امروز08 اردیبهشت 1403

بهترین پاک کننده آرایش چشم – میسلار واتر، محلول تک فاز و دو فاز

بهترین پاک کننده آرایش چشم
4.2/5 - (5 امتیاز)

داشتن چشمانی گیرا و جذاب حتی در ساده‌ترین برخوردهای ما با دیگران تاثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید چشم‌های شاداب، باز و درخشانی داشته باشید حتما باید قبل از خواب آرایش را از چشم خود پاک کنید. استفاده از بهترین پاک کننده آرایش چشم می‌تواند تاثیر زیادی حتی در نوع نگاه شما هم داشته باشد.

ما بهترین محصولات برای پاک کردن چشم هم ایرانی و هم خارجی از برندهای معتبر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

بهترین پاک کننده آرایش چشم سینره مدل Micellar water

اولین مورد از بهترین پاک کننده آرایش چشم ایرانی که می‌خواهم به شما معرفی کنم از برند معروف سینره است. این لوسیون پاک کننده ترکیباتی بسیار سبک دارد و در عین حال به سادگی می‌تواند آرایش را از روی چشم شما پاک کند. عصاره‌های گیاهی موجود در این مواد مانندعصاره‌ی شکوفه‌های گیلاس باعث مرطوب شدن پوست پلک و جوان‌سازی پوست می‌شود.

ترکیبات این پاک کننده آنقدر سبک است که نیازی به آب‌کشی بعد از استفاده ندارید. این لوسیون برای انواع پوست مناسب است و هیچ‌گونه حساسیتی در پوست شما ایجاد نمی‌کند.

پاک کننده آرایش چشم مای مدل دو فاز

آرایش پاک کن دوفاز مای بدون ایجاد هیچ گونه چربی اضافی بر روی چشم، قادر است حتی آرایش‌های ضد آب را به راحتی پاک کند. این آرایش‌ پاک‌ کن به علت سبکی محلول داخل آن با انواع پوست سازگار است و در چشم ما سوزش و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

آرایش پاک کن مای محصولی ایرانی بوده و دانه‌های سفید دور چشم را بعد از یک مدت استفاده‌ی مرتب از بین می‌برد.

پاک کننده آرایش چشم دو فاز ایو روشه مدل Pure Blueberry

اگر چشمان حساسی دارید که بلافاصله بعد از استفاده از هر محصولی از آن‌ها اشک می‌آید، آرایش پاک کن ایوروشه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. ترکیبات کاملا گیاهی این آرایش پاک کن باعث شده که حتی کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

قبل از استفاده از این محصول آن را به خوبی تکان دهید و با استفاده از پد‌های مخصوص آرایش را به راحتی از چشم خود پاک کنید. آرایش پاک کن ایوروشه حتی برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب هم مناسب بوده و پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.

پاک کننده آرایش 2 فاز چشم و لب لورآل مدل Demaquillant

آرایش پاک کن لورآل مناسب برای پاک کردن لوازم آرایش ۲۴ ساعته از روی چشم و رژ لب‌های ضد آب از روی لب است. این محلول برای پوست‌های حساس مناسب بوده و ایجاد اشک و احساس سنگینی نمی‌کند.

پروویتامین‌های موجود در این محلول باعث شده که حتی برای چشم‌های حساسی که حتی از لنز استفاده می‌کنند هم مناسب باشد.

به نظر من این پاک کننده بین مارک های خارجی، بهترین پاک کننده آرایش چشم است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی هم دارد.

محلول پاک کننده آرایش چشم نیوآ مدل Double Effect

لوازم بهداشتی نیوآ طرفداران بسیاری در بین خریداران دارد و این بار هم با تولید آرایش پاک کن‌های چشم در جذب مشتری موفق بوده است. محلول پاک کننده آرایش نیوآ حاوی عصاره‌ی گل گندم یک لایه‌ی محافظتی روی پوست پلک شما ایجاد می‌کند و دو فاز بودن آن باعث شده اثر پاک‌کنندگی آن دوبرابر شود.

این محلول فقط مناسب استفاده بر روی چشم است و پوست شما از هر نوعی که باشد میتوانید از آن استفاده کنید بدون این که به پوست شما چربی اضافه بدهد.

لوسیون پاک کننده آرایش چشم و لب هیدرودرم

لوسیون پاک کننده هیدرودرم مناسب برای پوست‌های معمولی و حساس است زیرا PH این لوسیون با PH اشک چشم هماهنگ است و به هیچ عنوان بعد از استفاده چشمانتان را قرمز و اشکی نمی‌کند. این آرایش پاک کن به راحتی آرایش‌های ضد آب را از چشم و لب شما پاک می‌کند. بدون اینکه کوچک‌ترین اثری از سیاهی باقی بگذارد.

