امروز10 فروردین 1403

کدام کرم آبرسان کامان برای پوست من مناسب است؟

کرم آبرسان کامان
3.8/5 - (5 امتیاز)

نگاهی به پوست دست، صورت و بدنتان بیندازید؛ احساس می‌کنید هیچ نقطه‌ای از پوستتان لطافت و طراوت سابق را ندارد؟ یا این که این سوال ذهنتان را درگیر کرده گه این مدت پوستتان را در معرض چه عاملی قرار دادید که خشک و سالخورده به نظر می‌رسد؟

این معضل نه فقط مشکل شما، بلکه مشکل اکثر آقایان و بانوانی است که در اتمسفر شهری و زندگی می‌کنند و خواه ناخواه درگیر معضلاتی مثل آلودگی هوا هستند. حتی اگر بهترین مرطوب کنندهصورت و بدن از بهترین مارک‌های بازار را داشته باشید همچنان کمبود محصول آبرسان وجود دارد؛ محصولاتی نظیر کرم آبرسان کامان که عملکرد و اثرگذاری کاملا متفاوتی با مرطوب کننده‌ها دارند.

استفاده از آبرسان سن و سال نمی‌شناسد. در هر زمان و هر موقعیتی آبرسان یک راهکار پیشگیری و درمانی برای بهبود ناملایمات پوستی و حفظ طراوت آن است. کامان برندی قدرتمند و با سابقه در زمینه تولید آبرسان‌های تخصصی است و امروز در به‌نظر برخی از پرفروش‌ترین‌های این برند را بررسی می‌کنیم.

حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E

مشخصات محصول

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین E , ویتامین B5
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان

کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل Q10+E حاوی هیالورونیک اسید و کوآنزیم قدرتمند برای آبرسانی پوست است. این مدل به عنوان واتر بمب معرفی شده است و در واقع هیالورونیک اسید موجود در آن نگهداری آب را تا صد برابر افزایش می‌دهد.

حجم 500 میلی لیتر

این کرم در حجم بالاتری هم عرضه می‌شود کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل Q10+E با حجم 500 میلی لیتر مدل اقتصادی‌تر از محصولات 200 میلی لیتری است. فرمولاسیون ویژه این محصول به حفظ رطوبت و کنترل چربی پوست کمک می‌کند و از این راه پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر جلوه می‌دهد.

حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

مشخصات محصول

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین E , ویتامین B5 و کلاژن
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • حاوی ترکیبات کلاژن ساز برای پر کردن چین و چروک‌های سطحی پوست

کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل COLLAGEN با حجم 200 میلی لیتر علاوه بر آبرسانی کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند. از این کرم می‌توانید در تمام نواحی چروک پوست استفاده و از پیری زودرس جلوگیری کنید.

حجم 500 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل کلاژن

برای آن دسته از مصرف کنندگانی که پوست بسیار حساسی دارند، کامان پیشنهاد به صرفه‌تر و حجیم‌تری دارد. همان سری واتر بمب کلاژن ساز این بار در حجم 500 میلی لیتر و به صورت پمپی ارائه شده تا استفاده از محصول در تمام ساعات شبانه روز برای شما ساده‌تر باشد. این محصول از پرفروش‌ترین مدل‌های حجیم کامان بوده که تحت لیسانس کشور سوئیس تولید می‌شود.

حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل SENSITIVE

مشخصات محصول

  • مناسب برای پوست‌های حساس
  • حاوی ویتامین A , ویتامین B5
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • حاوی آنتی باکتریال طبیعی

کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل SENSITIVE یک محصول تخصصی برای بانوان و آقایان با پوست حساس است. کرم مناسب این افراد نیاز به PH بالانس شده و ترکیبات طبیعی دارد تا تحریک کننده نباشد.

