امروز28 فروردین 1403

محصولات کامان: معرفی پرفروش‌ترین و بهترین محصولات کامان

خرید محصولات کامان - کرم کامان
4/5 - (2 امتیاز)

دغدغه زیبایی و حفاظت از پوستتان را دارید؟ مجموعه بهترین محصولات کامان همین‌جا و پیش روی چشمانتان هستند. کافی است سر بچرخانید و کیفیت محصولات این برند را که همیشه یک سروگردن بالاتر از سایر رقبا بوده‌اند از نزدیک لمس کنید!

شما هم بالاخره قبول دارید که انتخاب محصولات مراقبتی پوست حداقل برای ما و در کشور ما مشکل است. چون هر لحظه انبوهی از محصولات خارجی به بازار سرازیر می‌شود و تبلیغات آن‌ها معمولا جنبه شعارگونه دارند. با این حال محصولات مراقبتی کامان در مدت زمان کوتاهی توانستند محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان به دست آورند.

کامان یک برند سوئیسی است که محصولات خود را در لابراتوارهای اروپایی به صورت تخصصی تولید و عرضه می‌کند. اکنون بخشی از بازار در تصرف محصولات کامان است که پرطرفدارتر و پرفروش‌تر از سایرین بوده‌اند. در ادامه با برخی از این محصولات آشنا می‌شویم.


بررسی پرفروش‌ترین و بهترین محصولات کامان


برای پوست‌هایی که بار سنگین آرایش و کرم‌های ضد آفتاب را توام با اشعه مضر خورشید تحمل می‌کنند، استفاده از ژل شستشو ضروری است. پوست‌های حساس نسبت به استفاده از صابون و سایر محصولات دست‌ساز پاک کننده پوست واکنش نشان می‌دهند. واکنش‌هایی نظیر خارش، آکنه، روزآ و پسوریازیس که معمولا با مواد آلرژن تحریک می‌شوند.

در چنین مواقعی استفاده از ژل شستشوی صورت بهترین جایگزین سایر مواد پاک کننده و صابونی است. متخصصان پوست معتقدند محصولات پاک کننده باید عاری از هرگونه مواد آزاردهنده پوست نظیر گلیکولیک اسید، لیپوئیک اسید و سالیسیلیک اسید باشند.

فیس واش‌ها نظیر سایر محصولات مراقبتی برای سه نوع پوست معمولی، چرب و خشک تولید می‌شوند. پوست خشک ترکیبات چرب و آبرسان را بهتر از هر پوست دیگری حفظ می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود افراد با پوست‌های جوشدار و چرب‌تر از محصولات اختصاصی خود استفاده کنند.

پوست‌های خشک معمولا میزان چربی و آب کم‌تری در لایه‌های سطحی خود دارند. بنابراین کمبود رطوبت در این پوست‌ها به اشکال ویژه‌ای نظیر اگزما نمودار می‌شود. حال اگر قرار باشد ژل شستشوی صورت همین میزان از رطوبت را از پوست بزداید این عارضه شدیدتر می‌شود.

خوشبختانه به تک تک این موارد در تولید محصولات کامان به خوبی توجه شده است.


پاکیزگی توام با آبرسانی به سبک محصولات کامان!


مخصوص پوست چرب

ژل شستشو صورت کامان سری geneva مدل Oily

ژل شستشو صورت کامان سری Geneva تحول بزرگی در میان تمام برندهایی است که از فیس واش آن‌ها استفاده کرده‌اید. ترکیبات موجود در این شوینده با حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست از پیری آن جلوگیری می‌کند. به این معنا که با استفاده از محصولات کامان هرگز بابت خشکی و تخریش سطح پوستتان ( مشابه اثرات پاک کننده‌های صابونی) نگران نیستید.

ژل شستشو کامان برای پوست‌های مختلف تولید شده است. در صورتی که پوستی چرب دارید سری Geneva راهکار اختصاصی پوستتان خواهد بود. همان طور که می‌دانید چربی پوست صورت به واسطه مصرف محصولات چرب و نامناسب تشدید می‌شود. بنابراین یک انتخاب اشتباه باعث می‌شود تا رویکردی که اتخاذ کرده بودید پوستتان را مستعد جوش و آکنه کند.

مخصوص پوست معمولی و نرمال

ژل شستشو صورت کامان سری geneva مدل Normal

از همین سری، مدل نرمال ژل شستشو دهنده کامان برای پوست‌های نرمال و معمولی معرفی شده است. ژل شستشو صورت کامان سری geneva مدل Normal یک ترکیب آبرسان و ضد آلودگی است که با پوست‌های معتدل سازگاری بیش‌تری دارد.

اگر به دنبال یک پاک کننده حاوی آنتی اکسیدان برای شستشوی روزانه صورت خود هستید، فیس واش محصولات کامان را از دست ندهید.

مخصوص پوست خشک

ژل شستشو صورت کامان سری Geneva مدل Dry

اما تکلیف پوست‌های خشکی که همیشه از این حالت خصوصا پس از مصرف شوینده‌های صورت می‌نالند چه می‌شوند؟ ژل شستشو صورت کامان سری Geneva مدل Dry یک ترکیب منحصر به فرد برای آبرسانی به پوست گردن، صورت، چشم و حتی لب‌ها است. اما اشتباه نکنید؛ این محصول فیس واش است!

از مصرف کنندگان محصولات کامان هستید؟ تا 98 درصد آبرسانی را بعد از یک هفته مصرف مداوم از ژل شستشوی این برند را احساس خواهید کرد. کافی است برای همیشه پاک کننده‌های صابونی را از سبد مراقبتی پوست خود حذف کنید!

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان مدل EYE SENSITIVE پیشنهاد ما برای پاک کردن نواحی اطراف چشم است. این محصول حاوی پاک کننده روغن توت شور مخصوص چشم های حساس و ویتامین‌ها بوده و خاصیت ضد حساسیت دارد.

وجه تمایز ژل شستشو کامان

فرمولاسیون ملایم، سبک و بهره‌گیری از افزودنی‌های موثر، یک ترکیب مناسب برای تعدیل چربی پوست ایجاد کرده است. همان طور که گفتیم این ژل، فاقد صابون و گلیکولیک اسید است. اما در عوض سرشار از هیالورونیک اسید بوده که به تنظیم ترشح چربی پوست، آبرسانی و جوانسازی آن کمک می‌کند.

بر خلاف شوینده صابونی، می‌توانید از آبرسانی و رطوبت‌رسانی 80 درصدی محصول پس از هر بار استفاده لذت ببرید.


درمان استاندارد ترک پا با محصول رفع ترک پا کامان


سردی هوا، کفشی که می‌پوشیم، نوع فعالیت و سطحی که روی آن قدم برمی‌داریم می‌توانند باعث عارضه ترک پا شوند. هر چند که برخی نسبت به ترک پا بی‌توجه هستند اما همین عارضه‌های ابتدایی می‌تواند منجر به ایجاد شکاف‌های دردناکی شوند. تشخیص این که دقیقا چرا ترک پا ایجاد می‌شود دشوار است. در این مرحله درمان ترک پا منطقی‌تر از کشف علل آن خواهد بود.

متخصصان پوست مهم‌ترین راهکار رفع و پیشگیری از ترک پا را حفظ رطوبت و آبرسانی به این ناحیه می‌دانند. پترولاتوم، گلیسیرین، ویتامین E، شی باتر و جوجوبا از مهم‌ترین ترکیبات مناسب رفع ترک پا هستند. در کنار این موارد موضوع دیگری که باید بدان توجه داشت لایه‌برداری پوست‌های مرده کف پا است.

یکی دیگر از محصولات کامان که پرفروش‌تر از سایرین بوده، کرم رفع ترک پا کامان مدل 01 است. در فرآوری این محصول به دو خاصیت لایه‌برداری و نرم ‌کنندگی توجه شده است.


مرطوب کننده های معجزه گر کامان


محصولات کامان اولین بار با مرطوب‌ کننده‌ها به مشتریان معرفی شد. خشکی، خارش و سرخی پوست از عوارض متداولی هستند که کاهش رطوبت نواحی سطحی ایجاد می‌کنند. موثرترین راه حفظ حالت طبیعی پوست استفاده از مرطوب کننده‌های استاندارد متناسب با نوع پوست است.

اغلب کرم‌های مرطوب کننده به عنوان لوسیون، روغن، کرم و پماد عرضه می‌شوند. شاید کرم متعادل‌ترین ترکیب برای مرطوب کردن پوست‌های خشک و معمولی باشد. به هر حال در تولید انواع کرم‌های مرطوب کننده توجه به تیپ و نوع پوستتان مثل همیشه در اولویت خواهد بود.

پوست‌های چرب نسبت به سایر پوست‌ها توانایی بهتری در حفظ رطوبت و چربی دارند. اما این پوست‌ها در هوای خشک و فصول گرم و غیر مرطوب همچنان در معرض آسیب دیدگی هستند. گلیسیرین و هیالورونیک اسید دو ترکیب اصلی برای پوست‌های چرب جهت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست هستند.

پوست‌های حساس و خشک در موقعیت ویژه‌ای قرار داشته و به آبرسانی عمیق‌تری برای حفظ طراوت آن‌‌ها نیاز داریم. بنابراین در ساز و کار کرم‌های مرطوب کننده از روغن‌های گیاهی و طبیعی استفاده می‌شود. لانولین و روغن‌های معدنی از ترکیبات اصلی محصولات کامان هستند که روی برچسب آن‌ها مشاهده می‌کنید.

مخصوص پوست خشک

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil pluse

پیشنهاد جذاب کامان برای پوست‌های خشک

یکی از محصولات کامان که برای انواع پوست‌های خشک و معمولی تولید شده کرم مرطوب کننده کامان مدل Oilplus است. این کرم با فرمولاسیون پیشرفته خود از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل پیر کننده محافظت می‌کند.

مخصوص پوست چرب و جوشدار

کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Free

پوستی چرب و جوشدار دارید و بعد از استعمال هر نوع مرطوب کننده احساس سنگینی می‌کنید؟ کرم مرطوب کننده کامان مدل Oil Free پیشنهاد اختصاصی ما از بین محصولات کامان به شما است!

افراد با پوست‌های چرب باید پیش از خرید هر نوع کرم مراقبت پوست، برچسب فاقد چربی را روی محصول جستجو کنند. طبیعی است که پوستتان با مصرف کرم‌های خیلی چرب مستعد جوش و آکنه بیش‌تری شود. در مدل مدل Oil Free به این موضوع توجه شده و در عوض از عصاره آرگان برای آبرسانی پوست‌های جوش‌دار استفاده شده است.

فرمولاسیون این کرم عاری از مواد آلرژن و کومدون ‌زا است. بنابراین در فقدان چربی کرم، منافذ پوستی شما بسته می‌شوند و در عین حال آبرسانی به لایه‌های عمیق صورت می‌گیرد.


کرم های آبرسان کلاژن ساز کامان برای انواع پوست


چیزی که خرید محصولات کامان را ساده‌تر می‌کند تنوعی است که متناسب با خواسته و نیاز مشتریان وجود دارد.

کلاژن اساس لایه درم پوست است. کلاژن از ساختار پوست پشتیبانی می‌کند و هر بار ترمیم پوست با واسطه کلاژن‌ها صورت می‌گیرد. پس در جوانسازی آن نقش مهمی دارد. اما با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد و آنزیم‌ها به اندازه قبل کلاژن را برای ترمیم نواحی آسیب دیده تجزیه نمی‌کنند.

بنابر آنچه که گفته شد کاهش کلاژن‌سازی یکی از دلایل اصلی ظهور چین و چروک روی پوست است. با افزایش سن هم چین و چروک‌ها نگرانی مهمی برای بانوان محسوب می‌شوند. همین موضوع دغدغه برند کامان بوده و در محصولات کامان به آن توجه شده است.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN

آبرسان کلاژن ساز کامان برای پوست‌های آسیب دیده

کرم آبرسان کامان سری واتر بمب مدل COLLAGEN با فرمولاسیون جدید بر پایه آب و هیالورونیک اسید، یک آبرسان قوی است. این کرم نه فقط یک آبرسان، بلکه فیلر طبیعی پوست جهت رفع چین و چروک به واسطه ترکیبات کلاژنه خود است. هر نوع پوستی که دارید برای یک دوره مداوم از این محصول استفاده و در نهایت اثرات آن را ارزیابی کنید.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C

آبرسان ویتامینه کامان برای انواع پوست‌ها

هیالورونیک اسید و ویتامین C دو عنصر اصلی در ترکیبات کرم‌های مرطوب‌ کننده هستند. آبرسان‌ها هم بر همین اساس تولید و موجب موجب شفافیت، رطوبت رسانی و شادابی پوست می‌شوند.

برای تقویت پوست خود نیازی نیست از کرم‌های مجزا ویتامینه استفاده کنید. کرم آبرسان کامان سری واتر بمب مدل VITAMIN C، بمب ویتامین سی برای تامین جوانی پوستتان است. تداوم مصرف این محصول باعث حذف رنگدانه‌های تیره پوست و روشنی آن می‌شود.


سخن آخر

محصولات کامان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ابزارهای مراقبت از پوست با قیمتی مناسب هستند. ویژگی خاص این محصولات آبرسانی قوی بدون چرب کردن پوست بوده و همین موضوع با استقبال مصرف کنندگان رو به رو شده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ کدام یک از محصولات مرطوب کننده، ژل شستشو و آبرسان کامان را استفاده می‌کنید؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

14 نظر

  1. فریبا نظری پاسخ

    تمام محصولاتتان رو استفاده میکنم و رصایت بالایی دارم. فقط چرا ضد آفتاب ندارید؟ منتظرپاسختون می مونم😊

  2. فاطمه پاسخ

    سلام.ازمحصولات کامان فقط کرم ترک پا،بمب آبرسان عسلی،کرم مرطوب کننده آووکادو،خریداری کردم خیلییییی راضی ام ممنونننننم.

  3. ناشناس پاسخ

    سلام من پوستم چربه و مستعد جوش
    جای جوش و خش رو صورتم تقریبا زیاده و روی بینیم هم جوشای سر سیاه دارم
    کدوم محصول کامان بدرد پوستم میخوره؟
    مرطوب کننده یا آبرسان باید بزنم
    اگر جفتشو باید بزنم واسه هر کدومش یه محصول رو معرفی کنید

  4. الی پاسخ

    سلام من پوستم خیلی چربه بعداز شستشو با ژل کامان کدام محصول کامان برای پوستم مناسب تر هست از لحاظ مرطوب کنندگی و آبرسان . سی سالمه

    1. سوما پاسخ

      سلام از کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN و یا آبرسان ویتامین سی استفاده کنید. اگر پوستتون نیاز به کلاژن سازی داره اولی بهتر جواب میده و اگر مستعد جوش هستش ویتامین سی رو استفاده کنید.

  5. الی پاسخ

    سلام من پوستم خیلی چربه بعد از شستشو باژل کامان کدوم محصول کامان استفاده کنم که مناسب پوستم باشه .سنم سی ساله

  6. ناشناس پاسخ

    سلام،برای دور چشم چه کرمی توصیه می کنید هم برای پوست چرب و آکنه ای حدود سن 30 و هم پوست خشک بالای 60سال؟

  7. فائزه پاسخ

    سلام من پوستم خشکه تا به حال آب رسان چیزی نزدم کدومش بهتره برا بار اول 0؟؟

    1. سوما پاسخ

      سلام همه مدل‌های آبرسان کامان برای انواع پوست مناسب هستن هر کدوم رو که بخواهید میتونید انتخاب کنید اگر سن شما بالای ۲۵ هستش پیشنهاد میکنم مدل کلاژن رو استفاده کنید.

  8. سمیه پاسخ

    برند کامان بسیار عالی وحرفه ای هست من پوست خشکی دارم ولی با استفاده از کرم آبرسان مشکلم حل شده

  9. Akbari하갈 پاسخ

    این برند همه ی وسایل بهداشتیش فوق العادست من 1 ماهه دارم از فیس واش مخصوص پوست چربش و ابرسان های c- Q10+eدارم استفاده میکنم و قصد دارم 2تا ابرسان دیگشم بخرم و همچنین کرم مرطوب کننده ش از بس عالیه و همونطور که اینجا گفته اگر پوستتون چرب هست این ابرسانها بسیار سبک اند و سریع جذب میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره این مقاله نظری دارید؟ بنویسید...
14 نظر