ویتامین E موجود در این محصول چروک‌های ریز دور چشم شما را به مرور زمان از بین برده و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

بهترین پاک کننده آرایش چشم 2 فاز دور چشم الارو مدل Demaquillant Yeux

پاک کننده آرایش الارو از برندی فرانسوی و بسیار موفق در تولید محصولات بهداشتی است و برای استفاده از هر نوع پوستی مناسب است. این پاک کننده خاصیت ضد چروک و از بین بردن چروک‌های ریز دارد.

پاک کننده چشم الارو برای آن دسته از خانم‌هایی که دور چشم تیره‌ای دارند بسیار مناسب است. زیرا بعد از مدتی تیرگی دور چشم را از بین می‌برد و پوست شما را هیدراته می‌کند. این محصول حاوی پروویتامین B5 است که خواص بسیاری برای پوست دور چشم شما دارد.

پاک کننده آرایش دوفاز اوریاژ مدل Water Proof

آرایش پاک کن دو فاز اوریاژ علاوه بر پاک‌ کردن هر نوع آرایشی از روی پوست، رطوبت‌رسانی نیز می‌کند. این پاک کننده آرایش پوست دور چشم شما را هیدراته کرده و از چربی بیش از حد دور چشم جلوگیری می‌کند.

این محصول منافذ باز پوست دور چشم شما را می‌بند و پوست شما را یک دست و زیبا جلوه می‌دهد. پاک کننده اوریاژ برای انواع پوست مناسب است و ایجاد حساسیت نمی‌کند.

پاک کننده آرایش چشم تک فاز لانکوم مدل Effacil

آرایش پاک کن لانکوم بر خلاف مدل‌هایی که پیش از این معرفی کردیم یک آرایش پاک کن تک فاز است. این محصول برای افرادی که پوست دور چشم چربی دارند و از لوازم آرایش‌های ضد آب استفاده نمی‌کنند بسیار مناسب است.

روغن پاک کننده لانکوم برای انواع پوست مناسب بوده و قابل استفاده فقط بر روی پوست دور چشم است.

پاک کننده آرایش ضد آب چشم پریم دو فاز

پاک کننده آرایش پریم بر پای روغن برای افرادی مناسب است که دور چشم خشکی دارند. این پاک کننده به سادگی آرایش‌های ضد آب را از روی پوست پاک کرده و عصاره‌ی بابونه‌ی استفاده شده در این محصول به پوست شما نرمی و لطافت بسیاری می‌بخشد و از ایجاد هر گونه التهابی جلوگیری می‌کند.

این پاک کننده حاوی پروویتامین B5 است و می‌توانید از این محصول بر روی لب و دور چشم خود بدون ایجاد هیچ حساسیتی استفاده کنید.


اهمیت استفاده از بهترین پاک کننده آرایش چشم قبل از خواب

انواع پاک کننده آرایش چشم از جمله: مسیلار واتر، محلول و لوسیون‌ها در دسته‌ی محصولات مراقبت از پوست قرار می‌گیرند. پاک کردن آرایش از روی چشم قبل از خواب آنقدر مهم است که حتی اگر حوصله‌ی هیچ کاری نداشتید این یک کار را نباید فراموش کنید. وقتی آرایش را از روی چشم خود پاک نکنید صبح با چهره‌‌ای پف‌آلود و چشمانی قرمز روبه رو می‌شوید.

در آن صورت دیگر هرچه قدر هم صورت‌تان را بشویید و آرایش کنید بازهم تا ساعت‌ها این چشمان پف‌آلود با شما هستند. به‌طوری که همه فکر می‌کنند تازه از خواب بیدار شده‌اید و یا به شدت خواب‌آلود هستید. داشتن چشمانی زیبا حتی نگاه شما را گیراتر و جذاب‌تر می‌سازد و تاثیر بسیار بالایی بر روی روابط روزانه‌تان دارد.

معمولا خود ما هم در این موقعیت قرار گرفته‌ایم که بعضی وقت‌ها در برخورد با برخی افراد جذب نگاه‌شان و چشمان شاد و براق‌شان می‌شویم. این اتفاق به سادگی می‌تواند برای شما هم بیافتد؛ اگر فقط قبل از خواب آرایش‌تان را هرچه‌قدر هم که کم بود از روی چشمان‌تان پاک کنید.

انواع پاک کننده آرایش چشم

خب باید بگویم خیلی از ما برای شستن صورت از بهترین مارک تونر یا پاک کننده‌های مرسوم موجود در بازار استفاده می‌کنیم و همان را برای پاک کردن چشم هم استفاده می‌کنیم. اما بهتر است برای چشم‌هایتان از پاک کننده مخصوص چشم استفاده کنید. چرا که پوست دور چشم بسیار ظریف است و ممکن است شوینده‌های معمولی به آن آسیب برساند.

انواع پاک کننده آرایش چشم شامل:

1- آرایش پاک‌کن تک فاز

آرایش پاک‌کن‌های تک فاز آرایش پاک‌کن‌های نرمالی برای استفاده‌ی روزانه در نواحی چشم و لب هستند و تنها یک محلول یک‌دست دارند. از آرایش پاک‌کن‌های مخصوص دور چشم نمی‌توانید بر روی پوست صورت استفاده کنید. آرایش پاک‌کن‌های تک فاز به دلیل عدم وجود روغن در آن ها برای دور چشم‌های چرب مناسب‌تر هستند.

2- آرایش پاک کن دوفاز

آرایش پاک‌کن‌های دوفاز ترکیب محلول اصلی آرایش پاک‌کن و روغن‌های مخصوصی هستند که باعث پاک شدن آرایش‌های ضد آب از روی چشم و لب می‌شوند. آرایش پاک‌کن‌های دو فاز از تک فازها قوی‌تر هستند. اما اگر پوست چربی دارید استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید پوست دور چشم‌تان چرب است یا نه چند ساعت یک‌بار به پشت پلک‌تان دست بزنید تا متوجه شوید چرب است یا خشک. روش دیگر هم این است که اگر پایین چشم‌تان دانه‌های ریز سفید وجود دارد چشم شما چرب است و اصلا نباید از آرایش پاک‌کن‌های چربی‌دار استفاده کنید زیرا باعث بیشتر شدن این دانه‌های سفید می‌شود.

پس به طوری کلی از آرایش پاک‌کن‌های تک فاز برای پوست معمولی و چرب و از آرایش پاک‌کن‌های دو فاز برای پوست خشک استفاده کنید.

نحوه‌ی صحیح پاک کردن آرایش چشم

چشم‌ها عضو بسیار حساسی از صورت ما هستند و چروک شدن آن‌ها در سن تاثیر بسیاری می‌گذارد پس اگر می‌خواهید چشمتان زود چروک نشود باید با آن‌ها به درستی رفتار کنید. برای پاک کردن آرایش از روی چشم سعی کنید از پنبه استفاده نکنید زیرا ممکن است پرزهای پنبه به چشم‌تان آسیب برسانند.

  1. بهترین چیزی که می‌توانید از آن برای پاک کردن آرایش استفاده کنید پدهای مخصوص این کار هستند.
  2. اگر آرایش پاک‌کن شما دو فاز است اول از همه آن را به خوبی تکان دهید تا آماده استفاده شود.
  3. کمی از محلول را روی پد ریخته و به آرامی روی چشم‌تان بگذارید تا آرایش چشم‌تان نرم شود.
  4. سپس با یک پد تمیز به آرامی آرایش را از روی چشم‌تان پاک کنید. در این مرحله دقت کنید که اصلا پوست دور چشم‌تان را نکشید و فشار ندهید.

چند سوال متداول در مورد بهترین پاک کننده آرایش چشم و نحوه استفاده از آن

آیا بعد از پاک کردن آرایش از روی چشم باید چشم را شست؟

بهتر است که این کار را انجام دهید مخصوصا اگر دور چشم‌تان چرب است، حتما آن‌ها را بعد از استفاده از آرایش پاک‌کن بشویید.

آیا پاک کردن آرایش چشم با روغن‌های طبیعی کار درستی است؟

اگر پلک‌تان چرب است استفاده از این روغن‌ها فقط باعث چرب‌تر شدن آن‌ها می‌شود و این روغن‌ها به غیر از پاک‌کنندگی خاصیت دیگری برای چشم‌تان ندارند اما در کل استفاده از آن‌ها بی‌خطر است.

سخن آخر

بهترین پاک کننده آرایش چشم برای هر فردی متفاوت است و این کاملا طبیعیست که آرایش پاک‌کنی که به چشم یک شخص می‌سازد، با چشم شما سازگاری نداشته باشد. پس با توجه به نوع پوست دور چشم خود و با حساسیت هرچه تمام‌تر آرایش پاک‌کن خود را انتخاب کرده و با داشتن چشمانی گیرا جذابیت چهره‌تان را دو چندان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
0 نظر