این محصول ویژه پوست های حساس و مستعد قرمزی و خارش تولید شده و آنتی باکتریال است؛ بنابراین از آسیب‌های عفونی ثانویه جلوگیری می‌کند.

حجم 500 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل SENSITIVE

مدل 500 میلی لیتری کرم‌های آبرسان کامان هم برای پوست‌های حساس تولید شده است. این محصول فرمولاسیون ویژه‌ای برای افرادی دارد که به صورت طبیعی یا در اثر تماس مداوم پوست با شوینده‌ها پوست حساس و شکننده‌ای پیدا کرده‌اند.

استعمال این محصول به این صورت است که روزانه و قبل از آرایش مقدار خاصی از کرم را روی پوست قرار دهید. بهتر است آبرسان را بعد از هر بار استحمام نیز تجدید کنید.

حجم 200 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C

مشخصات محصول

  • مناسب برای آقایان و انواع پوست‌ها
  • حاوی ویتامین E , ویتامین B5
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • از بین برنده تیرگی و لک

یکی از راهکارهای درمانی رفع لک صورت که در اثر جوش یا عارضه‌های پوستی ایجاد می‌شوند مصرف ویتامین سی است. ویتامین سی خاصیت ضد لک و ضد چروک دارد و همین ویژگی در فرمولاسیون کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل VITAMIN C در نظر گرفته شده است.

این محصول از بین برنده تیرگی و لک است و علاوه بر آبرسانی در دراز مدت لکه‌ها را کمرنگ می‌کند.

حجم 500 میلی لیتر

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C

کرم آبرسان مدل ویتامین سی در حجم اقتصادی ۵۰۰ میلی لیتر هم عرضه شده است. این محصول هم کار آیرسان را برای شما انجام می‌دهد هم کار یک کرم ویتامین سی.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل M

مشخصات محصول

  • مناسب برای آقایان و انواع پوست‌ها
  • حاوی ویتامین E , ویتامین B5
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • حاوی کوآنزیم کیوتن

رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست مردانه فرمولاسیون دقیق‌تری نیاز دارد و کامان در این زمینه هم پیشرو بوده است. کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل M یک محصول تخصصی مردانه بوده که با ویتامین E و ویتامین B5 غنی سازی شده است.

کوآنزیم کیوتن (CoQ10) به کار برده شده در این محصول در حقیقت ماده‌ای شبیه ویتامین است که به رفع خستگی عضلات و ترمیم پوست کمک می‌کند. این محصول جذب فوق العاده‌ای روی پوست آقایان دارد و بعد از استعمال اثری از رطوبت و چربی نمی‌بینید.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل هیالورونیک اسید

مشخصات محصول

  • مناسب برای انواع پوست‌ها و مخصوص آقایان
  • حاوی ویتامین A , ویتامین B1 , ویتامین B3 , ویتامین B5 , ویتامین B8
  • فاقد SPF
نقاط قوت
  • سفت کننده و روشن کننده پوست

کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل هیالورونیک اسید محصولی تخصصی برای آقایان است. این مدل در واقع بمب هیالورونیک است است که به سبب فرمولاسیون ویژه خود بدون براق کردن حداکثر آبرسانی را روی پوست ایجاد می‌کند.

هیالورونیک اسید غنی در این محصول از افتادگی پوست جلوگیری و به مرور زمان آن را سفت می‌کند.

آبرسانی حیات پوستتان را تضمین می‌کند

همچون ریشه و ساقه‌های گیاهان که وجود مولکول‌های آب حیات آن‌ها را تنظیم می‌کند، سلول‌های پوستی هم بدون آب ماهیت خود را از دست می‌دهند؛ اما بر خلاف دیدگاه عموم مردم آبرسانی فقط مخصوص پوست‌های خشک و آسیب دیده نیست. بنابراین لزوما نباید زمانی که پوستمان خشن و زبر شد یا تغییر حالت داد به فکر استفاده از محصولات آبرسانی پوست باشیم!

از دیدگاه تخصصی آبرسانی به معنی جذب رطوبت از هوا و محیط و ورود به سلول‌ها است. این آبرسانی مقدمه‌ای برای جذب ثانویه مواد مغذی و رطوبتی است که سعی داریم توسط کرم‌های مرطوب کننده تامین کنیم. بنابراین رویکرد ما در استفاده از کرم‌های آبرسان کامان تخصصی‌تر از هر نوع مرطوب کننده‌ای است که در انواع و اقسام متنوع در بازار می‌بینیم.

آبرسان‌های کامان؛ چتری برای مرطوب کننده‌ها

از بین محصولات کامان، آبرسان‌ها بسیار پرطرفدار هستند. از نظر علمی و شیمیایی انواع کرم آبرسان به عنوان چتری برای افزایش اثربخشی مرطوب کننده‌های بازار به شمار می‌روند. اما انواع کرم آبرسان و مرطوب کننده با هم متفاوت هستند و هر محصولی که با برچسب آبرسانی و مرطوب کنندگی تولید می‌شود لزوما یک آبرسان خوب نیست:

  • ترکیبات مرطوب کننده‌ها روغنی و شامل روغن‌های معدنی، وازلین و ... است. اما آبرسان‌ها پایه متفاوتی دارند و در آن‌ها از ترکیبات سبک گلیسیرین، هیالورونیک اسید و مواد مشابه استفاده می‌شود.
  • عملکرد مرطوب کننده نرم کردن و لغزنده کردن سطح پوست است؛ اما آبرسان سلول‌های پوست را احیا می‌کند و هرگز باعث چرب شدن پوست نخواهد شد.

مسئله چند میلیون دلاری: آبرسان یا مرطوب کننده؟

یکی از سوال‌هایی که باعث شکل گیری صنعت چند میلیون دلاری تولید مواد مرطوب کننده و آبرسان شده این است: پوست من به کدام یک از این فرمولاسیون نیاز دارد تا به شادابی و جوانی برسد؟

شاید پاسخ به این سوال مشکل باشد؛ چون هر کسی تجربه خاص خود را در استفاده از مواد آرایشی بهداشتی دارد و بر اساس آن خرید می‌کند. اما بزرگ‌ترین برندهای دنیا برای پاسخ به این سوال یک راهکار اساسی اندیشیده‌اند: تولید محصولاتی که بتوانند هر دو هدف را با هم پوشش دهند.

در انواع کرم آبرسان کامان از ویتامین سی، هیالورونیک اسید، گلیسیرین و عصاره گیاهی به عنوان پایه ترکیبات استفاده می‌شود. اکثر آبرسان‌های این برند عمل تزریق رطوبت به سلول‌های درم را تا حدی انجام می‌دهند که بدون چرب شدن پوست احساس شادابی داشته باشید.

چطور آبرسانی یک محصول را محک بزنیم؟

محصولات بازار آن قدر رنگارنگ و متنوع هستند که اگر قرار باشد دوره مصرف هر یک را برای محک زدن کیفیت سپری کنیم احتمالا عمرمان کفاف ندهد. بنابراین بهترین راه ارزیابی آبرسانی بر اساس مشخصات مواد تشکیل دهنده‌ای است که روی بسته بندی محصول می‌بینیم.

روی مشخصات انواع کرم‌های مخصوص آبرسانی کامان ترکیبات زیر را مشاهده می‌کنید:

  • هیالورونیک اسید
  • گلیسیرین
  • آلوئه ورا و عصاره آن
  • عسل و شی باتر
  • لاکتیک اسید و سیتریک اسید
  • سرامیدها

قدم بعدی برای آزمون محصولات آبرسان استعمال مستقیم روی پوست است. اکثر افراد آبرسان‌ها را بیش از هر نقطه روی چروک‌ها و دور چشم استفاده می‌کنند. با این که نباید از آبرسان‌ها انتظار معجزه داشته باشیم اما عملکرد آبرسان‌های کامان در زمینه پیشگیری مناسب ارزیابی شده است.

بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید

هر چقدر هم که یک محصول عالی باشد باز هم ممکن است اثر مناسبی روی تیپ پوستی شما نداشته باشد. بنابراین پوست‌های ضخیم، آسیب دیده و خشک، پوست چرب و پوستی که هرگز بدان رسیدگی نشده با هم فرق دارند.

انواع مرطوب کننده برای پوست‌های ضخیم و خشک

از قدیم الایام راهکار اساسی برای برطرف کردن خشکی موقتی پوست استفاده از مرطوب کننده بوده است. در گذشته و حتی حالا روغن‌های معدنی به صورت مستقیم روی پوست استعمال می‌شدند. امروز کرم‌های مرطوب کننده جایگزین بالانس شده روغن‌ها هستند و خیلی سریع نرمی را به پوست برمی‌گردانند.

آبرسانی پوست دهیدراته با کرم آبرسان

مهم‌ترین کاربرد کرم‌های آبرسان کامان روی پوست‌های کم آب یا دهیدراته است. پوست‌هایی که مدت‌ها به آن‌ها رسیدگی نشده و حالت ورقه ورقه، پوسته پوسته و خشن دارند. هیالورونیک اسید به کار برده شده در ترکیب کرم‌های آبرسان بهترین فرمولاسیون جهت بازگردانی طراوت به این تیپ پوستی است.

ترمیم پوست چرب با انواع کرم آبرسان

کاربرد مهم دیگر آبرسان‌های کامان برای پوست‌های چربی است و که مستعد اگزما، جوش و تجمع چربی زیر پوست هستند. البته که می‌توانید از انواع مرطوب کننده مخصوص پوست چرب و جوشدار هم استفاده کنید؛ اما تحمل آبرسان روی پوست به سبب بافت فوق سبکی که دارد ساده‌تر خواهد بود.

سخن آخر

آبرسانی چتری برای استفاده از مرطوب کننده‌ها و افزایش تاثیرگذاری آن‌ها روی پوست است. اگرچه اکثر محصولات بازار با برچسب آبرسانی تولید می‌شوند اما برند کامان و انواع کرم آبرسان کامان از معدود نشان‌هایی است هستند که به صورت تخصصی در زمینه احیا پوست عمل می‌کنند.

از نقاط قوت این محصولات فرمولاسیون انحصاری و مجزا مردانه و عمومی، کلاژن سازی، ترمیم چروک و رفع تیرگی و لک صورت است.

4 نظر

  1. ناشناس پاسخ

    من کلاژن سازش استفاده کردم بهدش هم مرم رپز استفاده میکنم عالیه

  2. هانی پاسخ

    سلام دقیقا مطالب شما رو تایید میکنم اغراق نیست بابد بگم پوستی حساس ودهیدارته داشتم حتی نسخه پزشکان ودرمان خانگی وگیاهی نیز موثر نبود تا اینکه اتفاقی نظرات افرادی رو خوندم راجب یک محصول که همه اتفاق نظر روی خوب بودنش داشتن برای یکبار خواستم امتحان کنم چون هر نوع محصولی رو امتحان کرده بودم ولی الان به جرعت میتونم بگم بعد چندین سال صورتم عالی شده ن پوست میشه نه حتی بعد لوازم ارایشب قرمز وجا داره بگم من اونقد پوستم حساسه که ضد افتابم نمیتونم بزنم قرمز میشه ولک داشتم کمرنک وبعد دوماه الان کاملا لک صورتم هم رفته .خیلی ممنونم از این برند واقعا تبلیغ نیست عالی بود برام 90

    1. فائزه پاسخ

      کدوم مدل از آبرسان ها رو استفاده کردی؟ چند دوره؟ و اینکه محصول دیگه ای هم تو روتین پوستیت داشتی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
4 نظر