زوج بسیار‌ با پشت کار تاسیس شد که ابتدا تنها یک مغازه داشتند و تولیدات‌شان بسیار محدود بود. این زوج پس از تلاش‌های بسیار و گذشت سال‌ها موفق شدند تا کار خود را گسترش دهند و برند خود را جهانی کنند.

امروزه بسیاری از برند‌های مشهوری که نام آنها برایمان آشناست مانند کلینیک و دیگر برند‌ها تحت لیسانس استی لادر هستند و کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی نیز دارند.

برند استی لادر در لاین‌های آرایشی و بهداشتی و عطر محصولات خود را تولید کرده و از پرطرفدارترین محصولات این برند می‌توان به محصولات مراقبت از پوست آن که برای خانم‌ها اهمیت بالایی دارد اشاره کرد.

اما چرا استی لادر؟

حالا که مطمئن شدیم همه چیز را در مورد تاریخچه‌ی این برند پر طرفدار می‌دانید نوبت به این می‌رسد که تنها با ذکر چند دلیل شما را بیشتر به این برند علاقه مند کنیم. ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا با وجود این‌ همه برند موجود در بازار باید سراغ استی لادر برویم؟

به شما خواهم گفت چرا. قبل از هر چیزی بهتر است بگویم که استی لادر چهارمین برند قدرتمند جهان در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است پس با اطمینان از کیفیت بالای محصولات می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

دلیل بعدی این است که تنوع محصولات استی لادر بسیار زیاد است به این صورت که برای هر نوع سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد.

علاوه بر تمام این موارد قیمت محصولات استی لادر با توجه به کیفیت آن‌ها نه تنها بالا نیست بلکه بسیار هم مناسب است.

شاید تا به حال خود شما هم متوجه این موضوع شده باشید که بار‌ها محصولات ارزان خریداری کرده‌اید اما با کیفیت بسیار پایینی داشته‌اند و مجبور شده‌اید آن‌ها را کنار بگذارید و یا به سرعت تمام شده‌اند و مجبور شدید دوباره آن‌ها را خریداری کنید.

این در حالی است که محصولات استی لادر ماندگاری بالایی دارند و وقتی یکی از محصولات آن را خریداری می‌کنید تا مدت‌ها نیاز به خرید مجدد آن ندارید.

فکر می‌کنم این دلایل برای خانم‌های جذاب و امروزی که همچنان از برند‌های خارجی برای پوست و موی خود استفاده می‌کنند کافی باشد تا بتوانند با اطمینان هرچه تمام‌تر از محصولات این برند استفاده کنند.

بجز محصولات آرایشی و بهداشتی استی لادر محصولات‌ دیگری تولید می‌کند؟

بجز محصولات آرایشی، استی لادرمحصولاتی همچون عطر و ادکلن و محصولات مخصوص کودکان و آقایان نیز دارد.

محبوب‌ترین محصول آرایشی استی لادر کدام است؟

محصولات آرایشی استی لادر در میان مصرف کنندگان محبوبیت بالایی دارند اما کرم پودر استی لادر جایگاه ویژه‌ای در این میان دارد. زیرا از لحاظ هزینه و حجم بسیار مقرون به صرفه است.

محبوب‌ترین محصول پوستی استی لادر کدام است؟

معروف‌ترین محصول پوستی استی لادر سرم‌های ضد پیری این برند است.

سخن آخر

در نهایت می‌توانم با اطمینان خاطر به شما بگویم اگر می‌خواهید لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار با کیفیتی داشته باشید که از آسیب رسیدن به پوستتان جلوگیری کند، محصولات استی لادر می‌تواند همان چیزی باشد که شما به دنبالش هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر